Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Ако добре си спомням в тази тема не бяха пускани тези новини. В едната става дума за полет до Навои, а в другата до Ташкент.

 

Wizz Air offered to make flights to Uzbekistan

https://www.azernews.az/region/134833.html

 

WizzAir is interested in direct flights between Tashkent, Budapest

https://www.azernews.az/region/147224.html

  • Харесвам 4
Публикувано:
На 4.06.2019 г. в 19:03, Мари Николова каза:

И пак да питам какво стана с планираната инвазия на нискотарифните в Минск

Ще стане. От пролетта на 2020 ежедневно Будапеща-Минск! https://news.tut.by/society/647636.html?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com

  • Харесвам 1
Публикувано:

Унгарската КЗП е задължила Уиз ер да плати компенсация от средно 8,3 евро на между 120 и 220 хиляди пътници на Уиз ер, които са ползвали услугата Wizz flex. Условията на услугата са били неясни и в ущърб на пътниците. КЗП е задължила Уиз ер да промени така условията, че да са абсолютно ясни за клиентите на авиокомпанията...

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:

Аз май не сьм по темата, ама да си кажа, пък дано ми олекне... снощи пазарувах билети и са ми ползвали най-новите точки, а изтичащите ще ги изгубя...

Публикувано:
преди 35 минути , noshtna_ptica каза:

Аз май не сьм по темата, ама да си кажа, пък дано ми олекне... снощи пазарувах билети и са ми ползвали най-новите точки, а изтичащите ще ги изгубя...

Купи някой евтин билет и се надявай да сменят часа на излитане.

Ако не, Colibra приложението е последната надежда.

Публикувано:
преди 46 минути , ven62 каза:

Купи някой евтин билет и се надявай да сменят часа на излитане.

Ако не, Colibra приложението е последната надежда.

Да, ама имам още доста с голям срок 🙂

Публикувано:
2 minutes ago, noshtna_ptica said:

Да, ама имам още доста с голям срок 🙂

Звъня ли на Уиз да ги питаш защо така правят. На мен преди месец ми взеха от най-старите. И друг магеланец имаш с такова оплакване, но не видях как е разрешен проблема. Моля, дръж ни в течение какво е развитието

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, noshtna_ptica каза:

Аз май не сьм по темата, ама да си кажа, пък дано ми олекне... снощи пазарувах билети и са ми ползвали най-новите точки, а изтичащите ще ги изгубя...

Не би трябвало да се случва. Пиши в контактната форма на Wizz Air.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 50 минути , Таньо каза:

Не би трябвало да се случва. Пиши в контактната форма на Wizz Air.

На бг или на английски? 

Публикувано:
преди 19 минути , noshtna_ptica каза:

На бг или на английски? 

customerrelations1@wizzair.com

Както е по-удобно за тебе, мисля че  ако е на английски отговарят по-бързо.

Защо не опиташ разговор на безплатния телефон - вземането на точките в нехронологичен ред е тяхна грешка.

 

П.П. Последните ни постове са за тази тема: 🙂

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 1.08.2019 г. в 8:24, noshtna_ptica каза:

Аз май не сьм по темата, ама да си кажа, пък дано ми олекне... снощи пазарувах билети и са ми ползвали най-новите точки, а изтичащите ще ги изгубя...

Да се похваля, че вчера им писах, а днес имам техните извинения, както и точките - с нов срок още 11 месеца.

Браво, така се прави!

  • Харесвам 9
  • Браво 5
Публикувано:

Бързо въпросче, знам че е писано из темата, но не намирам (абе мързи ме да ровя, да си призная честно).

Каква беше новата политика за деца последно - трябва да купя едно запазено место, или да купя запазено за мен и за детето?

Пътуваме 4 възрастни и 2 деца на един билет, не съм взимала запазени места, имам надежда, че поне две места ще ни се паднат едно до друго и ще мога да седна с по-малкото дете. Другите са ОК и да са разпръснати. Правилно ли разсъждавам или?

Публикувано:
преди 21 минути , samuraika каза:

Бързо въпросче, знам че е писано из темата, но не намирам (абе мързи ме да ровя, да си призная честно).

Каква беше новата политика за деца последно - трябва да купя едно запазено место, или да купя запазено за мен и за детето?

Пътуваме 4 възрастни и 2 деца на един билет, не съм взимала запазени места, имам надежда, че поне две места ще ни се паднат едно до друго и ще мога да седна с по-малкото дете. Другите са ОК и да са разпръснати. Правилно ли разсъждавам или?

Няма нужда изобщо да купувате места. От Уиз винаги слагат децата до родител.Най-вероятно ще е един възрастен с двете деца или две двойки възрастен-дете, другите вероятно ще разпръсне из самолета. Просто гледайте да чекирате възможно най-рано,за да има свободни места.Летим доста с Уиз и никога не са ни разделяли от децата.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Благодаря много!

Че бях мернала, че някой от НА бяха сменили политиката и трябва место, ама може да са били Райън...ох, трудно се следи вече кой, къде, как и защо! Добре че сте вие!🥰

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам уиз кредит 30 лв. и ваучер на уиз 50 лв. Ако купя билет за 68 лева, кое ще дръпнат първо и може ли да ми остане остатък от ваучера?

Публикувано:
5 hours ago, samuraika said:

Благодаря много!

Че бях мернала, че някой от НА бяха сменили политиката и трябва место, ама може да са били Райън...ох, трудно се следи вече кой, къде, как и защо! Добре че сте вие!🥰

Няма нужда да плащате за запазени места. Ако случайно местата едно до друго са свършили, не се притеснявайте! Стюардесата ще оправи проблема.

 

“Деца на възраст до 14 години трябва да седнат до поне 1 придружаващ възрастен. Това ще се вземе предвид при случайното разпределяне на местата по време на регистрирането. Ако има ограничена наличност, без съседни места за поне 1 придружаващ възрастен, екипажът на борда ще съдейства за преместването на детето“

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-informatsiya/razpredelyane-na-mesta

  • Благодаря 1
Публикувано:

Вчера полета ми София до Барса за малко да стане 3 часа и да има обезщетение, ама с 5-9 минути го дават кацна по-рано навсякъде.

Интересното е , че летя по странен маршрут първо зави до Велико Търново почти и тогава обърна към Испания.

sshot-2019-08-03-[08-39-08].jpg

sshot-2019-08-03-[08-39-28].jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 24 минути , vinidj каза:

.

Интересното е , че летя по странен маршрут първо зави до Велико Търново почти и тогава обърна към Испания.

sshot-2019-08-03-[08-39-08].jpg

sshot-2019-08-03-[08-39-28].jpg

Вчера вечерта имаше буря с много силни пориви на вятъра и бих предположил че сте заобикаляли точно някаква зона с лоши метеоусловия.

 

Публикувано:
преди 2 часа, Blushy каза:

Имам уиз кредит 30 лв. и ваучер на уиз 50 лв. Ако купя билет за 68 лева, кое ще дръпнат първо и може ли да ми остане остатък от ваучера?

Мисля, че ваучерът трябва да де използва изцяло, нещо такова си спомням.  В него трябва да пише.

Публикувано:
30 minutes ago, Фичо said:

Вчера вечерта имаше буря с много силни пориви на вятъра и бих предположил че сте заобикаляли точно някаква зона с лоши метеоусловия.

 

За конкретния случай може и да си прав, но има и системен проблем при управлението на европейското въздушно пространство. Разпокъсаното управление на въздушния тряфик и липсата на капацитет не позволява на авиокомпаниите да летят по оптималния маршрут и редовно предизвиква закъснения на полетите. За съжление различни национални лобита от доста време спират процеса на изграждане на единно управление на въздушния трафик над Европа, а резултатите от една реформа биха могли да бъдат доста сериозни:

 

"Единното европейско небе (след като бъде изградено изцяло около 2030—2035 г.) може да утрои капацитета на въздушното пространство, да намали наполовина разходите за УВД, десетократно да подобри безопасността и да намали с 10% въздействието на въздухоплаването върху околната среда "

http://www.europarl.europa.eu/factsheets/bg/sheet/133/въздушен-транспорт-единно-европеиско-небе

Публикувано:
преди 6 часа, Ilian359 каза:

Снощи летището беше затворено за около час заради бурята. 

Аз си помислих, че в Ниш спят вечерта и затова през Крайова.

Публикувано:

4 човека се намираме на Лутън и заради овърбукинг, вероятно ще увиснем. Чекирането го направих около 8часа преди полета. Какво следва сега?? 

Публикувано:

Следва да ви преместят на следващ полет, да ви осигурят хотел и храна и компенсации...

Така поне трябва да бъде. 

Ако ви предлагат просто да ви върнат парите не приемайте!

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 35 минути , sylverman каза:

4 човека се намираме на Лутън и заради овърбукинг, вероятно ще увиснем. Чекирането го направих около 8часа преди полета. Какво следва сега?? 

Дано да имате пари, че Райън и Уиз плащат чак касовите бележки, не организират те.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.