Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 19 минути , Ivko каза:

Ами аз току що смених такъв полет за 4.99 евро с такъв за 18.99лв и също не ми поиска доплащане, а за полет 28.99 ми поиска само 2 евро доплащане, а за полет 34.99 евро ми поиска 22 евро доплащане и погледнах разбивката на новия полет и аминистративната такса е 0лв. Според мен нещо с тези вътрешни полети има оферта защото сега тръгнах да сменям сменения полет и вече ми начислява таксата и си плащам реалната разлика.

Супер, явно и теб те харесват! 🙂

Хубаво, че и ти го потвърди. Може би, колкото по-малко го споменаваме тук, толкова по-дълго ще се задържи. Поне до следващата оферта с флекс за 1 евро да изкара 😉

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Публикувано:

Wizzair вчера ми канселираха три полета София-Болоня. Единият е за след една седмица, другите два след месец.Какво бих могла да направя  за този след седмица? В смисъл имам ли право на някакво обезщетение или рефънд?

Публикувано:
преди 59 минути , aleks_s каза:

Wizzair вчера ми канселираха три полета София-Болоня. Единият е за след една седмица, другите два след месец.Какво бих могла да направя  за този след седмица? В смисъл имам ли право на някакво обезщетение или рефънд?

Ако полета е с Флекс - к'вот си искаш 🙂

Ако е без - може да сменяш 14 дни назад и 60 дни напред, както и да избираш алтернативни маршрути.  За да ги видиш, като влезеш в резервацията избери "начало на повторна резервация". Промените няма да се запаметят без да потвърдиш 3-4 стъпки.Ще съм благодарна, ако споделиш кои са алтернативните маршрути. Може да избереш и връщане на кредит/пари. Ако плащането е с кредит - 100% от сумата(освен ако р-та  е направена преди началото на юни, в такъв случай връщат 120%), ако е с пари 120%. Кредита го зареждат веднага, за парите се чака доста.

И още един уточняващ въпрос,ако може, изключително важен за теорията за двете седмици 🙂  Не виждам да е отменен полет следващата седмица. Да не би да става ума за полета на 10.11? Защото дотогава са точно 14 дни броено от вчера.

Ако бъркам и наистина има само седмица до отменения полет, има хипотетична възможност, макар и минимална, да се пребориш за обезщетение.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 17 минути , aleks_s каза:

В смисъл имам ли право на някакво обезщетение или рефънд?

Рефънд естествено винаги, обезщетението е хлъзгава материя, ти си поискай, те ще ти откажат и после си решаваш дали да се занимаваш или да дадеш на специализирана фирма....

  • Харесвам 1
Публикувано:
On 9/24/2020 at 1:15 PM, ДиянаВ said:

2 години е валидността от датата на постъпване в акаута, което става веднага, след като поискаш възстановяване.

При анулиран полет от страна на wizz air, ако избера 14 дни назад и 60 дни напред, и билетът е по-скъп, трябва ли да доплащам разликата в цената? А ако е по-евтин - ще ми възстановят ли разликата?

Публикувано: (редактирано)
14 minutes ago, danym21 said:

При анулиран полет от страна на wizz air, ако избера 14 дни назад и 60 дни напред, и билетът е по-скъп, трябва ли да доплащам разликата в цената? А ако е по-евтин - ще ми възстановят ли разликата?

Мисля че и на двата въпроса отговорът е не.

 

Ето открих и отговора в сайта им рубрика ЧЗВ

В случай на промяна на разписанието на полет или отмяна на полет от страна на Wizz Air преди планирания час на заминаване на полета ви, ще ви информиране за такива промени и за опциите ви във връзка с тях чрез имейл до адреса, който сте предоставили при създаването на резервацията си. Известията се изпращат директно към данните за контакт на собственика на резервацията и се отнасят за всички пътници по резервацията. Отговорност на собственика на резервацията/агенцията е да уведоми всички пътници по резервацията относно каквито и да са промени в полета.

В такива случаи можете да изберете от следните опции (може да се различава според случая):

  • Влезте в своя WIZZ Профил (собственик на резервацията) и резервирайте отново пътуването си безплатно с друг полет, изпълняван от Wizz Air по същия или – ако е необходимо – сравним маршрут, в зависимост от наличността на места. Ако не сте удовлетворени от наличните полети, ще ви предложим опции за възстановяване на суми при процеса на повторна резервация онлайн.
  • Влезте в своя WIZZ Профил (собственик на резервацията) и заявете WIZZ кредит на стойност пълната сума на плащането ви за отменения или променен полет плюс 20% от цената, платена за отменения или променен поле, към вашия WIZZ Профил. Такива кредити за пътуване могат да бъдат използвани за закупуването на полети или услуги на WIZZ в бъдеще. Ако желаете, по-късно ще можете да заявите възстановяването на 100% от сумата чрез първоначалния ви начин на плащане вместо WIZZ кредити (това подлежи на ограниченията, свързани с вида начин на плащане). Моля, имайте предвид, че в този случай губите правото да получите посочените допълнителни 20%.
Редактирано от ДиянаВ
допълнение
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 45 минути , danym21 каза:

При анулиран полет от страна на wizz air, ако избера 14 дни назад и 60 дни напред, и билетът е по-скъп, трябва ли да доплащам разликата в цената? А ако е по-евтин - ще ми възстановят ли разликата?

Нито плащаш нито ти възстановяват.

Публикувано:
преди 1 час, danym21 каза:

При анулиран полет от страна на wizz air, ако избера 14 дни назад и 60 дни напред, и билетът е по-скъп, трябва ли да доплащам разликата в цената? А ако е по-евтин - ще ми възстановят ли разликата?

Даже ако си с флекс и новият билет е с по-ниска цена, разликата става spoilage fee, която не може да се ползва при последваща смяна. Успях веднъж по телефона да ги убедя, че не трябва да имам spoilage fee, тъй като отмяната е по тяхна вина и че мога да реша да си сменя билета отново. Но беше трудно.

Публикувано:

Замина и Ница за Ноември:

image.png.4fa21acdd42869edb4c9685cac36f075.png

Не че мислех да пътувам при сегашното стечение на остоятелствата.

Но си замина и митът, че до 2 седмици преди полет не отменят ...

Публикувано:
2 minutes ago, Мари Николова said:

128671116_.png.dd78a86c599518c4a43df3294d729a87.png

За пръв път виждам тези полети, май е нещо ново. Стартират от 11 декември.

Днес обявиха 2 нови маршрута Лутън- Мадейра и Лутън- Гибралтар

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
преди 3 минути , Мари Николова каза:

128671116_.png.dd78a86c599518c4a43df3294d729a87.png

За пръв път виждам тези полети, май е нещо ново. Стартират от 11 декември.

Ами не виждам да го пише нов маршрут 🙄

Публикувано:
24 minutes ago, Eva eva said:

И Париж замина, до средата на декември изобщо няма полети.

Аз чакам да ми замине Санкт Петърбург за Коледа......и без това не очаквам да стане по-добре положението....

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, don каза:

Здравейте, току що ми отмениха полета София Барселона София 08-12.11,имам флекс за 1 Евро, мога ли да изисквам обезщетение

Чудя се дали да резервирам за Валенсия за Януари, 

Публикувано:
35 minutes ago, Eva eva said:

И Париж замина, до средата на декември изобщо няма полети.

С вечерен час в цяла Франция не виждам как изобщо Уиз могат да осъществяват полети с разписанието си и са решили да отменят всичко.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 14 минути , pr284 каза:

С вечерен час в цяла Франция не виждам как изобщо Уиз могат да осъществяват полети с разписанието си и са решили да отменят всичко.

Всъщност това повдига интересен казус при вечерен час и късен полет, който все пак Уиз решат да изпълнят. Какво трябва да направят пътниците - могат ли да пътуват до някой хотел (с такси или рент а кар?) или трябва да нощуват на летището?

Публикувано:

Вечерният час ще е за да не се шляеш  по улиците без причина. 

 

Обществения транспорт ще работи,  хората ще имат право да ходят / да се прибират от работа,  или като докажат някаква необходимост да са навън. 

 

Според мен бордна карта или хотелска резервация ще са достатъчно уважителна причина. 

Границите за държавите извън ЕС се затварят , но остават отворени за ЕС и Швейцария. 

Поне аз така си го обяснявам четейки инфото в нета.

 

Всъщност ще го проверим още утре с  живата картина на кацащите / излитащи самолети от парижките ( или други летища)

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Днес един приятел ми каза, че са му канселирали полета за Мадрид през ноември. Нямало да има полети през  месеца.

Някой знае ли нещо  по въпроса?

Публикувано:
17 minutes ago, AlexandraKo said:

Днес един приятел ми каза, че са му канселирали полета за Мадрид през ноември. Нямало да има полети през  месеца.

Някой знае ли нещо  по въпроса?

Да, виждам, че няма полети до Мадрид до средата на декември.

 

И да попитам - какво значи при метод на плащане CF и V2 ?

Публикувано:

Париж и Франция, като цяло е в национално "затваряне" от тази нощ, така че никой никъде не може да излиза без основателна причина. Уиз могат само да приберат, който ще се прибира. За туризъм дума не може да става. Щерката днес каза че билетите за ден станали тройни. Ето я и причината.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Като се е видяло, че Коледата е невъзможна, взех да си тормозя мозъка със разни схеми за Великден 😀

Като всички от Вас, инвестирали в услугите на Уиз, имам няколко променени резервации с включен флекс. Опциите са три - приемане на промяната/ите, начало на повторна резервация или заявка за възстановяване на сума. Първата и третата са ясни. Ако избера втората - начало на повторна резервация, мога да избирам между алтернативни летища и други дати в диапазона 14 дни преди и 60 дни след датата на първоначалния полет.

Какво става, ако до датата и часа на променения полет нищо не избера - не приемам промяната и не правя повторна резервация? Има ли краен срок и какъв да избера втората опция? Например на 20-ия ден от датата на първоначалния полет реша да го променя с този, който е наличен на 60-ия ден. Дали ще мога?

За третата - възстановяване на сума, мисля, че може да се направи и след датата на полета. Това открих в сайта им https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/tseni-otstupki/vrushtane-na-sumi-i-kompensatsii#faq-polett-mi-beshe-promenen-ot-wizz-air-kakvo-tryabva-da-napravya

  • Влезте в своя WIZZ Профил...... Ако желаете, по-късно ще можете да заявите възстановяването на 100% от сумата чрез първоначалния ви начин на плащане вместо WIZZ кредити (това подлежи на ограниченията, свързани с вида начин на плащане). Моля, имайте предвид, че в този случай губите правото да получите посочените допълнителни 20%.

 Разсъждавайки върху тия правила си мисля, че ако до датата на променения полет не предприемеш някоя от първите две опции, по-късно ще имаш право само на третата - връщане на сумата. Това е моя теория, а дали на практика е така?

 

Друг казус:  Имам билет за 20 лв., към който е включен флекс. Уиз правят промяна. Избирам опцията начало на повторна резервация и дата, на която новия билет струва 60 лв. В този процес нищо не доплащам, а флексът се запазва. Впоследствие, обаче решавам да променя този втори билет с трети.

- ако третия билет е пак 20 лв., нищо не доплащам и нямам онази минусова разлика.

- ако третия билет струва 30 лв., доплащам 10 лв. /разликата между третия и първия билет/

- ако третия билет струва 70 лв., доплащам 50 лв. - разликата между третия и първия билет, а не тази между третия и втория.

Доколкото помня от обсъжданията тук цената на втория билет, който Уиз ти осигуряват безплатно, независимо дали е по-малка или по-голяма от първия, въобще не се отчита при последващите 3,4 и т.н. промени. Така ли е?

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   7 магеланци

    • Bozhimir Marinov
    • Aureliano
    • feel_the_rush
    • Mascotte7373
    • nino
    • nomad11
    • Сузи Су
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.