Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Както каза Биби, билетите купени миналата година са с определено безплатно място. И аз имам такъв за февруари.

 

Не става дума за преди преди, когато полетите бяха без места 

Връзка към коментар

Както каза Биби, билетите купени миналата година са с определено безплатно място. И аз имам такъв за февруари.

 

Не става дума за преди преди, когато полетите бяха без места 

 

Винаги са били безплатни местата без избор - не разбирам дилемата, просто срокът за закупуване на местата по желание се е увеличил. Аз лично не виждам проблем в това, а за когото е проблем, просто ще добави една сравнително скромна сума.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Проблемът е, че напр. нашето семейство сме 2+3.

Преди: купувам билети и още при резервацията зная, че сме на места 15а, 15в, 15с, 15d и 15е (примерно)

Сега, ако не ми се плащат 5 места на отиване + 5 на връщане (нормално е да не ми се плащат :) ), ще разбера дали 5мата сме един до/зад друг 4 дни преди полета, в зависимост от останалите незаети места. В този момент и да искам да си купя, може и да не са останали 5, 3 или 2 места едно до друго. Определено е кофти промяна.

Редактирано от bibi
Връзка към коментар

Проблемът е, че напр. нашето семейство сме 2+3.

Преди: купувам билети и още при резервацията зная, че сме на места 15а, 15в, 15с, 15d и 15е (примерно)

Сега, ако не ми се плащат 5 места на отиванеж+ 5 за връщане (нормално е да не ми се плащат :) ), ще разбера дали 5мата сме един до/зад друг 4 дни преди полета, в зависимост от останалите незаети места. В този момент и да искам да си купя, може и да не са останали. Определено е кофти промяна.

 

Съгласна съм. Права си за себе си. Просто ще разчитате на договаряне на място, ако се наложи... И все пак е по-добре да се държат ниски цени от авиокомпаниите, а местата за 2-3 часа се преживяват :)

Връзка към коментар

Преди малко,купих едни билети до Лондон с Уиз и забелязах,че самолетът е Airbus 321.Някой да знае нещо? Същият модел е и на връщане.

Връзка към коментар

Преди малко,купих едни билети до Лондон с Уиз и забелязах,че самолетът е Airbus 321.Някой да знае нещо? Същият модел е и на връщане.

Знам, че ще базират А321 в София, но точна дата не мога да открия :) От 26 март гледам, че започват да летят с него и до BCN.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, но ти даваше автоматично избрано място/места, аако не те кефят- плащаш. От около месец при закупуване не дава място, а чак при чекиране. Не зная точно от кога е промяната моите последни билети, купени през ноември за февруари са по старата схема.

 

Точно така, потвърждавам! През септември купувах за октомври и бяха по старата схема. Тъй като обикновено пътуваме двама, спестявах таксата за избор на място на един от нас. Как? Елементарно. Системата определяше автоматично две места. Винаги едно от тях беше прозорец или пътека, а другото в средата. Именно това в средата променях с пътека или прозорец, а първото запазвах. Така плащах само една такса за избор. Миналата седмица установих промяната и се наложи да купувам директно две места. Да не говорим, че цената за избор на места драстично е скочила в сравнение с началото. Купих два двупосочни билети на обща цена от 37 евро, които след избор на места и един голям чекиран багаж в крайна сметка ми излязоха общо 80 евро с членство и малко натрупан кредит в уиз сметката. Извод? Уиз играят с психологията на хората - непрекъснато правят намаления и поддържат ниски цени на основната услуга, които в процеса на закупуване нарастват до нормалните за пазара... 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Като реално и намаленията са с уловка, защото не включват задължителната административна такса 15 лв, а са на сумата над нея , та за по-евтините билети, отстъпката е само няколко левчета....

Връзка към коментар

Аз снощи купих за определени дати и се минах с 10 лв. За моите билети си има намаление. На единия билет естествено е стотинки, защото той си беше 19.99.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Бърз въпрос:

 

Ако купя 4 билета и заплатя групово членство на мое име, но в последствие се окаже, че няма как да пътувам, другите трима могат да пътуват и без мен, нали?

Връзка към коментар

Бърз въпрос:

 

Ако купя 4 билета и заплатя групово членство на мое име, но в последствие се окаже, че няма как да пътувам, другите трима могат да пътуват и без мен, нали?

Да. Няма проблем да пътуват и без теб.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Друг проблем.

 

Купих групово членство, платих и билетите, потвърдиха ми резервацията. Обаче в профила ми не виждам да има активно членство. На по-късен етап ли се появява?

Връзка към коментар

Друг проблем.

 

Купих групово членство, платих и билетите, потвърдиха ми резервацията. Обаче в профила ми не виждам да има активно членство. На по-късен етап ли се появява?

Като кликнеш на Уиз дискаунт клуб - какво ти се показва?

Връзка към коментар

Като кликнеш на Уиз дискаунт клуб - какво ти се показва?

 

Че е неактивно. Сега отворих мобилното приложение и там го показва. Явно просто уеб версията им е скапана. От там и ваучера не можех да си използвам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Че е неактивно. Сега отворих мобилното приложение и там го показва. Явно просто уеб версията им е скапана. От там и ваучера не можех да си използвам.

До 2-3 дена ще ти го отразят и на уеб сайта,до тогава ако искаш през мобилния сайт
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Освен импулсния и неимпулсния (не отговарят) телефон как може да се свържеш с wizz?

Мейл.

Обаждане късно през нощта - тогава почти винаги отговарят.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ще спомена за какво става дума. В процеса на чекин отметнах, че личната карта е безсрочна, а тя не е. Грешката я видях след това. И сега на дата на изтичане в бордната карта е интересна датата. :) 

 

Случвало ли се е на някого? Дали ще го оправят ако им изпратя имейл. Всъщност какъв е имейлът им?

Връзка към коментар

Ще спомена за какво става дума. В процеса на чекин отметнах, че личната карта е безсрочна, а тя не е. Грешката я видях след това. И сега на дата на изтичане в бордната карта е интересна датата.  :)

 

Случвало ли се е на някого? Дали ще го оправят ако им изпратя имейл. Всъщност какъв е имейлът им?

За този проблем не търси никой.

Пътувай спокойно.

Мейла е този:  callcentre.hu@wizzair.com

Може и през формата за оплаквания, като избираш "Грешка при резервация или регистрация". Описваш проблема и задължително пишеш кода за потвърждение. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мейл.

Обаждане късно през нощта - тогава почти винаги отговарят.

 

А кой е мейлът!? 

Питам, защото, съвместнта им програма с букинг забоксува, май. 

От септември миналата година - нито евро начислено в акаунта. А уж бяха по 5 % на резервация...

Писах им оплакване през техния сайт, но отговорът е само автоматичен - в смисъл, мерси, ама не чакай друго да ти пишем...

А не ми се звъни на импулсния - последното обаждане беше с разговор с оператор 4 минути и обща продължителност 15- хаххх

Връзка към коментар

А кой е мейлът!? 

Питам, защото, съвместнта им програма с букинг забоксува, май. 

От септември миналата година - нито евро начислено в акаунта. А уж бяха по 5 % на резервация...

Писах им оплакване през техния сайт, но отговорът е само автоматичен - в смисъл, мерси, ама не чакай друго да ти пишем...

А не ми се звъни на импулсния - последното обаждане беше с разговор с оператор 4 минути и обща продължителност 15- хаххх

Предполагам, че видяхте мейла в предното мнение. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • horus92
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.