Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 38 минути , Topfly каза:

Винаги работи на трябва да държиш телефона близо до прозореца, защото фюселажа на самолета засенчва сигнала на GPS. Веднъж дори до толкова работеше, че като летях със самолет над Сицилия в Google timeline ме тагна, че съм бил в един парк в Сицилия 🙂

И показва скоростта на самолета.Имах едно инсталирано приложение за надморската височина и като кацах на някакви летища,особено в Турция показваше-например летище Сивас е на 1591 метра,най-високото ми посетено.

Връзка към коментар
преди 4 часа, Topfly каза:

Преди 10-15 години повечето CEO-та на традиционните авиокомпании подценяваха пазара на пътуване без храна и гъсто разположени седалки на кратко растояние, а сега вече това стана стандарт в бранша...При полети от 5-6 часа като до Канарските острови, Исландия или Дубай Уиз е се представят доста добре. Не мисля, че ще стане нещо драматично и при полетите от 7-8 часа. Що се отнася до IFE, от както хората си носят персонално IFE под формата на мобилни телефони, таблети и т.н. не мисля, че системата на която и да е авиокомпания може да се конкурират с песоналното съдържание, което имаш ти. GPS-a също работи във flight mode и спокойно може да си следиш къде летите и без централно да ти го дават.

Полетът София-Дубай (5 часа) си е изпитание за нервите.

Теснофюзелажните самолети са клаустрофобични по-принцип, а колкото е по-дълъг полета - толкова по се засилва неприятното усещане.

Това сега се съчетава с  малкото пространство за краката,  наличието на само една пътека (т.е. няма как да правиш "кръгови" разходки по двете пътеки из самолета).

Безплатната храна/напитки и IFE на дългите полети не са само да се глези пътника - дългите полети са стресови за организма. Храната и отвличането на вниманието с филми и игри са един от начините да се намали стреса.

 

Относно "персоналното" IFE - батерията на  повечето мобилнми телефони ще сдаде доста преди 8 час ако цъкаш постоянно игри. А зареждането на борда  на Уиз от преносима батерия е забранено.

Не всеки има възможност, време или памет в собственото си устройство някакво съдържание.

А дори да приемем, че ти например си бил така добър да го направиш и да ти е спокойно на теб и детето, то съседа ти по седалка може да е забравил - и неговото отроче ще отрови живота на всички седяюи наоколо.

 

GPS работи до толкова до колкото можеш да го пуснеш. Ако си късметлия с добра антена и седиш до прозореца може и да хванеш нещо. Иначе нищо няма да видиш - т.е. в най-добрия случай 1/3 от пътниците ще са информирани за локацията си.

Ако за у становяване на локацията се ползва само GPS приемника (какъвто е случая) - батерията пада зловещо бързо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
41 minutes ago, adreno said:

Полетът София-Дубай (5 часа) си е изпитание за нервите.

Но самолетите са пълни и видимо имат добър пазарен успех...

 

41 minutes ago, adreno said:

Теснофюзелажните самолети са клаустрофобични по-принцип, а колкото е по-дълъг полета - толкова по се засилва неприятното усещане.

Това сега се съчетава с  малкото пространство за краката,  наличието на само една пътека (т.е. няма как да правиш "кръгови" разходки по двете пътеки из самолета).

За мен лично няма никаква разлика. Мога да се разхождам и по една и по две пътеки, но болшинството от пътниците не се разждат, нито по една, нито по две пътеки. За седалките не мога да коментирам, защото съм средно висок и за мен е ок. Най-големият проблем при дългите полети за мен е седенето, но освен бизнес седалките, които се превръщат в легло, никоя авиокомпания не решава този проблем.

 

41 minutes ago, adreno said:

Безплатната храна/напитки и IFE на дългите полети не са само да се глези пътника - дългите полети са стресови за организма. Храната и отвличането на вниманието с филми и игри са един от начините да се намали стреса.

При дългите полети с НТА, аз си купувам храна, но точно такава, каквато ми се яде в момента, а не нещо което не искам. Собствените, филми, игри или книги със сигурност са нещо много по интересно от това, което може авиокомпанията да предложи.

 

41 minutes ago, adreno said:

Не всеки има възможност, време или памет в собственото си устройство някакво съдържание.

Всеки има възможност най-малкото да си вземе една книга 🙂 Мястото в телефона, таблета и т.н. по принцип е въпрос на желание. Ако си купил, по евтин, телефо, таблет и т.н., сваляш старата информация и качваш един, два нови филма, музика и т.н.

 

41 minutes ago, adreno said:

Относно "персоналното" IFE - батерията на  повечето мобилнми телефони ще сдаде доста преди 8 час ако цъкаш постоянно игри. А зареждането на борда  на Уиз от преносима батерия е забранено.

Каквото и да цъкаш 8 часа по рано ще ти заври главата от колкото батерията 🙂 Що се отнася до възможността за зареждане на мобилни устройства за сега не знаем как ще бъдат обурудвани новите А321XLR на Уиз ер, които ще могат да летят 8 часа. В самолетите на Level, които са НТА, но летят трасатлантически полети има възможност за зареждане от usb.

 

41 minutes ago, adreno said:

А дори да приемем, че ти например си бил така добър да го направиш и да ти е спокойно на теб и детето, то съседа ти по седалка може да е забравил - и неговото отроче ще отрови живота на всички седяюи наоколо.

На моите деца никога не съм успявал да им задържа вниманието с IFE на самолета повече от 20 минути

 В крайна сметка винаги опираме до донесен от вкъщи таблет, играчки и т.н.

 

41 minutes ago, adreno said:

GPS работи до толкова до колкото можеш да го пуснеш. Ако си късметлия с добра антена и седиш до прозореца може и да хванеш нещо. Иначе нищо няма да видиш - т.е. в най-добрия случай 1/3 от пътниците ще са информирани за локацията си.

Ако за у становяване на локацията се ползва само GPS приемника (какъвто е случая) - батерията пада зловещо бързо.

Прав си, но ако не пътуваш сам, винаги има някой до прозореца, който да сложи телефона, а ако си сам винаги можеш да си вземес място до прозореца, ако това е важно за теб. Що се отнася до батерията, доста е скучно постоянно да гледаш GPS-a, но на 1-2 часа веднъж може да погледнеш къде се намирате...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 48 минути , adreno каза:

Полетът София-Дубай (5 часа) си е изпитание за нервите.

 

преди 7 минути , Topfly каза:

Но самолетите са пълни и видимо имат добър пазарен успех...

 

Абе точно този им успех ги доведе до там, че да спрат дестинацията 😊😃

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
40 minutes ago, Ivko said:

Абе точно този им успех ги доведе до там, че да спрат дестинацията

На картата с Абу Даби България е отбелязана. Скоро ще разберем спиране ли има или просто ще преместят полетите в Абу Даби..

5-6 часови полето обаче Уиз ер имат между много повече дестинации, които се развиват много успешно, а от Абу Дабу вероятно повечето също ще бъдат с подобно времетраене.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да може и това да е причината въпреки, че приятел работещ в Емирейтс ми каза още миналата госина, че ще я спират и въпреки пълните самолети летели на загуба даже и тези Флайдубай не печелят толкова от пътници колкото от карго, карго което липсва при Уиз и някак при цени от порядъка 120- 200лв за двупосочен колко да печелят за тази дестинация

Връзка към коментар

Току що получих смс и имейл, че полетът от Болоня за София ще закъснее и вместо в 21.55 ще излети в 00.30 ч. Въпросът ми е сега при това положение има ли възможност да претендирам за нещо? В мейла пише, че предлагат храна, телефонни обаждания, стандартно. 

Връзка към коментар

Сега не, стискай палци да кацнеш в София  с поне 3 часа закъснение. Тогава имаш право на 250€ обезщетение, освен ако не изтъкнат наистина основателна причина за закъснението. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , Моника каза:

Току що получих смс и имейл, че полетът от Болоня за София ще закъснее и вместо в 21.55 ще излети в 00.30 ч. Въпросът ми е сега при това положение има ли възможност да претендирам за нещо? В мейла пише, че предлагат храна, телефонни обаждания, стандартно. 

При над 3 часа закъснение (гледа се часа на кацането) имаш право на парично обезщетение. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 46 минути , Моника каза:

Току що получих смс и имейл, че полетът от Болоня за София ще закъснее и вместо в 21.55 ще излети в 00.30 ч. Въпросът ми е сега при това положение има ли възможност да претендирам за нещо? В мейла пише, че предлагат храна, телефонни обаждания, стандартно. 

Нормално за този полет и някакси все успяват да се измъкнат от 3-те часа с няколко минути 🙂 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

@Моника, ти ще летиш ли или само следиш развитието на полета? Доколкото си спомням се беше отказала от пътуването до Италия. 

Според мен пробвай Колибра. Не знам сега каква е сумата, която предлагат, но все е нещо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 часа, Ilian359 каза:

Нормално за този полет и някакси все успяват да се измъкнат от 3-те часа с няколко минути 🙂 

И аз щях да напиша същото 🙂

Може да се следи полета от София кога ще тръгне и чак тогава да се залага в Колибра.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 минути , Мари Николова каза:

И аз щях да напиша същото 🙂

Може да се следи полета от София кога ще тръгне и чак тогава да се залага в Колибра.

 

До един час преди обявеното първоначално време може.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Мари Николова каза:

Лятото беше до половин час,явно и това са променили.

Преди седмица опитах корекция,когато оставаха 50мин от първоначалния обявен час и не ми позволи.А така си го пишеше в условията 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Значи последната промяна на полета ми до Дубай в часовете много се чудих дали да приема или изчакам и онзи ден приех и сега влизам и какво да видя билета с 150лв надолу на човек, а ние сме 4 хахах трябваше и аз да канселирам сега и да букна наново. Нали ставаше този номер едва ли някой гледа че канселираш и букваш пак същите дати 😃🙃

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 17 минути , Ivko каза:

Значи последната промяна на полета ми до Дубай в часовете много се чудих дали да приема или изчакам и онзи ден приех и сега влизам и какво да видя билета с 150лв надолу на човек, а ние сме 4 хахах трябваше и аз да канселирам сега и да букна наново. Нали ставаше този номер едва ли някой гледа че канселираш и букваш пак същите дати 😃🙃

Става,изпробвано е

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Промениха ми разписанието на полета за Лисабон след месец.

 

Пробвах да направя заявка за възстановяване на сумата, но имам следния проблем: Имам за доплащане още 66 лева - резервацията ми е потвърдена, стойността на билета е заплатена, но имам да доплащам таксата приорити - чаках събиране на точки в профила си в УИЗ. Поради незавършеното плащане, което впрочем мога да приключа до 48 часа преди полета, не ми е изпратена фактура и пътен план. 

 

Питането ми е следното: 

 

Нямам в момента в менюто с резервацията си опция за заявка за възстановяване на сумата.

 

Ако аз  доплатя останалата част от 66 лева, това няма ли автоматично да бъде изтълкувано, че завършвам резервацията си при вече обявено ново полетно разписание за Лисабон, и следователно приемам промяната, и ... следователно не мога да искам впоследствие възстановяване стойността на заплатената сума?

Връзка към коментар

Ще пътувам от Лондон до Петърбург ,тръгвам да се чекирам и ми пише ,че услугата е деактивирана ,можело на летището безплатно .Трябва ли да се притеснявам и на някой друг да му се е случвало?

Връзка към коментар
преди 11 часа, Raindrop каза:

Промениха ми разписанието на полета за Лисабон след месец.

 

Пробвах да направя заявка за възстановяване на сумата, но имам следния проблем: Имам за доплащане още 66 лева - резервацията ми е потвърдена, стойността на билета е заплатена, но имам да доплащам таксата приорити - чаках събиране на точки в профила си в УИЗ. Поради незавършеното плащане, което впрочем мога да приключа до 48 часа преди полета, не ми е изпратена фактура и пътен план. 

 

Питането ми е следното: 

 

Нямам в момента в менюто с резервацията си опция за заявка за възстановяване на сумата.

 

Ако аз  доплатя останалата част от 66 лева, това няма ли автоматично да бъде изтълкувано, че завършвам резервацията си при вече обявено ново полетно разписание за Лисабон, и следователно приемам промяната, и ... следователно не мога да искам впоследствие възстановяване стойността на заплатената сума?

На самия имейл, който са ти изпратили за промяна на полета трябва да има опция за възстновяване на сумата. Последната мисля, че беше.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.