Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 19 минути , antea каза:

тихо тихо, ама ако бях данъчна и това можех да го извъртя като облагаемо или поне да те гоня за оборот за регистрация по ДДС :grin: заради извършване на независима икономическа дейност *

  Покажи

Независима икономическа дейност е и всяка дейност, осъществявана редовно или по занятие срещу възнаграждение, включително експлоатацията на материално и нематериално имущество с цел получаване на редовен доход от него.

 

В досегашната практика на ВАС като критерий за определяне на една дейност като редовна се приема, че това е системното (три или повече пъти за една година) осъществяване на тази дейност с цел извличане на печалба в свой частен интерес.

 

майтапя се, разбира се :smile:

а дали? :girl_crazy:

Ама не си данъчна... нали? НАЛИ :heat:

 

преди 1 минута , neuromancer каза:

Да, ама получаваш не пари, а имагинерни точки, които са валидни само докато компанията съществува. А кога ще можеш да ги ползваш не е ясно.

Е, каквото вложението (точки) - такава и печалбата :grin: Пък при повечко късмет след време може да стигнат за някой полет.

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар
26 minutes ago, tch said:

Според мен първите полети ще са към страни, които са преодоляли или поне ограничили сегашната криза. Не виждам как развиващи се страни с кофти хигиенни навици и лоша здравна система ще са първи избор.

По принцип базата в Абу Даби ще тръгне есента. До тогава ще видим как ще се развият нещата, но гастарбайтерите в ОАЕ са основно от Индия, Бангладеш и т.н.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

Според теб има ли чисто икономическа логика или изгода да бързат да пуснат точно в момента базата в Абу Даби? Трудно ми е да си представя да има много пътници на този етап, че и в следващите месеци... А те карго и сега могат да си извършват, ако искат, тоест надали това би било водещия елемент.

 

Апропо някой мяркал ли е статистика какво количество европейски гастарбайтери има в Емирствата и района около тях? И съответно колко локални гастарбайтери работят в Европа? Останал съм с впечатление, че масовият тип гастарбайтер в онзи край на света е от Индия, Бангладеш, Филипините и тн, като повечето доста трудно биха били допуснати в Европа.

Има точно 2-3 групи във Фейсбук с по 300-400 човека Българи в ОАЕ, Дубай, Абу Даби - което е малко. Регулациите там явно са либерални в момента и арабите предлагат кеш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , Георги Матеев каза:

Ама не си данъчна... нали? НАЛИ 

Спокойно де,нали ти дава аванс...

преди 33 минути , Георги Матеев каза:

В досегашната практика на ВАС като критерий за определяне на една дейност като редовна се приема, че това е системното (три или повече пъти за една година) осъществяване на тази дейност с цел извличане на печалба в свой частен интерес.

..демек сега може и да ти се размине,но ако реинвестираш четвърти път вече става.... или Уиз кредита надлежно описан в данъчната декларация...или санкция за системно нарушение:girl_prepare_fish:

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Тц, тц, тц толкова съм зает последните седмици, че така и не успях да си превъртя кредита... Ако бях влязъл преди няколко часа можеше да взема едни билети до Лондон и да си пея, пък сега нещата отиват на зле

Връзка към коментар
преди 2 минути , oli_mali каза:

Сега като гледам вечерният полет до Лутън го има и на 26-ти, и на 27-ми, и на 28-ми. Дневните пък се появяват от 29-ти нататък. Та до кога беше забраната да се лети?

Няма краен срок. 

Връзка към коментар
14 minutes ago, ACM said:

Повече ме вълнува от там какво ще направят. Надявам се да пуснат нещо из Африка и южна Азия

Индия най-вероятно ще е сред първите дестинации. За останалите ще видим. Голям въпрос е и колко е реалното разстояние до което могат да летят със сегашните самолети? Будапеща-Дубай е много на границата на възможностите...От 2023-та година обаче ще почнат да получават първите бройки A321xlr и тогава със сигурност ще се отворят доста по интересни възможности.

 

Връзка към коментар
преди 6 минути , Topfly каза:

Индия най-вероятно ще е сред първите дестинации. За останалите ще видим. Голям въпрос е и колко е реалното разстояние до което могат да летят със сегашните самолети? Будапеща-Дубай е много на границата на възможностите...От 2023-та година обаче ще почнат да получават първите бройки A321xlr и тогава със сигурност ще се отворят доста по интересни възможности.

 

И Делхи, и Мале са по-близко спрямо Абу Даби от София, така че всичко в този регион е достъпно веднага. С новите самолети би трябвало да могат да стигнат до ЮИ Азия и туристическите острови на Африка

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Най-важната новина за сега е, че линията до София няма да я прекратят, а ще я преместят от Дубай в Абу Даби. Проблемът с туристическите дестинации е, че трябва да има поне два полета на ден за да е удобно. Възможно е обаче в определени дни да пуснат два полета на ден до Малдивите и да ги пълнят с пътници от София, Будапеща и Букурещ. Друг по вероятен вариант е в началото да се концентрират повече към гастарбайтерските дестинации..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Topfly каза:

Най-важната новина за сега е, че линията до София няма да я прекратят, а ще я преместят от Дубай в Абу Даби. Проблемът с туристическите дестинации е, че трябва да има поне два полета на ден за да е удобно. Възможно е обаче в определени дни да пуснат два полета на ден до Малдивите и да ги пълнят с пътници от София, Будапеща и Букурещ. Друг по вероятен вариант е в началото да се концентрират повече към гастарбайтерските дестинации..

Няма никаква новина. Много по-вероятно е да няма такива полети. Всичко това е резултат на стари планове, направени при други обстоятелства.

Връзка към коментар
10 minutes ago, IvanNavi said:

Няма никаква новина. Много по-вероятно е да няма такива полети. Всичко това е резултат на стари планове, направени при други обстоятелства.

Имаше новини тези дни, че се подготвят да отворят по рано от очакваното базата в Абу Даби. Преди около месец имаше насрочена пресконференция, която я отложиха поради вируса, но явно са решили да не отлагат повече...  

 

Връзка към коментар

Днес обявиха, че базата във Виена ще е първата, която ще рестартира от първи май с 20 дестинации. Ще има полети до Израел, Италия, Испания и т.н. Интересно е да се следят полетите от Виена и цените, защото това ще е показателно какво ще се случи евентуално и на други бази.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Topfly каза:

Днес обявиха, че базата във Виена ще е първата, която ще рестартира от първи май с 20 дестинации. Ще има полети до Израел, Италия, Испания и т.н. Интересно е да се следят полетите от Виена и цените, защото това ще е показателно какво ще се случи евентуално и на други бази.

Може ли да дадеш линк към новината?

 

Намерих го,в Ройтерс,нали?Освен Милано,Валенсия и Тел Авив другите дестинации не са посочени все още.

Връзка към коментар
7 minutes ago, Мари Николова said:

Може ли да дадеш линк към новината?

Само на унгарски имам, но се позовават на австрийската агенция APA

 

https://hvg.hu/gazdasag/20200424_Majus_1tol_ujraindul_es_meg_olcsobb_lesz_a_Wizz_Air

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , Topfly каза:

Днес обявиха, че базата във Виена ще е първата, която ще рестартира от първи май с 20 дестинации. 

За май и юни Виена - Тенерифе повечето цени са по 10€ на посока :smile3:

image.png.48e99409e7a47c0f322db7c29d657d94.png

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
2 minutes ago, Фичо said:

За май и юни Виена - Тенерифе повечето цени са по 10€ на посока :smile3:

image.png.48e99409e7a47c0f322db7c29d657d94.png

Коментарът към новината беше, че се очаква да стартират с екстремно ниски цени, но ще видим и до колко е координирана стъпката с правителставата на различни държави...

Връзка към коментар

Ето и на български:

 

 

13:25

Wizz Air ще поднови полетите от Виена

Wizz Air планира от 1 май да поднови полетите си от Виена до 20 дестинации, включително Милано, Валенсия и Тел Авив, съобщи зам.-директорът на авиокомпанията Стивън Джоунс, цитиран от австрийската агенция АПА. Базираната в Унгария нискоразходна компания ще поднови полетите само за няколко пъти седмично и при по-евтини билети, защото очаква търсенето за момента да е слабо.

Джоунс каза още, че са готови да летят и до други градове, но все още тези държови не позволяват кацане на чуждестранни самолети. Той обясни, че ще спазват изискванията за дистанция между пътниците, но се обяви против това регулаторите да задължават амиокомпаниите да демонтират средния ред седалки, за да се гарантира, че пътниците няма да са близо един до друг. "Това ще означава загуба на една трета от местата", допълни той във видеоконферентна връзка с журналисти.

https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/04/24/4058514_koronavirusut_po_sveta_zarazata_e_obhvanala_sasht_prez/?ref=home_layer2

Връзка към коментар

В нормална ситуация това щеше да е чудесна новина, но нека внеса нотка реализъм.

 

1) Нямаме никаква идея докога ще продължи извънредното положение в България и кога официално ще се разрешат отново туристически пътувания.

 

2) Не знаем кога ще започнат да допускат чужденци в Австрия и когато това се случи какви ще са допълнителните медицински изисквания и дали ще се подлежи на карантина.

 

3) Същото като точка 2 важи за Испания.

 

Накратко - не мисля, че тези полети са предназначени за ентусиасти като нас, а по-скоро за живеещите в Австрия. Плюс допълнително да дразнят Ryan/Lauda.

 

преди 32 минути , Topfly каза:

но ще видим и до колко е координирана стъпката с правителставата на различни държави...

Именно. И ако не е достатъчно добре координирана няма да е нито първия нито последния случай на избързване. В най-лошия вариант поне ще имаме още възможности за изпиране на Wizz кредитите 🙂 

 

На практика докато не почнат да отпадат повечето рестрикции дори авиокомпаниите да подаряват билети няма да има никакво значение.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
3 minutes ago, Георги Матеев said:

1) Нямаме никаква идея докога ще продължи извънредното положение в България и кога официално ще се разрешат отново туристически пътувания.

 

Има ли някаква забрана, че вече загубих нишката на различните забрани и регулации? Австрия в момента се готви да свали повечето ограничения и не знам какво ще е положението на първи май.. В Чехия от утре също пада забраната на чешки граждани да пътуват в чужбина, но при въщането трябва да избират между тест или 14 дневна домашна карантина.

Връзка към коментар
преди 5 минути , Topfly каза:

Има ли някаква забрана, че вече загубих нишката на различните забрани и регулации? Австрия в момента се готви да свали повечето ограничения и не знам какво ще е положението на първи май.. В Чехия от утре също пада забраната на чешки граждани да пътуват в чужбина, но при въщането трябва да избират между тест или 14 дневна домашна карантина.

Има категорична препоръка (аз лично я тълкувам като практическа забрана) против каквито и да е туристически пътувания. Извънредното положение към момента е в сила до 13 май, но в последните ден-два започна упорито да се коментира, че най-вероятно ще бъде удължено до средата на юни. Дано не е вярно.

 

И след като вече Франция, Германия и Англия почти в прав текст обясниха на гражданите си да забравят за лятна почивка извън страната ми се струва неразумно в момента да се купуват билети и да се правят каквито и да е планове. Всичко е безкрайно несигурно.

 

Иначе да - и на мен сърцето ми кърви какви оферти се пропускат в момента, ама...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 8 минути , Topfly каза:

при въщането трябва да избират между тест или 14 дневна домашна карантина.

Верно??

И какво правим ако тетсът днес е негативен, а утре би бил позитивен?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.