Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 34 минути , ДиянаВ каза:

 

Ами въобще не е забавно, на мен ми идва с крокодилски сълзи да плача... Как ще действаме, като сме няколко в отбора?

Публикувано:

Колкото и да обичам форума заради подобни шмекерии си мисля, че този път привличаме излишно внимание. Не ми се ще да сменят така удобните ни правила. Особено ако бъде въвлечена и трета страна като посредник за компенсация. Вие си знаете, но е ясно, че ни попреглеждат отвреме навреме темата.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:
преди 3 минути , Raindrop каза:

Ами въобще не е забавно, на мен ми идва с крокодилски сълзи да плача... Как ще действаме, като сме няколко в отбора?

Дааа, разбирам те.

Аз ще искам връщане, частично съм платила с точки, остатъка с пари. 

При теб, ако искаш все пак да отидеш, можеш да видиш алтернативите какви са и да прецениш.

По принцим, ако въобще се стигне до обезщетение, то може да се заяви и на по-късен етап и няма нищо общо с правото на връщане на сумата или премаршрутиране. Двете неща са заедно, а не да избираш кое от тях искаш.

На този етап се насочи към спасяването на някои разходи от пътуването ти, а после има време за другото.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 20 минути , ДиянаВ каза:

 

Значи сега ще си поискам от УИЗ сумата на билетите, премаршрутиране не искам, и после очаквам съвет, очаквам с благодарност :), към аероиск ли да се насоча, сега за първи път ще прочета и условията на colibra?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Като ни четат дано най-сетне прочетат и че пътниците им  също искат и очакват  коректно отношение.

Бергамо е прекрасен град , защо  в петък след работа внезапно да не ни се прииска да отскочим до там ? 

 

Както е писала Дияна едното не отменя другото и може да се заяви и на по-късен етап.

Относно обезщетението - чрез формата на авиокомпанията или посредник срещу съответната комисионна.

 

Колибра в случая не може да помогне ,тя работи по друг начин.

 

Може да ползваме и жокер от приятел @Георги Матеев

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 16 минути , stanimir каза:

Като ни четат дано най-сетне прочетат и че пътниците им  също искат и очакват  коректно отношение.

Бергамо е прекрасен град , защо  в петък след работа внезапно да не ни се прииска да отскочим до там ? 

 

Както е писала Дияна едното не отменя другото и може да се заяви и на по-късен етап.

Относно обезщетението - чрез формата на авиокомпанията или посредник срещу съответната комисионна.

 

Колибра в случая не може да помогне ,тя работи по друг начин.

 

Може да ползваме и жокер от приятел @Георги Матеев

Абсолютно съм съгласен със @stanimir, все пак и ние очакваме коректно отношение.

 

Точни излитания и кацания, да не стоим по половин час в самолета, докато ни разтоварват на Летище София, да не ни канселират полетите от сега за след малко.

Сега ни се ходи в Бергамо петък след работа. 🙂

 

Всеки ще си прецени дали да действа сам или чрез посредник, срещу комисионна.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 16 минути , stanimir каза:

Като ни четат дано най-сетне прочетат и че пътниците им  също искат и очакват  коректно отношение.

Бергамо е прекрасен град , защо  в петък след работа внезапно да не ни се прииска да отскочим до там ? 

 

Както е писала Дияна едното не отменя другото и може да се заяви и на по-късен етап.

Относно обезщетението - чрез формата на авиокомпанията или посредник срещу съответната комисионна.

 

Колибра в случая не може да помогне ,тя работи по друг начин.

 

Може да ползваме и жокер от приятел @Георги Матеев

ще очаквам да се включи "преподобният"  @Георги Матеев, шапка му свалям за безброй неща, абе направо си стоя със свалена шапка пред това наше божество!

 

Не видях в опциите на УИЗ и намек за обезщетение, сега пак ще чета.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Публикувано:

Лутън - Варна дали ще се изпълняват по 2 полета на ден през август както са ги обявили? Струва ми се, че досега никога не е имало по 2 на ден

Публикувано:
преди 2 часа, stanimir каза:

За сметка на това все още е в продажба ...ако някой иска бързо да се пробва за 250€.

 

преди 1 час, yordanov каза:

Като гледам от румънска машина от Яш е трябвало да бъде изпълнен полетът: Яш-Бергамо-София-Бергамо-Яш, но всичко това изглежда канселирано. 

Закупих си билет Бергамо-Яш, поради невъзможността да се прибера до София! 😎

Отмениха по-малко от 30 минути след закупуването... 🥶

  • Браво 3
  • Смея се 5
Публикувано:
13 minutes ago, Raindrop said:

ще очаквам да се включи "преподобният"  @Георги Матеев, шапка му свалям за безброй неща, абе направо си стоя със свалена шапка пред това наше божество!

 

Не видях в опциите на УИЗ и намек за обезщетение, сега пак ще чета.

Няма да го намериш в опциите.

 

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/tseni-otstupki/vuzstanovyavane-na-sredstva-i-kompensatsii

Публикувано:
преди 11 минути , crazyhorse каза:

 

Закупих си билет Бергамо-Яш, поради невъзможността да се прибера до София! 😎

Отмениха по-малко от 30 минути след закупуването... 🥶

Желаещи още могат да се приберат през Яш през мобилното приложение.🤣

  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

Ама тези полети ще се изпълнят най-вероятно не знам защо купувате конкретно бергамо-яш, проблема не е в машина, а най-вероятно слабата заетост на отсечката софия-бергамо

Публикувано:
преди 1 минута , Ivko каза:

Ама тези полети ще се изпълнят най-вероятно не знам защо купувате конкретно бергамо-яш, проблема не е в машина, а най-вероятно слабата заетост на отсечката софия-бергамо

На сайта на летище Бергамо стои като отменен.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Георги Матеев
Публикувано:

Без да задълбавам особено, но не мисля, че полетът е отменен по търговски причини / слаба затовареност. Това обикновено не се прави в последната минута и не е точно в стила на Уиз. Най-вероятно има проблем с машината, а ако е така - това е класически случай за компенсация.

 

Иначе с удоволствие мога да потвърдя, че евро директивата отново работи (на специалното внимание на @tch). Миналата седмица полетът ми от Корфу до Рим закъсня с 3:01 часа. Веднага писах директно на Уиз чрез контакт формата им с описание на случая, като поисках €250 компенсация + възстановяване на разходите ми за храна на летището (пратих касова бележка). За моя голяма изненада преди няколко часа от съпорта отговориха, че ще ми изплатят всичко на посочената от мен сметка в 2-седмичен срок.

 

Така че пишете директно... Ако не опитат да излъжат за причината за отмяна (на практика могат да кажат каквото си искат) - имате доста приличен шанс за компенсация. Успех на всички 🙂

  • Харесвам 9
  • Благодаря 2
  • Браво 4
Публикувано:
преди 9 минути , Георги Матеев каза:

Преди няколко часа

Стига  бе....е, добре де, не се ли запънаха поне малко. Ти наистина не си човек! 🙂

 

Цената на билета до Бергамо беше доста ниска преди да го отменят. Затова изглежда като да не им е бил толкова важен за изпълнение. Но и аз силно се надявам да имат основателна причина и да не отменят полети няколко часа по-рано, щот им е удобно.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 3 минути , Георги Матеев каза:

Без да задълбавам особено, но не мисля, че полетът е отменен по търговски причини / слаба затовареност. Това обикновено не се прави в последната минута и не е точно в стила на Уиз. Най-вероятно има проблем с машината, а ако е така - по принцип това е класически случай за €250 компенсация.

 

Иначе с удоволствие мога да потвърдя, че евро директивата отново работи (на специалното внимание на @tch). Миналата седмица полетът ми от Корфу до Рим закъсня с 3:01 часа. Веднага писах директно на Уиз чрез контакт формата им с описание на случая, като поисках компенсация + възстановяване на разходите ми за храна на летището (пратих бележка). Преди няколко часа от съпорта на Уиз ми отговориха, че ще ми изплатят всичко на посочената от мен сметка в 2-седмичен срок.

 

Така че пишете директно... Ако не опитат да излъжат за причината за отмяна (на практика могат да кажат каквото си искат) - имате доста приличен шанс за компенсация. Успех на всички 🙂

Благодаря на @Георги Матеевот сърце, няма да търся за момента посредници, на УИЗ ще им пиша веднага и ще поискам за двамата човека на резервацията компенсация плюс 450 евро хотел, който е платен предварително. Впрочем .... преди малко от мястото за настаняване отказаха да върнат сумата, дори и частично. Загубиха ме завинаги като клиент, това е ясно.

 

Черпя нашето Божество със залъче от тоз прекрасен шоколад, с който се утешавах преди малко. Не остана повече 🙂

 

 

IMG-7513.JPG

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 4 минути , Мари Николова каза:

Стига  бе....е, добре де, не се ли запънаха поне малко. Ти наистина не си човек! 🙂

Не се запънаха, което беше най-странното. Явно знаят кога и дали могат да шикалкавят и лавират. Предполагам в случая това закъснение на полета Корфу-Рим си е било изцяло по тяхна вина и са знаели, че ако се задълбае не биха могли да се измъкнат. Между другото и Раян няколко пъти са ми давали обезщетения без никакъв спор.

 

В момента, Raindrop каза:

Благодаря на @Георги Матеевот сърце, няма да търся за момента посредници, на УИЗ ще им пиша веднага и ще поискам за двамата човека на резервацията компенсация плюс 450 евро хотел, който е платен предварително. Впрочем .... преди малко от мястото за настаняване отказаха да върнат сумата, дори и частично. Загубиха ме завинаги като клиент, това е ясно.

 

Черпя нашето Божество със залъче от тоз прекрасен шоколад, с който се утешавах преди малко. Не остана повече 🙂

IMG-7513.JPG

Хотелът надали ще ти го компенсират, но не пречи да опиташ. Не забравяй да им прикачиш резервацията, в която ясно се вижда, че е предплатена и non-refundable. Може да прикачиш и комуникацията с хотела, в която отказват възстановяване.

 

Божеството иначе похапва шоколад, но не и на картинка, да ти дам адрес да пратиш малко? :crazy: Шегувам се 🙂

  • Харесвам 3
  • Смея се 7
Публикувано:

Някой беше похвалил гръцкото ГВА, че са му издействали обезщетение и то миналата година, когато яко се отменяше без последствие за АК. Може наистина да си вършат работата достатъчно добре, за да не им се рискува на авиокомпаниите.

 

П.п. А едната минута въобще не искам да я коментирам.😁

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ще задържа какво да избера от опциите на Уиз - ребукинг или връщане, защото още не мога да реша какво да правя. Не могат да изискват от мен толкова бързо да действам. Утре ще ви кажа дава ли ми още опциите и може ли да се избира след момента на полета. Магеланци заслужават да вляза в разправия, ако се стигне до там🙂

преди 9 минути , Мари Николова каза:

Някой беше похвалил гръцкото ГВА, че са му издействали обезщетение и то миналата година, когато яко се отменяше без последствие за АК. Може наистина да си вършат работата достатъчно добре, за да не им се рискува на авиокомпаниите.

@Jorro с Волотеа беше.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 6 минути , randi каза:

Полетите далеч не се анулират, защото няма пътници, няма екипажи, няма кой да лети. 😉

@randi, а защо няма екипажи?
Заради Ковид ли стана така или, просто не си ценят хората?

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не искат да наемат повече хора, защото наесен като спрат полетите няма какво да ги правят, според мен

  • Харесвам 3
Публикувано:

Май набираха кабинен екипаж скоро, мернах във фейсбук. Явно са освободили персонал последните месеци и им трябват хора.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.