Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Овърбукинг най- вероятно...На двама познати им даваше същото и се оказа точно такова. Анджи наскоро сподели подобна случка.

За това и в летния период е добре да се чекира по- рано.

Дано има все пак късмет и лети, че е тегаво време, всичко е пълно...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Почти сигурно е, че е оувърбукинг. И моята приятелка така не можеше да се чекира вечерта преди полета за Дортмунд и на сутринта - хоп, изненада - неприятна, но все пак тя летя, за разлика от другите трима.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз пак да питам с моя проблем 🤣 Някой друг случвало ли му се е след обновено членство да не му излиза в приложението, а само през уеб версията.Питах приятел и при него не му излиза. И сега трябва само през уеба да вземам билети, че като тръгна от приложението иска да си купувам.

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 17 минути , Ivko каза:

Аз пак да питам с моя проблем 🤣 Някой друг случвало ли му се е след обновено членство да не му излиза в приложението, а само през уеб версията.Питах приятел и при него не му излиза. И сега трябва само през уеба да вземам билети, че като тръгна от приложението иска да си купувам.

Хм, сега погледнах и при мен е така. Но е нещо от скоро, защото членството ми се поднови през юни и със сигурност нямаше проблем с app-a, показваше си го. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
25 minutes ago, yordanov said:

Хм, сега погледнах и при мен е така. Но е нещо от скоро, защото членството ми се поднови през юни и със сигурност нямаше проблем с app-a, показваше си го. 

И при мен положението е същото. Членството липсва сега в APP-a, но при мен подновяването беше преди два месеца. Та се чудя онзи ден защото като търся полети и цени не ми ги изкарва директно с членството, а винаги трябва да маркирам дискаунт.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да имат проблем, търся ъпдейт, но съм с последната версия?! Излизам, влизам, рестартирам нищо не става и пак не ми дава членството, а през уеб като си влезнете си го има.

Връзка към коментар

 

Преди 1 час, yordanov каза:

Хм, сега погледнах и при мен е така. Но е нещо от скоро, защото членството ми се поднови през юни и със сигурност нямаше проблем с app-a, показваше си го. 

 

преди 58 минути , agenta каза:

И при мен положението е същото. Членството липсва сега в APP-a, но при мен подновяването беше преди два месеца. Та се чудя онзи ден защото като търся полети и цени не ми ги изкарва директно с членството, а винаги трябва да маркирам дискаунт.

 

преди 20 минути , Ivko каза:

Да имат проблем, търся ъпдейт, но съм с последната версия?! Излизам, влизам, рестартирам нищо не става и пак не ми дава членството, а през уеб като си влезнете си го има.

Проблемът е във вашите телевизори... :laugh1:

Screenshot_20190828-095449.jpg

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , Ivko каза:

Е в толкова много ли 🤣🤣 освен само при айфоните да е проблема, че ти май не си. Другите да кажат айфон ли ползват за да не им излиза

E сега вече съвсем ще ти разваля деня... :laugh1: Не е от iPhone, но е от iPad. По-добре си помисли с какво си ядосал виолетките... :laugh1:

IMG_0018.jpg IMG_0019.jpg

Връзка към коментар

При мен телефона е Huawei и е ОС Андроид, последният ъпдейт на АПП-а е минал на 22.08.2019 и е последният. Преди малко писах в сайта на Уизз за проблема като ги моля да сигнализират на разработчиците, дано скоро пуснат нов ъпдейт.

Връзка към коментар

Споделям, че синът ми все пак излетя. Имало е неявил се пътник. Но си е неприятно усещането. Другата седмица и другият син заминава и явно ще трябва да се чекира не в последния момент.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 1 минута , agenta каза:

При мен телефона е Huawei и е ОС Андроид, последният ъпдейт на АПП-а е минал на 22.08.2019 и е последният. Преди малко писах в сайта на Уизз за проблема като ги моля да сигнализират на разработчиците, дано скоро пуснат нов ъпдейт.

Аз също съм с Huawei и Android (първият скрийншота), а приложението го инсталирах преди малко. Пробвай да изтриеш data и cache на приложението и се логни отново. 

Връзка към коментар
Just now, chandni said:

Аз също съм с Huawei и Android (първият скрийншота), а приложението го инсталирах преди малко. Пробвай да изтриеш data и cache на приложението и се логни отново. 

Тощу що го направих @chandni, но няма никакъв ефект. Дано се оправи скоро, защото е кофти така през уеб-а.

Връзка към коментар
2 minutes ago, KristinaYang said:

Гледам, че казвате, че се подновява автоматично членството, но до колкото бях чела в сайта на уиз трябва ръчно ? Аз ли нещо не съм разбрала пак 😄

Не се подновява автоматично. Все пак трябва плащане, а има и 2 вида членство.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз от едно известно време не мога да вляза през уеб, дава ми грешна парола, ама понеже в приложението съм си вътре, и не давам "забравена", всичко си правя през телефона. Днес се оказа, че не бях логнат в приложението, не знам защо, и си викам "е, вече ще я сменям", ама пробвах с тази, която уж е грешна, влезе, направих чек-ин, даде ми бордните карти, че бях се притеснил с тези Overbooking ситуации и всичко изглежда точно 

 

преди 24 минути , aleksandrina каза:

Не се подновява автоматично. Все пак трябва плащане, а има и 2 вида членство.

Нали за членство през Wizz Кредит става въпрос? Там си е само голямото, и няма плащане ? 

Връзка към коментар
3 minutes ago, stormbringer said:

Нали за членство през Wizz Кредит става въпрос? Там си е само голямото, и няма плащане ? 

Членството си е членство.

Wizz Кредит имаш предвид КК на ДСК- Wizz може би?

Връзка към коментар

Като гледам скрийншотовете на @chandni се чудя дали пък проблемът не е, че членството, което идва с Уиз кредитната карта, е с името Co-branded membership, а не Standard или Group, които са стандартните имена. И тримата с @Ivko и @agenta имаме Co-branded membership, а @chandni е със Standard.

Аз също писах на съпорт мейла на апп-а им.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте!

Тъй като скоро не съм пътувала с Уиз, бихте ли споделили дали стриктно се проверява размера на ръчния багаж? Ако е например 45х30х20 или има подобни разминавания проблем ли ще е?

Връзка към коментар

Неделния вечерен полет до Лондон също беше оувърбукнат, двама души бяха свалени. Странното е, че натовариха всички и чак след това установиха, че няма място за двама. И после час закъснение, заради щателна проверка на вече качения багаж, от мерки за сигурност. 

  • Шок 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.