Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте,

При чекирането допуснах грешка и размених номерата и съответно валидността на личните карти на  двамата пътници.

Може ли да ме посъветвате какво мога да направя сега. Обратния полет не съм чекирала, не знам дали това въобще има значение.

 

Чекираш се на връщане. И данните на отиване автоматично се променят. Пробвай да видиш дали ще стане. Нищо не губиш. На мен така ми се случи същото и с изненда установих, че отиването също е променено.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Много благодаря за бързите отговори.

След цигара и половина слушане на музика и тропане на място  се свързах по телефона. С кода на резервацията ми анулираха грешното чекиране и сега мога да започна отново.

Да не ми се налага , но ако се случи пак под пара и с едно око да въвеждам данни , ще пробвам варианта с коректните данни за обратния полет.

Връзка към коментар

Да потвърдя - трябва търпение за свързване с 02/4928367. Вдигнаха ми чак на 29-ата минута и свършихме работа.

 

Уиз бяха променили с 30 минути един полет до Бергамо, което разбира се е незначително. 

Аз да задам един тъп въпрос. Фактът, че са променили часа на излитане ли ти дава това право да канселираш резервацията?

Връзка към коментар

Аз да задам един тъп въпрос. Фактът, че са променили часа на излитане ли ти дава това право да канселираш резервацията?

 

Да, разбира се. При промяна в графика имаш право да отмениш резервацията, ако новите часове не те устройват.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз да задам един тъп въпрос. Фактът, че са променили часа на излитане ли ти дава това право да канселираш резервацията?

 

да, дава ти право да канселираш; пък добра стратегия е да не бързаш да правиш нищо, особено ако до пътуването има време; и ако по някакви причини не можеш да пътуваш си взимаш парите, ако цените паднат отменяш пътуването и резервираш на по-ниската цена и т.н.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Мирослав Василев

Интересуваме при плащане с банков превод, плащането трябва да се извърши до 24 часа от резервирането на билетите (примерно от 12:00 до 12:00 на другия ден) или да се плати на другия ден до 22 часа примерно?

Връзка към коментар

Интересуваме при плащане с банков превод, плащането трябва да се извърши до 24 часа от резервирането на билетите (примерно от 12:00 до 12:00 на другия ден) или да се плати на другия ден до 22 часа примерно?

Чак часовете няма нужда да гледате.

Ако резервирате в петък, може да платите и в понеделник.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За кои дати ти бяха полетите до Кутаиси ? Моите са в края на Април и се чудя, кога ли ще получа мейл за отказа им ?

 Получих отговор от Уиз ,както за причините на спирането на дестинацията ("по икономически причини"),така и за стандартните варианти при канселиран полет .Не съм решил какво да правя,едва вчера научих.Датите на полета СФ-Кутаиси са ми фиксирани...Резервирах и хотели в периода,та ще мисля кой е най-удачния вариант.

Връзка към коментар
Мирослав Василев

Чак часовете няма нужда да гледате.

Ако резервирате в петък, може да платите и в понеделник.

Правилото е 24 часа от резервирането на билетите, но обикновено изчакват плащането поне 4-5 дни преди да анулират резервацията

Благодаря ви много.

Връзка към коментар

За кои дати ти бяха полетите до Кутаиси ? Моите са в края на Април и се чудя, кога ли ще получа мейл за отказа им ?

При мене мина точно един месец от момента, в който махнаха Малмьо като опция в сайта си, докато получа мейл.

Полетите ми щяха да са в средата на април, а мейл получих в началото на тази седмица. Преди това бях попълнил форма за оплакване в сайта им.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Въпроса е , че членството ми в Wizz club изтича на 27 Февруари и исках да си взема 20 % от Wizz заради отказа и да си измисля нова дестинация, а те ще ми го предложат като опция, най-вероятно когато вече нямам членство. Но здраве да е, ще ги откажа и ще се съсредоточа повече върху Ryan, вече не са само те.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

edbloom, на предната страница Duke e обяснил как бързичко си е прибрал парите, Доколкото схванах посочените телефони не са импулсни, а просто изискват повечко търпение.

Редактирано от bibi
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За кои дати ти бяха полетите до Кутаиси ? Моите са в края на Април и се чудя, кога ли ще получа мейл за откНачалотж

Началото на май.Нямам мейл и аз.Питам се дали  да го чакам или да постъпя като Duke,прибирайки си парите преди да получа официалното уведомление.Ако bibi е права,и посочения тел.номер не е импулсен,ще им се обадя,за да заявя връщане на сумата за платените билети.

Редактирано от Georgie
Връзка към коментар

Влизат ми в черният списък, те ще ме търсят, не аз тях, ама ще е късно. Усещам как няма да си вадя ново членство. Иначе благодаря за информацията.

За нищо.Вчера с един приятел си говорехме същото-взеха да правят все повече глупости,и нормално се сетихме за Ryan,макар че няма да спра да летя с Уиз.

Редактирано от Georgie
Връзка към коментар

Не не е въпроса, че им е отпаднала линията, а че правят селски номера, ние да им звъним и слушаме музичка по 20-30 мин. И да не може да си използваме парите за други полети при положение, че се знае че линията отпада. Моите билети за Грузия са купени на 5 Януари, деня в който се върнах от там и какво се оказва, че ще седят 4-5 месеца блокирани и те ще си оперират с тях. Те трябва да си гледат клиентите, не ние да им се молим.

Редактирано от edbloom
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не не е въпроса, че им е отпаднала линията, а че правят селски номера, ние да им звъним и слушаме музичка по 20-30 мин. И да не може да си използваме парите за други полети при положение, че се знае че линията отпада. Моите билети за Грузия са купени на 5 Януари, деня в който се върнах от там и какво се оказва, че ще седят 4-5 месеца блокирани и те ще си оперират с тях. Те трябва да си гледат клиентите, не ние да им се молим.

 

Абсолютно си прав. Само където хората забравят тези моменти, когато пуснат отново много евтини билети... 

Връзка към коментар

Сигурно и аз ще летя с тях при ниски цени, но при равни или близки условия е ясно кой ще избера. Сега се сещам на прима виста, Volotea, когато промениха отсечки на Матеев и Двуцветко за полети купени по 1евро как им предложиха алтернативи и ваучер от 50 евро веднага и им бяха звъннали по телефона. Тук Wizz се държат като автобусна компания от България тип Юнион и разни от сорта.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Не не е въпроса, че им е отпаднала линията, а че правят селски номера, ние да им звъним и слушаме музичка по 20-30 мин. И да не може да си използваме парите за други полети при положение, че се знае че линията отпада. Моите билети за Грузия са купени на 5 Януари, деня в който се върнах от там и какво се оказва, че ще седят 4-5 месеца блокирани и те ще си оперират с тях. Те трябва да си гледат клиентите, не ние да им се молим.

Напълно си прав,не е нормално да поставят клиентите си пред такива затруднения.Отменят платени полети,когато им хрумне,парите на хората стоят сума ти време при тях,връзката с компанията е почти невъзможна....Не мога да повярвам ,че такова е поведението на голяма и популярна компания в днешни дни.Наистина е безобразие!

Редактирано от Georgie
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Присъединявам се към мненията, че са гадюхи. И не искам да чета нещо от сорта ,като не ти харесват, не пътувай с тях,

На някой случвало ли му се подобно нещо.  Вчера купих едни билети от 20% намаление.  Гледам цена 50 лв, като пусна за трима цената излиза по 60 лв.  Приемаме, че по 50 лв, е бил само един билет. Това вече сме го играли. Все пак купих билетите по 60 лв.  Но истински се изненадах, когато след около час отново билетите бяха по 50 лв. Нарочно пробвах за 5 билета и всички си бяха по 50 лв.  Ха сега де. Номера от селски вечеринки. Изключително некоректни са в страшно много ситуации. Това не ми изглежда вече и като пазарни трикове и не знам като са им евтини цените, дали имат право на такова отношение към клиентите си.

И  да добавя още нещо. Понеже пробвах много дати. При около 60% , като зададеш за двама човека (или повече), цената се променя нагоре. Излиза, че има някакво символично намаление само за един човек...

Редактирано от ruwenzogy
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Абсолютно си прав. Само където хората забравят тези моменти, когато пуснат отново много евтини билети... 

Съгласен съм.Повечето,привлечени от ниските цени,игнорираме евентуалните неудобства,които ще се наложи да търпим.  

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Брей, чаках 65 страници, за да прочета това, което повтарям от самото начало на темата... :lol:

 

Няма безплатен обяд, поредно потвърждение на тази стара максима! :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

.Повечето,привлечени от ниските цени,игнорираме евентуалните неудобства,които ще се наложи да търпим.  

Нито пък високите цени са някаква гаранция, че няма да има неудобства.  ;)

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.