Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Не говорим за подценяване, а за непостоянство. Гастербайтерите не могат непрекъснато да се точат до тука и обратно, или пък да посрещат роднини и приятели всеки ден. Докато туристическия поток е по-постоянен и не така концентриран около 4 заветни дати през годината.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имам следния проблем. Бях отбелязала места още при купуването на билети, но тогава имах проблеми със сайта и явно нещо е станало и сега на единия пътник пише, че не е избрано място. Отивам на избор на места и виждам, че са останали само няколко от тези най-отпред с много място за крака. Тоест аз реално няма от какво да избирам, а не желая да купя от тези скъпите. Като направя чек-ина едва ли ще ми предложи нещо по-различно като схема, то като не са останали други свободни места. И сега какво се случва, как да процедирам?

Връзка към коментар

Ами изчакваш да почне безплатния чекин и получаваш някакво място, най-вероятно от по-скъпите, безплатно.

 

Няма такъв филм "безплатно" при нискотарифните, вероятно системата предварително е запазила достатъчно места отговарящи на продадените билети и в процеса на чекин ще бъде избрано едно от тези места на автоматичен принцип... ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Wizz промениха часа на излитането от София до Барселона с 5 минути (от 19:10 на 19:15) и веднага ми пратиха имейл с опция за канцелиране и т.н. 

 

Приятно изненадан съм от бързата реакция този път. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Е нали 4 дена преди полета чекина е безплатен и ти дава произволно място? Тогава ще даде някое от останалите свободни места, това имам предвид. При положение, че са останали само от местата с повече място, трябва да даде от тях.

Възможно е пак да иска пари, но това според мен не е редно (би трябвало да осигурява и безплатни места) и би трябвало да се оправи с обаждане примерно...

Връзка към коментар

Ами ако всички други са заети, какво става? На мен са ми давали премиум места (платени) при чекин на летището без да плащам допълнително, защото други няма. Това не с Уиз де.

Иначе пък обявяват, че има и безплатни места с автоматичен избор, пък те карат да платиш задължително (че и избор нямаш, примерно са останали 2-3). На това поне по белия свят не се гледа добре, мисля, че се казваше bait and switch на английски.

Връзка към коментар

Ноември исках да купя две места едно до друго и ми даде, че има 4-5 свободни единични. При полета имаше поне 20 свободни места. София-Болоня.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам, аз продължавам да мисля, че съвсем логично е системата да запазва по едно място за всеки закупен билет. Ако мястото бъде закупено предварително, същото се визуализира. Ако не бъде закупено предварително, същото стои скрито в системата до дните на безплатен чекин. Иначе излиза, че компанията продава билети без да държи сметка на капацитета на самолета. Да, знам, че има и подобна теория според която компаниите продават повече билети, защото на всеки полет има отказали се и неявили се, но това е практика при традиционните компании и не знам доколко е приложима при нискотарифните...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Те си гледат бройката, не е задължително да блокират конкретно място. Все пак, като искаш да си избереш би трябвало да ти дава избор поне и с твоето предварително блокирано място, ако не и с всички такива. Ама не съм им правил аз системата, не знам как е.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Говорите за безплатен чек-ин 4 дни преди полет. Нали от 30 дни до 3 часа преди полета е безплатен чек-ина? Четох в сайта, за да видя да няма промяна, но никъде не видях такова нещо. Бихте ли обяснили?

 

Току-що влезнах пак в профила си и гледам, че вече има място назначено /8Д/ без да съм го избирала. За съжаление не е от предните места и е в другия край на самолета спрямо това на спътника ми, но какво да се прави - за толкова пари толкова. За 50лв. да идеш до Лондон си е супер :)

Редактирано от ivelina666
Връзка към коментар

Не знам, аз продължавам да мисля, че съвсем логично е системата да запазва по едно място за всеки закупен билет. Ако мястото бъде закупено предварително, същото се визуализира. Ако не бъде закупено предварително, същото стои скрито в системата до дните на безплатен чекин. Иначе излиза, че компанията продава билети без да държи сметка на капацитета на самолета. Да, знам, че има и подобна теория според която компаниите продават повече билети, защото на всеки полет има отказали се и неявили се, но това е практика при традиционните компании и не знам доколко е приложима при нискотарифните...

Така е,ето и какво пишат в сайта си :На пътници, които не изберат място, ще им бъде разпределено такова по време на чекирането."

Връзка към коментар

И Виз и Райън дават от скъпите места като свършат другите. Даже при Райън бяха останали 8-9 места - едно на 7ми ред, целия един ред на аварийните и още 2-3 назад. Мен ме чекира на 7ми ред, втория на аварийните. (бяхме двама на отделни резервации). После и двамата пътувахме на аварийните  :rolleyes:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

МАЛЪК КАБИНЕН БАГАЖ 42 X 32 X 25 СМ

Понеже няма промяна в размерите на малкия салонен багаж ... това реплика към моето мнение ли е?   

В него става дума за допълнителната чанта, която получават заплатилите си приорити бординг. :)

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Моля ви, кажете ми как да сменя име на пътник в сайта на  Wizz ? Влизам в пътния план-промяна на име-отваря се нов прозорец, но там където е написано предишното име и искам да го сменя с друго, не е активно. Как става?

 

Поради бъгове в сайта на уиз, когато си купувах билет, стана така, че съм купила 2 билета на мое име за 1 полет, получих две фактури и два пътни плана. Сега искам да сменя името на пътника на единия билет, за да пътува друг човек, и не мога.

Моля за помощ :(

 

В сайта им пише "промяна на пътник 45 EUR онлайн" ??? Да им звъня ли?

Редактирано от Емика
Връзка към коментар

Никаква смяна! Обаждате се на Wizz да ви анулират втория билет с дублираното име и си купувате нов за другия пасажер.

 

Да! Обадих им се, казаха, че не може да сменят името и до 10 дни ще ми възстановят сумата, като поясниха кой номер резервация ще бъде анулиран.

 

Благодаря за бързият отговор! Поздрави :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Иначе понеже ми се е налагала корекция на име на издаден билет, става само с обаждане по телефона. Беше сбъркана 1 буква в името и в сайта им нямаше вариант за промяна/корекция на името, освен тази, която излиза 90 лв. някъде. Звъннах на импулсния им телефон и след известно време слушане на музика, коригираха името безплатно.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.