Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Преди 1 час, Звелина каза:

Какво съм направила, та купен полет КЪМ България  Уизз са ми го хванали по "трънския" курс, почти 2 лева за Евро?

 

За колко хиляди лява купи билети от Уиз, че са те набутали с  трънки курс?!

Връзка към коментар
преди 6 минути , Hollywood каза:

 

За колко хиляди лява купи билети от Уиз, че са те набутали с  трънки курс?!

 

Ами, не са тези от 3 Е парчето, за 5 билета си изкараха Уизз 5 Е отгоре.

Връзка към коментар

Здравейте, имам проблем с чекирането, на WizzAir пише ми "Чекирането не е налично поради проблеми с плащането (недостатъчно плащане или надплащане)" ???

При положение, че съм превела сумата по банков път и имам e-mail за потвърждение и фактура и всичко как може на етап чекиране да ми говорят за проблем с плащането? Опитах се да се свържа с кол центъра 0900 639 49 но никой не вдига а импулсите си текат !!!!!!  нямат и електронна поща за връзка      В ПОТРЕС СЪМ! 

А не резервирам билети за първи път но такъв абсурд не ми се беше случвало. 

Връзка към коментар
преди 49 минути , Joana каза:

Здравейте, имам проблем с чекирането, на WizzAir пише ми "Чекирането не е налично поради проблеми с плащането (недостатъчно плащане или надплащане)" ???

При положение, че съм превела сумата по банков път и имам e-mail за потвърждение и фактура и всичко как може на етап чекиране да ми говорят за проблем с плащането? Опитах се да се свържа с кол центъра 0900 639 49 но никой не вдига а импулсите си текат !!!!!!  нямат и електронна поща за връзка      В ПОТРЕС СЪМ! 

А не резервирам билети за първи път но такъв абсурд не ми се беше случвало. 

Пратили ли са ти Пътен план?

Връзка към коментар
  Преди 1 час, Joana каза:

Здравейте, имам проблем с чекирането, на WizzAir пише ми "Чекирането не е налично поради проблеми с плащането (недостатъчно плащане или надплащане)" ???

При положение, че съм превела сумата по банков път и имам e-mail за потвърждение и фактура и всичко как може на етап чекиране да ми говорят за проблем с плащането? Опитах се да се свържа с кол центъра 0900 639 49 но никой не вдига а импулсите си текат !!!!!!  нямат и електронна поща за връзка      В ПОТРЕС СЪМ! 

А не резервирам билети за първи път но такъв абсурд не ми се беше случвало. 

Пратили ли са ти Пътен план?

Да, като се направи превода и го получат и одобрят пращат пътен план на мейла.

 

Редактирано от Joana
Връзка към коментар
На 4/4/2017 в 16:53, zory каза:

Благодаря много Фичо. Битката ще продължи. Ще пиша за развитието по казуса.

Има развитие по моя случай за няколкократното плащане на два билета и опита им да си вземат допълнително административни такси.

,,Радвам се да Ви съобщя, че днес възстановихме остатъчната сума от 32.00BGN на Вашата кредитна / дебитна карта. Моля, приемете моите искрени извинения за това, че тази сума беше задържана при първоначалния превод. Проверката показа, че Вие действително сте закупили билети на много специална цена, която е вън от общата процедура за сформиране на билетна цена.

 

Благодарим Ви, че избрахте Wizz Air!Целият ни екип Ви желае приятни пътувания в Европа!"

 

Специални благодарности на всички, помогнали ми със съвети!!!:)

  • Харесвам 17
Връзка към коментар
преди 22 часа, Joana каза:
  Преди 1 час, Joana каза:

Здравейте, имам проблем с чекирането, на WizzAir пише ми "Чекирането не е налично поради проблеми с плащането (недостатъчно плащане или надплащане)" ???

При положение, че съм превела сумата по банков път и имам e-mail за потвърждение и фактура и всичко как може на етап чекиране да ми говорят за проблем с плащането? Опитах се да се свържа с кол центъра 0900 639 49 но никой не вдига а импулсите си текат !!!!!!  нямат и електронна поща за връзка      В ПОТРЕС СЪМ! 

А не резервирам билети за първи път но такъв абсурд не ми се беше случвало. 

Пратили ли са ти Пътен план?

Да, като се направи превода и го получат и одобрят пращат пътен план на мейла.

 

Направи ли чекин?

Връзка към коментар
преди 9 минути , zory каза:

 

,,Радвам се да Ви съобщя, че днес възстановихме остатъчната сума от 32.00BGN на Вашата кредитна / дебитна карта. Моля, приемете моите искрени извинения за това, че тази сума беше задържана при първоначалния превод. Проверката показа, че Вие действително сте закупили билети на много специална цена, която е вън от общата процедура за сформиране на билетна цена.

 :)

E, това вече е друго! :)

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 24 минути , zory каза:

...Вие действително сте закупили билети на много специална цена, която е вън от общата процедура за сформиране на билетна цена

:)

 

Това наистина звучи много добре! :-)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 4/4/2017 в 15:22, master_of_germs каза:

Ще пътуваме заедно, както изглежда. И ние резервирахме преди няколко дни за същите дати за тази цена :)

 

+1, и аз успях да взема за същите дати :-)

Връзка към коментар
преди 6 минути , Bellaero каза:

Последно летях с Уиз миналия ноември. Нямаше тогава пътен план, къде да го търся сега? Имам билтчета по шест кинта, платени от кредит.

 

Винаги е имало пътен план.

Получава се на мейла.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, явно не съм обръщала внимание. Намерих си и пътния план и фактурата. Явно няма да ми искат още жълтици кам билетите :)

 

Някоя добра душа дали би ми показала темата за комбиниране на багажи с различни лоу кост компании. Сякаш имаше такава тема, а не я намирам. Благодаря предварително!

Редактирано от Bellaero
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 44 минути , Bellaero каза:

Да, явно не съм обръщала внимание. Намерих си и пътния план и фактурата. Явно няма да ми искат още жълтици кам билетите :)

 

Някоя добра душа дали би ми показала темата за комбиниране на багажи с различни лоу кост компании. Сякаш имаше такава тема, а не я намирам. Благодаря предварително!

 

Може би търсиш това: 

 

 

Връзка към коментар

Абе, не ги знам какво пращат, на последните билети, които купих Копенхаген- София са ми пратили само електронна фактура. :wizard:Няма пътен план. Като си вляза в профила, там си има пътен план. Купувам винаги Wizz Flex, да не би да е за това?

Връзка към коментар

Не съм сигурна, че може и двата едновременно, макар и платени. Погледни опцията Приорити, дали няма да ти свърши работа-там имаш право на две чанти, като втората е малко по-малка от размерите на безплатния ръчен багаж. Т.е може да купиш голям ръчен+Приорити и да носиш две чанти.

Връзка към коментар

Благодаря ви! Ще купувам комбиниран полет Ryanair с Wizzair за приятелка и искам да се запази малкия ръчен - ще бъде дамска чанта - е голяма дамска чанта :biggrin:, но ще се събере със сигурност. Или ще я посмачка, ако трябва :) Просто не помнех този вариант - аз купувам или платен голям, или безплатен малък само. 

Връзка към коментар

Здравейте! Имам въпрос относно Wizz Flex. Има ли някой, който е променял датата на полета и знае коя разлика в цената удържат: между цената на новия билет и цената на стария към момента на промяната или между цената на новия и цената на стария, която е заплатена при първата резервация? Дано да става ясно какво точно питам... :girlwacko:

Не мога да преценя дали си заслужава да купувам така. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Цената на стария към момента на покупката-ако си го купил за 20лв, а в момента за същата дата е 40лв, ще го сметнат по 20лв(за колкото си го купил). Отделно има такса смяна-минимум 20лв мисля, че беше.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.