Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

И аз съм заложил на Киев - Виена на 16.05, да видим сега кога ще го отменят. Защо въобще ги провадат тези полети като навсякъде пише, че Украйна е затворила границите си до 22.05 за всички транспортни средства, осъществяващи редовен пътнически превоз (самолети, влакове, автобуси).

 

П.С. @Георги Матеев Честит имен ден! Бъди жив и здрав! 🙂

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Topfly каза:

През априп средната запълняемост на полетите на Уиз ер е била 75%...

 

image.png.99369eaaadb3e0435cf481ccbe85de25.png

https://wizzair.com/hu-hu/informaciok-es-szolgaltatasok/investor-relations/general-information

 
А спада на превозените пътници през април е с 97,6% . Вероятно са удряли спирачката на  80-85% запълняемост при ритърн полет , всичко под тези граници е било анулирано...

Връзка към коментар
17 minutes ago, stanislavpp said:

 
А спада на превозените пътници през април е с 97,6% . Вероятно са удряли спирачката на  80-85% запълняемост при ритърн полет , всичко под тези граници е било анулирано...

Така е, но това до някъде опровергава предположенията във форума, че изпълнените полети са летяли едва ли не празни...

Връзка към коментар
преди 39 минути , Topfly каза:

Така е, но това до някъде опровергава предположенията във форума, че изпълнените полети са летяли едва ли не празни...

Повече участници във форума са чат-специалисти , а  който следи форума е прочел инфото на randi , че полетите са пълни ...

 

Изобщо мениджмънта на Уиз е на висота , а нямат късмета на  богата държава да стои зад тях .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев

Простете, че не приемам на сляпо доверие статистиката на авиокомпанията 🙂 

 

Защо ли имам силното подозрение, че изнесените цифри са за брой продадени билети, а не за броя физически намиращи се в самолетите пътници?

 

И като гледам как яко и в момента се продават билети за несъществуващи полети нищо чудно и през май да имат рекордна затовареност... на хартия.

 

@stanislavpp, randi всъщност е стюард в Bulgaria Air и говори единствено за тях. Чрез моите познати в Wizz и на летище София обаче знам като факт за поне 25-30 техни полета от/до България през последния месец и половина, на които е имало не повече от 10-15 човека. Не знам за останалите чат-специалисти, но аз лично имам навика да си проверявам инфото, когато твърдя нещо 🙂

 

П.С. Нямам за цел да стартирам спор. Просто коментирам това, което виждам с очите си.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
4 minutes ago, Георги Матеев said:

Простете, че не приемам на сляпо доверие статистиката на авиокомпанията 🙂 

 

Защо ли имам силното подозрение, че изнесените цифри са за брой продадени билети, а не за броя физически намиращи се в самолетите пътници?

 

Със сигурност е така, но 75% затовареност за април, при положение, че в Италия живота спря в началото на март, а в другата част на Европа в средата на март не ми изглежда реалистично да е направена само с билети продадени от преди 1 -2 месеца.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 9 минути , Topfly каза:

Със сигурност е така, но 75% затовареност за април, при положение, че в Италия живота спря в началото на март, а в другата част на Европа в средата на март не ми изглежда реалистично да е направена само с билети продадени от преди 1 -2 месеца.

Е разбира се, билети както сам виждаш се продават до последно, но често полетите след това ги няма или дори да ги има голяма част от пътниците не могат да ги ползват заради все още действащите рестрикции 🙂

 

Не мога и не искам да гадая какви статистическо-счетоводни трикове правят (признавам, мениджмънта им наистина е добър в някои неща), но на секундата бих се хванал на бас за много пари, че реалната им затовареност специално от/до България и специално за април е значително под цитираните 75%.

 

Дори наскоро рестартираните полети до Лутън са със средна затовареност около и под 50%. Подчертавам, имам доста сигурни източници и не говоря наизуст.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Е разбира се, билети както сам виждаш се продават до последно, но често полетите след това ги няма 🙂

 

Не мога и не искам да гадая какви статистическо-счетоводни трикове правят (признавам, мениджмънта им наистина е добър в някои неща), но мога да се хвана на бас на много пари, че затовареността им специално от/до България е значително под цитираните 75%.

 

Дори наскоро рестартираните полети до Лутън са със средна затовареност около и под 50%. Подчертавам, имам доста сигурни източници и не говоря наизуст.

Под 75% е със сигурност

Всъщност мога да се опитам да проверя за април примерно ,за дадена дестинация по ден и затоварване на пътници,ако има бас де 🤣

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Някой има ли инфо при каква затовареност на Уиз се избиват разходите? При стандартните а/к , продажбата на билетите на първа класа само по себе си покриват разходите за целият полет.

 

Една илюстрация защо в последният ден  билетите често са на умопромачителна цена:

 

 

82DEF26F-C042-4677-BB02-6A44C72B9826.jpeg

  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 27 минути , Георги Матеев каза:

randy всъщност е стюард в Bulgaria Air

Не randy, а @randi !  Но днес ти е простено! Нали си именик.  Аз обаче, искам да попитам @randi дали знае кога Bulgaria Air ще анулират полета си  София-Москва с дата 17.05 (и следващите София-Москва, разбира се)? Не просто продават на сайта си, ама и цените са от 150евро.

Връзка към коментар
преди 8 минути , Георги Матеев каза:

Дори наскоро рестартираните полети до Лутън са със средна затовареност около и под 50%. Подчертавам, имам доста сигурни източници и не говоря наизуст

Твоите наблюдения няма как да не са верни, все пак превозените пътници за целият месец са само 7х ххх, а България е една малка частица от този пазар.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 minute ago, stanislavpp said:

Някой има ли инфо при каква затовареност на Уиз се избиват разходите? При стандартните а/к , продажбата на билетите на първа класа само по себе си покриват разходите за целият полет.

82DEF26F-C042-4677-BB02-6A44C72B9826.jpeg

Няма такова число. При ултра лоу кост авиокомпаниите като Уиз ер първостепенна задача е да се напълни самолета и да се постигне над 90% запълняемост. Ако няма търсене свалят цените до 1 евро и пак пълнят самолета. Средният разход на седалка обаче беше някъде малко над 30 евро в една посока. Ако от билет и допълнителни услуги не могат да вземат поне 30-35 евро, полетът може да бъде на загуба и при 90% запълняемост.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 10 минути , stanislavpp каза:

Твоите наблюдения няма как да не са верни, все пак превозените пътници за целият месец са само 7х ххх, а България е една малка частица от този пазар.

Принципно си прав, но специално за случая е по-различно - през април Wizz оперираше единствено на 3 пазара, всичко останало беше спряно. С други думи България в общи линии беше 33% от целия им бизнес, а не малка частица.

 

Тоест при другите 2 пазара е трябвало да има над 95% затовареност за да се компенсира по-слабия БГ пазар, но това просто ми звучи нереално. Точно затова поставих под съмнение тези 75%, които изглеждат достижими само, ако се броят продадените билети, а не реално превозените пътници. Просто е въпрос на елементарна аритметика. Не ме разбирай погрешно, в тази криза да летиш с 75% разпродадени седалки принципно хич не е лошо, независимо как е постигнат резултата, но въпросът е че не на всяка от тези седалки е имало човек 🙂

 

По другия ти въпрос, онзи ден точно гледах една подробна таблица, сравняваща повечето авиокомпании при какъв % затовареност излизат на нула, но не мога да я намеря в момента. При Ryan и Wizz беше някъде около 75-80%. Метни око и на тази статия, донякъде е по темата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 10 минути , Topfly каза:

Едно 20-30% от тези 75% вероятно са летяли виртуално с предварително купени билети...

Абсолютно, точно това исках да кажа и аз и баш там се чупи сметката... Да, 75% продадени седалки (това е наистина възможно), но не повече от 40-50% реална средна затовареност.

 

За да съм напълно обективен обаче ще добавя, че независимо колко се възмущавам от клиентска гледна точка от някои политики на Wizz (умишлената липса на гъвкавост, продажбата на билети за 'забранени' полети и тн) ако аз управлявах ултра лоу-кост авиокомпания в Източна Европа най-вероятно щях да правя абсолютно същите номерца. Особено, когато е въпрос на оцеляване.


С други думи - хич не ме кефи, но поне го разбирам 🙂 И въпреки всичко предпочитам да ги има още дълго на пазара. Представям си как ще цъфнем, ако Wizz/Ryan се изнесат от България.

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, lio каза:

Да, пари възстановени по картата от закупуване е там някъде, пари възстановени по друга карта, даден нов айбан от теб до 60 дни, а кредити до 72 часа. Така ми обясниха.

А дали ще изпратят някакъв имейл в тази връзка, защото резервацията я няма вече в профила ми, но нямам и имейл от тях за разговора, който съм провела?

Връзка към коментар

За сега не мислят да се изнасят! Точно сега чета една статия, че до следващия юни общо 22 нови самолета ще дойдат във флота на Уиз ер, а 8 по стари ще ги върнат на лизингодателите. След една година общо ще имат 135 самолета..Въпреки кризата изобщо не мислят да се отказват от растежа...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Тази година и католическият и православният Великден бяха през април.Много хора планират отпуските си от рано и е твърде възможно голяма част от билетите да са продадени още преди да се чуе за вируса.Не знам доколко данните за април биха могли да са адекватни за реалният брой пътуващи.Анализът за май ще е по-интересен.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Wizz Air launches 8 new routes from Vienna!

Айде 😊 честито и на Бургас.

WizzAir4-ST-800x500.jpg

Great news! The Hungarian low-cost carrier is going to open 8 new routes from its Austrian base of Vienna between July and October.

Wizz Air has announced today the launch of eight new routes from Vienna to Brussels, Tallin, Bourgas, Constanta, Rhodes, Heraklion, Zakinthos and Marrakesh.

New routes:

Route Operating days Launch date Fares from**
Vienna – Brussels (Charleroi) Tuesday, Wednesday, Thursday, Saturday, Sunday 1 July 2020 EUR 19.99
Vienna – Tallinn Tuesday, Thursday, Saturday 2 July 2020  EUR 24.99
Vienna – Rhodes Thursday, Sunday 2 July 2020 EUR 29.99
Vienna – Heraklion Thursday, Sunday 2 July 2020 EUR 29.99
Vienna – Bourgas Monday, Friday 3 July 2020 EUR 19.99
Vienna – Constanta Monday, Friday 3 July 2020 EUR 19.99
Vienna – Zakynthos Tuesday, Saturday 4 July 2020 EUR 29.99
Vienna – Marrakesh Thursday, Sunday 27 October 2020 EUR 39.99

 

За повече инфо цък.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 33 минути , Topfly каза:

За сега не мислят да се изнасят! Точно сега чета една статия, че до следващия юни общо 22 нови самолета ще дойдат във флота на Уиз ер, а 8 по стари ще ги върнат на лизингодателите. След една година общо ще имат 135 самолета..Въпреки кризата изобщо не мислят да се отказват от растежа...

Да не казваме V2, преди да имаме V1 :laugh:

Връзка към коментар
Преди 1 час, Дънди каза:

А дали ще изпратят някакъв имейл в тази връзка, защото резервацията я няма вече в профила ми, но нямам и имейл от тях за разговора, който съм провела?

 

Не мисля, че изпращат потвърждения на мейл след разговор с тях. По-скоро сега ще следим за това, което сме се разбрали с тях. Не мисля, че ще има проблем, разговорите се записват и за всяко действие по акаунтите има история, винаги могат да проверят какво е станало.

всичко ще е наред 🙂

Връзка към коментар

Моя приятелка бачка на ВИП-а на летище София, но сега я въртят и на двата терминала. Каза, че полетите на Уиз от началото на май са почти пълни- 180-200 човека, а пътуващите 75-80 % били мургави. Кръстосват Европа като обезумели.

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
8 minutes ago, bibi said:

Моя приятелка бачка на ВИП-а на летище София, но сега я въртят и на двата терминала. Каза, че полетите на Уиз от началото на май са почти пълни- 180-200 човека, а пътуващите 75-80 % били мургави. Кръстосват Европа като обезумели.

В момента като алтернатива няма и автобуси. Единствената алтернатива за тези които искат да работят някаква сезонна работа са самолетите на Уиз ер...

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , bibi каза:

Моя приятелка бачка на ВИП-а на летище София, но сега я въртят и на двата терминала. Каза, че полетите на Уиз от началото на май са почти пълни- 180-200 човека, а пътуващите 75-80 % били мургави. Кръстосват Европа като обезумели.

ВИП на летището се обслужва от служител на Летище София,полетите на Уизер от Голдер Хендлинг.

Тя няма как да има поглед върху това.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.