Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

В момента, aleksandrina каза:

wizz не е от тях. 🙂 Случаите, доколкото съм чела, са само с катарците.

Да. Така е за Уиз. Но не е само при катарците.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 minute ago, aleksandrina said:

wizz не е от тях. 🙂 Случаите, доколкото съм чела, са само с катарците.

При Уиз ер няма такава практика, но човек винаги е хубаво да си има едно на ум. Няма и гаранция, че изведнъж от някой няма да искат картата...

Веднъж един познат ми беше купил билета, но се отказа да пътува и аз му исках сканирана картата и подпис, че той е купил билетите. За авиокомпанията е важно да има някаква гаранция, че транзакцията не е станала с крадена карта...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, кредитна карта имах предвид. Знам, че Уизз нямат практика да искат подобна, но все пак исках да съм подготвена. Картата е на мое име и аз ще пътувам. Вероятно не би било проблем.

Връзка към коментар
преди 18 минути , Topfly каза:

При Уиз ер няма такава практика, но човек винаги е хубаво да си има едно на ум. Няма и гаранция, че изведнъж от някой няма да искат картата...

Веднъж един познат ми беше купил билета, но се отказа да пътува и аз му исках сканирана картата и подпис, че той е купил билетите. За авиокомпанията е важно да има някаква гаранция, че транзакцията не е станала с крадена карта...

Това ми изглежда абсурдно.

Къде точно ще ти поискат картата с която си платил и на какво основание ? При бординга?  При онлайн чек ин ?

За сигурност на авиокомпанията има 3D Secure.

Връзка към коментар
1 minute ago, Климент said:

Това ми изглежда абсурдно.

Къде точно ще ти поискат картата с която си платил и на какво основание ? При бординга?  При онлайн чек ин ?

За сигурност на авиокомпанията има 3D Secure.

Ако добре си спомням на мен в Мексико ми искаха картата при бординга. Публично основание нямаше, но но идеята е да защитят авиокомпанията от случаи с измама с кредитни и дебитни карти. Авикомпанията като приемател на картите е длъжна да върне парите на оригиналния собственик на картата ако той оспори транзакцията... 3D кода изобщо не е повсеместен и аз до ден днешен правя повече транзакции онлайн без такъв код, включително и при Уиз ер...

Връзка към коментар
преди 21 минути , Климент каза:

Това ми изглежда абсурдно.

Къде точно ще ти поискат картата с която си платил и на какво основание ? При бординга?  При онлайн чек ин ?

За сигурност на авиокомпанията има 3D Secure.

Има цяла тема: 

 

Не е с уиз

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
1 hour ago, ivelina666 said:

Да, кредитна карта имах предвид. Знам, че Уизз нямат практика да искат подобна, но все пак исках да съм подготвена. Картата е на мое име и аз ще пътувам. Вероятно не би било проблем.

Те ако Wizz и Ryanair имаха такава практика, самолетите щяха да са празни- на кой с чужда карта му платено, кой през paypal, кой през агенция...

Не търсете драматичност там. По- проблемно е това с overbooking-а.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
On 2/11/2020 at 2:32 PM, Topfly said:

Вече за втори път ми се случва при един и същи човек, но при резервация през различни профили един и същи проблем. След чекирането в PDF бордната карта не се вижда фамилията, а в HTML и мобилната борна карта всичко е ок. Някой имал ли е подобен проблем? Не мога да разбера от къде идва проблема! Имената и фамилията са кратки, а в другите бордни карти със същата фамилия всичко е ок...

 

Първият път се паникьосал, че съм изпуснал фамилията при покупката на билета, но всчко беше ок. Страх ме е, че някой път няма да забележа проблема и чак на летището ще се разбере, че липсва фамилията от бордната карта...

Само аз ли съм такъв карък втори път да му излиза този бъг? Никой ли не е ли имал подобен проблем?

Връзка към коментар
преди 3 минути , Topfly каза:

Само аз ли съм такъв карък втори път да му излиза този бъг? Никой ли не е ли имал подобен проблем?

Точно такъв бъг не ми се е случвал,но други разни при чекиране - бол.Пробвай да смениш езика,това понякога помага.Приложението по принцип си е бъгаво,виж как ще е през десктопа. 🙂

 

Връзка към коментар

я виж фамилията дали я пишеш или пействаш (да няма някакви специални знаци там, както и унгарски букви, от тези с ударения) 

Връзка към коментар
17 minutes ago, Мари Николова said:

Точно такъв бъг не ми се е случвал,но други разни при чекиране - бол.Пробвай да смениш езика,това понякога помага.Приложението по принцип си е бъгаво,виж как ще е през десктопа. 🙂

 

 

7 minutes ago, neuromancer said:

я виж фамилията дали я пишеш или пействаш (да няма някакви специални знаци там, както и унгарски букви, от тези с ударения) 

Проблемът излиза точно на десктопа и при разпечатване на PDF. Във фамилията няма никакви специални букви и е на латиница, като не изчезват отделни букви, а цялата фамилия... При HTML формата на бордната карта и в мобилното приложение обаче всичко е ок...

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , Topfly каза:

 

Проблемът излиза точно на десктопа и при разпечатване на PDF. Във фамилията няма никакви специални букви и е на латиница, като не изчезват отделни букви, а цялата фамилия... При HTML формата на бордната карта и в мобилното приложение обаче всичко е ок...

 

Не си само ти. Миналата седмица, една хотелска резервация не можех да я разпечатам - излизаше бял лист.

Как ли не я мъчих, от мейла, от сайта на Мелия, не ще и не ще.

Накрая, една приятелка, дето е по- в час от мен, нещо я трансформира и излезе.

 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

@Topfly Не разбрах точно - опитал ли си да използваш Print to PDF при отворена HTML бордна карта, а не директно да я теглиш от сайта на Wizz? Също - на друго (например мобилно) устройство пак по същия начин ли излизат? Последното нещо за което се сещам е, че едва ли пък някъде ще ти откажат да разпечаташ HTML файл, вместо PDF, и тогава би трябвало да излиза правилно 😄

Връзка към коментар
9 minutes ago, boduroff said:

@Topfly Не разбрах точно - опитал ли си да използваш Print to PDF при отворена HTML бордна карта, а не директно да я теглиш от сайта на Wizz? Също - на друго (например мобилно) устройство пак по същия начин ли излизат? Последното нещо за което се сещам е, че едва ли пък някъде ще ти откажат да разпечаташ HTML файл, вместо PDF, и тогава би трябвало да излиза правилно 😄

Не в това е проблемът! Отварям си отделно PDF и HTML бордната карта и при PDF и на екрана и при разпечатване изчева фамилията и остава само малкото име. При HTML формата и на екран и при разпечатване всичко е ок. Същата фамилия при останалите бордни карти си излизаше без проблем и в PDF.

Връзка към коментар

Правилно съм разбрал тогава. Това което предложих по-горе е да отвориш HTML борндата карта, да натиснеш Ctrl/Command + P или да отидеш на Print, и след това при избирането на принтер трябва да ти излезе "Print to PDF" или "Save as PDF" (не говоря за изтеглянето на борндите карти във формат PDF от сайта на Уиз). По този начин каквато и страница/файл отвориш - ще можеш да запазиш в документ като PDF. Надявам се си ме разбрал 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Topfly каза:

Само аз ли съм такъв карък втори път да му излиза този бъг? Никой ли не е ли имал подобен проблем?

Ако си акционер, имиджмейкър, аналитик, експерт или в някакъв тип бизнес отношение с тях е възможно добре работеща билинг/ erp система да не споделя твои данни в непозволени среда от гледна точка зададени нива на достъп до информация свързана с тебе. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При отмяна на резервация от моя страна и плащане на съответната такса парите в акаунта ли се връщат или мога да искам и по карта и връщат ли и парите за закупени услуги,багаж и места?

Връзка към коментар

Имам следното питане относно резервации на полети за предстоящата седмица на Wizz .По познатата схема на Sembo.no преди месец успях да букна за две дати 21.02 и22.02 полети до Бергамо от София за четерима.В крайна сметка решихме да пътуваме само дъщеря ми и аз на 22.02.Необходимо ли е да информирам компанията ,че реално никой няма да лети на 21.02 или не.А може ли да се извлече по някакъв начин някаква " благинка" от цялата ситуация?🤗

Връзка към коментар
преди 21 минути , valpet каза:

Имам следното питане относно резервации на полети за предстоящата седмица на Wizz .По познатата схема на Sembo.no преди месец успях да букна за две дати 21.02 и22.02 полети до Бергамо от София за четерима.В крайна сметка решихме да пътуваме само дъщеря ми и аз на 22.02.Необходимо ли е да информирам компанията ,че реално никой няма да лети на 21.02 или не.А може ли да се извлече по някакъв начин някаква " благинка" от цялата ситуация?🤗

Няма нужда да ги уведомяваш. Благинка освен да чекираш и четиримата пътници и съответно тези места да останат свободни в самолета и евентуално да имате повече място за вас....

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
15 hours ago, tch said:

Няма нужда да ги уведомяваш. Благинка освен да чекираш и четиримата пътници и съответно тези места да останат свободни в самолета и евентуално да имате повече място за вас....

Овърбукинга е затова за да решава подобни проблеми 🙂 Що се отнася до благинките, авиокомпаниите са длъжни да върнат летищните такси, ако не летиш, но при Уиз ер до колкото си спомням беше доста сложно и скъпо това упражнение.

Връзка към коментар
преди 12 минути , epetkov каза:

Периодът е  от 21 април до 1ви май 2020 година.

Много ти благодаря!А каква беше причината?Питам,защото планираме пътуване  началото на май и ако е ремонт на писта напр. и има риск да се проточи,да знам да търся варианти.

Връзка към коментар
12 minutes ago, Мари Николова said:

Много ти благодаря!А каква беше причината?Питам,защото планираме пътуване  началото на май и ако е ремонт на писта напр. и има риск да се проточи,да знам да търся варианти.

 

86685505_210414970099216_1589084242493571072_n.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.