Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 18 часа, Ilian359 каза:

Току що получих следния e-mail:

... 

please go to the WIZZ credit conversion page and follow the instructions online.

Много ти благодаря ! При мен не ставаше и не ставаше, все ме изхвърляше. Изключих всичко, изтрих бисквитки и история, рестартирах компютъра - пак не става. Накрая кликнах на твоя линк и всички мина по ноти. Благодаря !!! 

Връзка към коментар

Преди два дни ми казаха за полет до Дания , че подлежа на компенсация, ако остане ограничението за влизане на български граждани в страната и да звънна като остават по - малко от 24 часа до полета. Сега се обаждам, първо попаднах на младеж, който е бил компетентен и горещо ми препоръчва да звънна на импулсния телефон. Вторият път попадам на младеж, спореде когото правилата вече са се сменили, да подам оплакване на сайта (което може да стане след 14 Април). След като го попитах какво правим ако отида на летището и не ме качат в самолета ,з ащото наземния персонал със сигурност няма да ме пусне в самолета, почна да ми обяснява, че някои (!?!) пътници щели да имат компенсация, тъй като вече ми били казали друго по телефона преди два дни.

Със сигурност лъже и не знае какво да прави, но ужасно се издразних.

 Не разбирам как може да има компенсация за "някои пътници" , реално всички българи сме в еднакви условия.

 

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 9 часа, Viko каза:

И при мен така.
Малко по-различно:
 

You will be able to request the 100% refund online in your account either via bank transfer, or to the bank card the payment was made with (depending on your original payment method) instead of WIZZ credit, in this case please note that the aforementioned extra 20% will not be applied.

To make your selection, please go to your WIZZ account and follow the instructions online:


И при опит за possibility to request 100% refund either via bank transfer, or to the bank card ме води на прозорез, който е само за 120% WIZZ credit upload. 

Някой да подскаже как се задейства истински refund. 

И мен ме интересува същото. Някой има ли информация? Ако е писано вече по темата, може ли забодете мнението отгоре.

Връзка към коментар
преди 55 минути , Ивайла каза:

Вторият път попадам на младеж, спореде когото правилата вече са се сменили, да подам оплакване на сайта (което може да стане след 14 Април).

На мен също ми казаха да подам оплакване през сайта и миналият ден като пробвах, изписваше това, което ти казваш. Вчера пробвах отново и страницата за оплаквания си работеше нормално и успях да пусна оплакването. Днес виждам, че пак не работи. Така че, пробвай периодично. Аз трябва отново да пускам оплакване за утрешен полет, та и аз следя. От кол центъра явно не искат да свършат работата. Пробвах да пиша и на customerrelations1@customerservices.wizzair.com, но там ми връщат автоматичен отговор, че няма да бъдат обработвани оплаквания на този и-мейл.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , ivelina666 каза:

На мен също ми казаха да подам оплакване през сайта и миналият ден като пробвах, изписваше това, което ти казваш. Вчера пробвах отново и страницата

Това за Дания ли конкретно? Ние сме за UK, където е отворено и чакаме, ако Wizz случайно канселират, иначе единствено оставаме с  Колибра опцията, за която благодаря на @Branko, че напомни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 21.03.2020 г. в 9:08, Viko каза:

И при мен така.
Маалко по-различно:
 

You will be able to request the 100% refund online in your account either via bank transfer, or to the bank card the payment was made with (depending on your original payment method) instead of WIZZ credit, in this case please note that the aforementioned extra 20% will not be applied.

To make your selection, please go to your WIZZ account and follow the instructions online:


И при опит за possibility to request 100% refund either via bank transfer, or to the bank card ме води на прозорез, който е само за 120% WIZZ credit upload. 

Някой да подскаже как се задейства истински refund. 

Трябва да се мине през Wizz Credit, не може директно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не издребнявам и едва ли ще се занимавам за 5-10 лв., но тъй като математиката не ми е сила, ще попитам тук. Който скучае, моля да разясни🙂

Имах резервация на стойност 158 румънски леи /2х49 билети + 60 приорити/, изцяло платена с бонус точки, които към момента на покупката са били 64.65 лв.

Днес тествах покупка със същите параметри и Уиз конвертират 158 леи за 68.87 лева.

Вчера получих имейл за отменения ми полет и поисках 120% връщане в акаунта. Днес са ми върнали 71.97 лв. като точки с валидност 2 години.

Правих разни сметки, обаче тези +20% не ми излизат. Както казах, не съм добра в математиката.

Някой може ли да ми каже в крайна сметка върнали ли са ми 120% по резервацията или сега са ми върнали 100%, а след 14 дни другите 20%?🙂

Връзка към коментар

20% само върху стойността на полета (при теб 2х49 леи). 

Приорити, платен багаж и прочие допълнителни услуги - не.  

177.60 леи трябва да получиш в wizz кредит. 

 

Всичко са ти върнали. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

В момента имам следния казус -синът ми има билет  за тази вечер от Лондон до Букурещ излита -21,55

който каца на 23,03 2,55 в Букурещ, а преди час Румъния обяви че от тази вечер 22 часа затваря

за чуждестранни граждани. Може ли да си иска някакво канселиране.

По принцип се отказа да лети преди няколко  дни, но все пак ако може да си върне част от парите ще е добре.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
22 minutes ago, stanimir said:

20% само върху стойността на полета (при теб 2х49 леи). 

Приорити, платен багаж и прочие допълнителни услуги - не.  

177.60 леи трябва да получиш в wizz кредит. 

 

Всичко са ти върнали. 

Благодаря ти. Помислих и за този вариант, че връщат 120% само върху стойността на билетите, но по моите изчисления май са ми върнали повече. Може и заради валутните разлики. Както и да е. Дано скоро да си ползваме точките, ваучерите и други подобни🙂

Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, Биксбит каза:

Забелязахте ли, че цените им вече започват от 40, а не от 20 евро?

 

https://www.ryanair.com/bg/bg/cheap-flights/?from=SOF&out-from-date=2020-03-23&out-to-date=2021-03-23&budget=150

 

Изненадан съм. Очаквах рестарта  в продажбите и пълненето на самолетите да започне с ония символичните по 1 евро

Забелязахме и въобще не се изненадахме 🙂

преди 5 минути , Мари Николова каза:

Отговора на Уиз е доста по-адекватен.Пуснаха доста билети по 9,99 евро за целият юни,че и за юли и то за традиционно скъпи дестинации.Даже си мислех да пусна няколко идеи за смели оптимисти в темата им 🙂

 

Харесва ми оптимизма ти, но е твърде вероятно юни и юли все още да не може да се пътува нормално и да има много отменени полети. В този ред на мисли адекватният отговор на Уиз практически значи, че търсят нови лапнишарани, на които да вземат кеша и после да им връщат кредит 🙂 В момента бих купувал каквито и да е Уиз полети само и единствено с кредит - не бих дал и стотинка от картата си.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Георги Матеев каза:

Забелязахме и въобще не се изненадахме 🙂

Харесва ми оптимизма ти, но е твърде вероятно юни и юли все още да не може да се пътува нормално и да има много отменени полети. В този ред на мисли адекватният отговор на Уиз практически значи, че търсят нови лапнишарани, на които да вземат кеша и после да им връщат кредит 🙂 В момента бих купил каквито и да е Уиз полети само и единствено с кредит - не бих дал и стотинка от картата си.

Това имах предвид и аз.Притежателите на Уиз карти с Дискаунт клуб могат свободно да си накупят евтини билети за желани дестинации с натрупаните точки.Ако Уиз отмени полетите получаваш 120% кредит с нов срок,ако пък не ги отмени губиш не реални пари,а точки,които така и не е ясно кога пак ще ползваш.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 28 минути , Мари Николова каза:

🙂Отговора на Уиз е доста по-адекватен.Пуснаха доста билети по 9,99 евро за целият юни,че и за юли и то за традиционно скъпи дестинации.Даже си мислех да пусна няколко идеи за смели оптимисти в темата им 🙂

 

 

преди 23 минути , Георги Матеев каза:

🙂Харесва ми оптимизма ти, но е твърде вероятно юни и юли все още да не може да се пътува нормално и да има много отменени полети. В този ред на мисли адекватният отговор на Уиз практически значи, че търсят нови лапнишарани, на които да вземат кеша и после да им връщат кредит 🙂 В момента бих купувал каквито и да е Уиз полети само и единствено с кредит - не бих дал и стотинка от картата си.

Обявените цени ми приличат на реклама, която е меко казано заблуждаваща освен ако алтруистично не са решили да продължат със "спасителни мисии" финансирани от клиенти или да приберат допълнителен кеш, срещу химерно използваем ваучер.

Ако тези цени имат пазарна стойност, т.е. се очаква да бъдат изпълнени с висока вероятност, защо изчезна опцията при променен или отложен полет да може да бъде сменена дестинацията?! 🙂

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Мари Николова каза:

Това имах предвид и аз.Притежателите на Уиз карти с Дискаунт клуб могат свободно да си накупят евтини билети за желани дестинации с натрупаните точки.Ако Уиз отмени полетите получаваш 120% кредит с нов срок,ако пък не ги отмени губиш не реални пари,а точки,които така и не е ясно кога пак ще ползваш.

Уизз обаче имат адски много полети за май месец, които са спрени от продажба, но хората с резервации за тях все още имат потвърдена резевация, та дори може да се добавят и услуги. Няма да се учудя дори тези полети-фантоми да бъдат изпълнени празни с цел да не връщат пари. Имам такава ситуация на мой роднина с полети до Мадрид през май и то купени на високи цени, така че аз лично бих си купил с тях билет най-рано за Юни и то само с точки в аканута, които са пред изтичане, и то само ако цените са €10-€20 на посока. 🙂
P.S. съжалявам за offtopic-a, че темата все пак е за Раян.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , Мари Николова каза:

Притежателите на Уиз карти с Дискаунт клуб могат свободно да си накупят евтини билети за желани дестинации с натрупаните точки.Ако Уиз отмени полетите получаваш 120% кредит с нов срок,ако пък не ги отмени губиш не реални пари,а точки,които така и не е ясно кога пак ще ползваш.

Защо да не губиш пари? Точките имат покупателна способност, част са от обща програма и за съществуването им има причина.

Много хора минаха 40 000 лева оборот, който с друга КК носи реален КЕШ 0,5 ... 1 %.

преди 46 минути , stoyan.gotsev каза:

Уизз обаче имат адски много полети за май месец, които са спрени от продажба, но хората с резервации за тях все още имат потвърдена резевация, та дори може да се добавят и услуги. Няма да се учудя дори тези полети-фантоми да бъдат изпълнени празни с цел да не връщат пари. Имам такава ситуация на мой роднина с полети до Мадрид през май и то купени на високи цени, така че аз лично бих си купил с тях билет най-рано за Юни и то само с точки в аканута, които са пред изтичане, и то само ако цените са €10-€20 на посока. 🙂
P.S. съжалявам за offtopic-a, че темата все пак е за Раян.

Заблуждаващата информация в официалния им сайт е казус от компетенцията на юристr и основанието, че не се справят заради новата ситуация започва да се изтърква. Компания с КЕШ 1 500 000 000 евро да реагира по този начин вече не е съмнително, а ... навяващо мисли.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ако анулират за юли за Санкт Петербург ще събера пари в профила, които не знам как ще оползотворя в Европа в близките 1-2 години..

От всякъде ни цакат яко, няма значение хотели, лоу костове или нормални компании..

Връзка към коментар
преди 8 минути , stoyan.gotsev каза:

Според мен тази цялата ситуация ще доведе до естествено напасване на предлагането спрямо намаленото търсене и ще доведе до доста по-високи цени на билетите от тези, които сме свикнали да виждаме до сега, така че има логика да е по-скъпо.

При Раян даже още по-скъпи очаквам заради опцията за безплатна смяна, която дават на всички. Идеята е да няма евтини полети, за да доплащат хората разликите.

Уизз специално може и по €1 да ги видим да продават, тъй като са едни от много малкото компании, които отказват да проявят разбиране и НЕ предлагат безплатна смяна на пътниците отказващи да летят заради вируса. Освен това рядко отменят и полети - летят дори празни и въпреки забраните на много граждани да пътуват в тази ситуация. Та Уизз мисля, че ще изгубят голяма част от клиентите си и е редно да ги накажем заради неадекватното на тази ситуация поведение.

 

По отношение Раян: Някой пуснал ли е вече РЕФЪНД за отменени полети? Имам резервации за 25.Март и след попълване на формуляри през всички възможни начини както и след потвърждение от Лайф Чата че резервациите са отменени и че рефънда пътува към мен в приложението полета ми стои като канселиран, но резервацията като активна и на мейла даже получавам инфо за отворен чек-ин, добавяне на багажи и т.н.

Подкрепям за Wizzair - отношение към клиентите никакво в тази ситуация, пари не се връщат. Утре имам полет с тях София-Базел, при започване на чек ин излиза съобщение, че трябва да се информираме от властите дали, ще бъдем допуснати в страната и да приемем, че сме предварително проверили. Проверявам за Швейцария - властите не допускат пътници от Испания, Франция, Италия и Германия и всички non-Schengen страни. Звъня на безплатния им телефон в България - оператора (кашляше през цялото време) ми казва, че полета ще се изпълни по разписание и инструкциите им били, че не могат да правят refund за такива полети, да съм си подал искане от сайта и о то не работело до 14 Април и да съм пробвал след това евентуално. Симулирах чек ин и избор на места - познайте само 4 места са заети за този полет, явно ще си лети празен.

Ryanair-три канселирани полета, попълнил съм формите за рефунд преди 4 дни - няма още нищо

Easyjet - попълних за refund канселиран полет преди 7 дни - минаха и там и още нищо по картата.

 

То май никой не връща пари в момента 😞

 

Връзка към коментар

Аха, за вълка говорим...

Нали се бях оплакала, че на един полет , местата, които бях купила на АИ , две пътеки, ни ги бяха сменили на две средни, на 1-ви ред.

След няколко писма, с искане да си ми върнат парите, ето отговора днес:

 

"Уважаема госпожо Петрова,

Благодаря Ви за отговора.Искрено съжаляваме за създаденото неудобство и Ви благодарим за обратната връзка, която ще послужи за подобряване на нашите услуги. За съжалени както вече  ви информирахме,  ние си запазваме си правото да променяме местата на пътниците при необходимост.Според условията на Wizz Air:
ТАКСИ
16.1. Възстановяване на средства 
16.1.1 Освен където е изрично предвидено в настоящите Общи условия за превоз, всички наши Цени, данъци, такси и Такси за други услуги не подлежат на възстановяване. 
За съжаление нямаме възможност да ви възстановим таксата заплатена за местата на 13 ред. Ние ще ви  предложим  в знак на добра воля сумата от 2х 15.00 лева  като баланс на Вашата регистрирана сметка, Вие ще може да използвате сумата за заплащане на  нова резервация или такса .
Моля да ни информирате дали приемате нашето предложение."

 

Давайте акъл, моля,  какво да ги правя нататък.

Въпросът е принципен. Платила съм за нещо - не съм го получила, искам си парите.

Права ли съм?
 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 45 минути , Георги Матеев каза:

В момента бих купувал каквито и да е Уиз полети само и единствено с кредит - не бих дал и стотинка от картата си

Точно това правя и за това действам смело 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.