Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Извинявам се, ако е коментирано, нямам възможност да изчета цялата тема.. Та, отмениха ни полет през март 2020, получих уиз кредит, поисках връщане на парите по кредитна карта, с която и бях платила  билетите. Уж всичко наред, но парите още ги няма. Писах оплакване, първият отговор беше, че сумата е одобрена за връщане, да имам търпение. Мина доста време и пак реших да напомня за себе си - ново оплакване, в което ми казват, че сумата ми е въртата по сметката и ако не я виждам, да се обърна към банката. Така и направих, от там потвърдиха, че сума няма. Пак писах оплакване - същия отговор - според техните системи пълната сума ми била възстановена. Но пари няма. Днес пак писах ново оплакване. И до кога така... Има ли някой с щастлив финал в сходна ситуация? Или да се отказвам?

 

Публикувано:
преди 24 минути , Jorro каза:

Познайте какво! Променят рамките за безплатни промени на полетите при промяна от тяхна страна. Вече са 14 дни назад и 30 дни напред. В момента през приложението си дава само този срок, сайта не бачка, явно и там го качват. Идва проблема, че в имейлите си пише 60 дни , в кол центъра ми казват, че от декември си било така...ще се гръмна от чудене пак се прецаках 😬

Звънях отново и  друг агент ми каза, че 60те дни е удължено заради короната , но в сайта си било заложен стандартния период, както и да е съгласиха се да ми ги променят и са ок, но да знаете да си искате промяна през кол центъра . 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 25 минути , Jorro каза:

ще се гръмна от чудене пак се прецаках 

Защо да си се  прецакал? Сменяш за края на март, отменят и така до Юни - Юли 🙂 Предвид ситуацията в Европа, шанса да се лети до Русия скоро е колкото да излезе Гебрейесус и да каже " Споко, пипъл! Ние само се шегувахме, няма корона вирус".

Но, да, неприятно е, но и не съвсем неочаквано. Никоя друга АК не дава такава свобода при смени, флекс и алт. летища както Уиз. Все още. Засега :)

Пропадна ми евтиният Миконос, ама каквото - такова.

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Защо да си се  прецакал? Сменяш за края на март, отменят и така до Юни - Юли 🙂 Предвид ситуацията в Европа, шанса да се лети до Русия скоро е колкото да излезе Гебрейесус и да каже " Споко, пипъл! Ние само се шегувахме, няма корона вирус".

Но, да, неприятно е, но и не съвсем неочаквано. Никоя друга АК не дава такава свобода при смени, флекс и алт. летища както Уиз. Все още. Засега :)

Пропадна ми евтиният Миконос, ама каквото - такова.

 

 

 

Е не на втория агент ми ги оправи, просто го направи на два пъти защото и на тяхним дава макс 30 дни. Сега стискам палци за промяа на часа на новия полет до Аликанте инда падне алтернативно Лисабон 🙂 въпреки, че нъм ходил до Аликанте и не бих пропуснал и до там да отида, акп ситуацията го позволява

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Jorro каза:

Е не на втория агент ми ги оправи, просто го направи на два пъти защото и на тяхним дава макс 30 дни.

Което ще рече, че може би това е изключение и може да не се съгласяват всеки път да променят  полет с повече от 30дни ... :unsure:
Оф, защо не си смених вчера едни полети, а оставих за днес. :dash1:

Публикувано:
преди 47 минути , Jorro каза:

Сега стискам палци за промяа на часа на новия полет до Аликанте инда падне алтернативно Лисабон

Записките ми казват 🙂, че на София       -   Аликанте алтернативите са:

                                                    Варна           Мадрид

                                                    Скопие         Барселона

                                                   Букурещ        Валенсия

                                                                           Кастелон

                                                                            Малага

                                                                            Сарагоса

Още няколко маршрута:

 

София   -    Бергамо                

Варна         Болоня

Букурещ     Тревизо

Скопие       Торино

 

 

Варна       -     Прага

Букурещ         Нюрнберг

 Бургас            Катовице

 

 

Дортмунт   -   София

Шарлероа       Варна

Айндховен      Скопие

                           Ниш

                           Букурещ

 

 

Ларнака       -     Варна

Хераклион         София

                             Букурещ

 

 

София      -     Лондон Лутън

Бургас             Гетуик

Варна              Бирминган

Букурещ         Донкастър/Шефилд

Скопие           Ливърпул

                         Лондон Саутенд

 

 

София     -     Айндховен

Варна            Шарлероа

Букурещ        Дортмунт

Скопие          Кьолн

Ниш

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:

И ние не ги сменихме вчера и днес бяхме неприятно изненадани, че срокът е намален. Мъжът ми току-що затвори телефона след разговор на малтийския номер. Първоначално агентът му каза,че може само за 30 дни след оригиналния полет, но в имейла ни пише 60 дни, а сайтът позволява промяна само с 30 дни, на всичко отгоре полетът се отменя/променя от страна на Wizz за 3-ти път от началото на декември. Поиска за началото на май, при което "отворкото" отсреща му каза, че това са повече от 60 дни (след последната промяна датите бяха 2-9 март, а Wizz са ги променили самосиндикално на 27.02 - 06.03), при което мъжът ми му наблегна да гледа оригиналните дати, а не тези, с които те са заменили полетите без наше съгласие... Каза, че от 02.03. до 2-3 май са точно 60 дни и че не е негова вината, че Wizz са изтеглили полетите по-назад във февруари без негово съгласие. В крайна сметка агентът капитулира и ги смени за 03.05 - 07.05, така че ако имате имейл, в който пише 60 дни, просто си отстоявайте своето!

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, chandni каза:

И ние не ги сменихме вчера и днес бяхме неприятно изненадани, че срокът е намален. Мъжът ми току-що затвори телефона след разговор на малтийския номер. Първоначално агентът му каза,че може само за 30 дни след оригиналния полет, но в имейла ни пише 60 дни, а сайтът позволява промяна само с 30 дни, на всичко отгоре полетът се отменя/променя от страна на Wizz за 3-ти път от началото на декември. Поиска за началото на май, при което "отворкото" отсреща му каза, че това са повече от 60 дни (след последната промяна датите бяха 2-9 март, а Wizz са ги променили самосиндикално на 27.02 - 06.03), при което мъжът ми му наблегна да гледа оригиналните дати, а не тези, с които те са заменили полетите без наше съгласие... Каза, че от 02.03. до 2-3 май са точно 60 дни и че не е негова вината, че Wizz са изтеглили полетите по-назад във февруари без негово съгласие. В крайна сметка агентът капитулира и ги смени за 03.05 - 07.05, така че ако имате имейл, в който пише 60 дни, просто си отстоявайте своето!

Аз смених преди малко полет от14 март за 2 май. Момичето,на което попаднах  каза ,че мога да сменя и другите си полети за до 60 дни.Още не съм обмислила  датите,но ще го направя през колцентъра.Явно зависи от оператора,на който попаднеш.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 28 минути , blueriver каза:

Явно зависи от оператора,на който попаднеш.

Да, определено зависи. 
Този на когото попаднах, упорито отказа, нямало техническа възможност да го направи, въпреки че му цитирах 60дни, за които пише в   e-mail . 
Когато го попитах не може ли тогава да смени два пъти резервацията, каза, че на втория път ще иска таска за промяна.

Публикувано:

Тъпото е в това, че ако смениш 30 дена само безплатно при променен полет и после се наложи да активираш флекса при нова смяна то няма с какво да смениш, както виждаме какви са цените в момента за цялото лято, а повечето сме купували евтини билети.

Публикувано:
преди 33 минути , blueriver каза:

Аз смених преди малко полет от14 март за 2 май. Момичето,на което попаднах  каза ,че мога да сменя и другите си полети за до 60 дни.Още не съм обмислила  датите,но ще го направя през колцентъра.Явно зависи от оператора,на който попаднеш.

Извинете, на кой от телефоните звъннахте за промяна на датите - софийския или малтийския телефон? 

Публикувано:
преди 16 минути , Ivko каза:

Тъпото е в това, че ако смениш 30 дена само безплатно при променен полет и после се наложи да активираш флекса при нова смяна то няма с какво да смениш, както виждаме какви са цените в момента за цялото лято, а повечето сме купували евтини билети.

Ами просто това да си купил билет март месец за 20лв и да го буташ година-две напред няма как да стане 

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:

@Ivko При толкова много измислени и полуизмислени маршрути, пуснати за зарибявка, все ще намериш някой с ниска цена, който временно да спаси положението. Лошото е, че търсачките като azair, skyscanner и т.н. заспаха и трябва повечко време ровене, но ако си на зор, питаш тук и ще бъдеш качествено обслужен 🙂

  • Харесвам 5
Публикувано:

Аз си оправих всички маршрути вече и съм в процес на молитви да се случат нещата 😄  Много съм доволен от Уизз , а ако и ситуацията позволява да се лети ще съм още по-щастлив.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 17 минути , neuromancer каза:

Ами просто това да си купил билет март месец за 20лв и да го буташ година-две напред няма как да стане 

Направо си ставаше перфектно до момента. Последно смених билети София-Барселона през април за София-Валения прези юни 🙂

Публикувано:

Като тръгнеш да променяш си пише: "Можете да направите резервация за друг полет, изпълняван от нас по същия или – ако е необходимо – по подобен маршрут в рамките на 14 дни преди или 30 дни след предвидената дата на заминаване на първоначалния полет..."

Публикувано:

Ето какво пише в общите им условия, които пише, че са в сила от 01.07.2020 г:

 

Цитат

15.1.2.Освен ако друго не е предвидено от Конвенцията или Регламент 261, ако, след като направите резервацията си, но преди планирания час на заминаване на полета Ви, Ние отменим полета или променим планирания час на заминаване и промяната или предложеният нов полет не са приемливи за Вас, след като се свържете с Нашия Кол център, може да изберете една от следните опции:

a)Да презаверим Вашата резервация за друг полет, изпълняван от нас по същия или ако е необходимо по подобен маршрут, 14 дни преди или 30 дни след предвидената дата на заминаване на забавения или отменен полет, при условие че има свободни места

 

Тоест или е било грешка от юли до сега, че сайтът е позволявал 60 дни напред, или са променили условията сега, но със стара дата

Публикувано:

Ако помните още преди седмици споделях, че някои полети не даваше да ги сменям повече от 30 дни напред и тогава мислехме, че е бъг.

 

Накрая май ще се окаже, че бъга в системата е било това с 60-те дни и просто не са го били оправили от юли досега. Ех тея Уиз значи... :scratch_one-s_head:

 

Преди 1 час, ДиянаВ каза:

Лошото е, че търсачките като azair, skyscanner и т.н. заспаха и трябва повечко време ровене

Kiwi.com и kayak като цяло се държат доста добре и показват само актуалните полети.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 15 минути , Георги Матеев каза:

Ако помните още преди седмици споделях, че някои полети не даваше да ги сменям повече от 30 дни напред и тогава мислехме, че е бъг.

 

Накрая май ще се окаже, че бъга в системата е било това с 60-те дни и просто не са го били оправили от юли досега. Ех тея Уиз значи... :scratch_one-s_head:

 

Kiwi.com и kayak като цяло се държат доста добре и показват само актуалните полети.

Всъщност 30 дни е стандартния им период , а 60 дни е било  удължено като жест заради короната. В имейлите пише 60 дни, затова, ако искате да  си го смените за повече от 30 дни се обаждате в кол центъра и настоявате, поне днес това установих. Ако  пък и попаднете на някой пич като мен ще ви оправят всички резервации без да издребнявате за 30-60-90 дни или пък да се ограничавате до алтернативните летища. Днес ми е щастливия ден направо не мога да повярвам как стана :)))  Само на кратко както се вайках вчера, за Санкт Петърбург и Аликанте, вече съм повече от доволен, ако разбира се се и изпълнят полетите . Накратко имам Санкт Петърбург за фестивала Скарлет сейлс в края на юни , Лисабон през август и Катания за дългия уикенд за 6ти септември, че нещо не ми се ходеше до Бергамо през март 😄 

  • Харесвам 4
  • Браво 2
Публикувано:
преди 17 минути , Jorro каза:

Всъщност 30 дни е стандартния им период , а 60 дни е било  удължено като жест заради короната. В имейлите пише 60 дни, затова, ако искате да  си го смените за повече от 30 дни се обаждате в кол центъра и настоявате, поне днес това установих. Ако  пък и попаднете на някой пич като мен ще ви оправят всички резервации без да издребнявате за 30-60-90 дни или пък да се ограничавате до алтернативните летища. Днес ми е щастливия ден направо не мога да повярвам как стана :)))  Само на кратко както се вайках вчера, за Санкт Петърбург и Аликанте, вече съм повече от доволен, ако разбира се се и изпълнят полетите . Накратко имам Санкт Петърбург за фестивала Скарлет сейлс в края на юни , Лисабон през август и Катания за дългия уикенд за 6ти септември, че нещо не ми се ходеше до Бергамо през март 😄 

Как стана точно, промяната с лисабон и аз имах полет София Барселона за през март, но ми смениха часовете и се възползва от промяната, като алтернатива от софия ми даваше само Мадрид и Валенсия и сега съм за края на април Варна _ Барселона 

Публикувано:
преди 29 минути , Jorro каза:

Всъщност 30 дни е стандартния им период , а 60 дни е било  удължено като жест заради короната. 

Ей, Уиз да не би да знаят от някъде и да крият от нас, че короната свършва след 30 дни. Сега, ако вземе, че наистина свърши след 30 дни и ти си сменил всички мартенски полети, какво ще правиш? 😜😄

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 6 часа, Ивана каза:

Извинявам се, ако е коментирано, нямам възможност да изчета цялата тема.. Та, отмениха ни полет през март 2020, получих уиз кредит, поисках връщане на парите по кредитна карта, с която и бях платила  билетите. Уж всичко наред, но парите още ги няма. Писах оплакване, първият отговор беше, че сумата е одобрена за връщане, да имам търпение. Мина доста време и пак реших да напомня за себе си - ново оплакване, в което ми казват, че сумата ми е въртата по сметката и ако не я виждам, да се обърна към банката. Така и направих, от там потвърдиха, че сума няма. Пак писах оплакване - същия отговор - според техните системи пълната сума ми била възстановена. Но пари няма. Днес пак писах ново оплакване. И до кога така... Има ли някой с щастлив финал в сходна ситуация? Или да се отказвам?

 

Аз съм в същата ситуация, даже ми фиксираха, че на 04.09.20 ми били платили. Писах ново оплакване и чакам отговор. Ако пак не стане - ще оспорвам плащането, за което не съм получила никаква услуга чрез банката.

Публикувано:
преди 58 минути , don каза:

Как стана точно, промяната с лисабон и аз имах полет София Барселона за през март, но ми смениха часовете и се възползва от промяната, като алтернатива от софия ми даваше само Мадрид и Валенсия и сега съм за края на април Варна _ Барселона 

По принцип не може, просто извадих късмвт с готин служител. 

преди 42 минути , ДиянаВ каза:

Ей, Уиз да не би да знаят от някъде и да крият от нас, че короната свършва след 30 дни. Сега, ако вземе, че наистина свърши след 30 дни и ти си сменил всички мартенски полети, какво ще правиш? 😜😄

Е март живот и здраве е идеално време за едни Малдиви :))) 

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 5 минути , Jorro каза:

Е март живот и здраве е идеално време за едни Малдиви :))) 

Е, това ако го уредиш чрез готиния служител.....!!!😃

  • Смея се 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.