Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, 

Датите на полетите са определени и ни се ще да купим билетите, но още обсъждаме баланса между градски и планински туризъм. Та може ли да закупим "голи" билети  и да добавим към резервацията по-късно още багаж, ако има нужда? 

Благодаря!

Връзка към коментар
преди 19 минути , Светославов каза:

Здравейте, 

Датите на полетите са определени и ни се ще да купим билетите, но още обсъждаме баланса между градски и планински туризъм. Та може ли да закупим "голи" билети  и да добавим към резервацията по-късно още багаж, ако има нужда? 

Благодаря!

Да, може. Може да е малко по-скъпо, обаче, когато багажът се добави впоследствие.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 21 часа, Мари Николова каза:

... ако е ремонт на писта напр. и има риск да се проточи,да знам да търся варианти.

Ако възложител е Столична община, ще се проточи. Иначе не.

  • Смея се 5
Връзка към коментар

Точно в тази тема преди време @Фичо ни обясняваше, че буквално е летял с "голи" билети демек на някакви полети за нудисти или поне така си спомня де горе-долу... :grin:
 

  • Смея се 4
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Имам резервация март месец и за полета Дубай-София днес пак ми пратиха имейл с промяна за полета, като си остава първоначалния час т.с. май няма да обикалят и имам опция да приема или канселирам и рефънд та се чудя до кога мога да отлагам избора, че да видя как ще са нещата с тоя вирус, че ако сега приема после при отмяна нищо няма да получа. Има ли опасност от някакъв овърбукинг докато не потвърдя при положение,че имаме места купени?

Връзка към коментар
19 minutes ago, Ivko said:

Имам резервация март месец и за полета Дубай-София днес пак ми пратиха имейл с промяна за полета, като си остава първоначалния час т.с. май няма да обикалят и имам опция да приема или канселирам и рефънд та се чудя до кога мога да отлагам избора, че да видя как ще са нещата с тоя вирус, че ако сега приема после при отмяна нищо няма да получа. Има ли опасност от някакъв овърбукинг докато не потвърдя при положение,че имаме места купени?

Би трябвало в имейла им да пише до кога можеш да канселираш. Прочети го до края 🙂

Наскоро имах подобен случай с Лауда и пишеше това: Applications for refunds must be submitted before the flight departure date.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Ivko каза:

та се чудя до кога мога да отлагам избора, че да видя как ще са нещата с тоя вирус, че ако сега приема после при отмяна нищо няма да получа.

3 часа преди полета.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Вероятно е писано, но съм го пропуснал. 

Загледах се в новите полети на Wizz до Лондон Gatwick от 01.06 и явно само местят там късния си полет до/от Luton,  а честотите остават същите. 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Вчера реших да запазя цената на билет за 4 човека за полет София - Лондон Лутън с услугата Fare Lock. Това трябваше да струва 24 лв, което е 6 лв лв на пътник, а се оказа че ми изтеглиха 104. Според агента от телефона, това е станало защото са таксували допълнително по 20 лв на пътник, защото не съм удостоверил в някаква форма, че не съм робот. Такава форма не се появи въпреки, че пробвах поне 7-8 пъти, а цената все се заковаваше на 104, която не знам защо приех, че ще е и част от билета. Агента ме посъветва да направя видео на тази грешка и да пусна оплакване. Докато правя записа тази грешна цена пак излезе, като пробвах още няколко пъти, а цената все си беше 104 лв. След около 2 часа реших да пробвам пак и какво да видя - цената накрая си беше коректна. Явно това е някаква грешка в сайта или пък нещо не съм забелязал. Направих и това видео, като в момента чакам да ми върнат обратно отговор, на който да приложа видеото.

За втори път ми се случва грешка при плащане в Уизеър. Преди няколко години не можаха да отчетат 33.33лв от ваучер, които взеха от картата. Това беше признато като грешка, но пък по това време прецених, че времето и парите по импулсния телефон ще костват повече от тези 33.33лв и за това се отказах. Сега обаче имаме неимпулсен телефон, така че е по лесно. Техния съпорт може да те откаже от по дребни суми, но този път съм решен да си върна парите. 

  • Харесвам 6
  • Шок 3
Връзка към коментар
преди 4 минути , VVP каза:

Трябва ли ми задграничния паспорт ако сега реша да купя билети за Санкт Петербург?

Не. Билет може да купиш без да имаш паспорт. Паспорт ще ти трябва за електронната виза.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
On 11/24/2019 at 7:56 PM, Ovcharski said:

Два пъти се опитва да резервирам с WizzAir един полет и двата пъти ми се появява една такса System Surcharge, която мисля че досега не съм виждал. Нещо ново ли е или важи за определени ситуации? Google не предостави особена информация. Таксата се появява на стъпката за плащане, където имам запаметена банкова карта, която вече преди съм използвал в Wizz.

 

 

Screenshot-2019-11-24-19.31.jpg

Здравейте, и аз летя или купувам билети поне веднъж месечно и СЕГА за първи път и аз попадам на тази такса, която се получава наистина в момента, който трябва да си въведа данните за плащане. От кол-центъра казват, че е такса за агенции, но нищо повече (понеже беше някакъв безплатен телефон и очевидно не искат да се обясняват много безплатно). Със сигурност не е вмъкната услуга, защото го повторих 3 пъти поне от различни браузъри и дестинации. 1 билет - 20 лв, двупосочен билет - 40 лв. Някой разбра ли какво се случва или по някое време "изчезва"? Мерси!

 

UPDATE: Горния мейл на съпорта вече не е актуален (customerrelations1@customerservices.wizzair.com). АРР ми крашваше тия дни, но след поредната преинсталация проработи и НЯМАШЕ тази такса, та всичко е ток и жица за сега. Супер учудващо, че изобщо се появява нещо такова, а на споменатия такъв проблем от колегата горе скрийншота беше от арр.

Връзка към коментар

Започнах резервация на полет с WIZZ през мобилното им приложение и стигнах до фазата на плащане, заявих карта  и по грешка натиснах плащане по банков път и от там нататък всичко се обърка или аз го обърках - не знам. Успях да запиша номера на потвърждението и с него се опитах да проверя статуса на заявката: от мобилното ми заявяват, че номерът е грешен, а от лаптопа ми показват резервацията със статус - не си спомням точния термин, но в смисъл че се чака да завърша резервацията като платя. Проблемът ми е , че досега не съм плащала билети на WIZZ по банков път и не знам как да го напрявя, а и не намирам информация за това, нямам получен мейл от WIZZ, а всеки опит да прочета нещо по темата в сайта им ми изкарва 

Your connection is not private

Attackers might be trying to steal your information from wizzair.com (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more

NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID.
 
Някой може ли да помогне с информация за
1. плащането по банков път - само да вмъкна, че плащането по банков път ми е познато, но не знам как става в конкретния случай, кой е контрагента, коя е банката и т.н. и въобще, ако те не са ми пратили някаква информация, мойе ли да стане плащането
2. Какво се случва и кога се анулира заявката, ако не платя.
 
Благодаря 
 
Връзка към коментар
преди 9 минути , taniamoutafi каза:

по грешка натиснах плащане по банков път

Почвайте нова резервация, ако цената не е променена. Ако е вече висока цената на билетите,  платете по банков път вече направената резервация. По банков път има такса около 15 лева, но може и да е 15 евро. Вече не си спомням.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
14 minutes ago, taniamoutafi said:

Започнах резервация на полет с WIZZ през мобилното им приложение и стигнах до фазата на плащане, заявих карта  и по грешка натиснах плащане по банков път и от там нататък всичко се обърка или аз го обърках - не знам. Успях да запиша номера на потвърждението и с него се опитах да проверя статуса на заявката: от мобилното ми заявяват, че номерът е грешен, а от лаптопа ми показват резервацията със статус - не си спомням точния термин, но в смисъл че се чака да завърша резервацията като платя. Проблемът ми е , че досега не съм плащала билети на WIZZ по банков път и не знам как да го напрявя, а и не намирам информация за това, нямам получен мейл от WIZZ, а всеки опит да прочета нещо по темата в сайта им ми изкарва 

Your connection is not private

Attackers might be trying to steal your information from wizzair.com (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more

NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID.
 
Някой може ли да помогне с информация за
1. плащането по банков път - само да вмъкна, че плащането по банков път ми е познато, но не знам как става в конкретния случай, кой е контрагента, коя е банката и т.н. и въобще, ако те не са ми пратили някаква информация, мойе ли да стане плащането
2. Какво се случва и кога се анулира заявката, ако не платя.
 
Благодаря 
 

Междувременно @epetkov вече те е посъветвал - ако цената не се е вдигнала, спокойно зарежи тази резервация и започни нова. Сегашната като не я платиш до няколко дни и сама ще се анулира, никой няма да те търси защо не си я платила по банка.

 

За плащането по банков път - Трябва ти номер на резервацията

Провери мейла си в СПАМ фолдъра, може да е филтрирано там. Ако имаш профил, би трябвало да е в него.  Опитай се да отвориш сайта им през друг браузър (Chrome, Firefox), на компютър и мобилен телефон, таблет.

Плащането преди ставаше в ДСК - там им бяха сметките, сега не знам, унгарци, вероятно още там.

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/booking-information/payments/

 

You will receive instructions via e-mail for selecting the bank transfer option when booking your flight.

Type the confirmation code in the primary comment field of your bank transfer. If further comment fields are also available, enter the full name of the first passenger in the booking. 

Please make sure that you transfer the exact amount of your booking and you pay in the chosen currency.

If you wish to pay by bank transfer, you must make your reservation at least 14 days prior to departure.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В горния ми пост не се вижда добре сметката. Вярната е:

1605004980_Screenshot_20200220-163126_SamsungInternet.jpg.ebf9bb9691e6eed456279b70953bd98a.jpg

 

преди 1 минута , taniamoutafi каза:

А сумата?

Влизате в профила и виждате какви резервации са на изчакване.

Връзка към коментар
преди 16 минути , taniamoutafi каза:

А сумата? при резервацията бях заявила евро, има ли значение?

 

А сумата? при резервацията бях заявила евро, има ли значение?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.