Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Понякога се налагат и такива решения в последния момент, които за мегаланец са си....😊, но се събудих и реших,че трябва...

 

45E30A0E-2148-4819-815A-6954A1FD151C.jpeg

 

И кредита е безсрочен поне, колкото и да е малък /има няма точно 386лв от платени 1692лв/ мисля да се ползва за в бъдеще за втори опит да се стигне до там 😀😊

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Принципно бих определил поведението им като подло. 

След като Ryanair,  Easyjet,  Volotea,  Aegean, кой ли още не, включително азиатски,  южноамерикански,  северноамерикански и всички традиционни авиокомпании дадоха възможност на клиентите си за избор,  Wizz си направиха... оглушки и се скриха🙂

 

Моментът е тежък за всички бизнеси и не са длъжни да поемат отговорност,  но само те прехвърлиха тежестта изцяло върху клиентите си. 

Затова никакви сантименти. Лично аз в крайна сметка вероятно ще съм  на плюс, но поведението им прави изключително лошо впечатление, при това първи бързаха да анулират полети от днес за утре,  оставяйки пътниците си да се спасяват. 

Помня и един друг момент в който пословично стиснатият Майкъл О'Лиъри, освен сумите за отменени полети раздаваше и ваучери за по 40€ макар никой да не го задължаваше.Сега разбира се ситуацията е друга, но Wizz отново са на дъното в отношението към клиента. 

 

Дано в близките дни ме опровергаят. 

  • Харесвам 17
  • Браво 3
Връзка към коментар
преди 28 минути , stanimir каза:

Дано в близките дни ме опровергаят. 

Ами да, но надали 🙂 имам познат в “ръководството“ и му зададох същия въпрос:

AD0D5977-2CA6-4AB3-A98F-61ACF5D8F87D.jpeg

 

т.с. до последно си продаваме билети и начисляваме такс.И най-тъпото е че след общо 30мин висене на два телефона не можах да се свържа с кол център за да направя канселацията защото исках парите в карта,а не като кредит, но..

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Изобщо не ме уведомиха за канселиран полет от днес за утре. Знаеше се от предната вечер и можеше да отида до летището и чак там да разбера. Полетът през цялото време излизаше като редовен в сайта на Wizz и след това като редовно изпълнен.  Ей сега влизам в меню "стари резервации"  и вече седмица не е отразен като канселиран. 

Ако човек просто е решил да не лети (както се случва понякога), можеше изобщо да не разбере и да не 

търси пари. 

Вярно че обстановката е динамична, но ако не следят в real time какво става в Будапеща,  Киев и Варшава какво изобщо следят - Абу Даби и трансконтиненталните си полети ? 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
6 hours ago, Ivko said:

Понякога се налагат и такива решения в последния момент, които за мегаланец са си....😊, но се събудих и реших,че трябва...

 

45E30A0E-2148-4819-815A-6954A1FD151C.jpeg

 

И кредита е безсрочен поне, колкото и да е малък /има няма точно 386лв от платени 1692лв/ мисля да се ползва за в бъдеще за втори опит да се стигне до там 😀😊

А само преди няколко часа казваше, че Уиз са тъпанари и с тях повече никога ... Тези бързи обороти на случващото се дълго време ще ги помним🙂

 

1 hour ago, stanimir said:

Принципно бих определил поведението им като подло. 

След като Ryanair,  Easyjet,  Volotea,  Aegean, кой ли още не, включително азиатски,  южноамерикански,  северноамерикански и всички традиционни авиокомпании дадоха възможност на клиентите си за избор,  Wizz си направиха... оглушки и се скриха🙂

 

Моментът е тежък за всички бизнеси и не са длъжни да поемат отговорност,  но само те прехвърлиха тежестта изцяло върху клиентите си. 

Затова никакви сантименти. Лично аз в крайна сметка вероятно ще съм  на плюс, но поведението им прави изключително лошо впечатление, при това първи бързаха да анулират полети от днес за утре,  оставяйки пътниците си да се спасяват. 

Помня и един друг момент в който пословично стиснатият Майкъл О'Лиъри, освен сумите за отменени полети раздаваше и ваучери за по 40€ макар никой да не го задължаваше.Сега разбира се ситуацията е друга, но Wizz отново са на дъното в отношението към клиента. 

 

Дано в близките дни ме опровергаят. 

Молбата ми да дадем кислород на Уиз разбира се, че беше на шега и за успокоение на тези, които не са могли или не им се занимава да търсят 20% горница. Не укорявам никой, който се прави на вълка от Уол Стрийт🙂. Напротив, с Вас форума е по-интересен, а както се очертава тук ще бъдат най-близките и безрискови “контакти”🙂

  • Харесвам 5
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Не знам ама получавам този имейл баш преди да канселирам и преди да прочета си викам Йеее лъч светлина осъзнали са се и те, но уви..

F47DF598-DA6B-44A3-A347-265BB5C30B14.jpeg

преди 3 минути , ДиянаВ каза:

А само преди няколко часа казваше, че Уиз са тъпанари и с тях повече никога ...
🙂

Ами в случая нямах избор именно защото са хаха

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Отмяната на резервацията трябва да бъде завършена до 3 часа преди планирания час на заминаване на полета.

Ако резервацията включва полет на връщане, отмяната може да бъде направена преди заминаването на първия полет. В този случай и двата полета ще бъдат отменени.

Ако първият полет вече е заминал, отмяната не е възможна.

 

Някой който е канселирал може ли да сподели.Аз канселирах сутринта в 2:30 и след 30мин вече резервацията ми я нямаше в акаунта и днес получвам имейл в 10:18 с фактура за канселираня полет, който е в 11:55ч, но вътре виждам сума само за полета на връщане...Нещо не мога да разбера нима не са ми признали полета на отиване ли или трябва да получа и за него?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Ivko каза:

Отмяната на резервацията трябва да бъде завършена до 3 часа преди планирания час на заминаване на полета.

Ако резервацията включва полет на връщане, отмяната може да бъде направена преди заминаването на първия полет. В този случай и двата полета ще бъдат отменени.

Ако първият полет вече е заминал, отмяната не е възможна.

 

Някой който е канселирал може ли да сподели.Аз канселирах сутринта в 2:30 и след 30мин вече резервацията ми я нямаше в акаунта и днес получвам имейл в 10:18 с фактура за канселираня полет, който е в 11:55ч, но вътре виждам сума само за полета на връщане...Нещо не мога да разбера нима не са ми признали полета на отиване ли или трябва да получа и за него?

Може ли да се анулират полети, или при теб има нещо друго? И аз имам полети с тях,  които е ясно,  че няма да летя.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 53 минути , slujitel каза:

Може ли да се анулират полети, или при теб има нещо друго? И аз имам полети с тях,  които е ясно,  че няма да летя.

 Да аз си анулирах полета и след таксите, които ми удържаха ми сметнаха ,че ще върнат 408лв от 1691лв

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 часа, stanimir каза:

Принципно бих определил поведението им като подло. 

След като Ryanair,  Easyjet,  Volotea,  Aegean, кой ли още не, включително азиатски,  южноамерикански,  северноамерикански и всички традиционни авиокомпании дадоха възможност на клиентите си за избор,  Wizz си направиха... оглушки и се скриха🙂

 

Моментът е тежък за всички бизнеси и не са длъжни да поемат отговорност,  но само те прехвърлиха тежестта изцяло върху клиентите си. 

Затова никакви сантименти. Лично аз в крайна сметка вероятно ще съм  на плюс, но поведението им прави изключително лошо впечатление, при това първи бързаха да анулират полети от днес за утре,  оставяйки пътниците си да се спасяват. 

Помня и един друг момент в който пословично стиснатият Майкъл О'Лиъри, освен сумите за отменени полети раздаваше и ваучери за по 40€ макар никой да не го задължаваше.Сега разбира се ситуацията е друга, но Wizz отново са на дъното в отношението към клиента. 

 

Дано в близките дни ме опровергаят. 

Избягвам да ползвам силни думи, но съм ПОТРЕСЕН от УИЗ.

 

52 часа преди полет идва следното съобщение:

1250371459_.png.aad607ec712c6fe2d9582c8119f9e116.png

 

49 ч. 30 мин. преди полета:

932197827_.png.ccb72e966f4dd332c1991cbbebbacb26.png

970463662_.png.e643181d25784d400aa02d5daf87c371.png

47 часа преди полета:

394849297_.png.78ec195c80a8edea6c2e317e2a72ee56.png

 

37 часа преди полета:

 

1310392674_.png.64c958cf4c22c26321382177313e0078.png

 

 

 

35 часа преди полета:

1529471728_.png.d9ddd4053cfafddb58cf44b5d5ab173b.png

 

29 часа преди полета:

 

613453430_.png.5a5223a316f8be13ca196bace14f91ae.png

 

27 часа преди полета:

713745606_.png.4e6a4f058f404c33db38c27df2fadef1.png

770230145_.png.97aad6a99e19a9c2a5f98e6854e4d2f6.png

 

Ще продължа текущо, но ... това не е вече компанията, която ще ползвам.

 

Преглътнах тенденциозно тесните места при безплатно чекиране, промените в багажа, разделянето на пътници, непрекъснатите промени на полети - особено за добри дестинации в добри часове /ЩЕ намеря начин да проверя  имало ли е договор за обявените, КОГАТО са обявени и това договорно вярно ли е било!/ променени на безкрайно лоши часове след 6 или 8 месеца, което освен подвеждаща реклама е и манипулация на клиентското търсене от гледна точка на невярно предлагане.

 

Не коментирам програмата DSK, но откакто я има цените са минимум с 20 % процента нагоре спрямо миналата и предходната година при еднакви дестинации и условия.

 

Потресен съм не емоционално, а законово като потребител, клиент и частица от ЕС, която има правила, законови рамки и регулации!

Мога да квалифицирам политиката на тази компания, но не е коректно спрямо форума и потребителите му. Силно мотивиран съм да предоставя информация на компетентните органи за търговския модел и съответствието му с приложимите практики и Европейското  законодателство!

 

 

  • Харесвам 7
  • Шок 7
  • Смея се 1
  • Замислям се 3
Връзка към коментар

@Таньо,напълно разбирам потреса ти.Но нека не забравяме,че се намираме в ситуация,която нито клиент нито АК са се намирали някога,поне не в такъв мащаб.

Без да се опитвам да оневиня Уиз ще дам пример с две резервации в Оподо от тези по 0,01евро.Направих ги,не получих потвърждение,свързах се със съпорта,казаха ми да изчакам,в последствие статуса им от чакащи мина на анулирани.Въпреки това месец и половина получавах мейли от оподо-да наема кола,да закупя багаж,активности и т.н.Във всеки мейл се изписваше съответният код на една от анулираните резервации.Получих мейл,че мога да се чекирам също.Вероятно системата на всеки резерв.сайт е направена така,че след направена резервация, автоматично да изпраща стандартни мейли, независимо дали тя е активна или не.В друга ситуация в Уиз биха имали свободен резерв от служители,който да регулира съобщенията,но сега им пушат главите.

През годините сме демонизирали една или друга АК, защото са се оливали яко.По-миналата година се отказвахме масово от Раян заради стачките.Днешното положение е в пъти по-голямо изпитание за авиационният бизнес(и не само,разбира се),но и това ще мине.

П.п.И други магеланци писаха,че резервациите им стоят в профила като активни,но реално са анулирани и са си получили парите.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 49 минути , Мари Николова каза:

@Таньо,напълно разбирам потреса ти.Но нека не забравяме,че се намираме в ситуация,която нито клиент нито АК са се намирали някога,поне не в такъв мащаб.

Без да се опитвам да оневиня Уиз ще дам пример с две резервации в Оподо от тези по 0,01евро.Направих ги,не получих потвърждение,свързах се със съпорта,казаха ми да изчакам,в последствие статуса им от чакащи мина на анулирани.Въпреки това месец и половина получавах мейли от оподо-да наема кола,да закупя багаж,активности и т.н.Във всеки мейл се изписваше съответният код на една от анулираните резервации.Получих мейл,че мога да се чекирам също.Вероятно системата на всеки резерв.сайт е направена така,че след направена резервация, автоматично да изпраща стандартни мейли, независимо дали тя е активна или не.В друга ситуация в Уиз биха имали свободен резерв от служители,който да регулира съобщенията,но сега им пушат главите.

През годините сме демонизирали една или друга АК, защото са се оливали яко.По-миналата година се отказвахме масово от Раян заради стачките.Днешното положение е в пъти по-голямо изпитание за авиационният бизнес(и не само,разбира се),но и това ще мине.

П.п.И други магеланци писаха,че резервациите им стоят в профила като активни,но реално са анулирани и са си получили парите.

Няма емоции или липса на разбиране. Имам мейли от поне десет компании, от които получавам информация. Такова чудо няма!

.. и въпреки, че темата не е за Райън, същите ги бият по коректност както в личната им криза преди време , така и в сегашната с адекватност и малко пари, които винаги клиентите им връщат в отговор на приемливото отношение.

 

Убеден съм, че УИЗ е компания, която упорито копае дъното и потвърждавам мнeнието и думите на @stanimir, че "Принципно бих определил поведението им като подло" са точни и на място.

Твърде по балкански, ориенталски и по ц********ски е това, която правят.

 

Потребителите не търпят лъжа, а потребителите чувстващи се от и че създават гражданско общество разбират случващото се.

Каква извънредна ситуация позволява на компания да анулира полет 50 часа преди пътуване, да предлага връщане на парите или 20% + в профила без последствия за нея  ... или би трябвало да има такива @Аероиск . Ще бъда благодарен за мнение!

 

П.П. @Мари Николова, утре би трябало да пътувам към София. На кое от потока информация да вярвам? Ти на кое вярваш?!  🙂

Срещу 20 %  в плюс на ХХ лева ще ме оставят в центъра на Европа оптимизирайки разходите си ползвайки извънредната ситуация?!

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, Таньо каза:

Избягвам да ползвам силни думи, но съм ПОТРЕСЕН от УИЗ.

 

52 часа преди полет идва следното съобщение:

1250371459_.png.aad607ec712c6fe2d9582c8119f9e116.png

 

49 ч. 30 мин. преди полета:

932197827_.png.ccb72e966f4dd332c1991cbbebbacb26.png

970463662_.png.e643181d25784d400aa02d5daf87c371.png

47 часа преди полета:

394849297_.png.78ec195c80a8edea6c2e317e2a72ee56.png

 

37 часа преди полета:

 

1310392674_.png.64c958cf4c22c26321382177313e0078.png

 

 

 

35 часа преди полета:

1529471728_.png.d9ddd4053cfafddb58cf44b5d5ab173b.png

 

29 часа преди полета:

 

613453430_.png.5a5223a316f8be13ca196bace14f91ae.png

 

27 часа преди полета:

713745606_.png.4e6a4f058f404c33db38c27df2fadef1.png

770230145_.png.97aad6a99e19a9c2a5f98e6854e4d2f6.png

 

Ще продължа текущо, но ... това не е вече компанията, която ще ползвам.

 

Преглътнах тенденциозно тесните места при безплатно чекиране, промените в багажа, разделянето на пътници, непрекъснатите промени на полети - особено за добри дестинации в добри часове /ЩЕ намеря начин да проверя  имало ли е договор за обявените, КОГАТО са обявени и това договорно вярно ли е било!/ променени на безкрайно лоши часове след 6 или 8 месеца, което освен подвеждаща реклама е и манипулация на клиентското търсене от гледна точка на невярно предлагане.

 

Не коментирам програмата DSK, но откакто я има цените са минимум с 20 % процента нагоре спрямо миналата и предходната година при еднакви дестинации и условия.

 

Потресен съм не емоционално, а законово като потребител, клиент и частица от ЕС, която има правила, законови рамки и регулации!

Мога да квалифицирам политиката на тази компания, но не е коректно спрямо форума и потребителите му. Силно мотивиран съм да предоставя информация на компетентните органи за търговския модел и съответствието му с приложимите практики и Европейското  законодателство!

 

 

Update: Моля , преценете дали е смешно или трагично: 🙂

Имам анулирана резервация за полети до Мадрид в началото април. Парите са върнати в профила ми с 20 % повече.

Нито са ме питали, нито съм се съгласил с това!

148366317_.png.49ee1023ec36dfd667886844d4987f8f.png

 

Цитирания по-горе и отменен полет след 26 часа е със статус:

 

891598659_.png.6a41b07a3075ee5120833f1b6e744605.png

 

ЛИЧНО МНЕНИЕ: Приемането на опцията за 20 % в + и оставяне на пари  в профила е КРЕДИТИРАНЕ на търговски модел без гаранции, че покупателната способност на тази сума в необозримо бъдеще е съизмерима с върнатата КЕШ. Аз също бих се радвал на възможността да бъда кредитиран финансово с обещанието да продам услуга на цената, която определя ... някога!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 18 минути , Таньо каза:

Update: Моля , преценете дали е смешно или трагично: 🙂

Имам анулирана резервация за полети до Мадрид в началото април. Парите са върнати в профила ми с 20 % повече.

Нито са ме питали, нито съм се съгласил с това!

148366317_.png.49ee1023ec36dfd667886844d4987f8f.png

 

Цитирания по-горе и отменен полет след 26 часа е със статус:

 

891598659_.png.6a41b07a3075ee5120833f1b6e744605.png

 

Таньо, напълно те разбирам, направо, дебилна история.:((((

И аз тия дни се разправям с тях.

Нали си бях купила места на АИ - две пътеки. Понеже ми дават бордна карта на летището, чак при бординг видях, че местата са сменени с две средни на 1 - ви ред. Питах що тъй - самолетът бил сменвн.

С екипажа не се разправях, те нямат вина, но веднага написах гневен мейл, да си ми  върнат парите за платените места, дето не ми ги осигуриха.

И получавам писмо, от някаква Спасова, дето ми цитира ОУ, че под 18 години и бременни, не можели да пътуват на АИ.

Извади ме из нерви и в прав текст написах, че това е отговор - отбиване на номера.И че въобще не е прочела, от какво се жалвам.

И че нито съм малолетна, нито и двамата сме бременни.

И като за бавноразвиващи, обясних отново.

Не е въпросът за 32 евро, въпросът е принципен - не съм получила платената от мен услуга.

Създали са ми неудобство и нарушен комфорт.

Ще я почакам до понеделник и всичките писма, ще ги препратя с една жалба до КЗП.

Не може да се държат с клиентите си така, все едно сме им длъжни.

 

 

 

  • Харесвам 17
  • Браво 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 6 минути , AlexandraKo каза:

И че нито съм малолетна, нито и двамата сме бременни.

То верно доста младеете и двамата, ама чак на под 18 не изглеждате 🙂

  • Харесвам 5
  • Смея се 2
Връзка към коментар
В момента, Георги Матеев каза:

То верно доста младеете и двамата, ама чак на под 18 не изглеждате 🙂

Благодаря ти, нали за туй викам че са дебили - нали от профила ми е видно, че съм на 102:(

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

И аз да се оплача от нововъведената им "услуга" за автоматично чекиране. Купих я и за двете посоки за полета ни до Малага преди няколко седмици. На отиване ме чекираха, всичко точно, но за полета на връщане леко забравиха. Чаках ги някъде до към 24 часа преди полета и накрая се чекирах ръчно. Доста се бях изнервила и щях уж да се разправям с тях, но впоследствие напълно ми излезе от главата. Имайте едно на ум с тази т.нар. "услуга"

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Извинявам се, ако се повтарям, но за отменен полет и връщане на парите по карта или банкова сметка, свързване с агент по телефона ли е единствения възможен начин?

Връзка към коментар

Dear Customer

As you have an upcoming reservation with us, we wanted to drop you a note to follow up on the recent travel restrictions imposed on all flights announced by the Government of 

We understand how frustrating delays and cancellations can be in times of uncertainty however we don’t have all the answers yet. We’re working hard on getting more up to date information and finding a solution for your upcoming flight. In the meantime, we recommend you monitor local news and expect to hear from us within the next 72 hours with information on the available options if there are changes to your flight.

We are a business that’s built on truly connecting people no matter where or who they are and under normal circumstances we safely operate over 700 flights a day in over 40 countries. During these highly unusual times, we kindly ask you to bear with us and if possible, avoid calling our Customer Service or submitting a claim. The scale of cancellations is almost unprecedented in the history of modern air travel.

Please be assured that we’re working tirelessly to solve the situation and that your safety and well-being remains our absolute top priority.

Sincerely,
Your team at WIZZ

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.