Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Точно така, потвърждавам! През септември купувах за октомври и бяха по старата схема. Тъй като обикновено пътуваме двама, спестявах таксата за избор на място на един от нас. Как? Елементарно. Системата определяше автоматично две места. Винаги едно от тях беше прозорец или пътека, а другото в средата. Именно това в средата променях с пътека или прозорец, а първото запазвах. Така плащах само една такса за избор. Миналата седмица установих промяната и се наложи да купувам директно две места. Да не говорим, че цената за избор на места драстично е скочила в сравнение с началото. Купих два двупосочни билети на обща цена от 37 евро, които след избор на места и един голям чекиран багаж в крайна сметка ми излязоха общо 80 евро с членство и малко натрупан кредит в уиз сметката. Извод? Уиз играят с психологията на хората - непрекъснато правят намаления и поддържат ниски цени на основната услуга, които в процеса на закупуване нарастват до нормалните за пазара... 

Това, което си написал НЕ отговаря на истината. 30 дни преди полета можеш да се чекираш с безплатно място, което системата ще ти определи автоматично. Без да съм адвокат на Wizz хейта идва малко повече. Цените на билетите са им повече от скандални и за пари, с които в България можеш да отидеш до Пловдив с автобус! посещаваш Париж, Лондон, Барселона и т.н. Не очаквайте за 19.99 лв.  да ви правят тайландски масаж и да ядете черен хайвер и белуга. Съотношението цена/качество отговаря напълно на предлаганото обслужване.

Някой беше писал за срока за изтичане на паспорт - аз бях чекнал без да знам какво е и нямах никакъв проблем.

Приятно пътуване на всички :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Въпрос относно багажа.

 

Изкарва ми съобщение, че ако закупя багаж онлайн е с 5 евро отстъпка (с групово членство съм). Искам да си взема 1 салонен в двете посоки. По 22 лв. в посока ми го дава - 44 общо. Това ли е крайната цена или като пристъпя към плащане ще падне с 10 лв.?

Редактирано от Христиан
Връзка към коментар

Това, което си написал НЕ отговаря на истината. 30 дни преди полета можеш да се чекираш с безплатно място, което системата ще ти определи автоматично. Без да съм адвокат на Wizz хейта идва малко повече. Цените на билетите са им повече от скандални и за пари, с които в България можеш да отидеш до Пловдив с автобус! посещаваш Париж, Лондон, Барселона и т.н. Не очаквайте за 19.99 лв.  да ви правят тайландски масаж и да ядете черен хайвер и белуга. Съотношението цена/качество отговаря напълно на предлаганото обслужване.

Някой беше писал за срока за изтичане на паспорт - аз бях чекнал без да знам какво е и нямах никакъв проблем.

Приятно пътуване на всички :)

 

Ако имаш възможност прочети отново какво и по какъв повод пиша... ;)

Връзка към коментар

Ако имаш възможност прочети отново какво и по какъв повод пиша... ;)

 

Да, извинявам се. Някой по-нагоре беше питал пак за местата и се обаждах днес и казаха, че схемата с безплатните места пак важи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, извинявам се. Някой по-нагоре беше питал пак за местата и се обаждах днес и казаха, че схемата с безплатните места пак важи.

 

Няма проблем. В общи линии новото е, че вече не можеш да видиш кое място ти отрежда автоматично системата при резервиране. Това се случва едва при чекин, което ограничава вариантите за пътуващи по двойки и означава, че вече не може да се спести поне една от двете такси за избор на място...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз резервирах последно през декември. Да, по време на резервирането не можеш да си видиш местата, както и на сайта на уиз, но в имейла с потвърждението, който пристига веднага след плащането, местата са отбелязани. Мисля, че можете още тогава да си купите места, ако ви притеснява, че ще свършат до чекирането. Ако обаче въпросът е, че цената за местата поскъпва след купуването на основния билет, там вече няма как да се помогне.

Връзка към коментар

Здравейте,

Извинявам се предварително ако е било коментирано вече, но как се четат 53 страници, че и времето ме притиска:)

Отдавна не бях ползвал Уиз, направих си профил /регистрация. Тази опция Уиз discount club би ми била полезна тази година. Първо се закупува членството в клуба и тогава се минава към избор и плащане на билетите, или? 

Ако аз платя членство и летим заедно със съпругата ми, и тя ли ползва леките отстъпки в цената, или също трябва да си закупи членство ? Ако е така, тя трябва да си прави отделна регистрация...?

Благодаря.

Връзка към коментар

Здравейте,

Извинявам се предварително ако е било коментирано вече, но как се четат 53 страници, че и времето ме притиска :)

Отдавна не бях ползвал Уиз, направих си профил /регистрация. Тази опция Уиз discount club би ми била полезна тази година. Първо се закупува членството в клуба и тогава се минава към избор и плащане на билетите, или? 

Ако аз платя членство и летим заедно със съпругата ми, и тя ли ползва леките отстъпки в цената, или също трябва да си закупи членство ? Ако е така, тя трябва да си прави отделна регистрация...?

Благодаря.

Купува се в процеса на купуване на билетите.

Отстъпка ще ползвате винаги, когато титуляра лети.  Ако Вие сте собственик на дискаунта и купите такъв за 1+1, то винаги втория човек също ще ползва отстъпка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Купува се в процеса на купуване на билетите.

Отстъпка ще ползвате винаги, когато титуляра лети.  Ако Вие сте собственик на дискаунта и купите такъв за 1+1, то винаги втория човек също ще ползва отстъпка.

Мери благодаря, аз малко тъп но упорит :) Да разбирам ли, че има два дискаунта - сингъл и  1+1. пАко е така, редполагам са на различна цена. 

Извинявам се, че досаждам, но си имат номерца и да не ми пишат по някое време, "вече си платил билетите, що не каза по-рано че искаш дискаунт" или нещо подобно.

Връзка към коментар

Мери благодаря, аз малко тъп но упорит :) Да разбирам ли, че има два дискаунта - сингъл и  1+1. пАко е така, редполагам са на различна цена. 

Извинявам се, че досаждам, но си имат номерца и да не ми пишат по някое време, "вече си платил билетите, що не каза по-рано че искаш дискаунт" или нещо подобно.

Дискаунтите са два, с първият пътъват до двама душ като единият е титюляря задължително а другият е до 5 човека

Връзка към коментар

Мери благодаря, аз малко тъп но упорит :) Да разбирам ли, че има два дискаунта - сингъл и  1+1. пАко е така, редполагам са на различна цена. 

Извинявам се, че досаждам, но си имат номерца и да не ми пишат по някое време, "вече си платил билетите, що не каза по-рано че искаш дискаунт" или нещо подобно.

Влизаш ва акаунта си.

Избираш желания полет и ще ти се покаже страница с цените.

Отгоре над тях се вижда следния надпис:

 

898.png

 

Кликваш на Цени с Уиз дискаунт клуб.

 

Отваря ти се следния прозорец:

 

897.png

 

Избираш вида на желаното членство - по презумция се отваря на варианта за 1+1(притежателя на членството и един придружител), приемаш правилата, кликваш на бутона с изписаната сума и вече си се сдобил с намаление за полета, който искаш да резервираш.

След което си маркираш полета и продължаваш напред.

Връзка към коментар

Благодаря на всички, имам вече код за потвърждение. Наистина не че беше някакъв проблем, но като давам пари , предпочитам да питам преди, а не след.

Връзка към коментар

Искам да споделя впечатления за една от новите дестинации на Wizz - Тази до Базел. 

 

Петъчен полет, малко след Нова година - затоварване - около 98%. Доста интернационална група - малко азиатци, швейцарци, доста германци, но най-голямата група като че ли бяха от бившите югославски републики. Полетът излетя със закъснение от над час и половина (6-ти на опашката за de-icing), но навакса и кацна с 59 мин закъснение. Добре, че не си бях купил гаранцията за закъснение :)

 

Хората до мен, като че ли босненци, коментираха, че са пътували цяла нощ до София. 

 

Дано полетът продължава да върви толкова успешно.

 

Женева - София беше сред най-празните полети на Wizz, които съм имал - затоварване около 55%. Цялата редичка беше само за мен :) Пасажери - поне 85-90% българи. 

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Няма ги и полетите до Малмьо, които трябваше да се възобновят в края на март.

Някой знае ли нещо по въпроса?

Че аз имам купени билети за почивните дни около великден. Но нито съм получил някакъв мейл от WIZZ, нито нищо ... :/ А в профила ми в сайта на WIZZ се показват само минали резервации и никакви предстоящи?! Как трябва да процедирам в този случай?  Да звъня на компанията, да им изпратя обратно фактурата за плащането за да ми възстановят парите, или...? Досега не ми се е случвало нещо такова - да ми отменят полет. И добре, че погледнах, че тъкмо днес мислех да правя резервация в airbnb.

Редактирано от master_of_germs
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте. Трябва да купя билет - не за мен - София - Катания: 06-Сеп - 17-Сеп. За момента цената с голям кабинен багаж е 273 евро. 

 

Не съм полвала авиокомпанията от България и ще помоля за следните съвети:

 

Кога бих могла да купя по-ниска цена - тоест, кога и дали може да се очаква такава извън намаленията им по 20%?

Това мисля е нова линия - какви биха били най-ниските очаквания? Не съм склонна да чакам до последния момент, но и не ми се иска да плащам излишно висока цена.

 

Благодаря. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.