Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Тези суми от букинг в сметката ми в уиз имат срок. Този срок е дата на закупуване на билет или дата до която трябва да е билетът?

Редактирано от lesy
Публикувано:

Тези суми от букинг в сметката ми в уиз имат срок. Този срок е дата на закупуване на билет или дата до която трябва да е билетът?

До тази дата трябва да си купиш билет.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Писах им и аз във формата. Към момента имам само мейл с номера на оплакването. За протокола - нощувките са 5-8 февруари, не са в края на месеца.

Публикувано:

Еи-и, тия от кол центъра ме побъркаха днес.

Три пъти им звъня - слушам импулсна музика с отлично качество и като се обади някой оператор - "Лошо Ви чувам господине, обадете се пак." и тряс телефона.

Идва ми да литна до Будапеща и да им "раздам правосъдие".

 

Нямаха ли някакъв нормален телефон, че за да се свържа с тях ще похарча повече от самия билет.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Писах им и аз във формата. Към момента имам само мейл с номера на оплакването. За протокола - нощувките са 5-8 февруари, не са в края на месеца.

Днес ми преведоха пари (не съм им писала) за нащувки направени на 16-19 февруари. 

Публикувано:

Здравейте, днес за първи път купих билети от Уизз, но при попълването на пола на пътниците ми излизаше само бутон жена/мъж, а след това след плащането се появиха титли MR/MS. Проблемът е, че на майка ми й излиза MS и не знам как да го оправя и въобще дали е някакъв проблем на сайта, или аз нещо съм объркала :(

Публикувано:

Абревиатурата на жена на английски език е именно MS(Мис), няма от какво да се притеснявате.

 

Да, знам, идеята ми е, че тя би трябвало да е MRS, и да не вземе да стане някакъв проблем на летището. 

Публикувано:

Здравей, не знам какъв друг бутон си очаквала да има за пол...засега официалните са само два- мъжки и женски , така че до тук нямаш място за тревоги. Съкращенията MSR и MR идват от английски . Първото е за дама , второто за господин. Майката ти определено е дама, така че и тук няма защо да си блъскаш главата в стената. :) Спокойно . Радвай се на билетите и приятно пътуване

  • Харесвам 1
Публикувано:

MS/MRS са идентични като използвана уважителна форма за женски пол , съответно MR е за мъжки пол.Доколкото съм запознат, авио и резервационни компания използват само една от двете абревиатури за женски пол, тоест MS/MRS няма отношение по семейното положение на съответният представител на женският пол

  • Харесвам 2
Публикувано:

Да, знам, идеята ми е, че тя би трябвало да е MRS, и да не вземе да стане някакъв проблем на летището. 

За такова нещо проблем няма да имате.

Публикувано:

MS/MRS са идентични като използвана уважителна форма за женски пол , съответно MR е за мъжки пол.Доколкото съм запознат, авио и резервационни компания използват само една от двете абревиатури за женски пол, тоест MS/MRS няма отношение по семейното положение на съответният представител на женският пол

Абсолютно си прав

Публикувано:

Ако трябва да сме точни формата MS се използва за дама без да конкретизира дали тя е омъжена или не. За разлика от формите MRS /за омъжена/ и MISS /за неомъжена/. И при всички положения е женски род, така че проблеми няма да имаш.

  • Харесвам 4
Публикувано:

И аз да потвърдя, че няма да има проблем дали е Mrs или Ms. 

 

Една леля-англичанка на един курс (Clear writing) обясни, че MS се ползва за омъжена, а това което произнесе като "мюс" и написа MRS било за дама, за която не се конкретизира статуса.  За Miss, каза, че рядко се ползва и е допустимо да се ползва в днешно време само за момиченце и даде пример с френското mademoiselle при което е същата работа. Както и при нашето госпожица според мен.

Фамилията на лелята беше Ms Fairless, та незнам колко да й вярвам де :)

Публикувано:

Нямаха ли някакъв нормален телефон, че за да се свържа с тях ще похарча повече от самия билет.

 

Ако имаш въпроси по направена вече резервация (промени, отмяна и т.н.) ползвай този: 02 4928367 Чака се доста на музика, но поне е безплатно. 

 

Но, ако искаш просто да задаваш общи въпроси най-вероятно ще ти затворят. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ако имаш въпроси по направена вече резервация (промени, отмяна и т.н.) ползвай този: 02 4928367 Чака се доста на музика, но поне е безплатно. 

 

Но, ако искаш просто да задаваш общи въпроси най-вероятно ще ти затворят. 

Сега ще пробвам.

Че досега пак слушах само импулсна музика. Ако искате, мога да ви изтананикам изчаквателната мелодия на Wizz... ей, сега, тук, в мнението  :)

 

За връщане на пари от неосъществен полет става въпрос. Сещаш ли се кой - (София-Будапеща-Рейкявик). Добре, че бяха сменили параметри по полетите, та ще върнат нещо...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Сега ще пробвам.

Че досега пак слушах само импулсна музика. Ако искате, мога да ви изтананикам изчаквателната мелодия на Wizz... ей, сега, тук, в мнението  :)

 

За връщане на пари от неосъществен полет става въпрос. Сещаш ли се кой - (София-Будапеща-Рейкявик). Добре, че бяха сменили параметри по полетите, та ще върнат нещо...

 

Телефона би трябвало да го пише и в имейла с резервацията. Аз понеже последния го бях резервирал на английски и имах следния текст:

 

 

 

Tel: in the UK: 0330 977 0444 (local rate) 

Please note this number is for existing bookings only. 

Please have your booking confirmation code ready.

 

Предполагам, че ако резервирам на български ще дойде точно българския номер. Останах доволен от обслужването като цяло. 

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Пак некомпетентност на оператор от колцентъра на Wizzair... този път поне ме разбираше, защото е българин и отговаря на софийския телефон за отмяна и промяна на полети, също след 15 мин. чакане на мелодии. Обикновено на импулсния телефон  вдига македонец, който обслужва всички обаждания от България и БЮРМ, също при минимум 15 мин. чакане на мелодийката.

При отменен полет човекът ми каза, че има 3 варианта на компенсация: промяна на полета от/до "най-близкото летище" като аз си поемам разходите по транспорта от/до въпросното летище. Връщане на парите по банковата сметка или връщане 120% по "моята Уиз сметка" като изрично го питах "има ли срок за ползване?" , операторът поне два пъти каза "не"! Аз настоях на това, че съм чувал за някакъв срок, че има, питах "може ли да проверите"... и той ми пусна пак мелодийката, да се допита до колега, след още 5 мин. чакане каза "Всъщност няма срок, ако вие си зареждате пари във вашата уиз сметка, но ако компанията ви я зарежда, както е в този случай на "върнати пари", тогава има срок от 12 месеца да ги ползвате за резервация на нов полет или багаж, тъй като след това изгарят".  Е тези подробности са важни... Въобще... W!Zz Sh!t :( as ever

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 2
Публикувано:

Пак некомпетентност на оператор от колцентъра на Wizzair... този път поне ме разбираше, защото е българин и отговаря на софийския телефон за отмяна и промяна на полети, също след 15 мин. чакане на мелодии. Обикновено на импулсния телефон  вдига македонец, който обслужва всички обаждания от България и БЮРМ, също при минимум 15 мин. чакане на мелодийката.

При отменен полет човекът ми каза, че има 3 варианта на компенсация: промяна на полета от/до "най-близкото летище" като аз си поемам разходите по транспорта от/до въпросното летище. Връщане на парите по банковата сметка или връщане 120% по "моята Уиз сметка" като изрично го питах "има ли срок за ползване?" , операторът поне два пъти каза "не"! Аз настоях на това, че съм чувал за някакъв срок, че има "може ли да проверите"... и той ми пусна пак мелодийката, да се допита до колега, след още 5 мин. чакане каза "Всъщност няма срок, ако вие си зареждате пари във вашата уиз сметка, но ако компанията ви я зарежда, както е в този случай на "върнати пари", тогава има срок от 12 месеца да ги ползвате за резервация на нов полет или багаж, тъй като след това изгарят".  Е тези подробности са важни... Въобще... W!Zz Sh!t :( as ever

Странно, това трябва да е ново

Аз имам компенсация която не съм ползвал все още и на дата на изтичане седи "never" .

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Трябва да е ново положение, защото при мен имаше разграничаване между получените суми. 

 

post-735-0-37441500-1489655065_thumb.png

 

Върнатите пари по отменена резервация нямаха срок. Ползвах ги през януари 2017-та, т.е. след повече от година.

Редактирано от rik4o
Публикувано: (редактирано)

каза ми, че трябва да си използвам парите по уиз сметката до идния 15 март, пък самият полет може да е за след още 2 години, ако искам. То не, че това е възможно, тъй като на сайта "няма полети за по-следващия сезон", когато и да е той.  Е да, подробности от пейзажа. Но трябва вече да сме свикнали с номерцата на W!Zz. На мен за последните години ми се случва вече за трети път да ми отменят полета (тоест да закрият цялата линия, те това го правят тихомълком, но пък гръмко си рекламират новите линии)

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 1
Публикувано:

Пак некомпетентност на оператор от колцентъра на Wizzair... този път поне ме разбираше, защото е българин и отговаря на софийския телефон за отмяна и промяна на полети, също след 15 мин. чакане на мелодии. Обикновено на импулсния телефон  вдига македонец, който обслужва всички обаждания от България и БЮРМ, също при минимум 15 мин. чакане на мелодийката.

При отменен полет човекът ми каза, че има 3 варианта на компенсация: промяна на полета от/до "най-близкото летище" като аз си поемам разходите по транспорта от/до въпросното летище. Връщане на парите по банковата сметка или връщане 120% по "моята Уиз сметка" като изрично го питах "има ли срок за ползване?" , операторът поне два пъти каза "не"!

Само  да вметна,че ако компанията отменени полет по-малко от 14 дни преди датата на полета,не само,че ви поема разходите до съседно летище,но и в определени случай дължи минимум 250е обещетение.Стига да не докаже разбира се,че става въпрос за форсмажорни обстоятелства.

Публикувано:

Тези дни ми звъннаха и на мен за отменения полет до Кутаиси най-накрая и зададох същият въпрос - 120 % кредит има ли срок за ползване. Говорих с жена, българка, никакви проблеми с разбирането - набраха ме от +35924940436. Отговори ми същото - няма срок за ползване, питах я да провери и дали е сигурна - отговори ми сто процента със сигурност няма срок. Все пак с кеф й отказах и остана доста очудена :)

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.