Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Единсвеното и логично обяснение е,че живеем в България ,а и WIZZ все пак са от Източна Европа!!

 

Не виждам какво общо има къде живеем, просто уиз са мизерници и явно връщат парите само за тарифата, без допълнителните такси, което мисля, че е незаконно и трябва всеки да ги гони здраво.

Връзка към коментар

За тези фактури и друг път ставаше въпрос, изчакайте си рефънда по банковата сметка/карта и тогава вижте дали има разлика с платената цена. Естествено, че ще върнат всички пари. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Сега се сещам, че когато вчера говорих с кол центъра по повод премаршрутирането момчето ми обясни, че крайната точка трябва да бъде като в старата резервация т.е. има откъде да се стигне до Кутаиси, но не виждам как от там може да се постигне крайна цел София.

Връзка към коментар

На предишната страница съм обяснил. Възстановяването е само на сумата за билет. Всички допълнителни услуги са извън тази сума. Както споменах, ако изберете опция 120% по Уиз кредит, ще получите 120%  от стойността на билетите и 100% от стойността на допълнителните услуги. Аз също получих фактура, която включва възстановяване на сумата  заплатена само за самолетни билети без допълнителни услуги. Настоявайте с телефона ако искате да приключите бързо с казуса. В противен случай от Уиз ще се свържат с вас със сигурност. Истината е, че в момента са претрупани от работа. Не е нужно да употребяваме излишни квалификации, ама аз това май започнах много често да го пиша в различни теми от форума и дори не знам защо се още го правя...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Свързах се с тях. Тези фактури били само за полета, без такси и не знам си какво и да не съм им обръщал внимание.

В крайна сметка, както беше писано по горе има три опции, които ще получим по мейл! Refund 100% по сметка, Refund 120% като Wizz кредит, или пренасочване. Една подробност - ако сте платили за Wizz Discount Club при резервирането на билети, трябва изрично да им кажете че искате да ви възстановят и него.

Аз лично се пренасочих през Солун.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

 Една подробност - ако сте платили за Wizz Discount Club при резервирането на билети, трябва изрично да им кажете че искате да ви възстановят и него.

Само да вметна по повод темата, а и сега си давам сметка.......

Лятото ми връщаха пари за билети, но ми ги върнаха без таксата за Wizz Discount Club Group.

Оставих ги и не се занимавах, защото и без това щях да пререзервирам веднага, както и направих. В последствие забелязах, че членството ми е удължено с една година допълнително. Няма идея дали се минаха или е някакъв бонус от тяхна страна. 

Редактирано от Georgi_G
Връзка към коментар

Според мен са сбъркали нещо, но за теб е ОК в крайна сметка.

 

След пренасочването на полета видях, че цената от Солун, която излиза в акаунта ми е по-ниска от това което съм платил за София. Питах ги няма ли да ми върнат разликата. Те се "консултираха" и ми казаха, че няма да ми върнат нищо. Непосредствено след телефонния разговор, цената в акаунта ми беше променена на същата, като тази от София до стотинка :)

Връзка към коментар

Здравейте, един приятел ми каза, че Уиз спират полетите София - Кутаиси, сега проверих в мрежата, но не намирам инфо за това. Някой да знае нещо?

 

Прочети последните страници от тази тема.

Връзка към коментар

Ок... Хвърчат ... отвсякъде... Преди час съм получил на мейл някаква фактура, от която нищо не мога да разбера - датата на самата фактура е 15 февруари, сумата е - 75 лева, което е три четвърти от цената, която съм платил за двупосочен билет и накрая пише като основание полет Кутаиси - София... Не съм получавал писмо за отмяна на полета... Някой по-опитен да ме просветли какво значи това и какво да очаквам... И как да постъпя... Четох няколко страници назад, но съвсем се оплетох.

Редактирано от joyrea
Връзка към коментар

Ок... Хвърчат ... отвсякъде... Преди час съм получил на мейл някаква фактура, от която нищо не мога да разбера - датата на самата фактура е 15 февруари, сумата е - 75 лева, което е три четвърти от цената, която съм платил за двупосочен билет и накрая пише като основание полет Кутаиси - София... Не съм получавал писмо за отмяна на полета... Някой по-опитен да ме просветли какво значи това и какво да очаквам... И как да постъпя... Четох няколко страници назад, но съвсем се оплетох.

Aко не бързаш, изчакай спокойно, накрая всичко ще е наред.

Ако бързаш, тогава им звъниш на телефона, подготвяш се за много чакане и накрая пак всичко ще е наред.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Aко не бързаш, изчакай спокойно, накрая всичко ще е наред.

Ако бързаш, тогава им звъниш на телефона, подготвяш се за много чакане и накрая пак всичко ще е наред.

Анархия мать порядки... :) Не знам. За пръв път съм в такава ситуация и като чета коментарите, не мисля, че нещо ще бъде наред :)

Връзка към коментар

Преди малко пак звънях на кол центъра. Моята фактура за връщане също е значително по- малка от платената сума. Обясниха ми, че днес са ми превели парите(още нямам нищо в сметката) за всичко, което съм платила без 60 лв. Discount club,които нямало да ми ги върнат. Девойката не можа да ми обясни защо. Изпадам в ситуация да ми връщат парите за трети път и предните два ми възстановяваха и парите за членството. Явно сега имат друга политика.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не мога да разбера какво значение има discount club-a при връщането на пари. С или без клуб ако си платил 300 лв, и отпаднат полетите - не трябва ли да ти върнат 300 лв - точно колкото си платил?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А, ако си купил Discount Club само заради това пътуване, пак ли няма значение по твоята логика?

А как ще успееш да докажеш факта,че именно заради конкретното пътуване си платил  Discount Club?Виждам голяма логика в отказа да върнат сумите за клуба.

Преди малко пак звънях на кол центъра. Моята фактура за връщане също е значително по- малка от платената сума. Обясниха ми, че днес са ми превели парите(още нямам нищо в сметката) за всичко, което съм платила без 60 лв. Discount club,които нямало да ми ги върнат. Девойката не можа да ми обясни защо. Изпадам в ситуация да ми връщат парите за трети път и предните два ми възстановяваха и парите за членството. Явно сега имат друга 

Едва ли ще те успокои ,но и аз нямам никакъв превод за отменения полет до момента,въпреки получената фактура.:)

Редактирано от Georgie
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това е друга тема, аз друго имах предвид. Принципно не смятам, че отмяна на полет следва да води и до отмяна на членство, но е напълно възможно същото да е закупено само заради отменения полет...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Discount club съм купила точно за тази резервация, той самостоятелно не се купува. Имам 2 случая преди този, в който са ми връщали парите за общата крайна сума- куфари, места, членски карти без аз да ги подсещам.

Връзка към коментар

Това е друга тема, аз друго имах предвид. Принципно не смятам, че отмяна на полет следва да води и до отмяна на членство, но е напълно възможно същото да е закупено само заради отмененияРазбира се

Възможно е,разбира се.Всъщност сме на едно мнение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май не съм разбрал,вие имате в предвид ако при покупката на тези билети сте си купили и членство ли ? Аз го разбрах ако билетите ти са купени с членство и струват 300 лв, а вече нямаш да ти върнат 220 лв например.

Връзка към коментар

Разговорът за връщане на сумите ме подсети за  спора,който върви във Фб(вероятно не само там)  за  обезщетение за билетите за градския транспорт в София...Това е отклонение от темата,затова спирам. :)

Редактирано от Georgie
Връзка към коментар

Преди малко получих и фактура за останалата сторнирана сума, тази за допълнителните услуги. Това за онези, които едва ли не обвиняват Уиз в мошеничество...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Discount club съм купила точно за тази резервация, той самостоятелно не се купува. Имам 2 случая преди този, в който са ми връщали парите за общата крайна сума- куфари, места, членски карти без аз да ги подсещам.

 

Когато са връщали парите за членството, прекратявали ли са го? Това че членството може да се купи заедно с билет не означава непременно, че двете неща са свързани. Някой може да иска да си запази членството или вече да го е използвал и при други билети и т.н.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Според мен трябва да можеш да откажеш членството, то е годишно, а така е минало някакво време, в което ти не си го използвала. Пробвай да се обадиш пак (знам, че е трудно) и да търсиш супервайзор ако пак ти откажат.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.