Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Ми доколкото знам по правилата на IATA се допускат до 3 сгрешени букви. Иначе размествания на имената, стига да ги има в паспорта са допустими, лично съм минавал така.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Ми доколкото знам по правилата на IATA се допускат до 3 сгрешени букви.

Това има ли го някъде черно на бяло?

  • Харесвам 1
Георги Василев
Публикувано: (редактирано)

Така, да кажа резултата.

 

1. Проблем ли би било на летището, ако има сграшна буква в името или фамилята на пътника?

 

Отговор: Да, дори може да не ви качат на борда, така че не рискувайте

 

2. Възможно ли е да се коригира сгрешена буква в името след направена резервация?

 

Отговор: Да, през кол центъра на Wizz air

 

3. Заплаща ли се някаква такса за промяна на буква в името?

 

Отговор: Не

 

 

П.С. Това ми отговориха от кол центъра на Wizzair.

Редактирано от Георги Василев
  • Харесвам 5
Публикувано:

При чекиране вече никакви данни ли не изискват?

Ако пътувате в рамките на Шенгенската зона, не е нужно да попълвате данните на пътническия си документ по време на процеса на чекиране, тъй като не се изисква да предоставяте такива данни. 

Този текст от сайта на Уиз нещо ново ли е или аз не съм го забелязвала?

Публикувано:

Попрелистих темата тук и там, и да се оплача (с подобие на въпрос) и аз от Уиз ;-) че ми напомниха пак колко са ми неприятни. И не, ако беше мой изборът в този конкретен случай, нямаше да летя с тях и щеше да излезе поне 200лв по-евтино!!! Та, първо, отново - цената на багажа 65лв малък, 85 голям, след това стават съответно 71 и 91! И това на сравнително кратката дестинация София-Лутън, не по празници, в ден вторник от седмицата (забелязва се разлика в цените около уикенд и извън такъв, поне на билетите). Второ, какво става с тази опция за банков трансфер?? Искахме да я пробваме вчера, за да проверим днес за всеки случай Райън, обаче Ц, не ще и не ще, като я избера, излизаха ми данните на Уиз-сметката, отдолу трябваше да потвърдя, че съм им прочела условията и съм съгласна, ама накрая не ми става активен бутона за продължение по никакъв начин. Пробвах с рефреш, пробвах наново от самото начало, пробвах през уиндоус (щото сме на линукс), пробвах през телефона, през приложението, и накрая след поредното "пробване" цените се качиха с около 20 паунда, но това го отдавам вероятно на системата, която може би ми е пазила поне около три пъти по 3 билета едновременно :-D И все пак ги взех на по-ниската цена през мобилното приложение, но с карта. Добре че днес не виждам промяна в цените на Райън... На всичко отгоре ще трябва да доплатя и 14 лв за голям ръчен багаж, понеже в другата посока сме с друга компания, с "нормален" ръчен, който естествено на Уиз му идва в повече...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Второ, какво става с тази опция за банков трансфер?? Искахме да я пробваме вчера, за да проверим днес за всеки случай Райън, обаче Ц, не ще и не ще, като я избера, излизаха ми данните на Уиз-сметката, отдолу трябваше да потвърдя, че съм им прочела условията и съм съгласна, ама накрая не ми става активен бутона за продължение по никакъв начин. 

 

В стария им сайт пробва ли, новия май още има бъгове. То късно за теб, но може на някой друг да свърши работа :)

 

https://book.wizzair.com/en-GB/FlightSearch

Публикувано:

Моите мили приятели от Уиз отново ми изпратиха служебна фактура, въпреки че кликнах на private invoice. Изглежда, че си имат някакъв default, чиито данни използват. Май ще се звъни до английския кол център, или просто ще си фалшифицирам фактурата. Това е наистина прекалено!!!

Публикувано:

При чекиране вече никакви данни ли не изискват?

Ако пътувате в рамките на Шенгенската зона, не е нужно да попълвате данните на пътническия си документ по време на процеса на чекиране, тъй като не се изисква да предоставяте такива данни. 

Този текст от сайта на Уиз нещо ново ли е или аз не съм го забелязвала?

Чекирах се без да ми иска никакви данни от л.к.

Някой чекирал ли се е тези дни? Има ли моя проблем?

Публикувано:

Чекирах се без да ми иска никакви данни от л.к.

Някой чекирал ли се е тези дни? Има ли моя проблем?

 

Отдавна не съм чекирал само вътрешно шенгенски полет, но ми се струва нормално. Тъй като няма паспортен контрол между държавите, не ти искат и документ, точно както е при вътрешни полети в самата държава. Не е проблем това, екстра е :)

Публикувано: (редактирано)

Става въпрос за полет София- Катания. Не ми зададе никакви въпроси за паспорт или ID.

Имам бордна карта без никакви данни от л.к.

Редактирано от noshtna_ptica
Мирослав Василев
Публикувано:

На Т1 приемат мобилна бордна карта, нали?

(Ползвал съм към момента такава само за полети на Раян)

Да, приемат през мобилното приложение Passwallet.

  • Харесвам 1
Публикувано:

След като от 16 Февруари се знае, че спират София - Кутаиси, днес (6 Март) доживях да получа следния мейл. Да видим сега, кога ще благоволят да ми се обадят, за да - както пише в мейла - "да обсъдите вариантите Ви"  

post-186-0-17456500-1488823753_thumb.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:

И продължават с тоя прословут имейл, в който опциите b и c са еднакви. На мене ми звъннаха преди десетина дни. Пак някъде десетина дни след като получих мейла. И повече от месец, след като се разбра, че спират Малмьо. Замотаха се с прехвърлянето на сумата по клиентската ми сметка, та се наложи пак да им звъня. В крайна сметка днес вече парите са ми преведени обратно.

  • Харесвам 2
Публикувано:

След като от 16 Февруари се знае, че спират София - Кутаиси, днес (6 Март) доживях да получа следния мейл. 

Това са 10 дни преди полета, така че би трябвало да имаш право и на обезщетение по Регламент 261/2004. Аз бих се "заяла" с тях.

Публикувано:

Не, полета трябваше да е на 29 Април, но колко дни ги чакам да ми го съобщат(18 дни след като е ясно, че линия няма да има) и тепърва ще чакам обаждане, там е въпроса. Ако не беше форума, аз до днес, нямаше хал хабер да си имам, че няма да летя на 29 Април и щях да си буквам нощувки и т.н.

  • Харесвам 1
Публикувано:

След като от 16 Февруари се знае, че спират София - Кутаиси, днес (6 Март) доживях да получа следния мейл. Да видим сега, кога ще благоволят да ми се обадят, за да - както пише в мейла - "да обсъдите вариантите Ви"  

Ако съдя по скоростта ,с която реагират,едва ли ще е скоро.Наистина стана досадна тая Грузинска история...Аз все още чакам уведомлението за отмяната на полета ,да не говорим за получаването на пари.:)

Публикувано:

Парите ги получих за 5 дни, след много разправии отказват да ми върнат и парите за discoun club картата, та от цялата работа съм с 60 лв. назад и похабени нерви от висене на телефона. Днес и аз получих прословутия имейл, в който удобно липсва опцията за връщане на пари. Излагат се.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Мога ли да закупя Групово членство без да купувам билет.

Нещо не намирам такава опция :(

 

Не, но няма и смисъл от подобна транзакция. Членството важи 12 месеца и си струва да бъде закупено в момента на закупуването на билетите за да е валидно възможно най-дълго време след това.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Не, но няма и смисъл от подобна транзакция. Членството важи 12 месеца и си струва да бъде закупено в момента на закупуването на билетите за да е валидно възможно най-дълго време след това.

Имам един кредит който изтича след ден и идеята беше с него да закупя членството, защото нямам възможност да планирам пътуване в момента :)

Благодаря. Ще го измисля :)

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.