Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 36 минути , bad kid каза:

Не си само ти.

 

 

Screenshot_20210608-061414.png

Приложението си работи нормално 

Не мога да се чекирам и през приложението. Там поне ми се отваря профилът. Което не ми помага особено:((

Дано се оправи скоро.

 

 

Публикувано:

В момента сайта работи при мен. Дано и при вас да е оправено.Лек път!

преди 1 минута , Stryper каза:

В момента сайта работи при мен. Дано и при вас да е оправено.Лек път!

Развали се. We're expriencing communication issues with one of our service provider.
Please visit the site later to access this feature!
Thank you for your patience.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 минути , Stryper каза:

В момента сайта работи при мен. Дано и при вас да е оправено.Лек път!

Развали се. We're expriencing communication issues with one of our service provider.
Please visit the site later to access this feature!
Thank you for your patience.

Да, на мен също ми излиза това съобщение.

Публикувано:

Може ли някой, който скоро е купувал с кредит, да потвърди дали вземат изтичащите кредити по хронология?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Привет!

Освен, че не съм влизала във форума от месеци, купих и билети за Родос за 470 кинта 😂 Дано не ме изключите дисциплинарно 😂

Без флекс, па и в момент на умопомрачение, само по едно прайорити. За две седмици не знам точно как ще се оправим с куфарчета за тридневен трип. Съвсем ще изхипареем 🙂

Дали ще се навият да ми сменят едното прайорити с чекиран багаж?  Или който няма акъл, има пари?

  • Шок 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 7 минути , Bellaero каза:

Привет!

Освен, че не съм влизала във форума от месеци, купих и билети за Родос за 470 кинта 😂 Дано не ме изключите дисциплинарно 😂

Без флекс, па и в момент на умопомрачение, само по едно прайорити. За две седмици не знам точно как ще се оправим с куфарчета за тридневен трип. Съвсем ще изхипареем 🙂

Дали ще се навият да ми сменят едното прайорити с чекиран багаж?  Или който няма акъл, има пари?

Да питам аз пак нещо, че не разбрах...тази цена има една нула повече без да искаш или....😄 тук обикновено не се дават трицифрени суми за билети, а за багажа нямаш шанс, но има ли желание има и начин. Сега като бях в Дубай моя приятелка с мъжа й за 7 дена бяха само с раница и се справиха 😉

 

преди 56 минути , lesy каза:

Може ли някой, който скоро е купувал с кредит, да потвърди дали вземат изтичащите кредити по хронология?

Да взема се от най-стария по изтичане, а не най-стария, който е постъпил.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Как да сменя полети, закупени с Flex, който не съм ползвала досега? От Wizzair ме изпращат на импулсния им телефон, понеже ги броят за нови резервации... Има ли друг начин? 

Публикувано:

В резервацията :Промяна на полет. Доплаща се разликата в цената на билета. Следете отстрани сумата да не се начислява такса за смяна. 

  • Благодаря 1
Публикувано:

Ново 20...Или поне за мен 🙂

 

Преди малко получавам мейл от Уиз, че има промяна в разписанието на полет, за който имам закупен билет. Обаче мейлът нещо изглеждаше по-кратък от обикновено. И като се загледах установих, че ги няма трите опции - за приемане на промените, нова резервация и refund. Влязох в профила си и видях, че там също няма трите опции, а единствено един червен текст, че полетът е променен и новите часове. Обадих се на безплатния им телефон и най-учтиво ми обясниха, че вече ако има промени в полетното разписание, които са в интервал от +/- 2 часа от оригиналното време, не се предоставят трите опции за промяна, а промяната се счита автоматично приета от пътника. Nice, uh? 😄 

  • Шок 9
  • Смея се 1
  • Замислям се 3
Публикувано:

Имам сума върната в профила от отказано пътуване преди три месеца. Сега виждам че са ми ги изтеглили.

Какъв е срока който могат да бъдат в профила без да ги ползвам?

Публикувано:
преди 1 минута , vladimira74 каза:

Имам сума върната в профила от отказано пътуване преди три месеца. Сега виждам че са ми ги изтеглили.

Какъв е срока който могат да бъдат в профила без да ги ползвам?

90 дни е срокът, ако отказът е по твоя инициатива чрез ползване на flex.

Публикувано:
преди 58 минути , jorrro каза:

Ново 20...Или поне за мен 🙂

 

Преди малко получавам мейл от Уиз, че има промяна в разписанието на полет, за който имам закупен билет. Обаче мейлът нещо изглеждаше по-кратък от обикновено. И като се загледах установих, че ги няма трите опции - за приемане на промените, нова резервация и refund. Влязох в профила си и видях, че там също няма трите опции, а единствено един червен текст, че полетът е променен и новите часове. Обадих се на безплатния им телефон и най-учтиво ми обясниха, че вече ако има промени в полетното разписание, които са в интервал от +/- 2 часа от оригиналното време, не се предоставят трите опции за промяна, а промяната се счита автоматично приета от пътника. Nice, uh? 😄 

За мене няма изненада и въпроса беше кога, а не дали ще се случи, както и че следва поредица от подобни новости...

От кога е промяната на ОУ, кога е купен билета и за кога. Дай малко подробности, че ако промените са за резервации със стара дата ще стане интересно.

Публикувано:

@Таньо, а те в общите си условия къде досега са писали, конкретни параметри, при които промяната от тяхна страна дава трите опции. Досега съм срещала само препращането към Регламента на ЕС и съм приемала, че щом ми дават опции дори и при 15 мин. промяна в разписанието, е тяхна благосклонност.

Публикувано:

Не знам дали е коментирано, но от 3 август в разписанието на УИЗ е заредена линия Абу Даби - Маскат... 😮 

Публикувано:

Хм, много странно нещо ми се случи:

Въртя два билета с флекс за по 1 евро. Обща сума 11.98 евро. Преместих ги веднъж и доплатих 1.20 евро. След това ги преместих още веднъж, не запомних колко точно са новите билети, но нищо не доплатих. И днес получих мейл за фактура на стойност минус 13.18 евро. Сега и във фактурите я виждам. Сигурно има логично обяснение, но аз не го намирам 🙂 

 

image.png.a0b42cb3f448ef429e4fdfb65a24d557.png

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 34 минути , Таньо каза:

За мене няма изненада и въпроса беше кога, а не дали ще се случи, както и че следва поредица от подобни новости...

От кога е промяната на ОУ, кога е купен билета и за кога. Дай малко подробности, че ако промените са за резервации със стара дата ще стане интересно.

Давам отговор за моя полет София-Болоня 19.06-22.06. Билетите купени с флекс преди почти година и сменяни многократно, поради канселиране на полетите. Последно преди месец. Имам имейл от 4.06, 15 дни преди полета, че има промяна в разписанието и единственото, което пише е :


Моля, влезте във Вашия WIZZ профил на wizzair.com, за да видите данните за новия полет във Вашия пътен план (данните за първоначалния полет вече няма да бъдат видими) и да се чекирате онлайн:

Промяната е 30 минути. 
 

КЪМ ВХОДА В ПРОФИЛА
КЪМ ВХОДА В ПРОФИЛА
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 42 минути , ДиянаВ каза:

@Таньо, а те в общите си условия къде досега са писали, конкретни параметри, при които промяната от тяхна страна дава трите опции. Досега съм срещала само препращането към Регламента на ЕС и съм приемала, че щом ми дават опции дори и при 15 мин. промяна в разписанието, е тяхна благосклонност.

В мейлите, които изпращаха до сега, се споменаваше точка 15.1.2 от общите им условия, в която се упоменават опциите при промяна от тяхна страна:

 

[EN] https://wizzair.com/static/docs/default-source/downloadable-documents/wah_gcc__eng-1st-of-july-2020_credit-refund-clean_9a1b72b1.pdf 

[BG] https://wizzair.com/static/docs/default-source/downloadable-documents/wah_gcc__eng-1st-of-july-2020_credit-refund-clean_bg_bg_6edc0e3b.pdf 

 

Общите условия по-горе са в сила от юли 2020, не виждам в сайта да е посочено, че има други.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 8 часа, Таньо каза:

За мене няма изненада и въпроса беше кога, а не дали ще се случи, както и че следва поредица от подобни новости...

От кога е промяната на ОУ, кога е купен билета и за кога. Дай малко подробности, че ако промените са за резервации със стара дата ще стане интересно.

Билетът е от много отдавна, с флекс, сменян няколко пъти по моя инициатива и поради промени от страна на УизЕър. Последната промяна е от преди няколко дни. Полетът е след три седмици.

Разгледах и аз общите условия снощи и ще ги ползвам за писмено оплакване с искане за смяна на полета, но като наближи. Ще пиша какво е било развитието. Запазих си копие на текущите общи условия, ако случайно решат сега да ги променят (и да махнат линка към старите).

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 43 минути , jorrro каза:

Запазих си копие на текущите общи условия, ако случайно решат сега да ги променят (и да махнат линка към старите).

Според Регламента за промени до два часа авиокомпаниите не дължат обезщетение, но задължават опция за връщане на пари при отказ. Публикувай скрийншот ако ти е възможно. 

Публикувано:
преди 12 часа, yordanov каза:

В мейлите, които изпращаха до сега, се споменаваше точка 15.1.2 от общите им условия, в която се упоменават опциите при промяна от тяхна страна:

 

[EN] https://wizzair.com/static/docs/default-source/downloadable-documents/wah_gcc__eng-1st-of-july-2020_credit-refund-clean_9a1b72b1.pdf 

[BG] https://wizzair.com/static/docs/default-source/downloadable-documents/wah_gcc__eng-1st-of-july-2020_credit-refund-clean_bg_bg_6edc0e3b.pdf 

 

Общите условия по-горе са в сила от юли 2020, не виждам в сайта да е посочено, че има други.

Да никъде не се споменава за времеви интервал от който влиза в сила тоа условие:

Освен ако друго не е предвидено от Конвенцията или Регламент 261, ако, след като направите резервацията си, но преди планирания час на заминаване на полета Ви, Ние отменим полета или променим планирания час на заминаване

Публикувано:

Някой разглеждал ли е полетите през различни браузъри.

Часовете на излитане и кацане през различните браузъри са различни.

Например полетите до Гърция през Сафари са по-късни, през Хром са с няколко часа по-рано. В процес на резервация си стоят, както са заложени различни.

И сега ходи разбери тези полети в колко часа са.

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 2
Публикувано:
На 8.06.2021 г. в 11:23, Bellaero каза:

Привет!

Освен, че не съм влизала във форума от месеци, купих и билети за Родос за 470 кинта 😂 Дано не ме изключите дисциплинарно 😂

Надявам си да си купила билети за поне 5-6 човека, в който случай ще отървеш уволнението и може да останеш още, макар и  на изпитателен срок! :biggrin:

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 19 минути , lio каза:

Някой разглеждал ли е полетите през различни браузъри.

Часовете на излитане и кацане през различните браузъри са различни.

Например полетите до Гърция през Сафари са по-късни, през Хром са с няколко часа по-рано. В процес на резервация си стоят, както са заложени различни.

И сега ходи разбери тези полети в колко часа са.

 

Нямам подобен проблем. Пробвах произволни дани за София - Миконос и София - Корфу и часовете са същите и на Сафари, и на Хром.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 13 минути , yordanov каза:

Нямам подобен проблем. Пробвах произволни дани за София - Миконос и София - Корфу и часовете са същите и на Сафари, и на Хром.

Какви часове излизат при теб за конкретен ден и дестинация като пример?

 

 

Screenshot 2021-06-09 at 13.41.08.png

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.