Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, Topfly каза:

От края на октомври вече могат да се купуват билети до Дубай и отделно до Абу Даби. Разписанието обаче е близко, което предполага възможност да се обединят двата полета при нужда все пак да има автобуси.

Даже до Абу Даби са налични още от септември /симулирах покупка и стигнах до края нищо,че има надпис,че полета чака потвръждение от властите/, но са в един ден и час на излитане и кацане с този до Дубай?! Нима ще има два полета едновременно?! Нещо ми е странно и пак ме навежда на мисълта, че полета ще е един

Публикувано:
24 minutes ago, dimitrov6 said:

Много оплаквания има от Уиз и според мен причината е,че са унгарска фирма.Ако бяха германска,френска,английска нямаше да правят такива ромски номера.

Централата им е в Швейцария, листвани са само на лондонската борса, а най-големият инвеститор е американец. Трудно ми е да ги нарека унгарска авиокомпания...

  • Харесвам 4
Публикувано:
37 minutes ago, Георги Матеев said:

Разписанието не е близо, а е идентично. Звучи странно това да са отделни полети. 

Screenshot_20200503-122355_Wizz Air.jpg

Screenshot_20200503-122408_Wizz Air.jpg


🤣

Вероятно целта е да са отделни полети, като в Абу Даби да предлагат трансфери към Азия и т.н. В началото обаче е доста вероятно да обединяват двата полета, когато няма достатъчно пътници за да си намалят риска. При 1 час трансфер с автобус, няма да има сериозен риск да са принудени да платят обезщетение за закъснение над 3 часа. Air France редовно предлага трансфери с автобус в Париж между отделните летища. Тази схема на Уиз ер, няма да е по неудобна...

Публикувано:
преди 26 минути , Topfly каза:

Централата им е в Швейцария, листвани са само на лондонската борса, а най-големият инвеститор е американец. Трудно ми е да ги нарека унгарска авиокомпания...

Още по-зле. Най-големите мизерии стават когато чужденец от нормална държава види и свикне да  се живее/работи в бивша или настояща СОЦ страна.

Веднага се копират всички мизерни и лоши практики.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
52 minutes ago, Георги Матеев said:

Между другото сериозен пробив - за първи път дори и ти признаваш, че са мизерници 🤣

Никога не съм го отричал, но това е част от бизнес модела на ултра лоу кост авикомпаниите 🙂 Точно ти обаче не мога да разбера от какво се оплакваш? На гърба на мизерническите номера на Уиз ер събра доста кредит и дълго време ще пътуваш без пари 🙂

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Публикувано:

Досега не съм чувал в авиацията, един физически полет да има два полетни номера.
Това ще са два полета, както е обявено в момента, в едно и също време,  в един и същи ден, Дубай е W6 4429; Abu Dhabi e W6 4431, което за мен, и от икономическа гледна точка е абсурдно. Моя извод е: едно от двете ще отпадне считано от 27 октомври. Да заложим кое? Доходност 20%.

  • Харесвам 4
Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Разписанието не е близо, а е идентично. Звучи странно това да са отделни полети. 

Screenshot_20200503-122355_Wizz Air.jpg

Screenshot_20200503-122408_Wizz Air.jpg

 

Между другото сериозен пробив - за първи път дори и ти признаваш, че са мизерници 🤣

Може би самолетът ще каца в Абу Даби, после трансфер до Дубай, двете летища са близо, нова услуга, откъдето ще се връща до София.

Публикувано:
10 minutes ago, so'90 said:

Досега не съм чувал в авиацията, един физически полет да има два полетни номера.
Това ще са два полета, както е обявено в момента, в едно и също време,  в един и същи ден, Дубай е W6 4429; Abu Dhabi e W6 4431, което за мен, и от икономическа гледна точка е абсурдно. Моя извод е: едно от двете ще отпадне считано от 27 октомври. Да заложим кое? Доходност 20%.

Това са си два полета, но всяка авиокомпания има възможност да ти анулира полета в последния момент и да те премаршрутира с друг неин полет. Ако резултат на премаршрутирането няма закъснение повече от 3 часа, авикомпанията не ти дължи никакви компенсации.

 

10 minutes ago, Zaro said:

Може би самолетът ще каца в Абу Даби, после трансфер до Дубай, двете летища са близо, нова услуга, откъдето ще се връща до София.

Обратното е по логично, защото DWC е точно на границата на двете емирства.

Георги Матеев
Публикувано:

Според мен един от двата полета неминуемо ще отпадне, най-малкото по чисто икономически причини не виждам как ще се случват едновременно. Досега много трудно се пълнеше само един полет, пък какво остава за два?

 

Дано все пак летят директно до Абу Даби, ще даде доста добри опции.

Публикувано:
Преди 1 час, Topfly каза:

Централата им е в Швейцария, листвани са само на лондонската борса, а най-големият инвеститор е американец. Трудно ми е да ги нарека унгарска авиокомпания...

В такъв случай,хипотетично,ако клиент реши да съди Уиз,къде трява да подаде иск?Или зависи от коя база се осъществява полета?

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
2 hours ago, Мари Николова said:

В такъв случай,хипотетично,ако клиент реши да съди Уиз,къде трява да подаде иск?Или зависи от коя база се осъществява полета?

Зависи и за какъв иск става дума. Потребителските права могат да бъдат защитени на човек и без непременно дадената авиокомпания да е регистрирана в дадената държава. В общия случай обаче зависи с кой юридически субект имаме работа. Уиз ер са холдинг и имат доста дъщерни дружества. Когато купим билет, ние сключваме договор с дружеството което ще ни обслужи. Това може да е Уиз ер Унгария, Уиз ер Украйна, Уиз ер Великобритания, Уиз ер Босния, Уиз ер Молдова, Уиз ер Аби Даби и т.н. Това, че някъде авиокомпанията има база, не означава че там има непременно регистрирано юридическо лице. Преди да влезе България в ЕС имаше Уиз ер България, но до колкото знам вече не съществува това юридическо лице и българските операции се движат от Уиз ер Унгария.

Публикувано:
преди 7 часа, Topfly каза:

До сега не съм чел за друга авиокомпания в тази криза, която да отваря нови линии...

Пропуснал си инфото за ТАП отпреди месец:

 

https://www.anna.aero/2020/04/08/tap-air-portugal-announces-4-new-routes-including-cancun-cape-town/

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 часа, Topfly каза:

...а най-големият инвеститор е американец. Трудно ми е да ги нарека унгарска авиокомпания 

По една или друга причина американеца си продаде почти целият дял преди три месеца . Освен това, Г-н Уорън Бъфет ( не е инвестирал в Уиз) продаде всичките си дялове в различните а/к до стотинка ( струващи 4 млрд) и то в разгара на кризата,  и призна за грешка изобщо инвестирането в авиобизнеса през 2016г . С няколко думи the industry as a whole has consumed more capital than it produced.

 

 

Едно е сигурно , поне що се касае до Европа - авиобизнеса никога няма да е същият като обем и печалби , въпреки бавното “кретане” на мрежата от скоростни влакове. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , stanislavpp каза:

Едно е сигурно , поне що се касае до Европа - авиобизнеса никога няма да е същият като обем и печалби

"Няма да е същият" всъщност включва и че може да е по-голям :wink::grin:

  • Харесвам 6
  • Смея се 3
Публикувано:
40 minutes ago, Фичо said:

"Няма да е същият" всъщност включва и че може да е по-голям :wink::grin:

Аз лично нямам и съмнение, че най-късно през 2022-ра година пътникопотока ще е по голям от този през 2019-та година 🙂

 

Fly from Abu Dhabi to Europe for Dh244: Wizz Air announces 5 new low-cost flights (KT2400853.PNG)

https://www.khaleejtimes.com/business/aviation/fly-from-abu-dhabi-to-europe-for-dh244-wizz-air-announces-5-new-low-cost-flights

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 20 минути , Topfly каза:

Аз лично нямам и съмнение, че най-късно през 2022-ра година пътникопотока ще е по голям от този през 2019-та година

Значи няма да откажеш един бас , нали ? Аз те оставям да определиш залога, може и на ЛС.

Публикувано:
1 hour ago, stanislavpp said:

По една или друга причина американеца си продаде почти целият дял преди три месеца . Освен това, Г-н Уорън Бъфет ( не е инвестирал в Уиз) продаде всичките си дялове в различните а/к до стотинка ( струващи 4 млрд) и то в разгара на кризата,  и призна за грешка изобщо инвестирането в авиобизнеса през 2016г . С няколко думи the industry as a whole has consumed more capital than it produced.

 

Едно е сигурно , поне що се касае до Европа - авиобизнеса никога няма да е същият като обем и печалби , въпреки бавното “кретане” на мрежата от скоростни влакове. 

Мнението на Бъфет безспорно е важно и интересно, но и той не е безгрешен. Както сгреши 2016-та година с влизането в авиационния сектор, така може да греши и сега с излизането. В едно обаче със сигурност е прав. Акциите на авиокомпаниите в момента са супер рискова инвестиция. Това обаче изобщо не означава, че няма да са добра инвестиция или че авиационния сектор няма да расте. В миналото авиационната индустрия е ставала на крака доста бързо след кризите. 

 

Boeing: An Even Better Buy After Brexit (NYSE:BA) | Seeking Alpha

5 minutes ago, stanislavpp said:

Значи няма да откажеш един бас , нали ? Аз те оставям да определиш залога, може и на ЛС.

Няма да откажа 🙂 Във форума обикновенно на бири се хващаме на бас, но е добре точно да определи на кого данните ще гледаме, че някой път има разни разминавания в статистиките.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте! 

 

Имам въпрос - имаме резервация за двама до Санкт Петербург за средата на юни, но мислим да не ходим. Платили сме чрез ДСК Уиз кредит 500лв, сайта на Уиз еър ми дава при отменяне от наша страна, че ще върнат само 40лв. Според вас има ли възможност при разправия с тях да върнат цялата сума? Благодаря! 

Публикувано:
преди 5 минути , ipg каза:

Здравейте! 

 

Имам въпрос - имаме резервация за двама до Санкт Петербург за средата на юни, но мислим да не ходим. Платили сме чрез ДСК Уиз кредит 500лв, сайта на Уиз еър ми дава при отменяне от наша страна, че ще върнат само 40лв. Според вас има ли възможност при разправия с тях да върнат цялата сума? Благодаря! 

Не, може да са всякакви ама разправии не работят при тях, освен ако нещо не успееш да ги объркаш 🙂 Седи и чакаш полетите да бъдат отменени, за което има приличен шанс. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, stanislavpp каза:

Значи няма да откажеш един бас , нали ? Аз те оставям да определиш залога, може и на ЛС.

Водка Chopin, то е ясно :cool:

  • Смея се 2
Георги Матеев
Публикувано:

"Инвеститорите" на Уиз кредит може би ще намерят тази информация за ценна. Проверих я за достоверност, забраната е на ниво здравен министър на Австрия и изглежда влезнала в сила. Аз вече отнесох един билет Виена-Рим 🙂

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 7 минути , Георги Матеев каза:

Аз вече отнесох един билет Виена-Рим 🙂

А защо Виена-Рим, а не Рим-Виена, след като иде реч за забрана за влизане в Австрия?  :rolleyes:

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.