Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Не знам дали нещо пипат по графика, но няма никакви полети април месец до нито една дестинация от София...и точно когато си мислих да накупя и аз един два полета тогава 🙃

Връзка към коментар
Мирослав Василев
Преди 1 час, Ivko каза:

Не знам дали нещо пипат по графика, но няма никакви полети април месец до нито една дестинация от София...и точно когато си мислих да накупя и аз един два полета тогава 🙃

Има за Лисабон и Айндховен при набързо преглеждане

Връзка към коментар

Ще е хубаво да има конкуренция, но повече ми се иска Norwegian да направят чудото да оцелеят. 

 

Wizz са си кочина и би ми било интересно да летя с тях в момента при всичките уверения за дезинфекция. 

 

Надявам се най-сетне  да са почнали да удрят поне една прахосмукачка в края на деня. Редки мърлячи, дори не се сещам за други подобни. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , домосед каза:

Само днес WizzAir връщат 120% от всяка анулирана резервация в брой вместо в кредит. 

Първоаприлскаааааааа!:party:

  • Шок 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Yto каза:

На 4 и 11 април има полети до Лисабон. 

Чудя се дали да не пусна едно тото със скоро изтичащи кредити. 

Според мен е доста рисковано. Буквално отиването е след 3 дни и трябва чудо, за да бъдат канселирани. 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За следващата седмица билетите от Дортмунд до София за за 100 и 280 евро еднопосочно, но и в обратната посока са 40-100 евро. Явно има интерес да се лети и при такива тежки рестрикции...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То не е много ясно

Ако са купени преди месеци и не са отменени (никой не е канселирал сам) теоретично самолета е пълен, а на практика докато не мине полета няма как да знаеш

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 1.04.2020 г. в 9:51, Topfly каза:

Ню Йорк - Лос Анджелис с Wizz Discount Club 🙂

 

Снимка на AVgeek.hu.

Интересно ! Всъщност те са изпратили два А321 Нео по договор с унгарскато правителство за репатрация, единият е летял Рейкявик - Маями - Чикаго - Торонто - Рейкявик - Будапеща, а другият Рейкявик - НЙ - ЛА - НЙ - Рейкявик - Будапеща .

 

https://www.aerotime.aero/rytis.beresnevicius/24744-wizz-air-atlantic-ocean-repatriation-flights

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 часа, Topfly каза:

За следващата седмица билетите от Дортмунд до София за за 100 и 280 евро еднопосочно, но и в обратната посока са 40-100 евро. Явно има интерес да се лети и при такива тежки рестрикции...

Ами аз вчера видях над София приземяващ се самолет на wizz air и ми стана много транно. Нали уж няма полети до май!

Връзка към коментар
11 hours ago, neuromancer said:

То не е много ясно

Ако са купени преди месеци и не са отменени (никой не е канселирал сам) теоретично самолета е пълен, а на практика докато не мине полета няма как да знаеш

По принцип системата им е такава, че ако няма търсене, цените падат докато се генерира търсене. За следващата седмица от Будапеща до Дортмунд има цени и за 10 евро. докато от софия са между 100 и 280 евро...

 

5 minutes ago, muchachote said:

Ами аз вчера видях над София приземяващ се самолет на wizz air и ми стана много транно. Нали уж няма полети до май!

Ryanair бяха обявили спиране, но Уиз ер лети където може. От Будапеща уж имаше някаква забрана за превоз на пътници, но по някаква схема явно продължават да летят.. От сайта на летище София гледам, че основно България ер и Уиз ер продължават да изпълняват полети...

Връзка към коментар
16 minutes ago, muchachote said:

Ами аз вчера видях над София приземяващ се самолет на wizz air и ми стана много транно. Нали уж няма полети до май!

А- няма! Летят си сигурно празни и пари не връщат. Въпросните полети, които тук и в друга тема обсъждахме до Базел си ги имаше. И на сайта на летището, ако погледнеш- вчера си е кацнал по обяд баш от там.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
4 minutes ago, aleksandrina said:

А- няма! Летят си сигурно празни и пари не връщат. 

Не знам колко празни са им самолетите, но скороро четох една статистика за март, че средно за месеца капацитета им е спаднал с 30%, а запълняемостта на изпълнените полети е била 92%. Това естествено не означава непременно толкова физически пътници в самолета, а толкова продадени билети...

За Април капацитета обаче вероятно ще спадне вероятно над 90%. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 1 час, Topfly каза:

Не знам колко празни са им самолетите, но скороро четох една статистика за март, че средно за месеца капацитета им е спаднал с 30%, а запълняемостта на изпълнените полети е била 92%. Това естествено не означава непременно толкова физически пътници в самолета, а толкова продадени билети...

За Април капацитета обаче вероятно ще спадне вероятно над 90%. 

Точно така, тези 92% са продадените (още преди месеци) седалки. Физическите пътници са в пъти по-малко, но разбира се авиокомпанията никога няма да обяви реалната затовареност, тъй като тогава съвсем ще лъсне колко е извратена настоящата им политика на прецакване на закупилите билети преди пандемията. И не, това не са догадки - моят приятел стюард в Wizz почти ежедневно ми разказва за супер празни полети... забележи и в двете посоки (от и към България). Същата информация ми подават и други приятели, работещи на летище София.

 

А така нареченият "интерес" според мен е изкуствено симулиран от авиокомпанията на принципа, че на когото наистина му се налага да лети в момента ще плати колкото му поискат. Отделно, че високите цени на сайта карат полетите да изглеждат пълни.

 

Но нищо, остава ни успокоението, че Wizz е най-зелената авиокомпания в Европа 🙂

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар
7 minutes ago, Георги Матеев said:

Но нищо, остава ни успокоението, че Wizz е най-зелената авиокомпания в Европа 🙂

Сега целият авиационен бизнес е супер зелен 🙂 Дори и човечеството почна да живее супер природосъобразно 🙂

10 minutes ago, Георги Матеев said:

А така нареченият "интерес" според мен е изкуствено симулиран от авиокомпанията на принципа, че на когото наистина му се налага да лети в момента ще плати колкото му поискат. Отделно, че високите цени на сайта карат полетите да изглеждат пълни. 🙂

За подобна версия и аз си помислих, но това не обяснява защо за следващата седмица от Будапеща има билети за 10 евро до Дортмунд, а от София са 5-10 пъти по скъпи...За малко по далечени дати от Будапеща има масово супер евтини билети. За май например отиване и връщане до Дубай има за около 40 евро...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Topfly каза:

По принцип системата им е такава, че ако няма търсене, цените падат докато се генерира търсене. За следващата седмица от Будапеща до Дортмунд има цени и за 10 евро. докато от софия са между 100 и 280 евро...

Интересно, ако местата са изкупени преди март на 90% и след това никой не купува, дали ще паднат цените, за да генерират търсене? Една нормална компания никога не прави такова нещо, но за Уиз не знам.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Точно така, тези 92% са продадените (още преди месеци) седалки. Физическите пътници са в пъти по-малко, но разбира се авиокомпанията никога няма да обяви реалната затовареност, тъй като тогава съвсем ще лъсне колко е извратена настоящата им политика на прецакване на закупилите билети преди пандемията. И не, това не са догадки - моят приятел стюард в Wizz почти ежедневно ми разказва за супер празни полети... забележи и в двете посоки (от и към България). Същата информация ми подават и други приятели, работещи на летище София.

 

А така нареченият "интерес" според мен е изкуствено симулиран от авиокомпанията на принципа, че на когото наистина му се налага да лети в момента ще плати колкото му поискат. Отделно, че високите цени на сайта карат полетите да изглеждат пълни.

 

Но нищо, остава ни успокоението, че Wizz е най-зелената авиокомпания в Европа 🙂

Няма как да бъдат продадени 92% от седалките месеци преди полета за нито един редовен полет. Всъшност политиката на Wizzair вероятно ще се окаже най-разумна. Вярно е, че се дразнят тези, които са купували отдавна, но те са купували предварително единствено и само заради ниската цена. Точно тези пътници ще мрънкат известно време и после пак ще купуват евтини билети. Те не са определящи за приходите. Но авиокомпанията не си спестява само връщането на парите за билети, а и разправията с клиенти, които искат да си получат парите обратно, което няма как да не се забави много дори при добра воля от страна на Wizzair. Забавянето на връщането с месеци също дразни, да не говорим за висене на телефон, чат и др. без резултат. Освен това като си изпълняват полетите си поемат и всички разходи, свързани с това. Просто са по-малко уязвими по отношение на компенсации и претенции, тъй като формално не нарушават директиви и други нормативни документи и вероятно ще преминат през кризата с по-малко загуби.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
1 minute ago, IvanNavi said:

Няма как да бъдат продадени 92% от седалките месеци преди полета за нито един редовен полет. Всъшност политиката на Wizzair вероятно ще се окаже най-разумна. Вярно е, че се дразнят тези, които са купували отдавна, но те са купували предварително единствено и само заради ниската цена. Но авиокомпанията не си спестява само връщането на парите за билети, а и разправията с клиенти, които искат да си получат парите обратно, а това няма как да не се забави много дори при добра воля. Освен това като си изпълняват полетите си поемат и всички разходи, свързани с това. Просто са по-малко уязвими по отношение на компенсации и претенции, тъй като формално не нарушават директиви и други нормативни документи и вероятно ще преминат през кризата с по-малко загуби.

И да не са продадени повечето, политиката им е отвратителна. Значи няма да те пуснат в страната, но тях това не ги интересува. Да е като за щатите- да знаеш, че без виза не можеш да тръгнеш. Но променяща се с часове обстановка и забрана на влизане на чужди граждани в страната, а те да ти обясняват как си летят- ами не е коректно (меко казано). Колко от 200 места в самолета са заети от швейцарци, германци или французи (за Базел пак да конкретизирам)?! Я има 1/5, я не. Повечето са българи, които няма как да влязат в трите страни. Достатъчно снимки се въртят из нета, на които се вижда и пише как летят 5 - 7 - 10 човека в целия самолет... А относно разходите им- част от тях са на пътник, та нека не им смятаме "разходите"...

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.