Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 5 минути , Адриан ХН каза:

Сега чак виждам, че вместо да ми върнат парите по отменен полет, както ми изпратиха фактура, че ще го направят са ми прибавили 120 % в профила. Пренебрегнали са изричното ми желание

faktura Wizz.png

profil Wizz.png

Да, така правят. Трябва да са ти изпратили мейл относно отмяната на полета - там пише, че автоматично ще добавят 120% като акаунт кредит.

Също така, в този мейл пише, че до 2 седмици ще ти изпратят допълнителни инструкции как да процедираш, ако все пак искаш рефънд по картата.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 11 минути , yordanov каза:

Да, така правят. Трябва да са ти изпратили мейл относно отмяната на полета - там пише, че автоматично ще добавят 120% като акаунт кредит.

Също така, в този мейл пише, че до 2 седмици ще ти изпратят допълнителни инструкции как да процедираш, ако все пак искаш рефънд по картата.

Три пъти ми изпращаха мейли и трите пъти се възползвах от опцита за въщане на сумата. А как да си обясня фактуата?

Връзка към коментар
преди 26 минути , Адриан ХН каза:

Сега чак виждам, че вместо да ми върнат парите по отменен полет, както ми изпратиха фактура, че ще го направят са ми прибавили 120 % в профила. Пренебрегнали са изричното ми желание

 

profil Wizz.png

А кой полет е бил канселиран? И друго, те САМИ ли го правят или Ти ?

Връзка към коментар
преди 6 минути , Адриан ХН каза:

Три пъти ми изпращаха мейли и трите пъти се възползвах от опцита за въщане на сумата. А как да си обясня фактуата?

Нямам идея. 

Щом вече си имал мейл и си избрал възстановяване по карта, а са ти превели кредит, ако искаш им звънни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Мрънкам защо ми се разминава с около 100лв това което смятам, че трябва да получа при канселацията и това което са ми превели, но не съм допрочел условията, но това не изключва, че са мошеници. В суловията конкретно за билети купени с членство пише следното от което заключвам, че аз купувам за всичко останали билети с отсъпка, а при канселация се признава отсъпката само на титуляра на акаунта, а на другите смятат, че са платили нормалната цена т.с. по-висока и така връщат по-малко пари 🥺🧐

 

2.Възстановяване на предимствата на WIZZ Discount Club

Платимата сума се състои от разликите между редовната цена на билета и тази с WIZZ Discount Club, както и редовната такса за багаж и тази с WIZZ Discount Club. В случай че член на WIZZ Discount Club отмени своята резервация, тези цени на билети са приложими за оставащите пътници в резервацията, тъй като те губят предимствата на WIZZ Discount Club.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, muchachote каза:

А кой полет е бил канселиран? И друго, те САМИ ли го правят или Ти ?

Те ми канселират полета от София до Братислава. Тават три опции, от които аз избирам да ми се възстнавят парите. Изпращат ми въпросната фактура, след което виждам, че вместо превод по сметка получавам кредит 120%. Чудя се дали ще ми ипратят нов мейл с укаания а връане на сумата като през това време автоматично са ми начислили кредита?

Връзка към коментар

WizzWizzWizz

В резултат на значително по-големия брой отменени полети поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19 Wizz Air обяви, че е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в акаунта на тези клиенти при анулиран полет.

 

Заради заразата целият сектор на авиопревозите е на ръба на колапс и компаниите предупреждават, че ако не получат спешна финансова помощ от милиарди долари, ще загинат за няколко седмици. Съкращенията в сектора - полети, разходи и персонал - са без прецедент, коментира "Ройтерс" вчера.

 

Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми Wizz Air временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък.

От Wizz Air уверяват всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет.

 

Компанията работи и по автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми от туристически агенции, но докато това стане факт, те трябва да се обръщат към кол-центъра на авиокомпанията. Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции - включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си, съветват от Wizz Air.

Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар

Колкото и да се нервирате, аз проявявам разбиране и се надявам, когато тази криза отмине, Wizzair да съществува и да не остане само един розово-лилав спомен.

  • Харесвам 23
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Ilian359 каза:

Колкото и да се нервирате, аз проявявам разбиране и се надявам, когато тази криза отмине, Wizzair да съществува и да не остане само един розово-лилав спомен.

И аз им желая розово бъдеще и не искам от тях да остане лилаво-морав спомен.

Късмет на всички компании всъщност - така ще е добре и за пътуващите.

  • Харесвам 13
Връзка към коментар

Някой знае ли какво се случва с полетите до/от Париж след снощната реч на Макрон? Имам утре полет, но в сайта на Уизз все още си стои, а така ми се искаше да го анулират.

Връзка към коментар

  Имам полет от Лондон-Лутън до Варна на 30 март. Към момента нямам съобщение за някаква промяна, но то и има време до тогава.
Въпросът ми е: ако ми го канселират, би трябвало да  ми върнат парите, нали така? Само че аз имам профил в сайта Wizzair, но нямам WIZZ Discount Club. Тогава как ще ми ги върнат - като някакъв кредит ли, както четох по-нагоре, или кеш в кредитната карта? А евентуално, ако поискам вместо това да презаверя билета за друга дата по-натам във времето - ще трябва да доплатя разлика за новата цена ли? А ако тя е по-ниска от цената на билета ми за 30 март, тогава какво?

Връзка към коментар

 

преди 4 минути , iaia_mama каза:

  Имам полет от Лондон-Лутън до Варна на 30 март. Към момента нямам съобщение за някаква промяна, но то и има време до тогава.
Въпросът ми е: ако ми го канселират, би трябвало да  ми върнат парите, нали така? Само че аз имам профил в сайта Wizzair, но нямам WIZZ Discount Club. 

Дискаунт няма нищо общо с връщането на пари нали след като имате профил имате и акаунт номер  нищо не се знае ще трябва да изчакате да получите имейл и там ще са описани възможностите.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , iaia_mama каза:

  Имам полет от Лондон-Лутън до Варна на 30 март. Към момента нямам съобщение за някаква промяна, но то и има време до тогава.
Въпросът ми е: ако ми го канселират, би трябвало да  ми върнат парите, нали така? Само че аз имам профил в сайта Wizzair, но нямам WIZZ Discount Club. Тогава как ще ми ги върнат - като някакъв кредит ли, както четох по-нагоре, или кеш в кредитната карта? А евентуално, ако поискам вместо това да презаверя билета за друга дата по-натам във времето - ще трябва да доплатя разлика за новата цена ли? А ако тя е по-ниска от цената на билета ми за 30 март, тогава какво?

Ще доплатиш разликата и таксата за смяна,която е по около 60лв на посока

Ако е по ниска цената,което е малко вероятно ,ще платиш само такса смяна

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

В четвъртък /19.03/ имам полет до Будапеща, и колкото и да ми се иска май няма изгледи да го отменят. Някой има ли идея как точно може да се тълкува днешното изказване на министър Ангелкова, че спира всички екскурзии.

 

https://dariknews.bg/novini/bylgariia/angelkova-spirat-organiziranite-ekskurzii-bezotgovorno-e-da-se-pytuva-v-tazi-situaciia-2217240

Връзка към коментар
Преди 1 час, КолЮ каза:

В четвъртък /19.03/ имам полет до Будапеща, и колкото и да ми се иска май няма изгледи да го отменят. Някой има ли идея как точно може да се тълкува днешното изказване на министър Ангелкова, че спира всички екскурзии.

 

https://dariknews.bg/novini/bylgariia/angelkova-spirat-organiziranite-ekskurzii-bezotgovorno-e-da-se-pytuva-v-tazi-situaciia-2217240

Става въпрос за организираните екскурзии от туроператор. Твоята не е такава

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 минута , czykler каза:

Здравейте, имам полет София - Дортмунд след един ден с Уиз. Тъй като полета не е отменен, имам ли друг вариант за рифънд освен да чакам евентуалното му отменяне? 

Не евентуално сам да канселираш полета, но след таксата не знам дали ще имаш печалба.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Приложението Colibra,което те компенсира при закъснение на полета.Малко е вероятно,но е опция ако се случи закъснение от един час и нагоре да вземеш някаква компенсация за това

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, Branko каза:

Приложението Colibra,което те компенсира при закъснение на полета.Малко е вероятно,но е опция ако се случи закъснение от един час и нагоре да вземеш някаква компенсация за това

Трябва да си на/бил на борда иначе никой застраховател не плаща.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 2 минути , rip каза:

Трябва да си на/бил на борда иначе никой застраховател не плаща.

Невярно.

 

Взимал съм обезщетения за закъснения и от Колибра и от авиокомпания (по евродирективата) без да съм бил на борда. Единствено се бях чекирал и имах бордна карта.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 5 минути , rip каза:

Трябва да си на/бил на борда иначе никой застраховател не плаща.

Това го твърдиш от опит или само го мислиш?

Аз съм взимал и от Колибра и от Раян без да съм бил на борда

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 часа, czykler каза:

Здравейте, имам полет София - Дортмунд след един ден с Уиз. Тъй като полета не е отменен, имам ли друг вариант за рифънд освен да чакам евентуалното му отменяне? 

Аз имам полет до Базел на 24/03 с тях и от Лондон към София на 30/03 - няма да ги ползвам естествено предвид ситуацията и не са отменени засега. Не ми е ясно как след като официално се призоват хората да не пътуват лилавите си правят оглушки и дори не позволяват смяна на дата? Дали да не пиша до Външно и щаба? Или до министерството на туризма за това тяхно поведение? Какво ще кажете? 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.