Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

3 minutes ago, Alexander said:

Рано или късно ще има проблеми. Аз многокатно съм виждал хора с огромни раници да минават като за малък ръчен само защото се водят  раници.

 

Не я пълня никога и влиза в клетката без непрежение. А и да има проблеми .. след толкова полети не е фатално. Съгласен съм, че много хора прекаляват.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Каква е тази глупост, че не може да се смени буква от името, ако билета е купен с Уиз Дискаунт?

Какво се прави, някой имал ли е подобен казус? 

Връзка към коментар

името на титуляра на дискаунта ли е?

вероятно затова не може, но първо пробвайте пак с агент, като смените и името на акаунта и второ, освен ако са решили да се заяждат може да се лети с грешка в името

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 10 минути , neuromancer каза:

името на титуляра на дискаунта ли е?

вероятно затова не може, но първо пробвайте пак с агент, като смените и името на акаунта и второ, освен ако са решили да се заяждат може да се лети с грешка в името

Собственика на акаунта, регистрирал се е с грешна буква. 

Има ли как да се смени името на регистрацията? 

Връзка към коментар

Мисля, че ще трябва да им се обадите

По принцип може да се лети с до 3 грешки в името, освен ако решат да се заяждат наистина, но го коригирайте, защото иначе при всеки билет ще излиза грешно

Връзка към коментар
преди 2 часа, iraJon каза:

Wizz много се жояждат за багажа. Още преди проверката стоят и връщат хора да плащат малки раници за багаж 10 кг. защото са с по-големи размери. 

Значи не са били малки

Това не е заяждане според мен, а спазване на правилата.

Това, че много време са пускали големи раници и сега не ги пускат се счита за заяждане....странна логика

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Твърдо се заяждаха. Имаше и малки раници, които можеха да влезат, ако дори опитваха, а в моя последен полет с тях, дори не го правеха. Най много ме възмутиха, когато се опитаха да обяснят, че протмоне носено на врата е втора чанта и трябва да се плати за нея. Момиченцето си го прибра в джоба и къде им е втория багаж? Италия е значително по-строга в мерките за размери, но са учтиви, любезни, помагат, а тука само пари да събират и отношението е лошо.

За поправка на букви в името им се обадете, поправят, но само букви. Ако е повече искат такса.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 20.02.2020 г. в 16:23, epetkov каза:

Почвайте нова резервация, ако цената не е променена. Ако е вече висока цената на билетите,  платете по банков път вече направената резервация. По банков път има такса около 15 лева, но може и да е 15 евро. Вече не си спомням.

От кога има такса за банков трансфер? Преди време често си запазвах цената точно по този начин, като избера банков трансфер за плащане на резервацията и никога не съм имал такса по различна от банковата такса за превода, която в моя случай е 95 ст. 

 

П.С. Преди години банковия трансфер беше по евтината опция за плащане, защото Wizzair имаха такса за плащане с КК. Беше много лесно, защото се плащаше на гише в ДСК без никакви такси, на база номер на резервация.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

За плащане в лева има БГ IBAN (на Citibank) и съответно таксата за плащане по тази сметка е според тарифата за междубанков превод на вашата банка. При мен онлайн през ДСК Директ е 1 лев.

Самите Уиз не слагат допълнителна такса за банков превод.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 40 минути , yordanov каза:

За плащане в лева има БГ IBAN (на Citibank) и съответно таксата за плащане по тази сметка е според тарифата за междубанков превод на вашата банка. При мен онлайн през ДСК Директ е 1 лев.

Самите Уиз не слагат допълнителна такса за банков превод.

Кога последно си плащал така и още ли важи изискването превода да се осъществи до 24ч. от резервацията?

Връзка към коментар
преди 3 минути , Мари Николова каза:

Кога последно си плащал така и още ли важи изискването превода да се осъществи до 24ч. от резервацията?

Скоро не съм плащал по банков път, но преди малко симулирах резервация, за да проверя дали все още го има българския IBAN и някакви допълнителни такси. 

Иначе, от тук чета, че 24-те часа (или както те му казват "1 банков ден") все още важат: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za-rezervatsiya/plashtaniya/kak-da-izvursha-bankov-prevod

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 43 минути , yordanov каза:

Иначе, от тук чета, че 24-те часа (или както те му казват "1 банков ден") все още важат: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za-rezervatsiya/plashtaniya/kak-da-izvursha-bankov-prevod

Реално изчакват 4 или 5 работни дни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, epetkov каза:

Откакто Wizz Air закриха сметката си в ДСК и  оставиха само в Сити Банк Лондон. 

За превод до IBAN-а на Wizz в Ситибанк, която и да е банка в България таксува обикновен междубанков превод. 

Плащането с банков превод си остава много удобен начин, ако не си сигурен в пътуването, но пък виждаш изгодна цена, която по този начин се запазва за 24 часа без плащането на Fare Lock.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Имам полет на 13.04, София- Братислава и той е променен от 6 сутринта да излете в 13:40 по обяд.  Преди ако се е случвало промяна ме известяваха по пощата и имах опция да приема или откажа, сега нищо. Ако сестра ми не беше видяла случайно, нямаше и да разбера.

Връзка към коментар

Няма изискване да ви уведомят веднага след смяната, полета ви е доста напред във времето. Ако до две седмици преди полета не ви уведомят, можете да поискате компенсации.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 24.02.2020 г. в 12:22, Eagleman каза:

Не я пълня никога и влиза в клетката без непрежение. А и да има проблеми .. след толкова полети не е фатално. Съгласен съм, че много хора прекаляват.

По принцип има проблеми предимно с куфарите, особено твърдите пластмасови. Затова от доста време с нискотарифните летя с една ръчна чанта. Има си своите недостатъци като липсата на колела например. Въпрос на личен избор е в крайна сметка.                                         P.S.Снимка на проблемен куфар по-долу!

e9de0346625b8468ef2e99f02c3f0be5.jpeg

Връзка към коментар
Преди 1 час, Barfly каза:

Преди ако се е случвало промяна ме известяваха по пощата и имах опция да приема или откажа, сега нищо. Ако сестра ми не беше видяла случайно, нямаше и да разбера.

Най-рано месец преди полета ще пуснат имейл за промяната поне при мен е било така спокойно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мен днес ме уведомиха за промяна на полет, който е през юни, но може би защото включва промяна на ден, не само на час. 

Та от юни Базел го местят в сряда и неделя (вместо вторник и събота) и от сутрешен, става следобеден. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • Alexander
    • Branko
    • jorrro
    • Yto
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.