Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 8 минути , Branko каза:

Това го твърдиш от опит или само го мислиш?

Аз съм взимал и от Колибра и от Раян без да съм бил на борда

Говоря за застраховка, явно това Колибра е някакво тото 😉 ...

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Георги Матеев каза:

Невярно.

 

Взимал съм обезщетения за закъснения и от Колибра и от авиокомпания (по евродирективата) без да съм бил на борда. Единствено се бях чекирал и имах бордна карта.

Здравейте,

 

не пътувам явно толкова често и не ми се е случвало да изпускам полет умишлено или случайно, но ми възниква въпросът не подлежим ли на някаква глоба или санкция при следваща резервация?

Wizz как процедира? И за всички компании ли важи общ регламент или всяка си води собствена политика за изпуснат полет?

Връзка към коментар
преди 5 минути , rip каза:

Говоря за застраховка, явно това Колибра е някакво тото 😉 ...

Аз говоря за проложение Колибра,не за застраховки 😉

преди 3 минути , lio каза:

Здравейте,

 

не пътувам явно толкова често и не ми се е случвало да изпускам полет умишлено или случайно, но ми възниква въпросът не подлежим ли на някаква глоба или санкция при следваща резервация?

Wizz как процедира? И за всички компании ли важи общ регламент или всяка си води собствена политика за изпуснат полет?

Няма санкция при Уиз а и при други не знам да има

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 8 минути , rip каза:

Говоря за застраховка, явно това Колибра е някакво тото 😉 ...

С малката разлика, че имаш около милион пъти по-голям шанс да спечелиш от Колибра, отколкото от тотото 😉

 

За класически застраховател най-вероятно си прав, но тук не говорехме за застраховки въобще.

В момента, neuromancer каза:

Колибра още ли работят при тази обстановка? Или то с по 2-3 полета дневно закъснения няма...

До онзи ден поне работеха...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, neuromancer каза:

Колибра още ли работят при тази обстановка? Или то с по 2-3 полета дневно закъснения няма...

Да, работят. Не плащат за анулирани полети, но продължават да плащат за закъснения повече от 1 час. Този мейл от тях е от вчера:

Screenshot_20200318-223539_Gmail.jpg.304a4d1ab131a765181dae47018f4245.jpg

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

За канселираният ми полет на 22 март от Барселона още преди 3 дни получих мейл, че автоматично ще върнат 120%.

Днес получих фактура, в профила ми вече го няма полета, но има 120% внесени.

 

Не съм фен на Уиз, но за сега те са най-адекватни, като дори връщат 120%, можеха спокойно да връщат 100% при създалата се ситуация.

Всички останали искат смени на дати, пари и пр, включително големите АК или връщат с много зор. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 13 минути , Alexander каза:

За канселираният ми полет на 22 март от Барселона още преди 3 дни получих мейл, че автоматично ще върнат 120%.

Днес получих фактура, в профила ми вече го няма полета, но има 120% внесени.

 

Не съм фен на Уиз, но за сега те са най-адекватни, като дори връщат 120%, можеха спокойно да връщат 100% при създалата се ситуация.

Всички останали искат смени на дати, пари и пр, включително големите АК или връщат с много зор. 

И аз рядко летя с тях. Имам полет София- Барселона на 2 април, купен преди време, но едва ли ще се състои защото виждам, че до 6.04 няма полети. Значи, да чакам ТЕ да го анулират автоматично след което пак ТЕ ми връщат в профила 120 %, така ли да разбирам? АЗ нищо не правя?

Връзка към коментар

За да се надявам на компенсация по евро директивата трябва да се чекирам, и да имам бордна карта. Това пречи ли на регистрацията в колибра? И колко преди полета трябва да се запиша в колибра?

Връзка към коментар
преди 12 минути , КолЮ каза:

За да се надявам на компенсация по евро директивата трябва да се чекирам, и да имам бордна карта. Това пречи ли на регистрацията в колибра? И колко преди полета трябва да се запиша в колибра?

Ако се рагистрираш в Колибра се съгласяваш да не търсиш компенсация по евродирективата.

Регистрацията в Колибра е до един час преди официално обявения за излитане.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Branko каза:

Ако се рагистрираш в Колибра се съгласяваш да не търсиш компенсация по евродирективата.

Регистрацията в Колибра е до един час преди официално обявения за излитане.

Най-вероятно полет днес, обедено време, първа или втора ротация за машината, не предполага големи шансове за закъснение над 3 часа, така че Е261 е по-скоро химера. За колибра трябва ли да се чекирам преди това и да имам бордна карта?

Аааа, и още едно въпросче - групата за днес е от 4ма, всеки ли трябва да се регистриара в колира или аз мога де регистрирам 4 човека едновременно?

Връзка към коментар
преди 3 минути , КолЮ каза:

Най-вероятно полет днес, обедено време, първа или втора ротация за машината, не предполага големи шансове за закъснение над 3 часа, така че Е261 е по-скоро химера. За колибра трябва ли да се чекирам преди това и да имам бордна карта?

Аааа, и още едно въпросче - групата за днес е от 4ма, всеки ли трябва да се регистриара в колира или аз мога де регистрирам 4 човека едновременно?

Не може, всеки се регва, от неговия си телефон.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Branko каза:

Всеки трябва,ти можеш само един да регистрираш.

Трябва да се чекираш и да сложиш снимана или пдф бордната карта в приложението

OK, но имат ли право децата (ние сме по семейно - аз, жената и децата) да правят собствени регистрации?

Връзка към коментар
преди 11 минути , КолЮ каза:

OK, но имат ли право децата (ние сме по семейно - аз, жената и децата) да правят собствени регистрации?

Това не съм сигурен,но мисля не е проблем,пробвай,не губиш нищо.

Имай в предвид,че за да ти изплатят обещетение искат банкова сметка.

Не знам ако е на друго име дали ще стане,предполагам децата нямат собствени сметки.

Аз а и повечето от форума доколкото знам сме си дали револютските сметки

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Branko каза:

Това не съм сигурен,но мисля не е проблем,пробвай,не губиш нищо.

Имай в предвид,че за да ти изплатят обещетение искат банкова сметка.

Не знам ако е на друго име дали ще стане,предполагам децата нямат собствени сметки.

Аз а и повечето от форума доколкото знам сме си дали револютските сметки

Хитро, safety, благодаря за идеята, този револют все забравям че го имам...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Alexander каза:

За канселираният ми полет на 22 март от Барселона още преди 3 дни получих мейл, че автоматично ще върнат 120%.

Днес получих фактура, в профила ми вече го няма полета, но има 120% внесени.

 

Не съм фен на Уиз, но за сега те са най-адекватни, като дори връщат 120%, можеха спокойно да връщат 100% при създалата се ситуация.

Всички останали искат смени на дати, пари и пр, включително големите АК или връщат с много зор. 

Съгласна съм, че е добре, че връщат 120% кредит, но това е само за полети, които са спрени, като например тези до Италия и Испания.  За полетите, които ще се изпълнят, въпреки че в момента никой не иска да лети, Wizz Air си правят оглушки - хората чакат до последно да разберат дали ще им анулират полета, за да могат да си върнат парите, а има и доста полети, които се осъществяват от Wizz и ако пътникът сам анулира, поради нежелание да лети, Wizz му връщат трошички. За мен отношението им в момента е изключително неадекватно.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 20 минути , Яничка каза:

Съгласна съм, че е добре, че връщат 120% кредит, но това е само за полети, които са спрени, като например тези до Италия и Испания.  За полетите, които ще се изпълнят, въпреки че в момента никой не иска да лети, Wizz Air си правят оглушки - хората чакат до последно да разберат дали ще им анулират полета, за да могат да си върнат парите, а има и доста полети, които се осъществяват от Wizz и ако пътникът сам анулира, поради нежелание да лети, Wizz му връщат трошички. За мен отношението им в момента е изключително неадекватно.

Съгласен. Wizz не само не реагира адекватно, а практически са най-най-големите г*зове в момента. Тези 20%, с които опитват да замажат очите на хората не променят факта, че без въобще да те питат автоматично ти връщат кредит в профила, при условие, че повечето хора са плащали истински пари.

 

Дори да игнорираме това... оглушките им стигат до абсурдни висоти. Пример: приятел има полет София-Ница-София за 28-30 Март. В тази ситуация - при безумно много рестрикции и от френска и от българска страна - човек практически е невъзможно да пътува, освен ако не отговаря на 427 условия и не е съгласен да попадне под задължителна карантина или дори да не може да се върне. Но не, полетите не само не се отменят, ами като за капак дори няма опция за безплатна промяна на дати или нещо подобно. За сравнение - всички останали лоукостки без изключение са мега гъвкави в момента и позволяват неща, които само допреди седмица-две биха били немислими.

 

Wizz сериозно се дъни от морална гледна точка. Ама много. И моето мнение е, че много хора ще им покажат среден пръст след кризата ВЪПРЕКИ ниските цени. Доверието е най-ценната валута и не всичко е бизнес понякога.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Аз имам полет до Дания на 22ри, само получих мейл преди 3 - 4 дни , че до 72 часа ще ме уведомят какво става с моя полет и това беше. Днес ще си летят дотам. Може би някой в момента трепери дали ще може да се върне в Дания, така че лошото за един е добро за друг. Добре, че всички си купуваме евтини билети, вече сме дали парите, та реално нищо  сериозно не губим, поне с Уиз. А че са с неадекватна реакция, спор няма. На 15 ти , когато ми беше последния полет с тях- нито маски, половина и без ръкавици....И нали знаете как се държат горе като има турболенция и трябва да минат от единия край на самолета до другия - прах , вируси, залепени дъвки - всичко събират. И ужасно ме дразни натърването "СЕД - НЕ -ТЕ СИ ПО МЕСТАТА!!!!". И физиономии тип - "колко сте прости".

Губят доверието със сигурност, но в момента действа закона на джунглата,  после ще се разбере, че не всичко е пари. Ако оцелеят, разбира се...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Преди 1 час, Яничка каза:

За мен отношението им в момента е изключително неадекватно.

 

 

Но пък акционерите са хепи 😉

Малко долно от страна на СЕО-то да парадира с 1.5 млд. кеш точно сега. 

Леко ми напомня за родната банкова система, която отчита все по-високи печалби на фона на всякакви безумни такси и таксички. 

 

А от тия 120% на практика не губят нищо. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Но не, полетите не само не се отменят, ами като за капак дори няма опция за безплатна промяна на дати или нещо подобно. За сравнение - всички останали лоукостки без изключение са мега гъвкави в момента и позволяват неща, които само допреди седмица-две биха били немислими.

Аз даже бях съгласен да платя такса да си сменя датите защото щяха да ми излезнат много по-евтини билетите така от колкото да купувам нови с багаж и места, но те дават до 6 месеца ако не бъркам напред и как се очаква да направя конкретно за Дубай след като след април нямат полети /а и да имаха не бих отишал/, а първия им полет е края на октоври и не влизам даже и тези 6 месеца ако са и пробвах да сменя за тогава, но си ми дава направо нови билети...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 минути , Ivko каза:

Аз даже бях съгласен да платя такса да си сменя датите защото щяха да ми излезнат много по-евтини билетите така от колкото да купувам нови с багаж и места, но те дават до 6 месеца ако не бъркам напред и как се очаква да направя конкретно за Дубай след като след април нямат полети /а и да имаха не бих отишал/, а първия им полет е края на октоври и не влизам даже и тези 6 месеца ако са и пробвах да сменя за тогава, но си ми дава направо нови билети...

Да не говорим, че от 15 март никакви ги няма-нито сайта са си обновили с актуалните рестрикции, нито на facebook страницата вече отговарят,последият им пост и там е от 15 март и на коментарите никакви отговори......

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , ivo_121212 каза:

Да не говорим, че от 15 март никакви ги няма-нито сайта са си обновили с актуалните рестрикции, нито на facebook страницата вече отговарят,последият им пост и там е от 15 март и на коментарите никакви отговори......

 Ами аз си канселирах полета петък вечерта и след 3 дена ми беше зареден кредита въпреки,че исках по карта парите, но за тази идея трябва да се звъни на кол центъра на който висях 30мин и нищо или да пишеш имейл на който я отговорят я не и ще ми мине полета 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.