Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
  На 19.02.2017 г. в 19:07, Ilian359 каза:

Обаче в новия сайт не ми даде възможност да платя с Wizz сметка + карта. Ако потвърдя използване на Wizz сметка, ме хвърля веднаа на банков превод за цялата сума...

В стария сайт може. :)

Публикувано:
  На 19.02.2017 г. в 19:07, Ilian359 каза:

Обаче в новия сайт не ми даде възможност да платя с Wizz сметка + карта. Ако потвърдя използване на Wizz сметка, ме хвърля веднаа на банков превод за цялата сума...

Излиза банков превод като избор, но като натиснеш потвърди или продължи(каквото там беше) излизат данните за картово плащане. Което пак си е бъг, де. Миналата седмица така сума  време се се мъчих, пробвах, започвах отначало, накрая реших да го пусна по банка  и просто да не платя-натиснах  потвърди и платих с картата най-накрая :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Някой знае ли e-mail на Wizz, на който да им пиша? Висях на импулсния им телефон и така и не ми вдигнаха. Полетите от София до Кутаиси са преустановени, а аз имам invoice за платен полет, но никой не ми дава никакво обяснение по въпроса. В профила ми в wizzair.com нямам upcoming flights. Искам да питам тази долнопробна компания "какво правим" :)

Редактирано от digitalpr
  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 21.02.2017 г. в 9:43, digitalpr каза:

Някой знае ли e-mail на Wizz, на който да им пиша? Висях на импулсния им телефон и така и не ми вдигнаха. Полетите от София до Кутаиси са преустановени, а аз имам invoice за платен полет, но никой не ми дава никакво обяснение по въпроса. В профила ми в wizzair.com нямам upcoming flights. Искам да питам тази долнопробна компания "какво правим" :)

Питането е преместено в подходящата за това тема, където има и телефоните и дискусия относно отказаните полети

Публикувано:
  На 15.02.2017 г. в 13:14, Zaro каза:

Набелязал съм си 1-2 такива полета, които има голяма доза вероятност да бъдат отменени, ей така заради хазартния гъдел, сърбят ме пръстите да купя билети и да "намажа" 20% горница. Ако няма горница, има пътуване, празно няма. :)

Имах 3 такива, с връщане на 20% отгоре, трябва да си призная "пристрастяващо" е :)

 

Ама чак заради "заради хазартния гъдел" - браво!!

  На 14.02.2017 г. в 11:31, alienad каза:

Аз пък не виждам полети от Варна след октомври (само до София има). Само през летния сезон ли ще са до другите градове? Знаете ли?

От Маркетинга на ФраПорт правеха презентация на летище Варна на изложението Holiday&SPA Expo 2017 миналата седмица.

Казаха че полетите и до другите градове ще са целогодишни.

Публикувано:

Имам следното питане. Нали при УИЗ чекирането става един месец предварително. Ако се чекирам сега, а си добавя например багаж след  20 дни трябва ли да се чекирам отново, да си принтвам бордната карта наново, и ще ми се запази ли мястото, което ми е дадено, ако се чекирам днес

Публикувано:
  На 21.02.2017 г. в 11:29, ruwenzogy каза:

Имам следното питане. Нали при УИЗ чекирането става един месец предварително. Ако се чекирам сега, а си добавя например багаж след  20 дни трябва ли да се чекирам отново, да си принтвам бордната карта наново, и ще ми се запази ли мястото, което ми е дадено, ако се чекирам днес

Трябва да се чекираш отново и да имаш нова б.карта.

За мястото не знам.

Публикувано:

За мен е важно мястото, защото сме трима, а искам само един багаж, да не вземат да ми сменят мястото, че няма кой да държи за ръцете дамите при излитане и кацане....

  • Харесвам 4
Публикувано:

Абе май като се чекирам, вече нямам право да добавям нищо. Да не стане фал, и да не мога да си прибавя един багаж по-късно. Някой правил ли е този номер.?

Публикувано:
  На 21.02.2017 г. в 16:12, ruwenzogy каза:

Абе май като се чекирам, вече нямам право да добавям нищо. Да не стане фал, и да не мога да си прибавя един багаж по-късно. Някой правил ли е този номер.?

Вече съм чекирана за един полет и като влезна в резервацията си ми дава следните опции:

 

022.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 21.02.2017 г. в 16:24, Mary каза:

Вече съм чекирана за един полет и като влезна в резервацията си ми дава следните опции:

 

attachicon.gif022.png

В подкрепа на казаното от Mary, до последния ден с мейли те подканят да си увеличиш багажа.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
  На 21.02.2017 г. в 17:10, Емика каза:

В подкрепа на казаното от Mary, до последния ден с мейли те подканят да си увеличиш багажа.

 

 

И с 20% увеличение. Иначе нямаше да канят. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


2757.png2 NEW ROUTES FROM RIGA: REYKJAVIK & BARI2757.png


 


 


 


16831861_1225941314149952_64313932248945


 


 


 


 


 


 


Great news for vacation lovers in Riga! We will fly you to 2 holiday destinations: Reykjavik and Bari. The first flights to both cities will take off in June and we will fly twice a week to both Reykjavik and Bari.


 









 

 

Намират се билети по 70  евро  Рига Рейкявик Рига

 




Редактирано от traveler
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
  На 4.02.2017 г. в 20:43, alienad каза:

И при мен така се получи и звъних на телефона. Казаха ми да напиша възражението в раздел "Грешка при резервации ..." и в съобщението, което получих на e-mail вече не пишеше, че няма да ми върнат отговор. Така, че сега чакам отговор. Ако получа ще пиша. Много съм недоволна, защото, когато резервирах хотела пишеше 10 %, а ми върнаха 5%.

След повече от месец получих отговор на възражението си относно сумата, която ми възстановиха в wizz профила за резервация на хотел в booking:

 

"Относно Вашето запитване, бихме желали да Ви уведомим, че предлаганата стандартна отстъпка при резервация през booking.com е 5 %. За съжаление, след проверка, не успяхме да открием никакви индикации за различна отстъпка, предлагана от този партньорски сайт."

 

Всички знаем, че това не е така и отстъпката през юли миналата година, когато правих резервацията беше 10 %. За съжаление не мога да го докажа с нищо, защото в изпратената ми резервация го няма този процент. Той се изписваше в процеса на резервация, но аз не съм запазила тези екрани. 

Ето какво още ми пишат в отговора:

 

"Все пак, ще сме благодарни, ако можете да ни изпратите скрийншот на съобщението, което се е появило на страницата на Вашата резервация в booking.com."

 

Така, че ако някой има подобен проблем (по-горе в темата се бяха оплакали и други) и случайно си е запазил прозорците от процеса на резервация, може да пробва.

Редактирано от alienad
  • Харесвам 1
Публикувано:

Слушах музичка около час и после още половин. така и не успях да се свържа с тях. Получих обаче някаква фактура за минус еди си колко лева от Wizz, която горе долу е връщането от Кутаиси до София. Нямам движение в сметката си, но това значи ли че просто ще върнат парите и няма да предложат замяна на полета?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз се свързах снощи около 18 ч. на 02 492 8367 от раз и получих фактура, но за около 130 лв. по- малко. Друг път ми връщат сумите на 100%. Явно пак ще трябва да звъня.

Предложиха ми трите стандартни опции- смяна на полета,връщане на парите и 120% по кредит сметката им.

  • Харесвам 2
Публикувано:

И ние днес получихме фактура за връщане на 57% от стойността на билетите за Кутаиси /29.04-06.05/. Дали да изчакаме да видим дали ще върнат остатъка /43%/ или да се обаждаме по-навреме?

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Току -що виждам фактура от Уиз за сумата  минус 35 лв.за маршрута  София-Кутаиси 2.5.-6.5.2017 г..Не мога да разбера какво означава това?Сумата за платените от мен  билети е поне двойно по-голяма? Какво обяснение имате?

Редактирано от Georgie
Публикувано:
  На 22.02.2017 г. в 6:52, Georgie каза:

Току -що виждам фактура от Уиз за сумата  минус 35 лв.за маршрута  София-Кутаиси.Не мога да разбера какво означава това?Сумата за платените от мен  билети е поне двойно по-голяма? Какво обяснение имате?

Единсвеното и логично обяснение е,че живеем в България ,а и WIZZ все пак са от Източна Европа!!

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 22.02.2017 г. в 6:48, ivan kastrev каза:

И ние днес получихме фактура за връщане на 57% от стойността на билетите за Кутаиси /29.04-06.05/. Дали да изчакаме да видим дали ще върнат остатъка /43%/ или да се обаждаме по-навреме?

Реално имаш ли върнати пари?

  На 22.02.2017 г. в 5:59, digitalpr каза:

Слушах музичка около час и после още половин. така и не успях да се свържа с тях. Получих обаче някаква фактура за минус еди си колко лева от Wizz, която горе долу е връщането от Кутаиси до София. Нямам движение в сметката си, но това значи ли че просто ще върнат парите и няма да предложат замяна на полета?

Аз също нямам движение по сметки-нито Уиз,нито по кредитна карта,с която платих.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.