Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Брей, чаках 65 страници, за да прочета това, което повтарям от самото начало на темата... :lol:

 

Няма безплатен обяд, поредно потвърждение на тази стара максима! :)

Duke,жалкото е ,че  го дочака. :).Аз пък просто спестявах критиките си дълго време,не че ги нямах.Но какво от това,че тук изразяваме недоволството си?Не мога да посоча алтернатива,факт.

Не не е въпроса, че им е отпаднала линията, а че правят селски номера, ние да им звъним и слушаме музичка по 20-30 мин. И да не може да си използваме парите за други полети при положение, че се знае че линията отпада. Моите билети за Грузия са купени на 5 Януари, деня в който се върнах от там и какво се оказва, че ще седят 4-5 месеца блокирани и те ще си оперират с тях. Те трябва да си гледат клиентите, не ние да им се молим.

Моите взех около 17 януари...

Редактирано от Georgie
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз също бях решил, че няма повече да подновявам груповото си членство в WIZZ, щото обикновено покрай това членство все търся още няколко спътници, уж за да немерим по-изгодно настаняване и други подобни намаления. Обаче в повечето случаи това значи да се примиря с по-висока цена на полета, плюс изчакването да навия тоя и оня и докато се събере групичка цените скачат още нагоре.

И преди е имало некоректно отношение на УИЗ, чакал съм по над 6 часа да ми излети самолета за Бари, примерно, без да дадат каквато и да е информация защо е това закъснение. Но сега това безхаберие минава границата на търпимостта ми. Един месец, откак се знае, че полетът ми е прекратен, и чак тогава се сещат да ми пратят мейл, при това с грешки в него, както става ясно (а тия грешки може и да се нарочни, защото заради тях оставам с впечатление, че ми скриват една от опциите за обратно получаване на парите по банковата сметка). И после нито успявам да се свържа с тях, нито те са ми се обадили още.

Моето членство изтича в началото на юни, затова все още активно следя в сайта им, но май ще е основно да си накупя за ппрез лятото билети за вътрешните полети София-Варна, които доста ме устройват, вместо да търпя редовните двучасови закъснения на нощния влак София-Добрич. Особено към София полетите са много удобни, защото маршрутките от Добрич за Варна спират на 300 метра от летището. Вече взех билети за родителите ми да дойдат в софия през пролетната ваканция, взех и за себе си билет за дните около Гергьовден, че на 5 май в Добрич организират среща на випуска ми и тия полети са ми единствения шанс да присъствам. Ама след юни нямам намерение повече да резервирам международни полети с УИЗ. Толкоз години други хора са "намазвали" покрай моето членство, време е някой друг да се прежали и да ми връща услугите, но надали ще се намерят такива будали.

Редактирано от master_of_germs
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Според вас има ли смисъл от изразено в писмена форма мнение/становище от това общество на пътешественици Магеланци, до управата на Уиз по споделени от съфорумци проблеми?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Според вас има ли смисъл от изразено в писмена форма мнение/становище от това общество на пътешественици Магеланци, до управата на Уиз по споделени от съфорумци про

Логичен въпрос,но въпреки че Уиз са натоварени с   критика от адски много хора (виждам го във Фейсбук страницата им),не променят некоректното си поведение.Мнението ни ще бъде просто поредното изразено недоволство.Много съм скептичен .

Връзка към коментар

По закон могат да отменят полета до 2 седмици преди датата му и да не дължат компенсации, така че ако ви информират в тоя срок всичко е изрядно от тяхна страна. Може би все още служителя, който отговаря за това не се е дотътрил за да информира всички, със сигурност иначе ще получите информация и без да се налага да слушате музичката :)

 

Може да отнеме време обаче, тези 2 седмици прилично им развързват ръцете, а и нещата в бизнеса са много динамични. Нищо не пречи утре например да върнат полетите, особено за тези от вас, които са купили доста напред във времето, може би и за това още няма официално канселиране, може решението да е предпоследно. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Сигурно и аз ще летя с тях при ниски цени, но при равни или близки условия е ясно кой ще избера. Сега се сещам на прима виста, Volotea, когато промениха отсечки на Матеев и Двуцветко за полети купени по 1евро как им предложиха алтернативи и ваучер от 50 евро веднага и им бяха звъннали по телефона. Тук Wizz се държат като автобусна компания от България тип Юнион и разни от сорта.

 

Услуга, която не е по скъпа от тази Юнион Ивкони няма как да е значително по качествена! Волотеа не е добра база за сравнение, защото са много по малка авиокомпания, която години наред работеше на загуба. Кол центърът по принцип е много скъпа услуга и ако служителите в кол центъра не са натоварени постоянно само за да има свободен капацитет в извънредна ситуация или пътниците трябва да платят това удоволствие през по скъпи цени на билетите или акционерите през загуба за авиокомпанията. Както каза Duke безплатен обяд няма!

Разбира се резонен въпрос е защо изобщо има нужда от кол център и не може ли всички проблеми да се решават онлайн? Това обаче не е проблем само на Уиз ер, а на почти всички авиокомпании и явно е въпрос на развитието на изкуствения интелект за да може да се решат всички казуси. Програмист, който реши този проблем, вероятно ще стане милионер ;)

 

Що се отнася до разни закани с кого ще летиш, погледни разписанията на НТА от София или от повечето бази в Европа и ще видиш, че истинска конкуренция няма, защотото по 80-90% от дестинациите имаш избор само от една НТА, но и там където има избор разписанието е направено така, че няма пряка конкуренция. Трудно може да видиш самолет на Wizz air и Ryanair излитащи сутринта в 6 часа към една и съща дестинация.

 

Въпреки всичките им кусури аз лично симпатизирам на Уиз ер, защото те са единствената авикомпания за която пазарът в Източна Европа е стратегически. Ryanair без никакъв проблем биха могли да си затворят базата в София и нито един акционер в авиокомпанията няма да им зададе въпроса защо са го направили! За Уиз ер обаче Източна Европа е основен пазар и много по трудно биха се изтеглили.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Логичен въпрос,но въпреки че Уиз са натоварени с   критика от адски много хора (виждам го във Фейсбук страницата им),не променят некоректното си поведение.Мнението ни ще бъде просто поредното изразено недоволство.Много съм скептичен .

 

Какво означава за теб адски много? Миналата година са превозили 23 милиона пътници и всяка година ръста на пътниците е двуцифрен? 98-99% от полетите ги изпълняват без сериозен проблем. Тези 1-2% процента пътници обаче като бройка са до 500 000 души, а от тях 1000-2000 се оплакват във Фейсбук. Общо служителите на Уиз ер са 3000 души. Ако предположим, че 10% от тях работят в кол центъра, добре се вижда каква огромна работа трябава да свършат тези 300 души. За да има осезаемо подобрение на обслужването на Уиз ер вероятно трябва да наемат поне 3000 души в кол центъра и така да удвоят общия брой на служителите на авиокомпанията. Ако един служител в кол центъра струва 1000-1500 евро на авиокомпанията (заплата, осигуровки, офис и т.н.), това са около 40-60 милиона евро допълнителни разходи на година или около 20% от печалбата на авиокомпанията. При положение, че броят на пътниците расте с двуцифрен процент, а недоволните като процент от пътуващите са много малко и нямат реална алтернатива да пътуват на подобна цена до избраната дестинация, защото да си променят политиката?

Ryanair тогава как могат да си позволят да осигурят безплатно обслужване през чата?

 

Не съм ползвал до сега чата на Ryanair, но скоро ползвах чата на Air Asia и там чаках един час докато ми дойде реда в чата. Напълно възможно е Ryanair да използват някакъв софтуер с изкуствен интелект, който в значителна част от случаите да отговаря автоматично и това да прави много по ефективна работата на кол центъра.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

 

Не съм ползвал до сега чата на Ryanair, но скоро ползвах чата на Air Asia и там чаках един час докато ми дойде реда в чата. Напълно възможно е Ryanair да използват някакъв софтуер с изкуствен интелект, който в значителна част от случаите да отговаря автоматично и това да прави много по ефективна работата на кол центъра.

 

 

Не бих казал, че е изкуствен интелект, леко неграмотни са :lol:  но са безплатни, не се чака много.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не бих казал, че е изкуствен интелект, леко неграмотни са :lol:  но са безплатни, не се чака много.

 

Ако са неграмотни е възможно изобщо да не ти отговаря човек, а някакъв софтуер подобен на Google translate ;) 

Връзка към коментар

Какво означава за теб адски много? Миналата година са превозили 23 милиона пътници и всяка година ръста на пътниците е двуцифрен? 98-99% от полетите ги изпълняват без сериозен проблем. Тези 1-2% процента пътници обаче като бройка са до 500 000 души, а от тях 1000-2000 се оплакват във Фейсбук. Общо служителите на Уиз ер са 3000 души. Ако предположим, че 10% от тях работят в кол центъра, добре се вижда каква огромна работа трябава да свършат тези 300 души. За да има осезаемо подобрение на обслужването на Уиз ер вероятно трябва да наемат поне 3000 души в кол центъра и така да удвоят общия брой на служителите на авиокомпанията. Ако един служител в кол центъра струва 1000-1500 евро на авиокомпанията (заплата, осигуровки, офис и т.н.), това са около 40-60 милиона евро допълнителни разходи на година или около 20% от печалбата на авиокомпанията. При положение, че броят на пътниците расте с двуцифрен процент, а недоволните като процент от пътуващите са много малко и нямат реална алтернатива да пътуват на подобна цена до избраната дестинация, защото да си променят политиката?

 

Не съм ползвал до сега чата на Ryanair, но скоро ползвах чата на Air Asia и там чаках един час докато ми дойде реда в чата. Напълно възможно е Ryanair да използват някакъв софтуер с изкуствен интелект, който в значителна част от случаите да отговаря автоматично и това да прави много по ефективна работата на кол центъра.

Мисля като теб,давам си сметка за предизвикателството да  обслужваш  хиляди клиенти,и се мъча да  разбера Уиз.Въпреки това не искам да се лиша от правото си да бъда недоволен,разбира се,само за някои неща.Нека погледнем нещата от другата страна,срещуположната на компанията.:)Самите Уиз са приели,че са в състояние,и желаят,да правят толкова голям бизнес.Това е фирмена политика и е ок.И все пак не е добре да поемаш повече работа,отколкото си в състояние да вършиш.:)Ами големият бизнес изисква и кол.център,който да бъде адекватен.Процента печалба,който биха загубили от назначаването на още хора,примерно,в кол.центъра им наистина не ме интересува.Факт е ,че и те не се интересуват от щенията ми.:)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Всичко опира до преценяване на ползите и вредите. Ако лошото им обслужване гони повече потенциални клиенти (респективно потенциални печалби), от колкото биха били разходите за подобряване на обслужването, то тогава ще го подобрят. В обратния случай, ако потенциалните загуби са по-малко от разходите за назначаване на допълнителни служители, изготване на процеси по обслужване и т.н., то няма да има подобрения.  

 

Всички авиокомпании, че даже и всички компании от всякакви сфери, които работят с крайни клиенти си правят тази сметка, въобще не е някакъв феномен ограничен до Уиз, Раян, Луфтханза или авиацията въобще. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ама те са на английски

 

Не съм ползвал чата на Ryanair и не знам на какви езици е, но ако е само на английски в Източна Европа доста трудно би бил алтернатива на кол центъра, защотото повечето хора са доста зле с английския. Дори да е само на английски обаче пак трябва да може да разбере граматически неправилно зададен въпрос и да отговори адекватно, което при сегашното ниво на техниката не е сигурно, че ще даде задоволителен резултат. Възможно е естествено чат центъра на Ryanair да е в Индия или на някое друго място с не особено добър английски.

 

Проблемите при авиокомпаниите обаче не са неограничени. Би могло от едно падащо меню да си избереш от топ 20-30 най-честотото срещани проблеми и поне тях да може да си ги решиш без човешка намеса.

Връзка към коментар

Обажданията до кол центровете им са част от приходите им. Като клиенти трябва да приемем този факт. няма никакво логично обяснение защо не могат да ти изпратят автоматично фактура на индивидуален клиент, ако си се объркал при закупуването и си поръчал служебна фактура. Данните си ги има записани в профила, въпрос е на едно кликване. Защо трябва да се звъни на кол център и да се плащат 30-40 лв? Това е доход. Разбирам ги- общо-взето няма от какво друго да печелят. Кол център и багаж.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Според мен бройката на предполагаемите служители в call-center-a е твърде завишена. Това значи по около 15 служетели на всеки един милион пътници. В България силно се съмнявам да имат 20 човека, които да отговарят само за това.

Връзка към коментар

Обажданията до кол центровете им са част от приходите им. Като клиенти трябва да приемем този факт. няма никакво логично обяснение защо не могат да ти изпратят автоматично фактура на индивидуален клиент, ако си се объркал при закупуването и си поръчал служебна фактура. Данните си ги има записани в профила, въпрос е на едно кликване. Защо трябва да се звъни на кол център и да се плащат 30-40 лв? Това е доход. Разбирам ги- общо-взето няма от какво друго да печелят. Кол център и багаж.

 

Не разбирам какъв ти е проблема ако си поръчал фактура за фирма? Просто няма да отчетеш фактурата във фирмата ако пътуването не е служебно и толкова...

Връзка към коментар

Според мен бройката на предполагаемите служители в call-center-a е твърде завишена. Това значи по около 15 служетели на всеки един милион пътници. В България силно се съмнявам да имат 20 човека, които да отговарят само за това.

 

Не знам колкоко души имат в кол центъра, но това е дейноста която по принцип изисква най-много персонал. Ако предположим, че 500 000 души на година трябва да им се върнат парите, да се обезщетят и т.н., а на още 1 милион души трябва да им оправят името, резервацията и т.н., това са минимум 1,5 милиона обаждания годишно. Ако едно обаждане трае средно по 5 минути, това е работа за 15 625 работни дни по 8 часа. Ако служителите в кол центъра са плътно заети 8 часа, като не ходят да обядват до тоалетна и т.н. и обажданията идват равномерно, а не на вълни, тогава 71 човека биха могли да свършат тази работа. Реалността обаче далече не е такава и затова предположих, че поне 300 души трябва да работят за да може и в по критични моменти кол центърът да работи нормално.

Никога не съм се занимавал обаче с кол център и е възможно да греша значително в сметките.

Връзка към коментар

Не разбирам какъв ти е проблема ако си поръчал фактура за фирма? Просто няма да отчетеш фактурата във фирмата ако пътуването не е служебно и толкова...

Трябваше да я отчета за младежки проект по Еразъм +... Няма име, няма reimbursement...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Присъединявам се към мненията, че са гадюхи. И не искам да чета нещо от сорта ,като не ти харесват, не пътувай с тях,

На някой случвало ли му се подобно нещо.  Вчера купих едни билети от 20% намаление.  Гледам цена 50 лв, като пусна за трима цената излиза по 60 лв.  Приемаме, че по 50 лв, е бил само един билет. Това вече сме го играли. Все пак купих билетите по 60 лв.  Но истински се изненадах, когато след около час отново билетите бяха по 50 лв. Нарочно пробвах за 5 билета и всички си бяха по 50 лв.  Ха сега де. Номера от селски вечеринки. Изключително некоректни са в страшно много ситуации. Това не ми изглежда вече и като пазарни трикове и не знам като са им евтини цените, дали имат право на такова отношение към клиентите си.

И  да добавя още нещо. Понеже пробвах много дати. При около 60% , като зададеш за двама човека (или повече), цената се променя нагоре. Излиза, че има някакво символично намаление само за един човек...

 

Нищо ново, същото като при синьо -жълтата колиба. :biggrin: От седмица дебнех едни билети. Първоначално УЖ оставаше едно място на 23.99Е. Вечерта оставаха две места на 21.99Е 23.99Е. След ден на сутринта паднаха на 19,99Е 21.99Е  , но се въздържах. По обяд ги взех на 9.99Е . :bye:    Системата им e лесна - трябва джиткане.

Как да дадеш 20 евро за билет със самолет, който използва вградена предна стълба. :lol:

 

M/у другото много започна да ми харесва новата интернет станица на Уиз. Дава възможност да изберем плащане по банков път, получавайки 5-6 дни за размисъл, сравнения, а дори можем  веднага да  го платим с кредитна/дебитна карта, докато виси в системата. Тази екстричка май я нямахме в старата версия. :)

 

post-248-0-17564300-1487530731_thumb.png

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Обаче в новия сайт не ми даде възможност да платя с Wizz сметка + карта. Ако потвърдя използване на Wizz сметка, ме хвърля веднаа на банков превод за цялата сума...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.