Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Язък, ние решихме че копират Раян и се приготвихме в нисък старт и за 2 безплатни багажа и билети от 5€  :lol:

Егати скъпотията - помня аз - ти се нагърби с 10-на билета за по 0 евро.

Публикувано: (редактирано)

Някой успявал ли е скоро да се свърже с "нормалния" телефон на Wizz 02/4917048 пробвах 10-на пъти през последните две седмици, но освен да послушам веселата музичка друго не става. Искам да добавя "infant" към резервация, но според сайта това ставало само по телефона. Наистина ли е така и има ли начин това да стане без да се звъни на златния им колцентър? Пробвах и по мейла преди няколко дена но получих това: 

 

"Моля, отбележете, че запитването Ви няма да получи друг отговор, освен това автоматично съобщение, но ако имате общи въпроси, много от отговорите на най- често задавани въпросище намерите на уебсайта ни.

Ако не намерите отговора, моля, свържете се с нашия Телефонен център."

Редактирано от Спас.
Публикувано: (редактирано)

Язък, ние решихме че копират Раян и се приготвихме в нисък старт и за 2 безплатни багажа и билети от 5€ :lol:

Онзи ден W6 имаха грешка, предлагаха Plus на цената на Basic. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Някой успявал ли е скоро да се свърже с "нормалния" телефон на Wizz 02/4917048 пробвах 10-на пъти през последните две седмици, но освен да послушам веселата музичка друго не става. Искам да добавя "infant" към резервация, но според сайта това ставало само по телефона. Наистина ли е така и има ли начин това да стане без да се звъни на златния им колцентър? Пробвах и по мейла преди няколко дена но получих това: 

 

"Моля, отбележете, че запитването Ви няма да получи друг отговор, освен това автоматично съобщение, но ако имате общи въпроси, много от отговорите на най- често задавани въпросище намерите на уебсайта ни.

Ако не намерите отговора, моля, свържете се с нашия Телефонен център."

 

 

Аз съм добавяла infant и наистина става само по телефона. На мен ми отговориха от "нормалния" телефон, и помолиха да се обадя на стандартния им :) Бълзо става. Няма да те бавят повече от 3 минутки.

Редактирано от Juliaaa
  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз съм добавяла infant и наистина става само по телефона. На мен ми отговориха от "нормалния" телефон, и помолиха да се обадя на стандартния им :) Бълзо става. Няма да те бавят повече от 3 минутки.

Само да добавя, че бях звънял и на кол центъра преди месец за да питам по този въпрос и човека ме увери , че всичко можело да стане през приложението приложението. Да ама явно не може . Ще трябва да звъня отново.

Публикувано:

Членството ми изтича на 01/02/2017. Това първи февруари или втори януари е?

Останалите дати ги пишат във формат д/м/г, но пък имам спомен, че го купувах през януари?

Публикувано: (редактирано)

Членството ми изтича на 01/02/2017. Това първи февруари или втори януари е?

Останалите дати ги пишат във формат д/м/г, но пък имам спомен, че го купувах през януари?

 

При мен е записано:

В стария сайт: Дата на изтичане 26.4.2017 г.

В новия сайт: Дата на изтичане

04/26/2017 г. Редактирано от woman_in_white
  • Харесвам 1
Публикувано:

Махнали са още един полет до Барселона през зимата, този в понеделник.
Остават със сряда, петък, неделя, а бяха заложили в преди началото на сезона 5 полета.
Не съм гледал за останалите дестинации.

Публикувано:

Някой има ли идея дали при Wizz е възможно да се промени безплатно резервация в рамките на 24 часа, както може при разни други компании.

А  този 02/491 70 48 и при мен е само на музика. 

Публикувано: (редактирано)

Някой има ли идея дали при Wizz е възможно да се промени безплатно резервация в рамките на 24 часа, както може при разни други компании.

 

Не, но подобен ефект може да се постигне като се избере плащане по банков път.

Редактирано от Фичо
Публикувано: (редактирано)

И аз видях товa :( Явно конкуренцията с Ryan си казва думата. Все пак има и добри страни, Януари ще летя Барселона - София за 10 евро :)

Махнали са още един полет до Барселона през зимата, този в понеделник.

Остават със сряда, петък, неделя, а бяха заложили в преди началото на сезона 5 полета.

Не съм гледал за останалите дестинации.

Редактирано от edbloom
Публикувано: (редактирано)

Вчера купих  2 билета до Лондон Лутън, явно заради промото сайтът беше много бавен, няколко пъти започвах от начало и накрая заплатих успешно с 300 зора. След това гледам, че при полета на отиване, с мъжа ми сме сложени по подразбиране в двата края на самолета, което е супер тъпо. Естествено сега, ако искам промяна трябва да доплащам и много им се ядосах, и напук няма да им платя, защото такива дребни номера ме дразнят. Та някой имал ли е подобен случай и на място в самолета може ли да се оспори пред стюардесите и да ни настанят заедно? 

Редактирано от ivelina666
Публикувано: (редактирано)

Та някой имал ли е подобен случай и на място в самолета може ли да се оспори пред стюардесите и да ни настанят заедно? 

По-скоро може да пробвате да помолите пътниците, които са на местата до теб/съпруга ти, дали биха се съгласили да се размените. ..

Редактирано от Фичо
Публикувано:

Да, това непременно ще пробваме. То даже единият е сложен на ред, в който няма ни едно свободно място останало, дори да искаш да си доплатиш няма как. 

Публикувано:

Да, това непременно ще пробваме. То даже единият е сложен на ред, в който няма ни едно свободно място останало, дори да искаш да си доплатиш няма как. 

 

Особено, ако единият от вас е до прозорец/пътека почти сигурно няма да има проблем да се смените с този, който е на средното място. Евентуално може да е проблем, ако и те са двойка или просто човека е темерут. Случи ми се веднъж на полет от САЩ, увещаваш, молиш се, не ще и не ще. 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

От средата на януари до края на март KUT-SOF-KUT минава на един полет в събота.

 

И едната ротация отпадна. :(  От 01.04.2017  възстановят полетите.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Публикувано:

Щом и за 20 лв в посока не може да задържим една линия, не заслужаваме нови линии и екзотични държави като Грузия :( Супер жалко и идиотско, а и за тези с купени билети и планове за тези месеци още повече:(

  • Харесвам 3
Публикувано:

И едната ротация отпадна. :(  От 01.04.2017  възстановят полетите.

  

Щом и за 20 лв в посока не може да задържим една линия, не заслужаваме нови линии и екзотични държави като Грузия :( Супер жалко и идиотско, а и за тези с купени билети и планове за тези месеци още повече:(

Напълно нормално. Какво точно да правиш зимата в Грузия на -15 градуса (явно скиорите са силно недостатъчни)? Няма нищо екзотично, просто това на практика е сезонна дестинация.

  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)

Напълно нормално. Какво точно да правиш зимата в Грузия на -15 градуса (явно скиорите са силно недостатъчни)? Няма нищо екзотично, просто това на практика е сезонна дестинация.

Уиз започват да мязат на тим :biggrin:Имат самолети @ СОФ , но не ги използват, стоят на паркинг и носят пари. Положението с Грузия е повече заради ЕС. Едвам кърпят полетите до Солун и Вилнюс.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Щом и за 20 лв в посока не може да задържим една линия, не заслужаваме нови линии и екзотични държави като Грузия :( Супер жалко и идиотско, а и за тези с купени билети и планове за тези месеци още повече :(

 

Проблема е точно в 20-те лева, пълен самолет на 20лв не е рентабилен...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.