Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Да се оплача от Wizz+Booking

 

Резервация в Booking през Wizz, едната от пролетта (Април) за техните 3 или 5% и нищо. Реших, че нещо съм оплескал, както и да е. Миналия месец нова резервация, всичко както си му е реда, отново през сайта на Wizz, с вписан wizz номер и т.н. отново нищо. 

 

Междувременно и лятото май направих една-две в движение за Бг, резултатът е същия.

Имам една единствена резервация през Wizz в Booking, когато процентът беше 10... Настаняване - 4-6-ти септември, отчетени 10% (закръглени дори нагоре) на 07.10.

Публикувано:

Да се оплача от Wizz+Booking

 

Резервация в Booking през Wizz, едната от пролетта (Април) за техните 3 или 5% и нищо. Реших, че нещо съм оплескал, както и да е. Миналия месец нова резервация, всичко както си му е реда, отново през сайта на Wizz, с вписан wizz номер и т.н. отново нищо. 

 

Междувременно и лятото май направих една-две в движение за Бг, резултатът е същия.

 

Пишете им! Аз им писах за една от моите резервации (имаше забавяне в отразяването й повече от месец) и след 2-3 дни беше отразена. Писах им чрез тази форма. Като тема от падащото меню избрах Общи въпроси/заявки относно, а като общи запитвания мисля, че беше или Сметки и Акаунти или Други. Пишете им и за тази през лятото. Цитирайте номерата на резервациите Ви (ще ги намерите в потвържденията на имейла).

Дано съм Ви била полезна! :)

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Защо се занимавате с най- скъпите Booking?! :lol: Използвам активно Venere. Имат постоянно -15% на цените през мобилното приложение, както и през интернет страницата. Регистрирайте се и цените падат още. Бърза комуникация при проблем.  :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Защото всеки случай си е уникален. За мен например, ако в даден град Booking има 20-30 хотела, Venere имат 2-3, с такса за резервация към 15-20%, което убива още отначало евентуалните редовни отстъпки. Ta така.

  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)

Защото всеки случай си е уникален. За мен например, ако в даден град Booking има 20-30 хотела, Venere имат 2-3, с такса за резервация към 15-20%, което убива още отначало евентуалните редовни отстъпки. Ta така.

 

Нещо бъркаш, такива такси не съм виждал, освен че боокинг започнаха да слагат разни такси за депозит, чистене, метене и тн. Станаха нещо като Аирбнб , но с квартиранти. :lol:

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

:good:

Пишете им! Аз им писах за една от моите резервации (имаше забавяне в отразяването й повече от месец) и след 2-3 дни беше отразена. Писах им чрез тази форма. Като тема от падащото меню избрах Общи въпроси/заявки относно, а като общи запитвания мисля, че беше или Сметки и Акаунти или Други. Пишете им и за тази през лятото. Цитирайте номерата на резервациите Ви (ще ги намерите в потвържденията на имейла).

Дано съм Ви била полезна! :)

:good: Писах им преди минути. Ще рапортувам в темата за евентуално развитие. 

Публикувано:

Защо се занимавате с най- скъпите Booking?! :lol: Използвам активно Venere. Имат постоянно -15% на цените през мобилното приложение, както и през интернет страницата. Регистрирайте се и цените падат още. Бърза комуникация при проблем.  :)

Цените идват от местата за настаняване, не от посредника, той само "изстисква" намаления  ;)

 

Нещо бъркаш, такива такси не съм виждал, освен че боокинг започнаха да слагат разни такси за депозит, чистене, метене и тн. Станаха нещо като Аирбнб , но с квартиранти. :lol:

Таксите също идват от местата за настаняване - ако ги искат през букинг, ще ги искат и от други места.

 

От личен опит с букинг - винаги са били коректни и отзивчиви, а вече имах три случая с некоректни места за настаняване (откъм несъответстващи условия или липса на подразбиращи се неща, като топла вода...) - букинг винаги са ми съдействали и дори успях да си взема платеното обратно в единия случай.

 

Не на последно място, темата не е за букинг  :lol:

Публикувано:

Имам въпросче за чекирания багаж - доколкото знам и виждам на техния сайт, човек има право на 32 кг чекиран багаж (като си плати, разбира се). Обаче на мен на резервацията ми пише 1 × light checked-in bag - и никъде не намирам колко ще да е 'лайт' този багаж :huh: Аз ли нещо...

Публикувано:

Имам въпросче за чекирания багаж - доколкото знам и виждам на техния сайт, човек има право на 32 кг чекиран багаж (като си плати, разбира се). Обаче на мен на резервацията ми пише 1 × light checked-in bag - и никъде не намирам колко ще да е 'лайт' този багаж :huh: Аз ли нещо...

 

Лекият чекиран багаж е до 23 кг, а тежкият - до 32 кг.

Публикувано:

Имат два варианта за чекиран багаж - до 23 и до 32 кг. Максималните  размери и в двата случая са едни и същи - Width: 149 cm / Height: 119 cm / Length: 171 cm. 

 

Цената на чекирания багаж зависи и от дестинацията и сезона - висок/нисък. Можеш да сметнеш колко ще струва чекиран багаж през техния Baggage fee calculator

  • Харесвам 1
Публикувано:

Пише го, аз онзи ден купувах поредния билет, и при избор на багаж има възможност да се прецизира колко да е чекирания багаж.

Публикувано:

Може би не съм била достатъчно ясна, имам предвид, че тук не го пише:https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/baggage#/

Билетът ми е купен преди много време и като отворя резервацията да проверя, на нея не ми пише нищо освен light checked-in bag. И никъде не мога да прочета колко кг е, освен като правя нова резервация с разни калкулатори :-) Та така, питах за общата им информация, в която това уточнение просто липсва.

Публикувано: (редактирано)

:good:

 

:good: Писах им преди минути. Ще рапортувам в темата за евентуално развитие.

 

Писах и реших, че е от умрял писмо. Преди малко си влизам в профила и насреща ми се блещи кредит. Не е пълната сума, но както писах за част от резервациите имам съмнения.

 

С две думи, искам официално да похваля съпорта на Wizz!

Редактирано от Georgi_G
  • Харесвам 10
Публикувано:

След онлайн чекирането при опит за разпечатване на бордната карта в едната посока ни изписа, че това не е бордна карта и  трябва да се отиде  в зоната за чекиране на летището, за да се получи бордната карта. Спомням си, че и други имаха такава ситуация, но не мога сега да намеря къде беше коментирано. 

Моля, който се сеща или е имал такава случка, да сподели как са си извадили бордна карта, но без да се плаща на летището!

Публикувано:

Вероятно става дума за летище където нямат онлайн чекиране. Просто отиваш на гишетата за чекиране и това е. Безплатно е.

Те даже и където имат онлайн чвкиране някъде пак те пращат да си получиш бордна карта - с листчето не става. Например Кутаиси.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Става дума за летище София. Януари имахме същия случай пак на нашето летище за полет София-Болоня, не признаха онлайн чекирането, защото системата пак изписа "това не е бордна карта", и накараха човека да си плати за чекиране на летището. По-късно бях чела тук, че и при други е възникнал този проблем, но не си спомням как бяха процедирали, и не бяха плащали на летището. Затова питам, ако има някой със същия проблем, че темата е дългичка, но ще я преровя.

 

Иначе и при нас на връщане от Дубай миналата година ни дадоха бордни карти на гише въпреки, че си ги бяхме разпечатали.

Публикувано: (редактирано)

Това с безплатното членство кога ви го предлагат т.е. колко време след като сте купили билет.

Питам, щото ми се върти една идея (крайно Андрешковска) :)

 

Трябва да купя дилет Айндховен-София-Аидховен за сина ми. Неговото членство е изтекло.

Та мисля да взема единия билет, който би бил с 10 лв. по-евтин ако се ползва членството. И се надявам да предложат безплатното членство и тогава да взема другия билет, който с членство е 20 евро (40лв.) по евтин. ;)

Редактирано от ven62
Публикувано:

Пробвай

Аз влизам вчера в профила си и гледам до последната резервация бутон да се добави безплатно членство, кликвам и ми изписва За съжаление, трябва да ви информираме, че офертата за безплатно членство в WIZZ Discount Club вече е изтекла.

А мейл не са ми пращали. Много се издразних 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Аз им писах мейл и отговорът е 

 

Моля, отбележете, че запитването Ви няма да получи друг отговор, освен това автоматично съобщение  :rolleyes: 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • aleks_s
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.