Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Интересно и при мен излизат полети до Лисабон само да края на октомври. Аз се оглеждах за февруари и до скоро ги имаше.

Връзка към коментар

35 българи не могат да излетят от Франкфурт. Сред тях има болни и малки деца
Това не е от overbooking. 
Интересното е, че доста пъти хора около мен си казват "те хората са тук, самолетът няма да излети празен", обаче ето, че може да излети със сериозна бройка пътници по-малко. Опашките по това летище по принцип са пословични 
 

Връзка към коментар
преди 8 минути , Ivko каза:

Аз не разбрах защо не са излетели...не се споменава.

Защото по някаква причина вместо 321 е летял 320. В тези случаи обикновено пътниците с места след 30-ти ред "изгарят".

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ааа то не се разбира дали изобщо е излетял самолета 😃 миналата година за Барселона самолета се повреди и бяха пратили пак така по-малък и 40 човека останаха на летище.

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар
На 11.08.2019 г. в 12:19, epetkov каза:

Стори ми се, че се бави отговорът тук от форума и затова се обадих тази сутрин на малтийския номер. Процедурата е следната: за бебето до 2 годишна възраст се избира "възрастен" и после в полето "Име"  се пише думата Infant , фамилията се пише реалната. Получава се нещо като Infant Ivanova. След приключването с резервацията се звъни на  кол центъра и по номера на резервацията се уточнява реалното име на бебето и неговата дата на раждане. Разбира се, бебето получава всички екстри за бебе от Уиз. Няма никакви такси. Резервацията си е и без това за двама пътника.

Малко постфактум, но ей тук бях разписал всичко: 

За теб може би е късно, но за други ще е от полза. 

 

 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги каза:

За теб може би е късно

Късно беше до толкова, че  колцентърът не работи 24/24.  Нищо фатално нямаше.  "Проблемът"  за мен беше, че не очаквах  за толкова рядък казус да има отделна тема. Аз  търсих по ключови думи  само в тема  "Wizz Air- кратки новини и въпроси".  Ще ми бъде за урок  да търся винаги  с отметка "навсякъде".

Връзка към коментар
3 minutes ago, epetkov said:

Късно беше до толкова, че  колцентърът не работи 24/24.  Нищо фатално нямаше.  "Проблемът"  за мен беше, че не очаквах  за толкова рядък казус да има отделна тема. Аз  търсих по ключови думи  само в тема  "Wizz Air- кратки новини и въпроси".  Ще ми бъде за урок  да търся винаги  с отметка "навсякъде".

По-добре е да се пита. Ползите са и за другите четящи - от една страна знаем как се решава "проблема" с билет за бебе, а от друга, че има и отделна тема за това.

 

Връзка към коментар
4 hours ago, stormbringer said:

35 българи не могат да излетят от Франкфурт. Сред тях има болни и малки деца
Това не е от overbooking. 
Интересното е, че доста пъти хора около мен си казват "те хората са тук, самолетът няма да излети празен", обаче ето, че може да излети със сериозна бройка пътници по-малко. Опашките по това летище по принцип са пословични 
 

На мен ми звучи като групата да се е забавила с чекирането на летището, т.е. тяхна е вината, че не са пристигнали достатъчно рано.

По принцип Уиз информират на билета, че затварят гейта 30-40 минути преди излитане, а групата е пристигнала 5-10 минути преди полета. В този случай единствения вариант за компенсация е, ако имаш странична застраховка с включена клауза изпускане на полет по твоя вина.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да продължа моята история с овърбукинга на Лутън,защото смятам ,че на някой му би било полезна информацията.Пуснах си жалба ,за компенсация от 400 евро на човек ,през сайта на уиз,като прикачих и бележките ,които ми издадоха от летището.След 3 ,4 дни ми върнаха отговор,че ми предлагат компенсация под формата на уиз кредит,като искат да добавят още 20 процента към нея.Тоест 480 евро на човек.Хитър ход от тяхна страна.Офертата не е никак лоша,ако човек има намерение да пътува скоро с тях 🙂

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
На 14.08.2019 г. в 10:14, stormbringer каза:

35 българи не могат да излетят от Франкфурт. Сред тях има болни и малки деца
Това не е от overbooking. 
Интересното е, че доста пъти хора около мен си казват "те хората са тук, самолетът няма да излети празен", обаче ето, че може да излети със сериозна бройка пътници по-малко. Опашките по това летище по принцип са пословични 
 

Това не се случва за първи път.

Дошли са на гейта  късно, защото чекирането става бавно, има огромен трафик на летището и , ако не се пререждаш отнема  1 час да минеш скенерите.

Редовно правят тоя номер Уиз и оставят по 40-50 човека на които законно не дължат обезщетения и летят с по-малко хора, пестят от бензин.

Всички други авиокомпании биха изчакали 30мин и допуснали такова закъснени, но не и Уиз.

Специално от Франкфурт.

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Пътниците имат задължение да се явят на гейта в определен час. 

Техен проблем и отговорност е как ще си планират времето и Wizz нямат ни най-малка вина за това. 

Типични мрънкалници,  дето все някой им виновен и някой все им е длъжен да ги дундурка.

 

 

 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Аз съм летял от Франкфурт с Wizz и самолетът излетя поне 15 минути по-късно заради закъсняли пътници.  Толеранс от страна на летището със сигурност има. Но всичко си има някаква мярка.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Ако имат чекиран багаж чакат, защото не могат да излетят без пътника и евентуално изваждане на куфара ще ги забави още повече. Това се отнася за всички АК

Връзка към коментар

След като са се чекирали на гишетата предполага чекиран багаж, който е свален.

30 минути забавяне на летище като Франкфурт означава загубване на слота за излитане и това може да доведе до още по-голямо закъснение, в следствие изтичане на времето на екипажа и отмяна на полета. 

Грижа е на пътниците да дойдат на време за полета.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Абсолютно съм съгласен с по - горните мнения, че задължение на всеки пътник е да се яви на гейта в определения час, сам си преценява кога да пристигне на летището и т.н. 
Какво обаче става в случаите, когато си отишъл достатъчно навреме, минал си рентгените и се оказва, че на опашката за паспортен контрол има 500+ чакащи и само едно работещо гише? Конкретно, такава беше ситуацията на 04.08. в Катания, пак за полет на Уиз. И да, ние, както и повечето минахме някак си, но въпреки това самолетът излетя с достатъчно празни седалки, при все, че предварителната информация беше за разпродаден полет. И ако в Катания може и да успееш с разправии да минеш паспортния, съмнявам се, че във Франкфурт ще стане по същия начин. 
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 53 минути , SK79 каза:
Абсолютно съм съгласен с по - горните мнения, че задължение на всеки пътник е да се яви на гейта в определения час, сам си преценява кога да пристигне на летището и т.н. 
Какво обаче става в случаите, когато си отишъл достатъчно навреме, минал си рентгените и се оказва, че на опашката за паспортен контрол има 500+ чакащи и само едно работещо гише? 

Преди няколко години на летище Бергамо.Остават 50мин.до полета,но аз съм свикнала Уиз да се мотат и не бързам.Точно съм си купила един хубав сандвич с прошуто и се чудя във салона със заведенията ли да го хапна или вече на гейта,докато опашката се вие.В това време минава едно семейство българи и мъжат дава зор"Хайде, бързо,всеки момент ще затворят гейта!"Аз много уверено им казвам,че има време и Уиз се бавят.В този момент терминала се оглася от моето име и вероятно имената на въпросното семейство"Последно повикване-гейта затваря". Хукваме към паспортен контрол,а там опашка от руснаци.Къде молим да ни пуснат,къде минаваме през тях,добираме се до гишетата,а от там и до гейта.Влязохме последни в самолета.Чувам два италианци да си говорят"Как мислиш това българи ли са или италианци?" "Българи, няма начин италианка да тича със сандвич в ръка!":)))

Има много ясни инструкции,кога и къде да бъдеш и ако се спазват няма шанс да си изпуснеш самолета.Стандарта е да си на летището 2ч и 40мин преди полет и ако ти е досадно да го изпълниш,носиш си последствията.Ако попаднеш на критично голяма опашка,винаги може любезно да помолиш да те пуснат напред, вместо да седиш,чакаш и псуваш.Все пак 35 човека са много народ, може би са пътували като група.

 

  • Харесвам 6
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 12 часа, Мари Николова каза:

Все пак 35 човека са много народ, може би са пътували като група.

Хващам се за последните ти думи, за да разкажа и аз една интересна история. През 2012 година работих в Италия за български туроператор. Групите с български туристи кацаха с Уиз на летище Форли.  За трансфери до хотелите в Римини и за екскурзиите  ползвахме италианска транспортна фирма. Успоредно с нас работеше друга туроператорска фирма, която обаче, ползваше на място в Италия автобуси от България с български шофьори (за по-евтино).  Веднъж на път към летище Форли шофьорът ни прочете на информационното табло на магистралата, че има ПТП и е добре да се слезе от магистралата, ако посоката ви е Болоня.  Прекара ни по някакви второстепенни пътища, но стигнахме навреме за полета до София.  Стоим си с колегата на летище Форли в очакване на новата група туристи и ни се обаждат шефовете от София да помолим да забавят чекирането във Форли, защото автобус с български туристи (на конкурентната фирма) стои на магистралата заради ПТП и не могат да дойдат навреме. Така де,   той чичо Манол, шофьорът на българския автобус откъде да знае италиански и да реагира адекватно на съобщенията по магистралата. Тогава  българският автобус успя на косъм да дойде за полета, но си мисля, че  с тези "икономии" на някои български туроператори е възможно някоя група с български туристи да изгори някога някъде из Европа.

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 38 минути , Goal & Boss каза:

При това положение би трябвало туроператорите да си носят последствията.

Да,  но по-лесно е да звъннат в НТВ,  БТВ,  БНТ,  на Папата и т. н. вместо да видят къде грешат и да поемат вина пред клиентите си. 

 "Журналистите" пък веднага с настървение подемат случая, къде разбрали,  къде неразбрали. Рядко си правят труда да проучат нещата или поне да потърсят компетентно мнение. 

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
На 16.08.2019 г. в 11:53, Мари Николова каза:

Преди няколко години на летище Бергамо.Остават 50мин.до полета,но аз съм свикнала Уиз да се мотат и не бързам.Точно съм си купила един хубав сандвич с прошуто и се чудя във салона със заведенията ли да го хапна или вече на гейта,докато опашката се вие.В това време минава едно семейство българи и мъжат дава зор"Хайде, бързо,всеки момент ще затворят гейта!"Аз много уверено им казвам,че има време и Уиз се бавят.В този момент терминала се оглася от моето име и вероятно имената на въпросното семейство"Последно повикване-гейта затваря". Хукваме към паспортен контрол,а там опашка от руснаци.Къде молим да ни пуснат,къде минаваме през тях,добираме се до гишетата,а от там и до гейта.Влязохме последни в самолета.Чувам два италианци да си говорят"Как мислиш това българи ли са или италианци?" "Българи, няма начин италианка да тича със сандвич в ръка!":)))

Има много ясни инструкции,кога и къде да бъдеш и ако се спазват няма шанс да си изпуснеш самолета.Стандарта е да си на летището 2ч и 40мин преди полет и ако ти е досадно да го изпълниш,носиш си последствията.Ако попаднеш на критично голяма опашка,винаги може любезно да помолиш да те пуснат напред, вместо да седиш,чакаш и псуваш.Все пак 35 човека са много народ, може би са пътували като група.

 

Не са група поне 2 пъти са оставяли УизЕър най-различни хора от различни националности отделно пътуващи по 40-50 човека. Повечето са били такива дето са чакали за чекиране на багаж , след като гейта затваря багажа се смъква и излитат без тях. Тоест едно на ръка , че летището във Франкфурт е натоварено лятото , бавили са се и на чек-ин гишетата от Уиз и са отворили чекирането 1час и 45 минути преди полета по думите на очевидци. Аз лично не съм чувал за друг случай с друга авиокомпания по 50 човека да оставят нали така, а тук за втори път им се случва. Но правилата ги защитават в случая.

Връзка към коментар
Преди 1 час, EliDion каза:

Казус: имам билет, мога ли купя още един, от моя профил, за друг човек, с точки от дск картата. Трябва ли някак да го прикача към моя. 

Мисля, че притежателят на дискаунта задължително трябва да фигурира между пътуващите. Не може да вземеш билет за друг без да пътуваш ти самата с него.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.