Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 13 часа, ivelina666 каза:

Предполагам, че е някакво доплащане или разлика в превалутиране, защото на 14.10. ми преведоха 3 кешбека и днес отново 3 с името PACU от по няколко цента.

На мен ми преведоха 0.30 € без да имам никакви преведени кешбека.

Публикувано:

Уиз почнаха да разреждат и променят часовете на полетите между Лутън и Канарите/Сицилия за коледните празници.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 29.10.2020 г. в 17:35, jorocontrola каза:

Замина и Ница за Ноември:

image.png.4fa21acdd42869edb4c9685cac36f075.png

Не че мислех да пътувам при сегашното стечение на остоятелствата.

Но си замина и митът, че до 2 седмици преди полет не отменят ...

Моите в началото на декември ги отмениха, за жалост. 

Публикувано:

Здравейте, извинявам се за лаишките въпроси, но резервирах полет до Милано за 12/11/2020, с полет ни wizz. На 05/11/2020 в 22:39 са изпратили писмо, че полетът ми е пренасочен за 15/11/2020, в писмото пише, че ако резервацията ви е изцяло платена с WIZZ кредити или ваучер, не отговаряте на условията за преобразуване на кредити. Билетите са платени с два ваучера от букинг и частично с refund за отменен полет. Въпросите ми са два ако някои може да помогне. Първо дали имам право на refund от wizz, в този случай и дали  имам право на обезщетение по европейските регламенти тъй като полетът е пренасочен седмица преди датата на заминаването ?

Публикувано:

Имаш право на рефънд под формата на wizz кредит. 

Обезщетение - много малко вероятно, граничещо с невероятно. 

Публикувано:

Здравейте, днес пробвах да вляза в моя акаунт в уиз, но не успях. Не съм си сменял паролата, но все пак пробвах да си генерирам нова, като кликнах на "забравена парола". Но ми излезе съобщение, че не съществува акаунт с такъв имейл. Обадих се на кол центъра, обясних проблема и ми изпратиха временна парола, с която да вляза, но и тя се оказа невалидна. След което отново се обадих, отново ми изпратиха временна парола и тя не проработи. Служителите от кол центъра ми обясниха, че виждат акаунта ми и той активен, но не мога да вляза в него и да попълня формата за оплаквания. Писах имейл на customerrelations@wizzair.com, но ми върна автоматичен отговор, че не е получен. А за попълня формата за оплаквания на сайта им, ми иска да вляза в акаунта си, в който очевидно не мога вляза. Някакви идеи какво да направя, знаете ли някакъв друг имейл, на който да пиша, аз не откривам такъв?

 

  • Шок 1
Публикувано:

Понякога им се сбърква софтуера и нищо не работи. Изчакай един два дена, или пробвай на друг компютър, мобилното приложение, такива неща...

 

Публикувано:
преди 8 часа, Todor Milchev каза:

Здравейте, днес пробвах да вляза в моя акаунт в уиз, но не успях

И при мен е така. Страшни идиоти са от подръжката на сайта, постоянно има някакъв проблем. Какво прави човек ако има полет, който спешно трябва да смени?! За съжаление, колкото и оплаквания да пуснеш, никога не знаеш дали ще отнеме часове, дни или седмици. 

 

Ето мейл, от който последно съм получила отговор, пак във връзка с пореден бъг на сайта:

customerrelations1@customerservices.wizzair.com

  • Благодаря 1
Публикувано:

П.П. На 4.11 прехвърлих точки от Уиз картата, които ДСК отчита като усвоени, но все още не са отразени в профила ми в Уиз(поне до вчера). Имали ли сте такова забавяне при отчитането?

Публикувано:
16 minutes ago, Мари Николова said:

П.П. На 4.11 прехвърлих точки от Уиз картата, които ДСК отчита като усвоени, но все още не са отразени в профила ми в Уиз(поне до вчера). Имали ли сте такова забавяне при отчитането?

Точно така е и при мен в момента.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 часа, Todor Milchev каза:

Здравейте, днес пробвах да вляза в моя акаунт в уиз, но не успях. Не съм си сменял паролата, но все пак пробвах да си генерирам нова, като кликнах на "забравена парола". Но ми излезе съобщение, че не съществува акаунт с такъв имейл. Обадих се на кол центъра, обясних проблема и ми изпратиха временна парола, с която да вляза, но и тя се оказа невалидна. След което отново се обадих, отново ми изпратиха временна парола и тя не проработи. Служителите от кол центъра ми обясниха, че виждат акаунта ми и той активен, но не мога да вляза в него и да попълня формата за оплаквания. Писах имейл на customerrelations@wizzair.com, но ми върна автоматичен отговор, че не е получен. А за попълня формата за оплаквания на сайта им, ми иска да вляза в акаунта си, в който очевидно не мога вляза. Някакви идеи какво да направя, знаете ли някакъв друг имейл, на който да пиша, аз не откривам такъв?

 

През седмица става така - изтривам си бисквитките с CCleaner или порзвай браузър друг на Аваст примерно.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам някакъв спомен, но не мога да намеря къде се коментираше,че ако не си се чекирал и не си използвал полета имаш право да ти върнат летищната такса? Това така ли беше? Уиз казват,че нищо не дължат.

Публикувано:
преди 5 минути , CarpeDiem каза:

Имам някакъв спомен, но не мога да намеря къде се коментираше,че ако не си се чекирал и не си използвал полета имаш право да ти върнат летищната такса? Това така ли беше? Уиз казват,че нищо не дължат.

Да, но не с Уиз. Уиз дори не показват летищната такса в разбивката

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Оф, тия от Уиз пак са сменили дата на полет. Добре, че е на обратния. Но не ми е удобна промяната , да го откажа полета.

Та, питането ми е - мога ли да искам  връщане на парите само за обратния полет, че за отиването, даже вече  съм се чекирала.

Публикувано:
преди 13 часа, Мари Николова каза:

И при мен е така. Страшни идиоти са от подръжката на сайта, постоянно има някакъв проблем. Какво прави човек ако има полет, който спешно трябва да смени?! За съжаление, колкото и оплаквания да пуснеш, никога не знаеш дали ще отнеме часове, дни или седмици. 

 

Ето мейл, от който последно съм получила отговор, пак във връзка с пореден бъг на сайта:

customerrelations1@customerservices.wizzair.com

В браузъра даваш F12, за да ти се покажат developer опциите. В network tab-а цъкаш на "Disable cache" и презареждаш страницата докато все още са отворени developer опциите. След презареждането може да ги затвориш. Би трябвало всичко да е наред след това.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 22 часа, Todor Milchev каза:

Здравейте, днес пробвах да вляза в моя акаунт в уиз, но не успях. Не съм си сменял паролата, но все пак пробвах да си генерирам нова, като кликнах на "забравена парола". Но ми излезе съобщение, че не съществува акаунт с такъв имейл. Обадих се на кол центъра, обясних проблема и ми изпратиха временна парола, с която да вляза, но и тя се оказа невалидна. След което отново се обадих, отново ми изпратиха временна парола и тя не проработи. Служителите от кол центъра ми обясниха, че виждат акаунта ми и той активен, но не мога да вляза в него и да попълня формата за оплаквания. Писах имейл на customerrelations@wizzair.com, но ми върна автоматичен отговор, че не е получен. А за попълня формата за оплаквания на сайта им, ми иска да вляза в акаунта си, в който очевидно не мога вляза. Някакви идеи какво да направя, знаете ли някакъв друг имейл, на който да пиша, аз не откривам такъв?

 

И при мен има такъв  проблем - от таблета не мога да вляза, от телефона влизам в профила си.

 

 

Публикувано:
преди 6 минути , tch каза:

Нормално ли е да пращат 2 емайла през няколко дена за променен час на полет, а часът всъщност  да е сменен само веднъж?

Така напомнят за промяната и докато не я направиш ще продължават да пращат

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, AlexandraKo каза:

Оф, тия от Уиз пак са сменили дата на полет. Добре, че е на обратния. Но не ми е удобна промяната , да го откажа полета.

Та, питането ми е - мога ли да искам  връщане на парите само за обратния полет, че за отиването, даже вече  съм се чекирала.

Повтарям си въпроса:))

Публикувано:
1 hour ago, AlexandraKo said:

Повтарям си въпроса:))

Според мен - не. Или поне не през сайтът/приложението. Приемаш промяната, променяш я или отказваш, но за цялата резервация. Ако цените в едната посока са все още ок, отказваш и нова еднопосочна. Иначе евентуално да им се обадиш и ако се навия... 

Публикувано:
Преди 1 час, jorocontrola каза:

Според мен - не. Или поне не през сайтът/приложението. Приемаш промяната, променяш я или отказваш, но за цялата резервация. Ако цените в едната посока са все още ок, отказваш и нова еднопосочна. Иначе евентуално да им се обадиш и ако се навия... 

Благодаря ти!

Отказах старата, върнаха парите в профила и купих, нови, еднопосочни.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Новината за ваксината май е вляла известна доза оптимизъм в Уиз за пътуванията догодина. Цените от май до към септември догодина са на ниво от преди ковид, че и по-високи дори за някои дестинации. Цените по-долу са с WDC.

 

image.png.c758c8976cd9bb59dc730f7c19925029.pngimage.png.eacf700e40b5d6923d8895c44e9c8c8a.pngimage.png.b32652d3bb4f809b3b4a7a5476f8f3ad.png

 

За Лисабон по-добре да не правя скрийншоти ... специално Миконос и СП бяха около 130лв двупосочно съвсем до скоро за точно тези дати. Съмнявам се, че цените са вследствие на предизвикан интерес от промоцията им днес.

  • Шок 2
  • Смея се 7
Публикувано:
преди 14 часа, yordanov каза:

Новината за ваксината май е вляла известна доза оптимизъм в Уиз за пътуванията догодина. Цените от май до към септември догодина са на ниво от преди ковид, че и по-високи дори за някои дестинации. Цените по-долу са с WDC.

 

image.png.c758c8976cd9bb59dc730f7c19925029.pngimage.png.eacf700e40b5d6923d8895c44e9c8c8a.pngimage.png.b32652d3bb4f809b3b4a7a5476f8f3ad.png

 

За Лисабон по-добре да не правя скрийншоти ... специално Миконос и СП бяха около 130лв двупосочно съвсем до скоро за точно тези дати. Съмнявам се, че цените са вследствие на предизвикан интерес от промоцията им днес.

Интересното е, че през момондо и edreams ми дава 154$ за Петербург, което е точно на половина, спрямо цената на сайта им.

Публикувано:
На 10.11.2020 г. в 8:00, Мари Николова каза:

П.П. На 4.11 прехвърлих точки от Уиз картата, които ДСК отчита като усвоени, но все още не са отразени в профила ми в Уиз(поне до вчера). Имали ли сте такова забавяне при отчитането?

В крайна сметка точките дойдоха ли? Че и аз искам да си прехвърля малко, да оползотворя 😄

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   3 магеланци

    • Lindt
    • dimitrov6
    • Емил Маринов
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.