Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

17 minutes ago, Георги Матеев said:

Страшно "удобно" за бъдещите транзитни пътници от София през Абу Даби. Кацаш, минаваш досадния паспортен контрол на DWC, дундуркаш се 70-80 мин с бус, после бонус още едно досадно секюрити + паспортен. Дано поне трансферират чекирания багаж автоматично между двете летища, ама предвид авиокомпанията - надали.

 

Ако това се окаже вярно ще се намали доста привлекателността на AUH като транзитен хъб на Уиз. Наистина ще трябва да наблегнат на екстремно ниски цени за да накарат хората да предпочетат такъв вариант.

За сега изобщо не е ясно ще предлагат ли някаква трансферна услуга. Доста ще излезат от бизнес модела на ултра лоу кост авиокомпаниите ако почнат да предлагат гарантирано прекачване. Шефът на Уиз ер винаги е гледал много скептично на всякакви компромиси с основния бизнес модел. Ryanair малко излезе от този модел, но не знам до колко са доволни от резултатите. 

 

Възможно е обаче този компромис с шатъл до Абу даби да е само началото за да тестват пазара. За пътниците до Дубай би било много по неудобно ако трябва да пътуват от летището в Абу Даби до центъра на Дубай, а те вероятно в началото ще са повече...

Връзка към коментар
преди 24 минути , Мари Николова каза:

А до Гетуик летят директно,нали го има полета в разписанието на летище Гетуик.

 

От юни месец си летят вече директно до там, но в момента ако букваш билет за май месец София-Гетуйк ти изписва крайно летище Лутън и до Гетуйк се извозват.

преди 26 минути , Branko каза:

Няма как да е заложен редовен полет с регистрирана дестинация Абу Даби или Гетуик и да каца другаде и пътниците се извозват,единственно при инзвъредни обстоятелства и кацане другаде.

Не регистрацията на полета ще си бъде София-Дубай, просто в разписанието явно ще има като дестинация София-Абу Даби за да се знаят колко и кои искат да отиват в Абу даби и вече веднъж кацнал в Дубай там те ще си се оправят с пътниците до Абу Даби, както е в момента до Гетуйк. Не случайно ако видим как в един и същ час и ден са дали двете дестинации и с еднакакъв час на кацане София-Дубай/Абу Даби.

 

 

914845F0-A7EA-432A-9F88-79EA80C32D97.jpeg

Връзка към коментар
20 minutes ago, Branko said:

Няма как да е заложен редовен полет с регистрирана дестинация Абу Даби или Гетуик и да каца другаде и пътниците се извозват,единственно при инзвъредни обстоятелства и кацане другаде.

Ако полета е регистриран София Гетуик се изпълнява така

В Европа има доста полети от типа Rail&Fly, където в един билет купуваш влаков и самолетен билет до крайната дестинация. Ето описанието на услугата на Луфтханза цък В Тайланд предлагат комбинирано самолетен билет, автобус и ферибот до островите.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Topfly каза:

В Европа има доста полети от типа Rail&Fly, където в един билет купуваш влаков и самолетен билет до крайната дестинация.

Именно да така мисля ще е. Регистрацията на полета ще бъде София-Дубай и от разписанието ако избереш София-Дубай летиш до Дубай, а ако избереш София-Аб Даби ще летиш пак до Дубай, но в билета ти ще е включен транспорта до Абу Даби.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 минути , Мари Николова каза:

Жалко!Нещо ми намаля желанието да видя и Абу Даби 🙂

 

Лилавите ще си летят до Абу Даби , евентуално в самото начало , може да има подобен трансферен вариант.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 59 минути , Topfly каза:

В Европа има доста полети от типа Rail&Fly, където в един билет купуваш влаков и самолетен билет до крайната дестинация. Ето описанието на услугата на Луфтханза цък В Тайланд предлагат комбинирано самолетен билет, автобус и ферибот до островите.

Ще се повторя.Няма как да се случи това ако полета е заложен като дестинация София Лутън или друга/пример просто/ в сайта на компанията,летището от което излита  и това на което каца,  както и на куп други места в които се обявява ,всички които са под шапката на IATA и изпълняват техните директиви и разпоредби.

Това не е кмета да каже от днес софийска вода копае по Борис 3 и пътниците за княжево ще се извозят с автобус

Другото за което споменаваш с Луфтханза е съвсем различно нещо

Връзка към коментар
Преди 1 час, Ivko каза:

 

Не регистрацията на полета ще си бъде София-Дубай, просто в разписанието явно ще има като дестинация София-Абу Даби за да се знаят колко и кои искат да отиват в Абу даби и вече веднъж кацнал в Дубай там те ще си се оправят с пътниците до Абу Даби, както е в момента до Гетуйк. Не случайно ако видим как в един и същ час и ден са дали двете дестинации и с еднакакъв час на кацане София-Дубай/Абу Даби.

 

 

914845F0-A7EA-432A-9F88-79EA80C32D97.jpeg

Не,няма как в разписанието да се добави летище на което самолета не е кацнал

Все едно да летиш за Варна и да е добавен Бургас а да те извозват с автобус

Езинствено може да го обявят в сайта си и да пише там ,че ще извозват пътниците с автобус.Но полета ще е заложен и обявен само за Дубай

Както е и на скрийншота ти.

Полета ,който ще се изпълнява и за който можеш купиш билет е София Лутън

Не съм много сигурен,но дори мисля,че и това дето дават да избереш Гетуик а в последствие да е Лутън е много правилно и законно.Подвеждащо е и много хора няма да го видят и ще купят билет с мисълта,че взимат до Гетуик

Връзка към коментар

Gatwick трябва да стратира на 1 ви юни. Абу Даби ще е нова база и ще има полети към Азия и ще пробват трансфери уж. Тия автобуси...... Компанията е задължена да извозва недопуснати пътници. Машината седи и чака докато не им издадат нови бордни карти и оправят документално разни неща.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
1 hour ago, Branko said:

Ще се повторя.Няма как да се случи това ако полета е заложен като дестинация София Лутън или друга/пример просто/ в сайта на компанията,летището от което излита  и това на което каца,  както и на куп други места в които се обявява ,всички които са под шапката на IATA и изпълняват техните директиви и разпоредби.

Това не е кмета да каже от днес софийска вода копае по Борис 3 и пътниците за княжево ще се извозят с автобус

Другото за което споменаваш с Луфтханза е съвсем различно нещо

В началото когато почнеш да разервираш какво е написано няма никакво значение, важното е какво излиза след това. В сайта на Луфтханза например пишеш, че търсиш полет София-Страсбург SOF-SXB, но след това почва да ти разбива полетите, като ти дава две опции. SXB и XER, като двете са IATA код на Страсбург, но второто е централната автогара.

 

luft0.PNG.add609fdf64aeb4a9935bab1ad3b944b.PNGluft1.PNG.a2b192e6d42ba0948cc046e2b9c03013.PNGluft2.PNG.7afa9a6f0f22ebc995a48211c8873e92.PNGluft3.PNG.e908409e85dd48e4be95d118d40c65ed.PNG

 

Тази последната разбивка реално е важната, а все още в сайта на Уиз ер не може да се стигне до нея.

 

Добре изглежда този автобус с полетен номер на Луфтханза и Operated by Lufthansa 🙂

 

 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Topfly каза:

Доста ще излезат от бизнес модела на ултра лоу кост авиокомпаниите

Няма никакви данни и сега да са ултра лоукост авиокомпания, но ако решат да следват такъв бизнес модел, предполагам извозването към "рекламираните като крайни" дестинации няма да е с автобуси, а може би нещо като арабски "тук-тук" .

преди 5 минути , imarev каза:

Румънската Blue air го правеше същото нещо,продава билети например от Костанца до Париж,но полетът дефакто е Букурещ-Париж,а от Костанца до Букурещ извозват с автобус.

Дано да не разберат, че има и друг "бизнес модел" - Констанца-Букурещ със самолет и после Букурещ- Париж  с автобус ...

Щом има полет, няма проблем 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към коментар
7 minutes ago, rip said:

Няма никакви данни и сега да са ултра лоукост авиокомпания, но ако решат да следват такъв бизнес модел, предполагам извозването към "рекламираните като крайни" дестинации няма да е с автобуси, а може би нещо като арабски "тук-тук" . 🙂

В Тайланд съм пътувал така 🙂 С тук-тук до пристанището на Ко Самуи, от там с ферибот, след това с автобус и накрая с самолет на Nok air 🙂 Всичко освен тук-тук-а беше на един билет купен в сайта на авиокомпанията 🙂

Връзка към коментар
1 hour ago, stanislavpp said:

Лилавите ще си летят до Абу Даби , евентуално в самото начало , може да има подобен трансферен вариант.

Ако предлагат трансфери към Азия от Абу Даби вероятно няма да имат проблем да пълнят успоредно самолети към Дубай и Абу Даби, но  ще има нужда време докато изградят цялата мрежа...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, Topfly каза:

В началото когато почнеш да разервираш какво е написано няма никакво значение, важното е какво излиза след това. В сайта на Луфтханза например пишеш, че търсиш полет София-Страсбург SOF-SXB, но след това почва да ти разбива полетите, като ти дава две опции. SXB и XER, като двете са IATA код на Страсбург, но второто е централната автогара.

 

luft0.PNG.add609fdf64aeb4a9935bab1ad3b944b.PNGluft1.PNG.a2b192e6d42ba0948cc046e2b9c03013.PNGluft2.PNG.7afa9a6f0f22ebc995a48211c8873e92.PNGluft3.PNG.e908409e85dd48e4be95d118d40c65ed.PNG

 

Тази последната разбивка реално е важната, а все още в сайта на Уиз ер не може да се стигне до нея.

 

Добре изглежда този автобус с полетен номер на Луфтханза и Operated by Lufthansa 🙂

 

 

Точно така е,както си го описал.В сайта на компанията информират клиента каква услуга предлагат,могат да предложат извозване с кораб ,влак,автобус и какво ли не с различен код и номер,но полет с такъв  няма да е заложен никъде в нито едно от летищата на които ще се оперира,ще бъде заложен кода на дестинацията/те  с който каца  и излита самолета от летищата от и за които е.  В примера ти дестинация с код XER няма да съществува в нито едно разписание на летище,поради причина че няма да има такъв полет.

За това и ти казвам по горе,че примера с Луфтханза е съвсем различно нещо от това за,което става дума.

 

Връзка към коментар

Wizz вчера е трябвало да тръгват да летят от Тенерифе до Лутън и естествено са канселирани полетите.

Не знам какво си въобразяват, заради тях хора се мъкнат по летища минават километри и накрая 1-2-3 часа преди полета благоволяват да канселират. Наглостта им е безгранична.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
37 minutes ago, Alexander said:

Wizz вчера е трябвало да тръгват да летят от Тенерифе до Лутън и естествено са канселирани полетите.

Не знам какво си въобразяват, заради тях хора се мъкнат по летища минават километри и накрая 1-2-3 часа преди полета благоволяват да канселират. Наглостта им е безгранична.

Не знам каква е причината за канселиране на конкретния полет, но по интересно е какъв е пътникопотока. Вчера четох едно интервю с шефа на Уиз ер и той твърди, че пътникопотока е от Тенерифе към Великобритания. Британски пенсионери, които живеят постоянно в Тенерифе масово искат да се приберат за да са по близко до роднините си.

Възможна причина за канселирането на полета може да е, че не са се събрали достатъчно пътници с които да се покрие поне цената на горивото. Поради вируса авикомпаниите не са длъжни да плащат обещетения на пътниците и реално и в последния момент могат да правят промени по търговски причини. Що се отнася до “наглостта им“ въпрос на гледна точка е, кое е е по важно да се опитват да летят, но често да анулират полети или изобщо да не летят?

Връзка към коментар

Всички авиокомпании изпитват трудности, но тия мизерници го правят съвсем съзнателно и умишлено. 

 

Жалко, че европейските регулатори,  съдилища и т. н. са абдикирали в тия дни и шмекерите свободно си разиграват коня. 

Чиста проба завършени измамници с бели якички. 

 

Всеки ден едно и също,  не вярвам да си изненадан. 

Жалко, че тук сме на такова дередже да трябва да се радваме, че ги има. Ако бяхме леееко по на Запад не бих съжалявал, ако отидат в небитието. 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар

Не знам каква е причината за канселиране на конкретния полет, но по интересно е какъв е пътникопотока. Вчера четох едно интервю с шефа на Уиз ер и той твърди, че пътникопотока е от Тенерифе към Великобритания. Британски пенсионери, които живеят постоянно в Тенерифе масово искат да се приберат за да са по близко до роднините си.

Не разбирам мнение, което съдържа  "не зная причината, но пътникопотока е от пенсионери", т.е. те може и да не летят ?!

Възможна причина за канселирането на полета може да е, че не са се събрали достатъчно пътници с които да се покрие поне цената на горивото.

Не разбирам мнение, което съдържа "възможна причина е, че не са се събрали пътници ..." Те в последните три часа ли чакаха да си оправят сметките за горивото?!

Поради вируса авикомпаниите не са длъжни да плащат обещетения на пътниците и реално и в последния момент могат да правят промени по търговски причини.  ... т.е. докато не идеш до летището не знаеш дали ще летиш или не и това е търговска причина ?!

 

Поста ми не е спор и не е възмущение, защото те трябва да имат основание, а не предположения звучащи _ _ _ _ _ _  и повтаряни непрекъснато.

Спирам да пиша в тази тема.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 29 минути , Topfly каза:

Що се отнася до “наглостта им“ въпрос на гледна точка е, кое е е по важно да се опитват да летят, но често да анулират полети или изобщо да не летят?

Гледната точка е една. Продавай продукт само, когато си сигурен, че можеш да го доставиш.

 

В пъти по-адекватно от сегашните им действия е да приземят цялата си флотилия за известно време (примерно до края на май) като да кажем Ryanair и easyJet и въобще да не летят. По-добре ли е да правят всички тези съмнителни гимнастики, да дават напразни надежди на много хора, да ги разиграват като маймуни и накрая като за капак да им вземат парите за недоставена услуга?

 

Знам какво ще отговориш - ама те хората все някак трябва да се приберат вкъщи. Теоритично си прав, но практиката показва съвсем друго и този довод вече тотално се изтърка. Ако бяха само 4-5 полета с такъв проблем - ОК разбираемо е, но това е вече ежедневие и Wizz влезнаха в ролята на лъжливото овчарче. След толкова "прецеденти" и постоянен театър в различни държави са възможни само 2 извода - или всичко това го правят абсолютно съзнателно и умишлено или просто са супер зле с мениджмънта. И в двата случая изводите не са в тяхна полза.

  • Харесвам 7
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Евентуалните пенсионери са си в къщи-в Тенерифе в случая, щом ще летят сега, иначе нямаше да могат.

Значи тръгва дядо на 70+ години обикаля половината остров, било то Англия или Тенерифе и накрая се връща в тях, само си е направил разходката и подишал чист въздух.

 

 

 

Връзка към коментар

Бъдещето ще покаже, кой е прав и кой е крив, но анулирането по търговски причини не е чуждо от никоя авиокомпания и без коронавирус! Единствената разлика е, че преди ако станеше 2 седмици преди полета се дължаха обезщетения...Ще е интересно да се види тези авиокомпании, които в момента изобщо не летят, как ще може да се възстановят след кризата, но очакването на повечето експерти е, че близо половината от авиокомпаниите в света ще изпаднат в тежко положение или ще фалират. Тези които бъдат “спасени“ също ще са в много тежко положение, защото ще трябва да връщат огромни дългове и няма да могат да поемат по рискови стратегии към разширение на пазара. 

Аз лично очаквам след тази криза Уиз ер да спечели най-много пазарен дял, след тях ще бъдат Ryanair, a всички останали авиокомпании ще се свият или фалират. Евентуално Easyjet може също да са сред печелившите, но там има много сериозни противоречия сред акционерите относно стратегията и не бих заложил на тях.

 

Ето едно видео за осъществен полет на Уиз ер от Виена до Лисабон на първи май. Видимо много малко пътници има на борда, но полета е осъществен. KLM между другото подкрепени с парите на данъкоплатците също са сред първите, които възстановиха доста полети от началото на май. Ще е интересно, те колко полета ще анулират, но вероятно горенето на парите на данъкоплатците е малко по лесна работа 🙂

 

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това с автобусите от Дубай до Абу Даби за сега се оказа фейк нюз. От края на октомври вече могат да се купуват билети до Дубай и отделно до Абу Даби. Разписанието обаче е близко, което предполага възможност да се обединят двата полета при нужда все пак да има автобуси.

 

Който е смел вече може да си прави планове за Абу Даби 🙂 Колкото и да са мизерници, бъдещето явно е в Уиз ер... До сега не съм чел за друга авиокомпания в тази криза, която да отваря нови линии...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 1 час, Topfly каза:

Това с автобусите от Дубай до Абу Даби за сега се оказа фейк нюз. От края на октомври вече могат да се купуват билети до Дубай и отделно до Абу Даби. Разписанието обаче е близко, което предполага възможност да се обединят двата полета при нужда все пак да има автобуси.

 

Който е смел вече може да си прави планове за Абу Даби 🙂 Колкото и да са мизерници, бъдещето явно е в Уиз ер... До сега не съм чел за друга авиокомпания в тази криза, която да отваря нови линии...

Разписанието не е близо, а е идентично. Звучи странно това да са отделни полети. 

Screenshot_20200503-122355_Wizz Air.jpg

Screenshot_20200503-122408_Wizz Air.jpg

 

Между другото сериозен пробив - за първи път дори и ти признаваш, че са мизерници 🤣

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.