Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 5 минути , bibi каза:

Здравейте, как мога да проверя защо е закъснял даден полет ? Довечера летим от Катания към София и още към момента имам известие за 45 мин закъснение. 

Той от София ще излети със закъснение за сега пише 45мин.

Публикувано:
преди 33 минути , bibi каза:

защо е закъснял даден полет ?

Защо е закъснял няма как да провериш

Публикувано:
Преди 1 час, bibi каза:

Здравейте, как мога да проверя защо е закъснял даден полет ? Довечера летим от Катания към София и още към момента имам известие за 45 мин закъснение. 

 

 

 

 

Защото същия е кацнал от Лутън със един час закъснение .Пускай в Колибрата 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 13 минути , Branko каза:

Защото същия е кацнал от Лутън със един час закъснение .Пускай в Колибрата 🙂

Въпросът е с какво закъснение и дали да го пусне. Катанските полети в нормална година си закъсняваха, но Уиз спасяваха положението с екипаж в резерва. А сега и екипажите май са съкратени бройки. Тези дни гледах, че Уизовските полети натрупват закъснение още от обяд. Само предполагам, че това е причината, ти със сигурност знаеш в детайли.Дали да не изчака, как мислиш? 

Публикувано:
преди 8 минути , Мари Николова каза:

Въпросът е с какво закъснение и дали да го пусне. Катанските полети в нормална година си закъсняваха, но Уиз спасяваха положението с екипаж в резерва. А сега и екипажите май са съкратени бройки. Тези дни гледах, че Уизовските полети натрупват закъснение още от обяд. Само предполагам, че това е причината, ти със сигурност знаеш в детайли.Дали да не изчака, как мислиш? 

За натрупаното закъснение от Лутън причината е техническа или поне това е обявено.Ами не вярвам да закъснее повече от час,аз ако бях щях да пусна минималното закъснение от 60мин=22евро.По добре нещо от колкото нищо 🙂

  • Харесвам 5
Публикувано:

Не, но може да поканиш останалите четирима ( май трябва да са пълнолетни) и ако полета закъснее те получават освен компенсация за закъснението + 20 евро още, а ти още 100 евро( ако са поне трима). Пълен джакпот 😆.

 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
  • Смея се 2
Публикувано:
преди 2 часа, Мари Николова каза:

Въпросът е с какво закъснение и дали да го пусне. Катанските полети в нормална година си закъсняваха, но Уиз спасяваха положението с екипаж в резерва. А сега и екипажите май са съкратени бройки. Тези дни гледах, че Уизовските полети натрупват закъснение още от обяд. Само предполагам, че това е причината, ти със сигурност знаеш в детайли.Дали да не изчака, как мислиш? 

Има нещо такова защото конкретно на този полет днес екипажа е целия почти англйски

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Branko каза:

Не 😀

Е как става номера тогава, ако имам 4 възрастни и 2 деца, от един профил направена покупка на билети

Публикувано:

В София в момента има базирана една машина от UK и един или два UK екипажа. Закъсненията се трупат поради слотове и/или липса на достатъчно наземен персонал, съчетани с по - бавно сваляне на пътниците от машините. Истината е, че има сериозна липса на персонал, а наличните кадри издъхват. Щом се стигна до отлагане на полети, които се прехвърлят за следващия ден, поради липса на стюарден екипаж.... Мъка, мъка.

  • Харесвам 5
Георги Матеев
Публикувано:

Закъснения има не само в София. Преди няколко дни полетът ми Корфу-Рим кацна с точно 3:01 часа по-късно от планираното разписание. Грешка, която ще струва €250 на Уиз 🙂

  • Харесвам 12
  • Смея се 2
Публикувано:
преди 24 минути , radi777 каза:

Е как става номера тогава, ако имам 4 възрастни и 2 деца, от един профил направена покупка на билети

Не знам как става номера,но преди съм пробвал и не се получаваше 

Публикувано:
преди 5 минути , Георги Матеев каза:

Грешка, която ще струва €250 на Уиз 🙂

Вече важат ли си пак правилата за обезщетения? 

Георги Матеев
Публикувано:
преди 16 минути , Фил каза:

Вече важат ли си пак правилата за обезщетения? 

Абсолютно да, макар че сега авиокомпаниите имат малко повече вратички за измъкване.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
58 minutes ago, radi777 said:

Е как става номера тогава, ако имам 4 възрастни и 2 деца, от един профил направена покупка на билети

Всеки от възрастните си сваля приложението на отделен смартфон и качва в него бордната си карта.

Повечето смартфони вече поддържат Dual Apps или дори Second Space  и може да имаш 2  (съответно 4) Colibra в един и същ телефон.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

Закъснения има не само в София. Преди няколко дни полетът ми Корфу-Рим кацна с точно 3:01 часа по-късно от планираното разписание. Грешка, която ще струва €250 на Уиз 🙂

Точно така, персонал липсва из цяла Европа. Оня ден 30 мин чакаме да ни закачат ръкава, защото нямат хора.

  • Замислям се 2
Георги Матеев
Публикувано:
преди 3 минути , randi каза:

Точно така, персонал липсва из цяла Европа. Оня ден 30 мин чакаме да ни закачат ръкава, защото нямат хора.

Интересен казус, това за целите на евро компенсацията предполагам не би трябвало да се тълкува като 'форсмажор'?

 

Иначе да, забелязва се, на всички летища напоследък виждам супер изнервен и изморен персонал.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
В момента, Георги Матеев каза:

Интересен казус, това за целите на евро компенсацията предполагам не би трябвало да се тълкува като 'форсмажор'?

Ами то се гледа часа на тъчдаун, така че, може и 2 часа да ти закачат ръкав, но пък връщащия полет или следващите ще натрупат закъснение, но в случая авиокомпанията няма вина.

  • Харесвам 4
Публикувано:

По моя опит отпреди години, когато е ясно, че вината е в летището, а не авиокомпанията нямам право на обезщетение. Потвърдено от Аероиск.

Конкретния случай беше приземяване навреме, и голямо чакане да се освободи гейт.

 

Интересно защо липсва персонал? Хората не искат да работят на летище? Или летищата не искат да наемат хора, които ще трябва да освобождават наесен?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 35 минути , neuromancer каза:

Интересно защо липсва персонал? Хората не искат да работят на летище? Или летищата не искат да наемат хора, които ще трябва да освобождават наесен?

Няма нищо интересно. Всички работодатели искат да минат с хора под минимума. В целия авиационен сектор е лудница, заплатите на пилоти, стюарди и т.н са надолу, яко гърбене, не слизаме от самолетите. Преработваме.... Все пак ситуацията е изключително динамична и както днес има полети до Русия и Аерфолот пращат в рамките на 10 дни 3 - ти А333 пълен до дупка(296 места), без нито едно свободно място, така от утре полетите до Русия може да бъдат забранени. За стюардния екипаж се търсят хора с бревети, които не са изтекли, защото в ИВТ няма първоначални курсове и няма как да се обучат нови хора. Един малък ад е. И от есента се започва отново с намалени полети и т.н.

  • Харесвам 9
  • Шок 4
Публикувано:
преди 11 часа, randi каза:

Ами то се гледа часа на тъчдаун, така че, може и 2 часа да ти закачат ръкав

Струва ми се, че беше   часът на отварянето на първата врата. :unsure:

  • Харесвам 1
Публикувано:

P.S. Сетих се, че имаше дело по въпроса, ето какво се казва в решението на съда:

image.png.893dc5bb369ddc2d5309fa9e457effd3.png

Сега остава въпросът откъде може да се вземе точния час  на отваряне на вратата на самолета за конкретен полет и то от достатъчно достоверен/официален източник, за да може да послужи при спор с АК и евентуално при дело пред съда. 

 

  • Харесвам 8
  • Замислям се 1
Публикувано:

Нали има бордови дневници, там не се ли отбелязва. Ако се стигне до дело лесно ще се изискат.

Нали всяка снимка пази информация кога е направена. Ако снимаш, че в едиколко си часа пътниците са в самолета също би могло да е доказателство, предполагам.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.