Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 7 минути , stanimir каза:

1 500 000 000 €

1 500 000 010 €

1 500 000 020 €

 

тик-так, тик-так...  😉

Те имат специален телефонен номер за това. Импулсен. Като набереш, чуваш една кака как говори: Ще бъде един милиард, петстотин милиона и десет евро. Динг! Ще бъде един милиард, петстотин милиона и двайсет евро. Динг! И така нататък.

  • Смея се 6
Връзка към коментар

Да споделя за моето развитие. Преди 3 дни писах жалба през формата на сайта /в промеждутък, когато беше активна, тъй като сега не е/ за възстановяване на сумата за полети до Париж, на които не се качих /нали затвориха границите си/, а полетите си се изпълниха. Тази вечер ми отговориха като първо ми цитираха част от общите условия, които не са в моя ползва, а след това:

"As our greatest asset is our customers we would be delighted to make the following exception especially for you - refund 50% of the cost of the flights to a Wizz Account as Wizz credits, given that we are provided with a valid confirmation indicated you cannot fly due to goverment restrictions."

Не можах да ги разбера, искат да им пратя валидно потвърждение за правителствени рестрикции, от къде да им го намеря? В крайна сметка и на 50% съм съгласна, хич не съм в кондиция да споря. Мислех към Европейския Потребителски Център да се обърна, но май не ми се занимава, а и сигурно и те са претрупани. Реално, в случая може би това е справедлива компенсация, тъй като никой няма вина.

И-мейлът, от който ми отговориха е този: customerrelations9@customerservices.wizzair.com Може да пробвате да пишете на него, тъй като този, който е закачен горе в темата дава автоматичен отговор, че няма да обработва искания.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тази сутрин имам мейл от Wizz Air , че полета ми на 30 март Лондон-Варна е канселиран и ще ми възстановят парите 120% кредит - пари не връщали вече, само кредит и ако искам да ребукна нов или подобен полет в рамките на 14-60 дни след 30-ти март. На сайта им полетите Лутън-Варна до 14 април включително ги няма.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тази сутрин ми канселираха полета до Шарлероа на 29.03, а преди 3 дни до Копенхаген за 4.04.

Освен това вчера флибко ми канселира трансфера и ще седят парите като депозит в сайта.

А още преди 10 дни от хотела в Копенхаген дадоха възможност за безплатна анулация на нощувката.

 

Така че, успях всичко да спася, като съм напред с 92 лева под формата на кредити в Уиз Еър.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 9 минути , lamerz1912 каза:

Тази сутрин ми канселираха полета до Шарлероа на 29.03, а преди 3 дни до Копенхаген за 4.04.

Освен това вчера флибко ми канселира трансфера и ще седят парите като депозит в сайта.

А още преди 10 дни от хотела в Копенхаген дадоха възможност за безплатна анулация на нощувката.

 

Така че, успях всичко да спася, като съм напред с 92 лева под формата на кредити в Уиз Еър.

Малеее, трябва да почерпиш!:drinks:

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
11 hours ago, ivo_121212 said:

Да така е, обслужва и трите страни. Mulhouse е града в Франция на 20 км от Базел airport и там е най-засегантия регион на Франция (Grand Est) от коронавирус. Днес френската армия е изграждала полева болница в Mulhouse защото местните са препълнени. И отговора на Wizzair е "Съжаляваме, инструкциите са да не връщаме пари, за полети, който се изпълняват" - такава наглост!!! 

Аз не мога да проумея как изобщо тази а/к изпълнява полети от/до Базел/Мюлуз при това положение. Екипажите наясно ли са с високата опасност? Изобщо тук както чух от кризисния щаб, екипажите не се подлагали на карантина, ако им предстоял следващ полет след малко време и се изолирали? Добре де, ами другите служители на летището, с които те са в контакг?? Това е абсолютна безотговорност от страна на Уиз.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Тази сутрин има вълна от канселирани полети на Wizz. Пари в настоящата ситуация, наистина, трудно връщат.

Въпрос:

Кредитът по сметката (120%) важи 2 години, но от коя дата? От датата на несъстоялият се полет или от датата на зареждането на кредита. Ако е второто, това означава, че е по-добре да се изчака повече, за да има повече време за оползотворяване на кредита.

Връзка към коментар

Уиз са обявили, че спират всички полети от/до Варна считано от утре 25.03 до 1.05.

Към този момент все още виждам, че някои дестинации продължават да са налични и през април.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 часа, ivelina666 каза:

Да споделя за моето развитие. Преди 3 дни писах жалба през формата на сайта /в промеждутък, когато беше активна, тъй като сега не е/ за възстановяване на сумата за полети до Париж, на които не се качих /нали затвориха границите си/, а полетите си се изпълниха. Тази вечер ми отговориха като първо ми цитираха част от общите условия, които не са в моя ползва, а след това:

"As our greatest asset is our customers we would be delighted to make the following exception especially for you - refund 50% of the cost of the flights to a Wizz Account as Wizz credits, given that we are provided with a valid confirmation indicated you cannot fly due to goverment restrictions."

Не можах да ги разбера, искат да им пратя валидно потвърждение за правителствени рестрикции, от къде да им го намеря? В крайна сметка и на 50% съм съгласна, хич не съм в кондиция да споря. Мислех към Европейския Потребителски Център да се обърна, но май не ми се занимава, а и сигурно и те са претрупани. Реално, в случая може би това е справедлива компенсация, тъй като никой няма вина.

И-мейлът, от който ми отговориха е този: customerrelations9@customerservices.wizzair.com Може да пробвате да пишете на него, тъй като този, който е закачен горе в темата дава автоматичен отговор, че няма да обработва искания.

ЕПЦ и КЗП са пожелателни институции, за извънсъдебно споразумение. Отговарят веднага, но е пробвано - ако Уиз не щат, няма кой да ги накара. ЕПЦ няма задължаващи функции.С други фирми съм успявал, но с Уиз запънат ли се, няма начин освен съд, ама едва ли на някой ще му се занимава за дребни суми с тях.

Връзка към коментар

Интересно! Преди кредита беше без дата на изтичане, когато става въпрос за отменен полет и възстановени 120%, а сега 2 години...

 

И между другото един жокер: Ако някой от Вас с полет на Уизз е получил дори 5мин промяна в разписанието би трябвало спокойно да може да го отмени и да получи 120% кредит и това няма нищо общо с вируса. Винаги е работело и доста пъти съм връщал разни билети по 150лв за да ги заменя с такива за 20 😉

Връзка към коментар
преди 59 минути , stoyan.gotsev каза:

Интересно! Преди кредита беше без дата на изтичане, когато става въпрос за отменен полет и възстановени 120%, а сега 2 години...

 

И между другото един жокер: Ако някой от Вас с полет на Уизз е получил дори 5мин промяна в разписанието би трябвало спокойно да може да го отмени и да получи 120% кредит и това няма нищо общо с вируса. Винаги е работело и доста пъти съм връщал разни билети по 150лв за да ги заменя с такива за 20 😉

Сега проверих, че моя полет от Будапеща за София, за който без никакъв проблем ми върнаха парите след като им звъннах по телефона се оказва, че е изместен с 10 минути. Явно не го правят на добра воля както си мислех...

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Колко време след поискан рефънд онлайн (от 120%), той се появява в профила? Балансът в профила ми продъжава да бъде 0.00 евро повече от час след като поисках рефънд. Като кликна на Детайли, там пък няма никаква история.

Връзка към коментар
преди 2 минути , vorbis каза:

Колко време след поискан рефънд онлайн (от 120%), той се появява в профила? Балансът в профила ми продъжава да бъде 0.00 евро повече от час след като поисках рефънд. Като кликна на Детайли, там пък няма никаква история.

При мен вече четвърти ден е така. Вчера им звънях и казаха, че има някакво забавяне и ще дойде, ама не знаят кога.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 5 минути , vorbis каза:

Колко време след поискан рефънд онлайн (от 120%), той се появява в профила? Балансът в профила ми продъжава да бъде 0.00 евро повече от час след като поисках рефънд. Като кликна на Детайли, там пък няма никаква история.

Зависи от настроението на сървъра. Случвало се е кредит да се появява няколко секунди след кенсъл, а вчера същото отне 8 часа. Бих се притеснявал само, ако кредитът го няма след поне 1 ден.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

След поискан рефънд онлайн от 120% и след появата му в профила ми мога ли да поискам  възстановяване по кредитна карта/банкова сметка попълвайки формата в сайта им, която беше коментирана преди два дни или трябва обаждане по телефон , или нямам право на възстановяване по карта, щом съм се съгласилала на рефънд онлайн от 120%?

Връзка към коментар
преди 2 минути , a6olq каза:

След поискан рефънд онлайн от 120% и след появата му в профила ми мога ли да поискам  възстановяване по кредитна карта/банкова сметка попълвайки формата в сайта им, която беше коментирана преди два дни или трябва обаждане по телефон , или нямам право на възстановяване по карта, щом съм се съгласилала на рефънд онлайн от 120%?

Ако имат съгласието ти устно или писмено - не.

Ако служебно са превели +20% и билетите са платени с карта ще ги възстановят задължително и трябва да се попълни формата, която всъщност е отказ от предложението им за кредит в точки.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 минути , Таньо каза:

Ако имат съгласието ти устно или писмено - не.

Ако служебно са превели +20% и билетите са платени с карта ще ги възстановят задължително и трябва да се попълни формата, която всъщност е отказ от предложението им за кредит в точки.

Благодаря! Не са ги превели в профила служебно, а получих емайл за отменен полет, в който дава опция за смяна на полет или съгласие да ми преведат 120% рефънд като кредит, но не и възстановяване по карта. Не съм потвърждавала нищо, може би трябва да чакам допълнителен емайл или са премахнали напълно възможността за възстановяване по карта?!? Лошото е, че билетите са за други хора, закупени през моя профил.

Единият полет/отиването/ ми преведоха служебно 120% като кредит, но  за билетите за връщането мисля, че подвеждат щом, ако се съглася на такова възстановяване  нямам право след това на възстановяване по карта.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 41 минути , Христиан каза:

При мен вече четвърти ден е така. Вчера им звънях и казаха, че има някакво забавяне и ще дойде, ама не знаят кога.

Явно и точките им свършват. Трябва да пуснат нова емисия.

  • Смея се 10
Връзка към коментар
преди 2 часа, neuromancer каза:

To ако няма пътници може въобще да не отварят вратите. Каца, зареждат отвън и заминава

И защо ще се изпълнява полет без пътници? Естествено, че има пътници.

Връзка към коментар
преди 2 часа, vinidj каза:

ЕПЦ и КЗП са пожелателни институции, за извънсъдебно споразумение. Отговарят веднага, но е пробвано - ако Уиз не щат, няма кой да ги накара. ЕПЦ няма задължаващи функции.С други фирми съм успявал, но с Уиз запънат ли се, няма начин освен съд, ама едва ли на някой ще му се занимава за дребни суми с тях.

Аз пък имам положително развитие със случай с Уизз, който предадох на ЕПЦ. Става въпрос за бонус точки от резервация в booking.com, които Уизз месеци наред отказваха да ми заредят в профила. След намесата на ЕПЦ всичко се оправи, заредиха ми ги.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, pr284 каза:

Екипажите наясно ли са с високата опасност?

Наясно сме. Не само Уиз изпълняват полети. Това е положението, ние сме на работа и трябва да си изпълним задълженията, дори и с опасност за живота. Самолетите са сравнително пълни и пътници има.

  • Харесвам 11
  • Браво 6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.