Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

6 minutes ago, ACM said:

Неудобно ми е само като си помисля за полет с тях до Китай

За сега това са само карго полети! Не съм чел информация стоката да се оплаква от услугите на Уиз ер 😄

 

За в бъдеще обаче е напълно реалистично да пуснат полети до Китай от Абу Даби с A 321xlr. От Европа с два полета с по 5-7 часа ще може да стигнеш до Китай, Тайланд, Малайзия.. 

  • Шок 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Topfly каза:

За в бъдеще обаче е напълно реалистично да пуснат полети до Китай от Абу Даби с A 321xlr. От Европа с два полета с по 5-7 часа ще може да стигнеш до Китай, Тайланд, Малайзия.. 

Мога да си го представя само, ако в цената на билета включат и наколенки🙂

  • Харесвам 2
  • Смея се 7
Връзка към коментар
28 minutes ago, Георги Матеев said:

Мога да си го представя само, ако в цената на билета включат и наколенки🙂

Не вярвам да нямаш опит с 5 часов полет с Уиз ер! Не най-голямото удоволствие в живота, но ако цената е значително по ниска от тази на по комфортните алтернативи не мисля че ще има проблем със запълването на полетите. Ние например пътуваме обикновенно четерима с максимум един чекиран багаж. Ако разликата на човек е 100 евро, за нас спестяването е общо 400 евро. Там където има база за сравнение при 5 часовите полети на Уиз ер разликата обаче често е доста на 100 евро на билет...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 39 минути , Георги Матеев каза:

Мога да си го представя само, ако в цената на билета включат и наколенки🙂

Не, ще има анестезиолог на всеки самолет, за точна дозировка на упойката.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 47 минути , Topfly каза:

😄За в бъдеще обаче е напълно реалистично да пуснат полети до Китай от Абу Даби с A 321xlr. От Европа с два полета с по 5-7 часа ще може да стигнеш до Китай, Тайланд, Малайзия.. 

 

преди 42 минути , Георги Матеев каза:

Мога да си го представя само, ако в цената на билета включат и наколенки🙂

Те да пуснат полети до Китай за под 250 евро (в двете посоки), пък да видим кой ще се оплаче. 🙂

  • Харесвам 4
  • Браво 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Topfly каза:

Не вярвам да нямаш опит с 5 часов полет с Уиз ер! Не най-голямото удоволствие в живота, но ако цената е значително по ниска от тази на по комфортните алтернативи не мисля че ще има проблем със запълването на полетите. Ние например пътуваме обикновенно четерима с максимум един чекиран багаж. Ако разликата на човек е 100 евро, за нас спестяването е общо 400 евро. Там където има база за сравнение при 5 часовите полети на Уиз ер разликата обаче често е доста на 100 евро на билет...

Имам! И беше крайно некомфортно и неслучайно споменах наколенките - макар че и предложението на @rip за анестезиолог е добро 🙂 Идеята ми е, че изключително трудно си представям да направя 2 поредни такива полета. Полет в Wizz/Ryan самолет по-дълъг от 2-3 часа си е чисто мъчение, а 2 х 5 часа граничи с мазохизъм.

 

Бакалската сметка всички можем да я направим, но освен ако случайно не изненадат с нови самолети с по-широко пространство или с екстремно ниски цени - аз лично много трудно ще се изкуша да летя лонгхоул с тях.

 

Преди 1 час, Pantelej Putnik каза:

Те да пуснат полети до Китай за под 250 евро (в двете посоки), пък да видим кой ще се оплаче. 🙂

Qatar Airways, Turkish Airlines и т.н. често предлагат на промоция двупосочни полети до Китай/Индия за около 350 евро (падащи до 300 евро през търсачките) и за малко повече до Тайланд и околия - при това с включен чекиран + голям ръчен багаж, кетъринг, гарантирана връзка и тн. За колосалната разлика в комфорта да не говорим. Wizz трябва да предлагат двупосочни тарифи Европа-Азия за дооооста под 200 евро за да привлекат масовия пътник, който освен това да е съгласен да лети без чекиран багаж и да рискува за собствена сметка изпускане на връзката в Абу Даби (ако запазят point2point принципа) - че иначе сметката хич няма да излиза 🙂

 

Ще поживеем и ще видим. С едно съм 100% съгласен - всичко ще зависи от цената. Дори и аз бих предпочел Wizz пред стандартна авиокомпания, но при цена от максимум 150 евро за базов двупосочен билет София-Азия без никакви екстри.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, Topfly каза:

За сега това са само карго полети! Не съм чел информация стоката да се оплаква от услугите на Уиз ер 😄

Тихо и спокойно ще да е на борда 😄

 

EVFOfSrXQAUtfDw.jpg

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар
преди 45 минути , Георги Матеев каза:

Qatar Airways, Turkish Airlines и т.н. често предлагат на промоция двупосочни полети до Китай/Индия за около 350 евро (падащи до 300 евро през търсачките) и за малко повече до Тайланд и околия - при това с включен чекиран + голям ръчен багаж, кетъринг, гарантирана връзка и тн.

Ех как ми се иска и аз да намеря такъв полет! Дай идея къде и как. Ако е лесно и простичко да се даде идея де. 🙂

Всъщност, аз намирам за под 400 Е за Индия, но засега тя не ми е цел. В друга посока гледам сега. 🙂

Връзка към коментар
21 minutes ago, Георги Матеев said:

Шегуваш се, предполагам? Qatar Airways, Turkish Airlines и т.н. често предлагат на промоция двупосочни полети до Китай/Индия за около 350 евро (падащи до 300 евро през търсачките) и за малко повече до Тайланд и околия - при това с включен чекиран багаж, кетъринг, гарантирана връзка и тн. За колосалната разлика в комфорта да не говорим. Wizz трябва да предлагат двупосочни тарифи Европа-Азия за дооооста под 200 евро за да привлекат масовия пътник, който освен това да е съгласен да лети без чекиран багаж и да рискува за собствена сметка изпускане на връзката в Абу Даби (ако запазят point2point принципа) - че иначе сметката хич няма да излиза 🙂

 

Ще поживеем и ще видим. С едно съм 100% съгласен - всичко ще зависи от цената. Дори и аз бих предпочел Wizz пред стандартна авиокомпания, но при цена от максимум 150 евро за базов двупосочен билет без никакви екстри.

Такива сравнения не са реалистични! Аз съм летял с Уиз ер 5 часови полети до Дубай за 20 евро на човек и до Ланзароте за 25 евро на човек. Скоро един приятел пътува от Будапеща до Рейкявик за 60 евро отиване и връщанен с Уиз ер. Промоции всякави има. Важното е колко е средната цена на билета и по мои наблюдения от Будапеща до Дубай Уиз ер са средно между 100-250 евро по евтини за отиване и връщане спрямо конкуренцията. Има и по екстремни разлики, но тях не мога да ги приема за типични.

 

Като промоционална цена с прекачване в Абу Даби от България до Азия за 150 евро мисля, че ще е напълно постижимо, но това няма да е типичната цена..Разходите на Уиз ер със сигурност ще бъдат много ниски, защото ще летят с най-енергийно ефективния самолети, като зареждат евтино гориво от ОАЕ. Вероятно са се договорили и за екстремно ниски летищни такси... Като калпак и пътниците ги слагат много по на гъсто, така че със сигурност разходите на седалка ще са им най-ниските на пазара...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Pantelej Putnik каза:

Ех как ми се иска и аз да намеря такъв полет! Дай идея къде и как. Ако е лесно и простичко да се даде идея де. 🙂

Всъщност, аз намирам за под 400 Е за Индия, но засега тя не ми е цел. В друга посока гледам сега. 🙂

Просто следи промоциите, запиши се за нюзлетърите на по-големите авиокомпании, гледай също форума и травъл блоговете. Редовно изпадат бисери. През 2018 например летях София-Чианг Май-Йереван с Qatar Airways за 220 евро.

 

Отделно от това... Ако доскоро мислех, че след кризата авиокомпаниите ще вдигнат цените, то вече съм на точно обратното мнение. Според мен особено в предстоящите месеци най-вероятно ще ни залеят с изключително ниски цени за всякакви дестинации.

 

преди 22 минути , Topfly каза:

Такива сравнения не са реалистични! Аз съм летял с Уиз ер 5 часови полети до Дубай за 20 евро на човек и до Ланзароте за 25 евро на човек. Скоро един приятел пътува от Будапеща до Рейкявик за 60 евро отиване и връщанен с Уиз ер. Промоции всякави има. Важното е колко е средната цена на билета и по мои наблюдения от Будапеща до Дубай Уиз ер са средно между 100-250 евро по евтини за отиване и връщане спрямо конкуренцията. Има и по екстремни разлики, но тях не мога да ги приема за типични.

 

Като промоционална цена с прекачване в Абу Даби от България до Азия за 150 евро мисля, че ще е напълно постижимо, но това няма да е типичната цена..Разходите на Уиз ер със сигурност ще бъдат много ниски, защото ще летят с най-енергийно ефективния самолети, като зареждат евтино гориво от ОАЕ. Вероятно са се договорили и за екстремно ниски летищни такси... Като калпак и пътниците ги слагат много по на гъсто, така че със сигурност разходите на седалка ще са им най-ниските на пазара...

Супер, колкото по-евтино толкова по-добре. Както казах наистина всичко ще зависи от крайната цена, която ако е достатъчно ниска дори и аз бих си жертвал удобството. Предстои да видим, засега само разтягаме теоритични локуми. По принцип ако Wizz подходят достатъчно хитро може да отхапят немалка част от баницата на традиционните авиокомпании.

 

Но ако например трябва да дам 200 евро за Wizz билети до Китай + 150 евро за багаж (за четири отсечки) и храна, а в същото време полет с Qatar Airways ми излиза дори 400 евро - ще ме извиняваш, но сравнението хич не е в полза на Wizz. Не забравяй, че много малко хора биха пътували само с малък ръчен (безплатен) багаж до далечни дестинации.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Преди 1 час, Pantelej Putnik каза:

Те да пуснат полети до Китай за под 250 евро (в двете посоки), пък да видим кой ще се оплаче.

Всеки над 1,70м 🙂

преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Супер, колкото по-евтино толкова по-добре. Както казах наистина всичко ще зависи от крайната цена, която ако е предостатъчно ниска дори и аз бих си жертвал удобството.

Да видим сега - към цената на полет трябва да добавим тази на наколенките,анестезията(за анестезиолог се плаща допълнително),аз бих добавила и масаж/посещение при чакръкчия/шиацу специалист или при когото ходите да ви наместят и отпуснат от схващането след дългия полет(няколко сеанса) 🙂

 

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
11 minutes ago, Мари Николова said:

Всеки над 1,70м 🙂

Да видим сега - към цената на полет трябва да добавим тази на наколенките,анестезията(за анестезиолог се плаща допълнително),аз бих добавила и масаж/посещение при чакръкчия/шиацу специалист или при когото ходите да ви наместят и отпуснат от схващането след дългия полет(няколко сеанса)

При полет до Банкок или Пукет аз директно ще си направя резервация при някоя масажистка 🙂 Срещу заплащане обаче и на борда биха могли да предлагат масажи 🙂 Уиски, сандвич и 15 минути тайландски масаж, на промоционална цена от 19, 99 евро 😄 Стюардесите биха могли да минат интензивен курс по тайландски масаж и така да припечелват допълнително на борда на самолета 😄 

 

 

  • Смея се 8
Връзка към коментар
преди 7 минути , Topfly каза:

При полет до Банкок или Пукет аз директно ще си направя резервация при някоя масажистка 🙂 Срещу заплащане обаче и на борда биха могли да предлагат масажи 🙂 Уиски, сандвич и 15 минути тайландски масаж, на промоционална цена от 19, 99 евро 😄 Стюардесите биха могли да минат интензивен курс по тайландски масаж и така да припечелват допълнително на борда на самолета 😄 

 

 

Да бе,да,после всяка отчаяна съпруга да вика по мъжа си"Знам те аз,защо ги трупаш тия точки в Уиз картата,мръсник такъв!!!"😁

  • Смея се 5
Връзка към коментар
преди 36 минути , Мари Николова каза:

Всеки над 1,70м

Явно при мен има някакъв проблем. Висок съм 181 и само веднъж ми е било некомфортно на полет на Уиз до Лисабон, щото ... 2 дни преди това се секнах в битката с ваденето на един паркет до степен, че не знаех дали ще пътувам. Излязох под ъгъл 90 градуса от самолета. Но пък имам навика да стоя с изправен гръб и не се плъзгам по седалката. Може би позата ми е такава, че не причинява скованост.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
19 minutes ago, Мари Николова said:

Да бе,да,после всяка отчаяна съпруга да вика по мъжа си"Знам те аз,защо ги трупаш тия точки в Уиз картата,мръсник такъв!!!"😁

Споко, ще има и стюарди, които разбират от тайландски масаж 🙂 Така всеки ще си мълчи и ще знае за какво събира точки в картата на Уиз ер 😄

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 25 минути , Мари Николова каза:

Да бе,да,после всяка отчаяна съпруга да вика по мъжа си"Знам те аз,защо ги трупаш тия точки в Уиз картата,мръсник такъв!!!"😁

 

преди 4 минути , Topfly каза:

Споко, ще има и стюарди, които разбират от тайландски масаж 🙂 Така всеки ще си мълчи и ще знае за какво събира точки в картата на Уиз ер 😄

Банка ДСК харесва това! :dance3:

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 15 минути , Zaro каза:

Явно при мен има някакъв проблем. Висок съм 181 и само веднъж ми е било некомфортно на полет на Уиз до Лисабон, щото ... 2 дни преди това се секнах в битката с ваденето на един паркет до степен, че не знаех дали ще пътувам. Излязох под ъгъл 90 градуса от самолета. Но пък имам навика да стоя с изправен гръб и не се плъзгам по седалката. Може би позата ми е такава, че не причинява скованост.

Хмм, в такъв случай защо не пробваш да напишеш кратък наръчник "Как да оцелея 10 часа на борда на Уиз"? Със сигурност и пари ще направиш от това 🙂

Връзка към коментар

Аз не намирам никаква разлика напр. между разстоянието между седалките в Уиз и България Ер. Над 170 см. съм и никога не ми е било тясно. И с двете компании съм летял достатъчно много, че да предпочета винаги Уиз. Лично мнение.

Връзка към коментар
преди 2 часа, Zaro каза:

Но пък имам навика да стоя с изправен гръб и не се плъзгам по седалката. Може би позата ми е такава, че не причинява скованост.

В тази изпъната поза не ти ли идва да запееш "Шуми Марица..." или "Край Босфора шум се вдига..."? 🙂

Шегувам се добронамерено,хубаво е,че имаш правилна стойка и ти е комфортно  🙂

 

 

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Хайде малко по- сериозно в този форум, защото тук има хора, останали "с впечатление, че това е място, където се поощряват сериозни дискусии, а не емоционални изблици..."  

Ако обичате! Какви са тез' масажи, какви са тез' мечти...?! Това е wizz все пак. 😉  🤣 

  • Смея се 7
Връзка към коментар
преди 5 минути , aleksandrina каза:

Охоу! Как ще отделят място 3 седалки за масаж? Или масажа в багажното? 🤣🤣🤣

Пространството в багажното е важно, недей така. Просто ще префасонират една тоалетна в масажна зала. Даже ще са пионери, за първи път в света масаж в изправено положение, че и на 10.000 метра от земята 🤣

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.