Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

И едната ротация отпадна. :(  От 01.04.2017  възстановят полетите.

Оказва се ,че полетите не са отменени,а пише разпродадени.Аз имам на 25.3.17 връщане от Кутаиси,което няма да ползвам,но не искат да ми върнат парите,защото резервацията е активна все още.След като ги направиха през седмица ми върнаха парите за отиването,но връщането е купено отделно и не е променяно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Още не се знае, ще проверя утре през деня....и сметката си на телефона, която ще разбера след около 2 часа...после ще пиша

 

Оказа се, че не ми е взело такса :) Освен това полета ми е все още активен, каква е истината все още не мога да разбера. Нека всеки, който има инфо за Кутаиси да ми каже.

Оказва се ,че полетите не са отменени,а пише разпродадени.Аз имам на 25.3.17 връщане от Кутаиси,което няма да ползвам,но не искат да ми върнат парите,защото резервацията е активна все още.След като ги направиха през седмица ми върнаха парите за отиването,но връщането е купено отделно и не е променяно.

Мисля, че просто така са ти отговорили, няма как да са продадени всичките полети за няколко месеца, камо ли пък тези. Дано да информират малко по-рано, защото иначе ще бъде много некоректно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Като си влезеш в профила отиваш на check in & bookings и там ако има промяна по полетите ти ще излезе.

имаш опция да приемеш промяната, да си поикаш парите / да вземеш 120% от цената като кредит за закупуване на билети от Wizz ( става за повече от седмица, докато видиш парите си в профила си) . Опцията с обаждане на колцентъра остава.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Като си влезеш в профила отиваш на check in & bookings и там ако има промяна по полетите ти ще излезе.

имаш опция да приемеш промяната, да си поикаш парите / да вземеш 120% от цената като кредит за закупуване на билети от Wizz ( става за повече от седмица, докато видиш парите си в профила си) . Опцията с обаждане на колцентъра остава.

Полета е наличен, съмненията за неясното пътуване също :)

Връзка към коментар

Е това е дори още по-нормално. Ryan правят същото на много места. Нито една авиокомпания не е благотворително дружество и работи за печалба. Ако в момента Wizz изкарват повече пари от Македония - без значение по какъв начин - нищо чудно дори 1-2 от софийските машини да се пренасочат натам, а ние ще лапаме мухите. Дреме им за лидерската позиция, ако някой им дава кеш наготово, че и отгоре на всичко нямат конкуренция.

 

И каквито и локуми да разтягаме си остава факт, че българският пазар е малък, неособено платежоспособен и билети от по 20 лева трудно биха издържали една авиокомпания. Колкото и да не ни харесва :)

 

Но първо тези субсидии в един момент ще секнат по една или друга причина, после ще се появи конкуренцията обещаваща повече за същата субсидия, и трето Уизз рядко имат билети от 20 лв от София. Но то всичко си е за сметка на Уизз, ние само си коментираме, факт. 

Връзка към коментар

WIZZ AIR стартира WIZZ GO

 

0b1b484283e91ffe5e6782a82b1d1903.jpg


 

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, днес пусна нов продукт на авиокомпанията. "WIZZ Go" е допълнителна опция към съществуващата "WIZZ Plus" (преди:"Plus Fare") пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете "WIZZ Go" и "WIZZ Plus" предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата "Basic Fare" (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

 

Новата "WIZZ Go" е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. "WIZZ Go" включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

 

Wizz Air "WIZZ Plus" предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. "WIZZ Plus" включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

 

От днес клиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки "WIZZ Go" и "WIZZ Plus".Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: "Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре."
 
Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Полета е наличен, съмненията за неясното пътуване също :)

 

Относно София - Грузия отиване на 7 януари и връщане на 10 ми изпратиха имейл за промяна на полета (като часове явно и съвсем малко, защото дори не мога да разбера с колко е промяната :) ) На страницата обаче за първите няколко месеца въобще не излизат полети. Всичко ми е много странно, какво забъркват не мога да ги хвана нещо.....

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Днес се сблъсках със странен проблем. Чекирах се за полета на 19.12.2016 от Айндховен до София и на бордната ми карта изписа, че съм гражданин извън ЕС. Звънях на кол-центъра и оттам ми казаха, да направя чекиране през старата версия на сайта на Wizz, тъй като на новата се срещали такива проблеми. След това като влязох в профила да проверя се оказа, че трябва да се чекирам безплатно на летището, но трябва да съм там най-късно 2 часа преди полета.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Оказа се, че не ми е взело такса :) Освен това полета ми е все още активен, каква е истината все още не мога да разбера. Нека всеки, който има инфо за Кутаиси да ми каже.

Мисля, че просто така са ти отговорили, няма как да са продадени всичките полети за няколко месеца, камо ли пък тези. Дано да информират малко по-рано, защото иначе ще бъде много некоректно.

Вече в резервацията излезе промяна на полета от Кутаиси до София от 25 март на 28 март.Аз пожелах връщане на парите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Щом и за 20 лв в посока не може да задържим една линия, не заслужаваме нови линии и екзотични държави като Грузия :( Супер жалко и идиотско, а и за тези с купени билети и планове за тези месеци още повече :(

Аз имам купени билети за февруари и сега виждам в акаунта ми, че резервацията е изчезнала? Никой не ме е уведомил по никакъв начин, какво се случва някой знае ли?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вчера говорих с колцентъра им, тъй като при мен е същото. Отменили са всички полети за януари, имат и някакъв технически проблрем със сайта, тъй като са ми издали минусова фактура с доста странна цена. Казаха,че ще ми върнат парите за всички купени билети и куфара, който е добавен в рамките на 7 дни.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

доста им куца обслужването:

 

1.10 дни не мога да свалят две чакащи банкови плащания. (уж 24 часа за плащането)

 

2. Безплатният телефон не може да премахва висящите плащания. (иска се набутване на импулсен телефон)

 

3. Няма кой да разлепи/смени  рекламите в самолетите за груповото членствто, което е на 49.99Е. (следващият път ще променя подвеждащото число с черен маркер )

 

4. Електронните форми изпращани по пощата не генерират цялата попълнена информация. (изисква се диктовка на липсващите данни по телефон)

 

Добре, че поне летят , макар и в рехаво разписание от София :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Вчера говорих с колцентъра им, тъй като при мен е същото. Отменили са всички полети за януари, имат и някакъв технически проблрем със сайта, тъй като са ми издали минусова фактура с доста странна цена. Казаха,че ще ми върнат парите за всички купени билети и куфара, който е добавен в рамките на 7 дни.

Полетите са ми февруари - 18.02 - 25.02.2017 г.?

Връзка към коментар

Купих си билет от Wizz, избрах да платя с банков превод, само че сумата я оставих в евро. По мейла получих следното:

 

For your bank transfer, the following bank accounts are available:

  • SWIFT (BIC) code: CITIGB2L
  • Account number for SEPA payments*: GB31CITI18500813479358
  • Account details: Wizz Air Hungary Kft

В банката ми обясниха, че това е международен превод, за който ще дължа такса от около 50 евро. :angry: :angry: :angry:

 

Въпросът ми е: мога ли да платя, като използвам бг SWIFT код, за да избегна таксата? Или трябва задължително да е с английския, както са ми писали в мейла?

Връзка към коментар

Купих си билет от Wizz, избрах да платя с банков превод, само че сумата я оставих в евро. По мейла получих следното:

 

For your bank transfer, the following bank accounts are available:

  • SWIFT (BIC) code: CITIGB2L
  • Account number for SEPA payments*: GB31CITI18500813479358
  • Account details: Wizz Air Hungary Kft

В банката ми обясниха, че това е международен превод, за който ще дължа такса от около 50 евро. :angry: :angry: :angry:

 

Въпросът ми е: мога ли да платя, като използвам бг SWIFT код, за да избегна таксата? Или трябва задължително да е с английския, както са ми писали в мейла?

 

 

1. Направете регистрация за превод с https://transferwise.com/

2. После регистриране в  https://www.topcashback.co.uk

3. Генерирайте линк https://www.topcashback.co.uk/transferwise/  , за да ви се върнат £11.50.  Важи при първи трансфер.

4. Приятен полет! :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Ех... не се сдържах, като видях снощи намалението моментално подбрах 3 от най-евтините двудневни дестинации за декември, днес предложих на една приятелка и тя взе, че се съгласи! Съвсем непредвидено след половин час вече бяхме 5-ма, и аз като притежател на членска карта и инициатор се заех да правя резервациите.

 

До преди малко правех online check-in за общо 10 билета (отиване и връщане), търсех хостели, пишех и-мейли, калкулирах цени, координирах получаване на данни... едновременно. Казах на всички да си пратят личните карти, и въведох данните... при което се оказа, че едното момиче си пратило снимка на паспорта, а аз не обърнах внимание! Сега е регистрирана с данните на паспорта си, но като вид документ е посочена лична карта  :banghead:

 

Въпросът ми е... какво да правя от тук-нататък? Според мен тя си идва с паспорта, и не би трябвало да има никакви проблеми... а и технически паспортът си е вид "national ID"... нали?! 

Връзка към коментар

 

 

Въпросът ми е... какво да правя от тук-нататък? Според мен тя си идва с паспорта, и не би трябвало да има никакви проблеми... а и технически паспортът си е вид "national ID"... нали?! 

Абсолютно!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ех... не се сдържах, като видях снощи намалението моментално подбрах 3 от най-евтините двудневни дестинации за декември, днес предложих на една приятелка и тя взе, че се съгласи! Съвсем непредвидено след половин час вече бяхме 5-ма, и аз като притежател на членска карта и инициатор се заех да правя резервациите.

 

До преди малко правех online check-in за общо 10 билета (отиване и връщане), търсех хостели, пишех и-мейли, калкулирах цени, координирах получаване на данни... едновременно. Казах на всички да си пратят личните карти, и въведох данните... при което се оказа, че едното момиче си пратило снимка на паспорта, а аз не обърнах внимание! Сега е регистрирана с данните на паспорта си, но като вид документ е посочена лична карта  :banghead:

 

Въпросът ми е... какво да правя от тук-нататък? Според мен тя си идва с паспорта, и не би трябвало да има никакви проблеми... а и технически паспортът си е вид "national ID"... нали?! 

Това , че в полето вид документ си вписал лична карта, а всъщност си дал данни на паспорт не е никакъв проблем. Никой не гледа точно това на гишето. Гледа се да няма грешка в имената, така както са по документ.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.