Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

4 minutes ago, danym21 said:

Здравейте, Wizz само стойността на билетите ли връщат - независимо дали по сметка или в Wizz кредит? А платения багаж, места и приорити - не, така ли да го разбирам?

Ако върнат 120% като wizz кредит, то тези 20% отгоре са само върху стойността на билета, а не на цялата сума. Иначе, ако връщат- връщат за всичко.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , danym21 каза:

Здравейте, Wizz само стойността на билетите ли връщат - независимо дали по сметка или в Wizz кредит? А платения багаж, места и приорити - не, така ли да го разбирам?

Връщат всичко под някаква форма - кеш или точки. Къде има информация, която противоречи на това.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , danym21 каза:

Благодаря на Александрина и Таньо.

Питай каквото те безпокои. Те промениха правилата си в последната седмица и стана объркано.

Върни се десетина страници в темата и ще добиеш по-ясна представа за кашата, която може би тенденциозно създават.

Връзка към коментар
2 hours ago, randi said:

Наясно сме. Не само Уиз изпълняват полети. Това е положението, ние сме на работа и трябва да си изпълним задълженията, дори и с опасност за живота. Самолетите са сравнително пълни и пътници има.

Уважавам , че трябва да си изпълнявате  задълженията си . Но не съм съгласна с празните полети само и само да не връщат пари. На 28.03 ми предстоеше полет с Уиз еър до Базел и нарочно тръгнах да си избирам места за да видя колко пътници има чекирали се до сега , и какво да видя , бяха оцветени само 2 седалки , тия които  Уиз ми предлага на мен и спътника ми 🙄  За какво говорим тогава?  В цяла Европа има забрана под една или друга форма за чужди граждани . ..  Упрека е към компанията , не към вас !

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
1 hour ago, Илиана said:

Уважавам , че трябва да си изпълнявате  задълженията си . Но не съм съгласна с празните полети само и само да не връщат пари. На 28.03 ми предстоеше полет с Уиз еър до Базел и нарочно тръгнах да си избирам места за да видя колко пътници има чекирали се до сега , и какво да видя , бяха оцветени само 2 седалки , тия които  Уиз ми предлага на мен и спътника ми 🙄  За какво говорим тогава?  В цяла Европа има забрана под една или друга форма за чужди граждани . ..  Упрека е към компанията , не към вас !

Само една малка вметка, когато проверяваш така не виждаш колко реално човека ще има на борда, а само колко човека са си платили за избор на място, защото предлагат услугата случаен избор на място по подразбиране така, че не е задължително полета да е празен, просто никой не е платил за избор на място.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
11 minutes ago, Jorro said:

Само една малка вметка, когато проверяваш така не виждаш колко реално човека ще има на борда, а само колко човека са си платили за избор на място, защото предлагат услугата случаен избор на място по подразбиране така, че не е задължително полета да е празен, просто никой не е платил за избор на място.

Имате право . Междувременно в сайта на летището в Базел стои като активен само полета за връщене . Ще ходя пеша до там 😄

Връзка към коментар
Преди 1 час, danym21 каза:

Част от стойността на билета съм го купила с кредит точки от Wizz профила си. Какво се случва с тези точки?

точките се връщат като точки, парите пак в точки, като евентуално може да си ги поискате в пари напред във времето

преди 1 минута , Илиана каза:

Имате право . Междувременно в сайта на летището в Базел стои като активен само полета за връщене . Ще ходя пеша до там 😄

не гледайте само сайта на летището, авиокомпанията е по-наясно дали ще лети (въпреки, че грешки винаги стават)

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 17 минути , Jorro каза:

Само една малка вметка, когато проверяваш така не виждаш колко реално човека ще има на борда, а само колко човека са си платили за избор на място, защото предлагат услугата случаен избор на място по подразбиране така, че не е задължително полета да е празен, просто никой не е платил за избор на място.

Прав си, макар че в конкретната ситуация на всички ни е пределно ясно, че масово полетите са почти празни и се извършват до дупка без значение от броя пътници само защото все още не са изрично забранени. Имам приятел стюард в Wizz и знам със сигурност за поне 10-15 полета през последната седмица, на които е имало по 5-6 пътника.

 

Според едни Wizz са благородни спасители, които евакуират хора в нужда, а според други - неморални капиталисти, които извършват полетите единствено защото предварително има продадени много билети за тях и оперирайки ги имат оправдание да не върнат парите на пътниците. Аз лично смятам, че е второто, но всеки си решава - вече го коментирахме по-назад в темата 🙂

  • Харесвам 12
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Георги Матеев каза:

Имам приятел стюард в Wizz

То и тук във форума имаме ... 

Цитат

 знам със сигурност за поне 10-15 полета през последната седмица, на които е имало по 5-6 пътника.

Сигурно е имало, но също така днес имаше репортажи за полети с по 150- 200 пътника, а Wizz няма как да знаят предварително колко пътници ще са но-шоу. 
 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
На 21.03.2020 г. в 19:29, oli_mali каза:

Ние имаме до Будапеща билети за Великден (17-20 април), все още не са отменени и нямаме право да искаме рефънд в момента, нали така? 

И ние имахме  същия полет и се обадихме на 090063949 в петък вечерта. Поискахме да ни върнат парите и ни предложиха 120 процента в акаунта или 100 процента по кредитната карта. Избрахме да е по картата и днес пристигна  пълната сума. Целият разговор заедно с чакането продължи 14 мимнути.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В момента тенденцията е да има празни полети от София, към дестинацията и добре затоварени на връщане. Кой мислите е превозил 200 000 - те хиляди българи завърнали се в страната заради извънредните събития?

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 45 минути , Фичо каза:

То и тук във форума имаме ... 

Сигурно е имало, но също така днес имаше репортажи за полети с по 150- 200 пътника, а Wizz няма как да знаят предварително колко пътници ще са но-шоу. 

Е как да знаят, след като не предложиха абсолютно никаква опция на хората да променят / отменят полетите си и всеки по принуда заряза билета си да изгори 🙂 Поне срещу някакъв кредит да ги бяха отменяли - мислиш ли, че някой щеше да откаже този вариант?

 

Естествено, осъзнавам че полетите към София най-вероятно са пълни и въпреки това продължавам да смятам, че подходът на Wizz спрямо огромна част от клиентите е крайно тъп.

 

Предполагам, че истината е някъде по средата, както обикновено... За едни сватба, за други брадва 🙂

преди 27 минути , randi каза:

Кой мислите е превозил 200 000 - те хиляди българи завърнали се в страната заради извънредните събития?

Bulgaria Air, БДЖ и автобусите (докато още вървяха)! 🤣

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 28 минути , randi каза:

В момента тенденцията е да има празни полети от София, към дестинацията и добре затоварени на връщане. Кой мислите е превозил 200 000 - те хиляди българи завърнали се в страната заради извънредните събития?

От къде са тези данни за 200-хиляди завърнали се сънародници?

Връзка към коментар
Георги Матеев

Между другото държа да подчертая, че въобще не "мразя" Wizz, както може би изглежда отстрани. Даже според флайтрадар това е авиокомпанията, с която съм летял най-много въобще.

 

Всъщност много ме е яд, че съвсееееем мъничко не им достигна за да се позиционират като наистина космополитна и "голяма" авиокомпания. Сега лесно можеха да направят феноменален имидж и то на пренебрежително ниска за тях цена. Дребнавата им циганийка с прецакването на клиентите обаче ясно показа източно-европейския начин на мислене. Пък после се чудим защо сме обект на стереотипи от страна на западняците...

  • Харесвам 13
Връзка към коментар

На мен уиз ми отказаха да върнат/анулират билети купени през техния сайт от Варна до Милано и обратно за 29 февруари - 3 март, при условие, че всички полети след 11 март бяха анулирани с отговора, че полетите се изпълняват и не са анулирани и се изпълняват... Просто прежалихме четирите билета 🙂

Връзка към коментар

Нашият полет от Мадрид беше анулиран и получихме мейл че ще ни възстановят парите като Уиз кредит. Трябва ли дс им пиша наново или се очаква автоматично да се случи? Вече минаха 10 дена от деня в който получихме уведомление за анулацията и нищо не са ни върнали.

Връзка към коментар
преди 18 минути , penkoyordanov каза:

Нашият полет от Мадрид беше анулиран и получихме мейл че ще ни възстановят парите като Уиз кредит. Трябва ли дс им пиша наново или се очаква автоматично да се случи? Вече минаха 10 дена от деня в който получихме уведомление за анулацията и нищо не са ни върнали.

Доколкото си спомням, преди около седмица в медийното пространство излезе новината, че Wizz са автоматизирали процеса по обработването на отменените полети, така че би следвало да не предприемаш нищо повече.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Goal & Boss каза:

Доколкото си спомням, преди около седмица в медийното пространство излезе новината, че Wizz са автоматизирали процеса по обработването на отменените полети, така че би следвало да не предприемаш нищо повече.

Работели по това да го автоматизират и някъде през април щял да заработи..

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.