Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 50 минути , ivelina666 каза:

@Ивайла Ти успя ли да се прибереш безпроблемно?

Да, слава богу. Стотина болни в сряда на тръгване, почти 900 вчера. В тази част на Европа не си дават сметка за какво  става въпрос и какво се задава. Белгийците ходят в Холандия, защото са им затворени кафенетата и ресторантите в Белгия.  Да не говорим на паспортен контрол в София за каква блъсканица става въпрос...И никой не те проверява  - температура или каквото и да е. Никой не ме е  слагал под карантина. Аз лично няма да ходя на работа и да излизам от нас две седмици, с този ръст на болните в Белгия не се знае дали не съм лепнала нещо.

  • Харесвам 19
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 14.03.2020 г. в 16:54, Таньо каза:

Избягвам да ползвам силни думи, но съм ПОТРЕСЕН от УИЗ.

 

52 часа преди полет идва следното съобщение:

1250371459_.png.aad607ec712c6fe2d9582c8119f9e116.png

 

49 ч. 30 мин. преди полета:

932197827_.png.ccb72e966f4dd332c1991cbbebbacb26.png

970463662_.png.e643181d25784d400aa02d5daf87c371.png

47 часа преди полета:

394849297_.png.78ec195c80a8edea6c2e317e2a72ee56.png

 

37 часа преди полета:

 

1310392674_.png.64c958cf4c22c26321382177313e0078.png

 

 

 

35 часа преди полета:

1529471728_.png.d9ddd4053cfafddb58cf44b5d5ab173b.png

 

29 часа преди полета:

 

613453430_.png.5a5223a316f8be13ca196bace14f91ae.png

 

27 часа преди полета:

713745606_.png.4e6a4f058f404c33db38c27df2fadef1.png

770230145_.png.97aad6a99e19a9c2a5f98e6854e4d2f6.png

 

Ще продължа текущо, но ... това не е вече компанията, която ще ползвам.

 

Преглътнах тенденциозно тесните места при безплатно чекиране, промените в багажа, разделянето на пътници, непрекъснатите промени на полети - особено за добри дестинации в добри часове /ЩЕ намеря начин да проверя  имало ли е договор за обявените, КОГАТО са обявени и това договорно вярно ли е било!/ променени на безкрайно лоши часове след 6 или 8 месеца, което освен подвеждаща реклама е и манипулация на клиентското търсене от гледна точка на невярно предлагане.

 

Не коментирам програмата DSK, но откакто я има цените са минимум с 20 % процента нагоре спрямо миналата и предходната година при еднакви дестинации и условия.

 

Потресен съм не емоционално, а законово като потребител, клиент и частица от ЕС, която има правила, законови рамки и регулации!

Мога да квалифицирам политиката на тази компания, но не е коректно спрямо форума и потребителите му. Силно мотивиран съм да предоставя информация на компетентните органи за търговския модел и съответствието му с приложимите практики и Европейското  законодателство!

 

 

@Таньо ще споделиш ли дали имаше някакво развитие след това?

Снощи очаквано получих мейл и смс, че отменят утрешния ми полет до Мадрид и ме приканват да се логна и да си рикуестна кредита. Само че, както при теб, няма бутон за искане на кредита, а само стандартните такива за чекиране, добавяне на услуги и т.н.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 27 минути , Ilian359 каза:

Обърнете внимание, че върнатите 120% кредит за отменени  полети не са безсрочни, а с валидност 2 години от датата на отмяна.

И аз това забелязах. Май усетиха, че много хора играят на "борсата" за тея +20% 🙂

 

преди 26 минути , Ivko каза:

При доброволна канселация както аз направих моя кредит е безсрочен

Страхотен "бонус" след като ти взеха 75% от парите 🤣

  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 34 минути , Ilian359 каза:

Обърнете внимание, че върнатите 120% кредит за отменени  полети не са безсрочни, а с валидност 2 години от датата на отмяна.

От кога е това? На 8.03 ми изплатиха и е безсрочен

Връзка към коментар

Имам полет до Малага на 7 Април, мога ли аз да го канселирам с рефънд при тези обстоятелства, трябва ли да влезна във връзка с тях, или те трябва да ми пишат, защото хотела ми вече го канселираха от там? 

Връзка към коментар

Направи си сметката ако ти канселираш колко ще ти рефъндат,след като си удържат таксите.Според мен изчакай да видиш дали сами няма да си канселират полетите и да имаш 100% рефънд по к карта или 120% по уиз акаунта

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, yordanov каза:

@Таньо ще споделиш ли дали имаше някакво развитие след това?

Снощи очаквано получих мейл и смс, че отменят утрешния ми полет до Мадрид и ме приканват да се логна и да си рикуестна кредита. Само че, както при теб, няма бутон за искане на кредита, а само стандартните такива за чекиране, добавяне на услуги и т.н.

За отменения полет след три седмици е заплатено + 20 %. Свързах се, говорих. Било процедура приета сега и след две седмици мога да искам парите да бъдат върнати по картата, с която е платено. Питах къде е опцията за смяна на полет. Не било ясно кои полети ще останат и затова имало промяна и в това условие.

 

По-интересна е ситуацията с другия полет - отменен два дни преди.

В разговора по телефона ме питаха двукратно да потвърдя,че искам да ми върнат парите, но отказах.

В профила ми този полет излиза в "история на полетите" - сякаш е съществувал, имало го е и съм летял.

 

1996959656_.png.7ae75b64a718dcc903855394088dda9d.png

 

Пари за него не са върнати в профила.

Според мене има казус, който няма еднозначен отговор в момента, т.к. ситуацията прилича на отмяна на полет в 14 дневния срок, без предложена възможност за промяна или извозване по друг начин. От друга страна има извънредна ситуация, която пък не е ясно точно по какъв начин е засегнала този полет.

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 минута , Таньо каза:

За отменения полет след три седмици е заплатено + 20 %. Свързах се, говорих. Било процедура приета сега и след две седмици мога да искам да ми бъдат върнати по картата, с която е платено. Питах къде е опцията за смяна на полет. Не било ясно кои полети ще останат и затова имало промяна и в това условие.

 

По-интересна е ситуацията с другия полет - отменен два дни преди.

В разговора по телефона ме питаха двукратно да потвърдя,че искам да ми върнат парите - даже в момента на разговора, но отказах.

В профила ми този полет излиза в момента така - сякаш е съществувал, имало го е полет и т.н.

 

1996959656_.png.7ae75b64a718dcc903855394088dda9d.png

 

Пари за него не са върнати в профила.

Според мене има казус, който няма еднозначен отговор в момента, т.к. ситуацията прилича на отмяна на полет в 14 дневния срок, без предложена възможност за промяна или извозване по друг начин. От друга страна има извънредна ситуация, която пък не е ясно точно по какъв начин е засегнала цитирания полет.

 

 

Задължително си записвай всички разговори.

Връзка към коментар
преди 11 минути , vinidj каза:

Задължително си записвай всички разговори.

Запис на разговор не е добро доказателство, а ако другата страна не е потвърдила съгласие или не е уведомена - още по-малко.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 16 минути , Таньо каза:

За отменения полет след три седмици е заплатено + 20 %. Свързах се, говорих. Било процедура приета сега и след две седмици мога да искам парите да бъдат върнати по картата, с която е платено. Питах къде е опцията за смяна на полет. Не било ясно кои полети ще останат и затова имало промяна и в това условие.

 

По-интересна е ситуацията с другия полет - отменен два дни преди.

В разговора по телефона ме питаха двукратно да потвърдя,че искам да ми върнат парите, но отказах.

В профила ми този полет излиза в "история на полетите" - сякаш е съществувал, имало го е и съм летял.

 

1996959656_.png.7ae75b64a718dcc903855394088dda9d.png

 

Пари за него не са върнати в профила.

Според мене има казус, който няма еднозначен отговор в момента, т.к. ситуацията прилича на отмяна на полет в 14 дневния срок, без предложена възможност за промяна или извозване по друг начин. От друга страна има извънредна ситуация, която пък не е ясно точно по какъв начин е засегнала този полет.

 

 

Благодаря!

Сега звъннах и аз. Казаха ми, че имало забавяне и въпреки че полетът е канселиран, системата го показва като да не е. До няколко дни трябвало да получа мейл и да имам опцията за 120% акаунт кредит.

Обясних отново, че полетът е утре и това "до няколко дни" ще е вече късно, но ме увериха, че това не е проблем и въпреки че полетът ще отмине, все пак ще мога да рикуестна рифънд.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Branko каза:

Вади дж.пулта на терасата и направи парти за квартала😀

 

преди 4 часа, Георги Матеев каза:

Ще се изненадаш колко много приятели вече ми дадоха същото предложение... ама нямам тераса! 🤣

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , yordanov каза:

Благодаря!

Сега звъннах и аз. Казаха ми, че имало забавяне и въпреки че полетът е канселиран, системата го показва като да не е. До няколко дни трябвало да получа мейл и да имам опцията за 120% акаунт кредит.

Обясних отново, че полетът е утре и това "до няколко дни" ще е вече късно, но ме увериха, че това не е проблем и въпреки че полетът ще отмине, все пак ще мога да рикуестна рифънд.

Да, разбирам - наистина полетите до Испания се спират и това е причина.

Въпросът, на който не намирам приемлив отговор е защо беше канселиран полет от Братислава, след като Словакия е извън списъка от страницата на УИЗ актуален към днешна дата. Може би пропускам нещо ...

 

ITALY

Travel restrictions in place. Wizz Air has suspended all flights to and from Italy from 00:00 10 March 2020 until further notice.

ISRAEL

Travel restrictions in place. Wizz Air has suspended all flights to and from Israel from 00:00 10 March 2020 until further notice.

POLAND

Travel restrictions in place. Wizz Air has suspended all flights to and from Poland from 00:00 15 March 2020 until 28 March.

MOLDOVA

Travel restrictions in place. Wizz Air has suspended all flights to and from Moldova from 00:00 15 March 2020 until further notice.

LITHUANIA

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend all flights to and from Lithuania from 00:00 17 March 2020 until March 30.

UKRAINE

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend all flights to and from Ukraine from 00:00 17 March 2020 until April 3.

LATVIA

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend all flights to and from Latvia from 00:00 17 March 2020 until April 14.


RUSSIA

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend all flights to and from Russia (except UK destinations) from 00:00 16 March 2020 until further notice.

CYPRUS

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend all flights to and from Cyprus from 00:00 17 March 2020 until April 3.

GEORGIA

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend selected flights (France, Germany, Spain) to and from Georgia from 00:00 16 March 2020 until April 3.

ESTONIA

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend flights to and from Estonia from 00:00 17 March 2020 until April 3.

KOSOVO

Travel restrictions in place. Wizz Air will suspend flights to and from Kosovo from 00:00 17 March 2020 until April 3.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, Таньо каза:

Въпросът, на който не намирам приемлив отговор е защо беше канселиран полет от Братислава, след като Словакия е извън списъка от страницата на УИЗ актуален към днешна дата. Може би пропускам нещо ...

Защото Словакия затвори границите си за чужденци още на 12-и Март.

 

Принципно напълно те разбирам... И без да защитавам Wizz или която и да е друга авиокомпания или посредник (за мен всички са един дол дренки) искам все пак да отбележа, че настоящата ситуация наистина е без абсолютно никакъв аналог въобще някога, имайки предвид мащаба и броя засегнати хора. Обстоятелствата и рестрикциите при различните държави се променят буквално всеки час, като десетки хиляди полети и резервации се променят или отменят ежедневно.

 

Не смятам, че която и да е компания има подготовка или ресурс (било то човешки или софтуерен) да реагира абсолютно адекватно на всички тези непрекъснати промени, отмени и тн. Разминаванията в информацията или понякога по резервациите не се случват защото някой иска да ни прецака умишлено, а защото самите компании дават на късо от обема и не смогват да обработят всичко достатъчно бързо. Което наистина го разбирам в момента. Някои от големите посредници дори изцяло изключиха телефоните си.

 

От форума аз съм може би най-засегнат (до момента вече имам 12-13 отменени билета и очаквам още толкова утре), но вече спрях да звъня или пиша на ВСИЧКИ посредници и авиокомпании. В момента това е буквално безсмислено. И твърдо вярвам, че ще си получа всички рефънди, просто трябва известно търпение.

  • Харесвам 22
Връзка към коментар
преди 4 часа, Ivko каза:

Абе можеше и без тях поне ми върнаха парите за багаж и места хахаха

При полет, който не е отменен, но не пътуваш има ли как да ти върнат пари за куфар? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

преди 22 минути , violeta каза:

При полет, който не е отменен, но не пътуваш има ли как да ти върнат пари за куфар? 

Мисля не,освен ако не се канселира от теб и платиш таксите,както @Ivko е направил 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Да, това пропускам. Благодаря за информацията.

 

Моя пост преди два дни не беше срещу мерки в криза, невъзможност на компаниите да отговорят на обаждания,  връщане на пари, а заради разнопосочната информация, която получих. Имам опит със ERP, билинг и ред други системи и не се сещам за по просто нещо от това, информацията, която ти сподели да бъде на страницата им свързана с рестрикциите.

Също - да канселират полета в профила - ако нямат за това механизъм какво имат ...

... или още по-просто - да напишат на челната си страница отменените полети.

Всички сме били свидетели на поне едно решение от горните във времето назад за други компании и даже за тази.

 

Аз също съжалявам за твоите полети, за моите, за полетите на всички хора. Съпричастен съм с тези, които имат особено важни пътувания, както и тези, които не могат да се приберат по родните си места.

Светът отново ще се промени, полетите също - в посока поскъпване от тези, които оцелеят.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 19 минути , Таньо каза:

 

Светът отново ще се промени, полетите също - в посока поскъпване от тези, които оцелеят.

Дай да оживеем първо, после ще го мислим, с кого/какво  ще Фърчим:tender:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 26 минути , Branko каза:

 

Мисля не,освен ако не се канселира от теб и платиш таксите,както @Ivko е направил 

Така - да. Идеята беше за начин да се спасят парите за куфара, когато цените на билетите са по-ниски от таксата за канселиране.

Връзка към коментар
преди 6 минути , violeta каза:

Така - да. Идеята беше за начин да се спасят парите за куфара, когато цените на билетите са по-ниски от таксата за канселиране.

Въпрос на сметка е. Няколко страници по-назад бях разписал грубо 3 варианта, но за прецизност се иска доста труд.

Най-просто е да споделяме конкретни цифри като @Ivko🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, Branko каза:

Направи си сметката ако ти канселираш колко ще ти рефъндат,след като си удържат таксите.Според мен изчакай да видиш дали сами няма да си канселират полетите и да имаш 100% рефънд по к карта или 120% по уиз акаунта

А до момента wizzair все още ли летят до Испания?????

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • mamaivy
    • Ирина
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.