Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

що ги пишат 120 %, като реално са 20%?  Изгориш с хотели и друго за стотици, а мизерниците дават 20 кинта на 100 :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

що ги пишат 120 %, като реално са 20%?  Изгориш с хотели и друго за стотици, а мизерниците дават 20 кинта на 100 :biggrin:

Единствено реклама е това,разбира се!Тези 120% привличат доста повечко от реалните 20 %.:)Дребни търговски хитринки.

Публикувано:

...и тези 120% са САМО върху стойността на билета, без допълнително заплатени услуги! Тоест, при билет на стойност от 19,90 лева + допълнителни услуги (багаж, избор на места, административна такса и др.) на стойност от 80 лева, захранват Уиз сметката със сума в размер на 120% върху 19,90 лева и 100% от останалата заплатена сума. За членството стана вече дума. На това му казват успешен бизнес модел...

  • Харесвам 4
Публикувано:

За това с кеф им отказах и вдигнах червен картон :) Минавам на Ryan, докато не се извинят с едно безплатно членство поне :)

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

На 26.03 пътувам за Катания.

Там нещо Етна "дими" и маса полети са пренасочени или канселирани.

Имам хотелска резервация която мога да откажа до 26.03 без такса.

В момента се чудя да правя ли чекинг или да чакам още малко.

WIZZ са в зоната на по-малко от две седмици преди полета и се чудя какъв

номер ще изиграят. Иначе техните полети кацат в Палермо и ми е интересно

дали няма да изоставят пътниците веднъж кацнали в Палермо.

 

Идеи.... съвети...

Редактирано от Yto
Публикувано:

Мисля, че нямат право да ви зарежат в Палермо, или отменят полета заради вулкана или ви извозват с автобус от Палермо до Катания

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Получих мейл за промяна на направена резервация. До кога мога да им отговоря какво избирам?

Редактирано от Vyara
Публикувано:

Получих мейл за промяна на направена резервация. До кога мога да им отговоря какво избирам?

До преди да летите. :)

Можете да приемете/не приемете промяната по всяко време.

Реално с чекирането, приемате промяната.

  • Харесвам 2
Публикувано:

...и тези 120% са САМО върху стойността на билета, без допълнително заплатени услуги! Тоест, при билет на стойност от 19,90 лева + допълнителни услуги (багаж, избор на места, административна такса и др.) на стойност от 80 лева, захранват Уиз сметката със сума в размер на 120% върху 19,90 лева и 100% от останалата заплатена сума. За членството стана вече дума. На това му казват успешен бизнес модел...

 

не знам, сега видях, че съм платил преди половин година

102.38  BGN.  Сега си видях в профила, че са добавили 20 лв отгоре

14.03.2017
Платено в
‎122,86 лева
‎122,86 лева 120% refund
изтича: never

На 26.03 пътувам за Катания.

Там нещо Етна "дими" и маса полети са пренасочени или канселирани.

Имам хотелска резервация която мога да откажа до 26.03 без такса.

В момента се чудя да правя ли чекинг или да чакам още малко.

WIZZ са в зоната на по-малко от две седмици преди полета и се чудя какъв

номер ще изиграят. Иначе техните полети кацат в Палермо и ми е интересно

дали няма да изоставят пътниците веднъж кацнали в Палермо.

 

Идеи.... съвети...

 

 

При тях са ежедневие тези ситуации с Етна. Мисля, че нищо няма да отменят... 10 дни след изригването в четвъртък (16 март). Нали летите на 26.03? Мисля, че няма повод да си отменяте хотелската резервация

Публикувано:

Сега , чета вярно ли е че при отменен полет и върнати пари в  WIZZ профил има срок за ползване 12 месеца. Ужас ..имам едно 300лв там и накъде да пътувам, ако е така??

Публикувано:

някъде по-назад или в друга тема и друг се чудеше защо при чекирането не са взели данни за личните карти, и май изводът беше, че се случва така само при този полет до Катаня, което вероятно е грешка на Wizz - че го броят като шенгенски полет, а той дефакто не е.... пиши после като се върнеш как е минало на летището и имало ли е проблем с такава бордна карта, че и на мен ми предстои същия полет, но след 2 месеца

 

иначе според сайта на Fontanarossa, от сутринта вече всичко е възстановено като полети, явно се нормализира положението, така че приятно пътуване :)

  • Харесвам 3
Публикувано:

И аз си направих чек ин за Катаня вчера и наистина не ми иска лични данни и не ги пише в бордната карта, както на другите полети, но бях прочел тук и не се изненадах много :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

не знам, сега видях, че съм платил преди половин година

102.38  BGN.  Сега си видях в профила, че са добавили 20 лв отгоре

14.03.2017
Платено в
‎122,86 лева
‎122,86 лева 120% refund
изтича: never

 

 

 

А имаш ли закупени допълнителни услуги?

Публикувано: (редактирано)

някъде по-назад или в друга тема и друг се чудеше защо при чекирането не са взели данни за личните карти, и май изводът беше, че се случва така само при този полет до Катаня, което вероятно е грешка на Wizz - че го броят като шенгенски полет, а той дефакто не е.... пиши после като се върнеш как е минало на летището и имало ли е проблем с такава бордна карта, че и на мен ми предстои същия полет, но след 2 месеца

 

иначе според сайта на Fontanarossa, от сутринта вече всичко е възстановено като полети, явно се нормализира положението, така че приятно пътуване :)

Да, аз опищях света, че не иска лични данни  :)

Писах на Уиз, но вече 15 дни отговор няма. Самолетите са пълни и ако тръгнат да ни вадят нови бордни карти на летището, ще стане голям цирк.

А ако все пак отменят полета заради Етна, компенсация няма, нали?

Ние летим на 29-ти, и аз ще съм безкрайно благодарна, който лети на 26-ти да сподели.

Редактирано от noshtna_ptica
  • Харесвам 2
Публикувано:

Сблъсках се с такъв проблем... Направих резервация и след въвеждане на данни за кредитната карта и натискане на плащане, страницата не се зареди. Пратиха ми мейл, че резервацията не е завършена. В профила имам резервация със статус предстоящо плащане. Това някаква грешка ли е или трябва да влезна през мейла и да се опитам да платя отново? Съвети и някой имал ли е подобен проблем? Освен да пробвам през телефона, че може би проблема е в лаптопа...

Публикувано:

Сблъсках се с такъв проблем... Направих резервация и след въвеждане на данни за кредитната карта и натискане на плащане, страницата не се зареди. Пратиха ми мейл, че резервацията не е завършена. В профила имам резервация със статус предстоящо плащане. Това някаква грешка ли е или трябва да влезна през мейла и да се опитам да платя отново? Съвети и някой имал ли е подобен проблем? Освен да пробвам през телефона, че може би проблема е в лаптопа...

Не става ясно платил ли си или не - според банката. SMS? Online или пък звънни на банката да ги питаш.

Ако не си платил т.е. банката ти каже, че няма такова плащане - пробваш пак.

Публикувано:

Сблъсках се с такъв проблем... Направих резервация и след въвеждане на данни за кредитната карта и натискане на плащане, страницата не се зареди. Пратиха ми мейл, че резервацията не е завършена. В профила имам резервация със статус предстоящо плащане. Това някаква грешка ли е или трябва да влезна през мейла и да се опитам да платя отново? Съвети и някой имал ли е подобен проблем? Освен да пробвам през телефона, че може би проблема е в лаптопа...

Имахме същия проблем миналата година за Кутаиси. Парите не бяха взети. Но ние /защото и още една разарвация беше по същия начин / не направихме нова.

След 3-4 дни получих писмо за потвърждение, взеха парите и статуса ми мина на Потвърден.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Хммм от банката казаха, че няма блокирана сума. Имам мейл, в който пише, че не съм си завършил резервацията и линк към сайта да я завърша.

Публикувано:

Хммм от банката казаха, че няма блокирана сума. Имам мейл, в който пише, че не съм си завършил резервацията и линк към сайта да я завърша.

Нямаш резервация според мен.

Направи нова резервация, като ползваш старата версия или мобилното приложение.

 

Прочетох, че има и други такива случаи, в които сайта просто забива.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нямаш резервация според мен.

Направи нова резервация, като ползваш старата версия или мобилното приложение.

 

Прочетох, че има и други такива случаи, в които сайта просто забива.

+1

Публикувано:

Благодаря за бързите включвания. Влезнах в старата версия на сайта и там пишеше, че трябва да си довърша плащането. Нямах повече драми и проблеми.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Сблъсках се с такъв проблем... Направих резервация и след въвеждане на данни за кредитната карта и натискане на плащане, страницата не се зареди. Пратиха ми мейл, че резервацията не е завършена. В профила имам резервация със статус предстоящо плащане. Това някаква грешка ли е или трябва да влезна през мейла и да се опитам да платя отново? Съвети и някой имал ли е подобен проблем? Освен да пробвам през телефона, че може би проблема е в лаптопа...

 

Аз имах обратния казус. Имах си потвърдена резервация, но нали ме глозка от вътре да не съм се прецакал с цената и логнат проверявах цената, след като купих билета. Изведнъж ми идва мейл, че резервацията ми не е довършена. Обхвана ме паника, но всичко беше ок и ако се бях хванал на въдицата щях да купя двойно билет :( Не знам системата на Уиз ер кога точно праща подобно мейли. Със сигурност трябва да си логнат за да се случи, но и тогава вероятно трябва да сигнеш до дадена критична точка за да стане.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Гледам полети София Франкфурт Хан и ми прави впечатление, че след 20 май няма полети за там. Това нещо временно ли е или спират да летят до това летище?

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.