Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

За утре вече и Ryan ca канселирали от Унгария, а вярвам знаят какво правят. Не е ясно как така днес изпълниха и двата си полета, но явно забраната не е само пожелателна. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
3 minutes ago, stanimir said:

Утре вече и Ryan ca канселирали от Унгария, а вярвам знаят какво правят. Не е ясно как така днес изпълниха и двата си полета, но явно забраната не е само пожелателна. 

Може би са получили писмо в което и Бергамо е споменато.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Разказах по-горе моя случай с потвърдена резервация за Лисабон, но останало висящо плащане в размер на 65 лева - не ги платих, защото реших да изчакам и да платя с точки, които неуморно трупам всеки ден 🙂    Когато ми дойде съобщение от УИЗ за промяна в полетното разписание, пробвах през профила си да поискам да получа 120 % от платената до момента цена, но такава опция не съществуваше - излизаше ми, че трябва да си доплатя сумата. Да, но аз реших, че доплащайки, ще приемат, че съм съгласна с промяната на разписанието и няма да мога да си искам кредита от 20 % и платената от мен сума в профилния портфейл. Писах им писмо, на което на следващия ден любезно ми отговориха, че случаят ще бъде разгледан възможно най-скоро.

 

Тогава реших да опитам чрез мобилната версия на телефона си. Оказа се съвсем различна ситуация - не излизаше незавършеното плащане и имах вече опцията да приема, да получа 120% като кредит, или да получа парите си по банков път. Поисках кредит и след 10 минути ми захраниха профила, като получих 20 % на цялата сума, а не само върху платената от мен. Чувствам се неудовлетворена от тяхната грешка, смятам, че те самите ще разберат, че са ми превели  малко повече кредит, когато стигнат до обяснението ми. Не искам да дължа пари на никого.

 

Цялата операция направих, за да си взема от вече поносимо евтините билети до Лисабон и обратно - 120 лева в двете посоки.

 

 

Съветът ми - резервирайте и обслужвайте резервациите си през мобилно приложение!

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
Преди 1 час, Raindrop каза:

Съветът ми - резервирайте и обслужвайте резервациите си през мобилно приложение!

Съветът ти не е еднозначен. Лично съм имал примери в обратната посока - в мобилното приложение резервацията се е закучила, а в уебсайта - работи. Затова съветът по-точно трябва да: проверявайте и на двете места.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар

Wizz като че ли сгафиха с отменените полети в неделя.  Забраната на унгарските власти е в сила от 00.01часа на 09.03, а в България такава изобщо не е издавана. 

O'Лиъри пък продължава да лети от София и днес,  изглежда Бергамо не е съвсем затворено.

Връзка към коментар
преди 9 минути , stanimir каза:

Wizz като че ли сгафиха с отменените полети в неделя.  Забраната на унгарските власти е в сила от 00.01часа на 09.03, а в България такава изобщо не е издавана. 

O'Лиъри пък продължава да лети от София и днес,  изглежда Бергамо не е съвсем затворено.

Не само, че не е затворено, а в нито един момент досега не е ставало въпрос за затваряне на летища в Ломбардия.

Връзка към коментар

Даже на някой ако му се ходи за 4те почивни дни по Великден до Пулия, полетите до Бари са по 18.99 лева с дискаунт в посока за дати 17-20 април. Не е Ломбардия, но си е Италия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой може ли да сподели услугата втоматично чекиране как се адва защото в условията пише:Моля, имайте предвид, че ако искате да добавите услугата за автоматично чекиране, трябва да я изберете за всеки отделен етап от вашия полет и всеки отделен пътник, в случай че резервацията ви е за повече от един човек. Като тръгна да адвам ми слага за всички пътници, а аз искам само на двама и плюс това двамата от 4-ма вече са чекирани с места и пак ми начислява за тях...

Връзка към коментар

Имам въпрос относно Wizz Flex - имам 3ма пътуващи София - Барселона с Wizz Flex на една резервация - възможно ли е само единият да смени датата и полет и да лети примерно до Лисабон? Или и тримата са "вързани" с промените? 

Връзка към коментар
преди 21 часа, Ivko каза:

Някой може ли да сподели услугата втоматично чекиране как се адва защото в условията пише:Моля, имайте предвид, че ако искате да добавите услугата за автоматично чекиране, трябва да я изберете за всеки отделен етап от вашия полет и всеки отделен пътник, в случай че резервацията ви е за повече от един човек. Като тръгна да адвам ми слага за всички пътници, а аз искам само на двама и плюс това двамата от 4-ма вече са чекирани с места и пак ми начислява за тях...

Аз реших да я изпробвам до Барселона след като вече бях купила билети, опцията беше отдолу след места и допълнителен багаж. Само я чукваш и тя автоматично ти дава сумата за всички пътници, но се прави същото и за обратния полет ако искаш. Но аз въпреки, че я бях платила не получих мейл с автоматично чекиране до 45-ия час и се чекирах сама. Писах им и отговорът беше само "извинете за неудобството". Така, че според мен е напълно излишно да се плаща. Аз го направих, защото не бях купувала места и реших да пробвам дали ще сме заедно. Ми  не.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте, Моя позната има следния проблем. Има закупени билети София - Бергамо за края на този месец. Вчера влиза в резервацията и вижда, че датите са сменени и полетите не са до Бергамо, а до Лутън. Големия проблем е , че при резервацията е дала грешен мейл. Според вас как да процедира за да може да си върне парите или поне да получи уиз кредит?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Костов каза:

Здравейте, Моя позната има следния проблем. Има закупени билети София - Бергамо за края на този месец. Вчера влиза в резервацията и вижда, че датите са сменени и полетите не са до Бергамо, а до Лутън. Големия проблем е , че при резервацията е дала грешен мейл. Според вас как да процедира за да може да си върне парите или поне да получи уиз кредит?

Трябва да се обади на телефона и ще оправят имейла и всичко.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , vinidj каза:

Трябва да се обади на телефона и ще оправят имейла и всичко.

Блатодаря ти! На неимпулсния дали ще свършат работа или да звъни на импулсния? На импулсния  има ли български оператор, защото тя е малко зле с езиците. 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Костов каза:

Блатодаря ти! На неимпулсния дали ще свършат работа или да звъни на импулсния? На импулсния  има ли български оператор, защото тя е малко зле с езиците. 🙂

Задължително да опита с НЕимпулсния и то няколко пъти. Така ще попада на различни служители и има по- голям шанс да успее. 

Относно импулсния има опция за  разговор на български.

Успех!🙂

Редактирано от Вероника
Допълнително
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Има нови анулации (от днес) за Братислава за Април (полетите в неделя). Липсват от разписанието, но в профила резервациите стоят активни и не съм получил официално инфо.

Връзка към коментар

Здравейте.Имам полет с Уиз ер на 26.04 по направление Бергамо-Варна.Все още не е отменен/или поне аз нищо не съм получила/,но гледам,че са спрени възможностите за резервации по тази отсечка.Според вас кое е по-удачното решение да си получа парите обратно,да изчакам да отменят полета евентуално или да направя тази отмяна през профила си? Ще ми се да си получа сумата не под формата на кредит в акаунта си,а като пари по банковата ми сметка.

 

Връзка към коментар
преди 9 минути , daniela968 каза:

Здравейте.Имам полет с Уиз ер на 26.04 по направление Бергамо-Варна.Все още не е отменен/или поне аз нищо не съм получила/,но гледам,че са спрени възможностите за резервации по тази отсечка.Според вас кое е по-удачното решение да си получа парите обратно,да изчакам да отменят полета евентуално или да направя тази отмяна през профила си? Ще ми се да си получа сумата не под формата на кредит в акаунта си,а като пари по банковата ми сметка.

 

След като не си информирана, че полетът няма да се осъществи и да имаш съответните опции (промяна на дати, кредит, връщане на пари) няма какво да направиш сега. 

Връзка към коментар
12 minutes ago, daniela968 said:

Здравейте.Имам полет с Уиз ер на 26.04 по направление Бергамо-Варна.Все още не е отменен/или поне аз нищо не съм получила/,но гледам,че са спрени възможностите за резервации по тази отсечка.Според вас кое е по-удачното решение да си получа парите обратно,да изчакам да отменят полета евентуално или да направя тази отмяна през профила си? Ще ми се да си получа сумата не под формата на кредит в акаунта си,а като пари по банковата ми сметка.

 

След 3 април не са спрени резервациите. В момента просто трябва да изчакаш. Ако сама отмениш резервацията си, какво ще постигнеш? В този случай нищо няма да ти върнат.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • pangelova
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.