Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 51 минути , stanimir каза:

Някой знае ли кога ще имат промо ? 

В средата на август ще публикуват лятното разписание за 2021 г.

В края на август ще пуснат промоция за полетите от зимното разписание.

Във втората седмица на септември ще има промоция за лятното разписание и колкото по-малко са продажбите при предното промо, толкова по-ниски ще са цените при второто. 🙂

Не бих се учудил ако се върнат към стария си модел, когато най-добрите цени не бяха 6-8 седмици преди полет, а тези след 6-8 месеца.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 20 часа, vorbis каза:

А каква е ситуацията с постоянни резиденти на една държава, които имат полет до родината за кратка ваканция (под 14 дни)? Реално те могат да влязат в страната, но не могат да я напуснат. Тогава Wizz връщат ли нещо?

Самоцитирам се, за което се извинявам!

Връзка към коментар
преди 9 минути , vorbis каза:

Самоцитирам се, за което се извинявам!

Следвайки логиката, че следват решенията на правителствата на различните държави би трябвало да върнат сумата, защото иначе ще качат на борда на самолета лице под карантина и стават съучастник в нарушение.

Верният би дошъл само от техен служител и ако пътуването е близко най-добре по телефона.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Вчера успях да се свържа с малтийския номер от третия път с английския съпорт /с българския никакъв шанс/ във връзка с полета ми до Париж, на който не се качих след като затвориха границите /а и си бях решила да не пътувам/. И ми казаха да пусна оплакване през сайта им за рифънд. Та ще видим.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ето от мен още два телефона, на които може да се свързвате с Wizz на цената на вътрешен разговор, ако имате безплатни международни минути:

 

Естония (ЕС) 

+372 609 4141
Цена на минута - местен

 

Исландия (Европейска Икономическа Зона)
+354 539 0620
Цена на минута - местен

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 15 минути , vorbis каза:

Ето от мен още два телефона, на които може да се свързвате с Wizz на цената на вътрешен разговор, ако имате безплатни международни минути:

 

Естония (ЕС) 

+372 609 4141
Цена на минута - местен

 

Исландия (Европейска Икономическа Зона)
+354 539 0620
Цена на минута - местен

На Английски ли се говори?

Връзка към коментар

Утре имаме полет до Базел-Мюлуз-Фрайбург и няма да пътуваме, но незнам къде да намеря официална информация за ограниченията при пристигане (летището е на Френска територия, но не съм сигурна как се третита по правилата на Wizz), за да искам връщане на парите по акаунта ми или да се чекираме и да чакам закъснение на полета. Може ли малко помощ? Благодаря предварително. 

Връзка към коментар
преди 25 минути , Elena Ivanova каза:

Утре имаме полет до Базел-Мюлуз-Фрайбург и няма да пътуваме, но незнам къде да намеря официална информация за ограниченията при пристигане (летището е на Френска територия, но не съм сигурна как се третита по правилата на Wizz), за да искам връщане на парите по акаунта ми или да се чекираме и да чакам закъснение на полета. Може ли малко помощ? Благодаря предварително. 

Ако полета е канселиран изпращат мейл, може и СМС.

Симулирай чекиране, ако те пусне да го направиш, не е отменен към момента на пробата.

Ако е отменен и нямаш горната информация за канселиран полет, но полета е отменен след четвърта стъпка при чекиране в десктоп версия ще даде грешка - невъзможност да се продължи към бордни карти.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ще попитам колегите които редовно летят с wizzair . Анулираха ми полет София- Барселона (за след две седмици(, дори без да знам, и в момента в профила имам 63 лв. Как мога да ги използвам по- нататък за купуването на друг  билет? А ако той е по- скъп от тези 63 лв?

Връзка към коментар
12 minutes ago, muchachote said:

Ще попитам колегите които редовно летят с wizzair . Анулираха ми полет София- Барселона (за след две седмици(, дори без да знам, и в момента в профила имам 63 лв. Как мога да ги използвам по- нататък за купуването на друг  билет? А ако той е по- скъп от тези 63 лв?

При бъдеща покупка накрая при плащане се избира покупка с ваучер, промо код, уиз кредит, а ако не стигат, се доплаща с карта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , ДиянаВ каза:

При бъдеща покупка накрая при плащане се избира покупка с ваучер, промо код, уиз кредит, а ако не стигат, се доплаща с карта.

Thanks👍

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , muchachote каза:

Thanks👍

Според правилата им в момента би трябвало това да е цената на билета + 20% и след 14 дни можеш подадеш заявка да бъдат върнати реално платените по карта. Има казус, че ако е платено с точки връщат само и единствено 120%.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Прясна и топла информция, по повод многото запитвания в последните две страници в темата. Моля извинете ме, че няма да тагна всеки един магеланец по отделно, но със сигурност сърдечно благодаря на колегата който постна че в Унгария е забранено да влизат чужденци и това е повод за изискване на парите обратно.

Около 21:30 днес, след около 8 минути чакане се свързах с безплатния БГ телефонен номер на уиз, подкараха ме на английски и аз се поинтересувах защо си говорим на английски, като звъня на българска линия - отговора беше че български оператор имало до 19:00, което може и да беше плюс за мен...

Обясних, че вчера /19.03/ е трябвало да летя София-Будапеща и не съм се качил на самолета, защото съм разбрал че в Унгария на пускат чужденци, оператора звучно потвърди че е така! Благодарих му и казах, че съм разбрал че ще ми върнат парите, но тряба да се свържа с тях, и за моя голяма изненада той каза ДА! Очаквах, че евентуално имам минимален шанс да получа рефънд за предстоящия полет Будапеща-София, но човека директно ме осведоми че може да ми върне парите както са платени - точки по профила и каквото съм доплатил по карата, обратно там до 10 дни. Попитах има ли вариант за всичко по профила с 20%, той каза момент да пресметна, пусна ми музика и след няколко  секунди се включи и каза да може, цялата сума +20% в профила. Потвърдих, попитах какво друго трябва да направя, отговори ми "нищо повече не трябва" и каза че до 2 часа трябва да си видя парите в уиз профила. Сядайки на компютъра първата ми работа беше да проверя в уиз, и там вече се мъдреше прилична сума точно преведена в сметката ми, за капак пише expires:never.

Съвет към всички в подобна ситуация, звънете и директно казвайте - в тази държава няма да ме пуснат да вляза, как можете да ми върнете парите за полета

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Току що получих следния e-mail:

 

Dear ILIAN,
Hereby we would like to inform you that we have processed the 120% WIZZ credit upload regarding cancellation of your reservation under ******  confirmation code, and the amount is now available on your WIZZ Account. You can use these WIZZ credits to purchase any Wizz Air flights/services in the next two years. It is your responsibility to inform all other passengers within the above booking and share the WIZZ credit among them if necessary in accordance with section 6.1.4.- 6.1.7. of our General Conditions of Carriage.

To access your WIZZ credits please log in to your WIZZ Account and click on your name on the top right corner of the website, which will redirect you to the page where you can see your WIZZ Account balance. For more information about the terms & conditions of the WIZZ Account please visit: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-services/wizz-account

In case you would not like to keep 120% WIZZ credit, you have the possibility to request 100% refund either via bank transfer, or to the bank card the payment was made with (depending on your original payment method) instead of WIZZ credits. In this case please note that the aforementioned extra +20% will not be applicable. We would like to inform you that due to current worldwide situation processing of this request will take significantly longer, so we kindly ask for your understanding and patience.

In order to submit your request to convert WIZZ credits to your original payment method, please go to the WIZZ credit conversion page and follow the instructions online.
Kind regards,
Wizz Air Customer Service
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
10 hours ago, Ilian359 said:

Току що получих следния e-mail:

 

Dear ILIAN,
Hereby we would like to inform you that we have processed the 120% WIZZ credit upload regarding cancellation of your reservation under ******  confirmation code, and the amount is now available on your WIZZ Account. You can use these WIZZ credits to purchase any Wizz Air flights/services in the next two years. It is your responsibility to inform all other passengers within the above booking and share the WIZZ credit among them if necessary in accordance with section 6.1.4.- 6.1.7. of our General Conditions of Carriage.

To access your WIZZ credits please log in to your WIZZ Account and click on your name on the top right corner of the website, which will redirect you to the page where you can see your WIZZ Account balance. For more information about the terms & conditions of the WIZZ Account please visit: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-services/wizz-account

In case you would not like to keep 120% WIZZ credit, you have the possibility to request 100% refund either via bank transfer, or to the bank card the payment was made with (depending on your original payment method) instead of WIZZ credits. In this case please note that the aforementioned extra +20% will not be applicable. We would like to inform you that due to current worldwide situation processing of this request will take significantly longer, so we kindly ask for your understanding and patience.

In order to submit your request to convert WIZZ credits to your original payment method, please go to the WIZZ credit conversion page and follow the instructions online.
Kind regards,
Wizz Air Customer Service

И при мен така.
Маалко по-различно:
 

You will be able to request the 100% refund online in your account either via bank transfer, or to the bank card the payment was made with (depending on your original payment method) instead of WIZZ credit, in this case please note that the aforementioned extra 20% will not be applied.

To make your selection, please go to your WIZZ account and follow the instructions online:


И при опит за possibility to request 100% refund either via bank transfer, or to the bank card ме води на прозорез, който е само за 120% WIZZ credit upload. 

Някой да подскаже как се задейства истински refund. 

Връзка към коментар
преди 8 минути , Адриан ХН каза:

Някой може ли да ми каже какво правя не както трябва. Не става и с името на латиница.

възобновяване Уиз.png

Това, което си въвел в полето SWIFT code е идентификационен номер на резервацията. Вместо там, трябва да го въведеш в полето PNR. Сумата не се въвежда никъде. В полето SWIFT code се пише BIC на банката - виждам, че твоята е ДСК, значи там пишеш STSABGSF.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 10 минути , Адриан ХН каза:

Някой може ли да ми каже какво правя не както трябва. Не става и с името на латиница.

възобновяване Уиз.png

Скрий си веднага личните данни (имейл, телефон и три имена).

 

В полето Wizz credit compensation PNR не трябва да въвеждаш сумата, а кода на резервацията, по която искаш рефънд - в твоя случай това очевидно е CFS5RN.

 

В полето Wizz credit compensation swiftcode трябва да въведеш суифткода на банката, в твоя случай това ще е STSABGSF.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , jorrro каза:

Това, което си въвел в полето SWIFT code, трябва да го въведеш в полето PNR. В полето SWIFT code се пише BIC на банката - виждам, че твоята е ДСК, значи там пишеш STSABGSF.

Благодаря. Като разрешат сбирките имаш голяма халба от мен🍺

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Sinka каза:

Формата за компенсация е само за плащане по банков път, така ли? Ако съм платила с кредитна карта и искам пак там да ми върнат сумата, как следва да го заявя?

Превеждат по банкова сметка /виж 4-5 мнения по-горе/, после парите се ползват с картата или могат да бъдат изтеглени на гише срещу такса съгласно общите условия на банката.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.