Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

7 minutes ago, rip said:

Мисля, че това обезмисля всякакви по-нататъшни коментари, колко честни били към "клиента" и летели, колко благородни били, че евакуирали пътници .... и пренасяли карго ...

Колко ли животи ще тежат на съвестта на СЕО-то на Уиз ... ама той съвест няма - има акционери.

ПР-а и имиджа на авиокомпанията също е част от стойността за акционерите. След кризта ще видим кой си е изиграл от таква гледна точка добре картите! Що се отнася до съвестта на CEO-то, защо смяташ, че след като Оперативният щаб, правителството и т.н., чиято задача е да определят кое е опасно и кое не е, имат съвестта да позволяват да се осъществяват полети, точно CEO-то на една авиокомпания трябва да вземе по строги мерки от това което предлагат специалистите и регулаторите? По същата логика може да обвиниш всеки който все още работи в тази държава и се среща с клиенти. Всяка една среща с клиент реално носи риск от зараза, но въпреки това много хора си продължават бизнеса, защото не могат да си позволят да умрат от глад!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мой приятел, който е пилот в Уиз сега ми се жалва, че вчера е имал кошмарен ден защото е получил обаждане сутринта в 10:30 и да е на разположение до края на деня и да чака обаждане дали ще го съкратят, но е извадил късмет. По неговите думи са махнали около 1000 души.

Връзка към коментар

Уиз просто е в позицията на лудия,който яде баницата.Всички знаем,че тези,които трябваше да взимат важни решения в световен план се забавиха много.Не им стискаше да изолират Китай,защото са икономически зависими от него.После не посмяха да затворят Италия и отделните граници между държавите,защото това е Европа,а тя е силна и ще се справи.Вместо да предотвратяват обстоятелства,действат след като те станат факт.Много лесно и бързо може да се ограничи некоректната политика на Уиз спрямо клиентите и да се спрат полетите им,но като една от малкото АК,които все още летят без държавна помощ е ценна с карго възможностите си.Може да я демонизираме,но има реален шанс доставките на животоспасяващи мед.продукти да ги извършва точно Уиз.

Все пак си мисля,че мине ли пандемията,Варади ще трябва да похарчи малко от кеша под формата на обезщетения от съдебни искове.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

 

 

преди 22 часа, Мари Николова каза:

Много лесно и бързо може да се ограничи некоректната политика на Уиз спрямо клиентите и да се спрат полетите им,но като една от малкото АК,които все още летят без държавна помощ е ценна с карго възможностите си.Може да я демонизираме,но има реален шанс доставките на животоспасяващи мед.продукти да ги извършва точно Уиз.

Все пак си мисля,че мине ли пандемията,Варади ще трябва да похарчи малко от кеша под формата на обезщетения от съдебни искове.

Никой, никога, под никаква форма не е казал и думичка против карго възможностите на авиокомпанията. Карго полети обаче биха могли да се извършват и без превоз на пътници, които както знаем така или иначе са единици.

 

След пандемията Варади освен за обезщетения ще трябва да похарчи и доста кеш за лъскане на имиджа.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да не преувеличаваме ролята на Wizz в тия карго полети. Със сигурност не го правят от благотворителност, нито пък са единствените. 

 

https://www.svobodnaevropa.bg/a/30544191.html

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, Topfly каза:

Може да пишеш, но ефектът ще е нулев, защото няма закон по който да ги осъдят! Максимум могат да кажат, че не е етично, но това не е законова категория. След като държавата им разрешава да летят, защо очакваш от същата държава да каже, че е незаконно да не ти връщат пари за полет, който е осъществен? 

 

Само въпрос, който сам по себе си е начало на комедия на абсурда:

Имам полет до Испания. УИЗ лети. Варианти:

1. На летището в Испания ме връщат, защото няма причина да съм там заради обявените мерки. Въпрос: Кой ме връща, защо съм летял и какво е основанието да летя? , .. а аз не зная защо летя - може би защото имам закупен билет и УИЗ лети?!  🙂

2. Приемат ме на летище в Испания, но ме пращат ме в 15 дневна карантина - къде и как - неясно. Как се връщам след 15 ден - също неясно, защото обратния ми полет е бил на друга дата.  ... Връщам се по някакъв начин и отивам в 14 дневна карантина.

3. Живея там, отивам в жилището си, спазвам правилата на държавата. Означава ли това, че УИЗ лети само за групата от т.3  ?! , но печели от горните две групи, на които не е дадена възможност за никакъв избор?!

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 30 минути , Георги Матеев каза:

 Карго полети обаче биха могли да се извършват и без превоз на пътници, които както знаем така или иначе са единици.

Прав си и странното е,че им го позволяват.Затова и допускам,че има определени уговорки.

Връзка към коментар

Полетите до Великобритания и Северна Ирландия спират до второ нареждане. Заповедта на транспортния министър засега е само е pik.bg, скоро и на сайта на Министерството на транспорта. https://pik.bg/първо-в-пик-след-екшъна-с-уиз-еър-транспортното-министерство-и-гва-прекратиха-полетите-от--news921631.html

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , patilana каза:

Полетите до Великобритания и Северна Ирландия спират до второ нареждане. Заповедта на транспортния министър засега е само е pik.bg, скоро и на сайта на Министерството на транспорта. https://pik.bg/първо-в-пик-след-екшъна-с-уиз-еър-транспортното-министерство-и-гва-прекратиха-полетите-от--news921631.html

Ето какво постигнаха wizzair - отмяна на всички полети до второ нареждане....мисля, че коментарите са излишни. Същото ще стане и с Испания.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 16 минути , patilana каза:

Полетите до Великобритания и Северна Ирландия спират до второ нареждане. Заповедта на транспортния министър засега е само е pik.bg, скоро и на сайта на Министерството на транспорта. https://pik.bg/първо-в-пик-след-екшъна-с-уиз-еър-транспортното-министерство-и-гва-прекратиха-полетите-от--news921631.html

Заповедта обаче не важи за превоз на товари, включително поща, изпълнението на държавни полети, хуманитарни полети и такива за оказване на спешна медицинска помощ.

 

Това дава редица възможности, от които Wizz биха могли да се възползват.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
16 minutes ago, ivo_121212 said:

Ето какво постигнаха wizzair - отмяна на всички полети до второ нареждане....мисля, че коментарите са излишни. Същото ще стане и с Испания.

Нормално ли е подобни решения да се взимат под натиск на граждани, а не въз основа на някаква стратегия за решаване на проблема? Защо се взимат решения само за две държави, а за други не се взимат?

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 2 минути , Topfly каза:

Нормално ли е подобни решения да се взимат под натиск на граждани, а не въз основа на някаква стратегия за решаване на проблема? Защо се взимат решения само за две държави, а за други не се взимат?

Мисля, че споменах, че решенията се взимат от специалисти в дадената област - има една медицинска наука "Епидемиология".....зад решението за спиране на полетите до Варна на wizz застанаха лекарите на най-големите варненски болници.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
31 minutes ago, ivo_121212 said:

Мисля, че споменах, че решенията се взимат от специалисти в дадената област - има една медицинска наука "Епидемиология".....зад решението за спиране на полетите до Варна на wizz застанаха лекарите на най-големите варненски болници.

Това е абсолютно несериозно! Или има някаква национална политика оносно полетите или няма! Не може всяка регионална болница и лекари, граждани и т.н. които или разбират или не разбират от темата да определят националната политика! До вчера на никого не пречеха полетите от Лондон до София, но днес изведнъж станаха проблем! Това не е стратегия, а вървене по една популистка вълна!

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 10 минути , Topfly каза:

Това е абсолютно несериозно! Или има някаква национална политика оносно полетите или няма! Не може всяка регионална болница и лекари, граждани и т.н. които или разбират или не разбират от темата да определят националната политика! До вчера на никого не пречеха полетите от Лондон до София, но днес изведнъж станаха проблем! Това не е стратегия, а вървене по една популистка вълна!

Напълно съм съгласен - това са мерки НА ПАРЧЕ - каква е логиката 8 полета да има с 1000 коронки пристигащи до София, а до Варна да няма, нали все е една България.

И Уиз са супер хитри, още продават полети за 18ти Април...Варна-Лутън

Или ще има полети или няма да има е логиката.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Topfly каза:

Това е абсолютно несериозно! Или има някаква национална политика оносно полетите или няма! Не може всяка регионална болница и лекари, граждани и т.н. които или разбират или не разбират от темата да определят националната политика! До вчера на никого не пречеха полетите от Лондон до София, но днес изведнъж станаха проблем! Това не е стратегия, а вървене по една популистка вълна!

Вие @Topfly по назад в темата изразихте мнения на няколко пъти, че са важни решенията на регулаторите и те трябва да се изпълняват и, че е законно wizzair да не връщат пари, за полети, който се изпълняват. Ето сега имаме решение на регулатора...а и не мисля, че кмета на Варна не може да има мнение по въпроса, той е представител на властта в града!

преди 4 минути , vinidj каза:

Напълно съм съгласен - това са мерки НА ПАРЧЕ - каква е логиката 8 полета да има с 1000 коронки пристигащи до София, а до Варна да няма, нали все е една България.

И Уиз са супер хитри, още продават полети за 18ти Април...Варна-Лутън

Или ще има полети или няма да има е логиката.

Има заповед на ГВА от днес - всички полети от Великобритания и Северна Ирландия до България се отменят до второ нареждане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Най-сетне.

Отмениха ни Базел за 9-12 май, пуснах заявка за refund в кеш. Изписа ми, че може да почакам до 60 дни.

Отменили са и полетите между Дубай и Букурещ на една приятелка също за май месец.

Връзка към коментар

Похвалвам българския Wizz съпорт, който отговаря на тел. 024928367.

 

Вчера след новината за забрана на полетите от/до Лондон си купих билет Варна-Лондон за вдругиден с идеята да рефрешна и увелича с +20% кредита в акаунта ми.

 

2-3 чaса по-късно полетът съвсем очаквано бе отменен. Полетите до Лондон обаче бяха махнати само до 25 април, като след тази дата все още се продават (дори и в момента). Това провали втората ми идея - да си върна парите и от един полет Лондон-София на 30 април, който бях купувал още преди месеци.

 

Звъннах на съпорта и попитах след като те са отменили отиването ми до Лондон не може ли все пак да отменят и връщането ми от там, въпреки че са на отделни резервации. За моя изненада след кратка проверка агентът се съгласи и отмени безплатно и втората резервация. Реакцията беше нетипично адекватна за Wizz - дано са посмекчили малко рестриктивната си политика и да продължат в тоя дух.

  • Харесвам 16
Връзка към коментар
Преди 1 час, noshtna_ptica каза:

Отмениха и майските Солун - Кутаиси, до вчера продаваха.

Освен това са отменени полетите до Нюрнберг абсолютно за всички дати, Варна-Кьолн до Юни, продължава да ми е интересно защо продават билети до Лондон.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.