Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

При отменени полети ми дава да избирам нови, но може ли да се добави към новите Флекс? Идеята ми е да използвам само в едната посока.

Поне аз не видях такава опция, има само багаж и разни други.

Публикувано:
преди 29 минути , feel_the_rush каза:

Някой знае ли на Женева кои са му алтернативни летища?

Базел със сигурност, защото ми е излизала обратната опция. Възможно е да излезе и Ница или Меминген (за Базел го имаше).

Публикувано:

Здравейте! След мнооого дълъг период на нелетене, имам въпроси към летящите.

И във времена на пандемия ли местата на спътниците се разхвърлят из целия самолет?

Стюардесите допускат ли разместване в случай, че има свободни места?

 

 

Публикувано:
преди 14 минути , noshtna_ptica каза:

Здравейте! След мнооого дълъг период на нелетене, имам въпроси към летящите.

И във времена на пандемия ли местата на спътниците се разхвърлят из целия самолет?

Стюардесите допускат ли разместване в случай, че има свободни места?

 

 

Wizz поне разхвърлят. От 12 полета - само 2 пъти не бяхме разхвърляни. Позволяват разместване иначе.

  • Благодаря 1
Публикувано:

Айде време беше на нови маршрути и от Украйна. 🙂

Wizz Air announces 25 new routes from Ukraine!

Wizz Air с нови правила за багажа - Туристически новини от България

Yesterday Ukraine signed The Open Skies Agreement with the EU. The European companies will be able to fly to any airport in Ukraine without restrictions.

The low-cost carrier Wizz Air announced today the opening many new routes from Ukraine to France, Spain, Switzerland, Portugal, the Netherlands, Greece and the Czech Republic.

 

New routes:

From Kiev
Brussels
Paris
Nice
Basel
Crete
Eindhoven
Porto
Alicante
Madrid
Barcelona
Malaga
Palma de Mallorca

 

From Kharkov
Thessaloniki
Pardubice

 

From Lviv
Paris
Nice
Brussels
Athens
Thessaloniki
Eindhoven
Barcelona
Madrid

 

From Odessa
Pardubice
Athens
London

  • Харесвам 8
Публикувано:
На 11.10.2021 г. в 15:49, noshtna_ptica каза:

Здравейте! След мнооого дълъг период на нелетене, имам въпроси към летящите.

И във времена на пандемия ли местата на спътниците се разхвърлят из целия самолет?

Стюардесите допускат ли разместване в случай, че има свободни места?

 

 

Да. Два пъти се съгласиха да се преместя на мястото, което исках.

 

  • Благодаря 1
Публикувано:

Wizz Air Abu Dhabi plans to ramp up operations as restrictions ease

 

The airline said it will operate routes to Sarajevo (Bosnia & Herzegovina), Odesa (Ukraine), Muscat (Oman), Almaty (Kazakhstan), Sohag (Egypt), Baku (Azerbaijan) and Kutaisi (Georgia).

 

Най-вероятно и останалите полети от средата на януари до края на март ще ги преместят до Дубай така, че ако някой е планувал или ще планува може да си вземе билети преди да ги преместят с идеята после да си ги наглася въпреки, че сега цените са 😶

 

Kees Van Schaick, managing director of Wizz Air Abu Dhabi, said:"Our network from Abu Dhabi will expand rapidly as travel restrictions ease up, getting a significant boost when Wizz Air Hungary will start operating its flights to Abu Dhabi as of April 2022."

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 1.10.2021 г. в 13:18, mamaivy каза:

Получих отговор на оплакването си за липсващия Кеш Бек от Букинг за нощувките ни от юни/юли.

Накратко да предоставя фактури,за да разследват.Надявам се снимка на банковите извлечения да е достатъчно,че и през ум не ми е дошло да пазя бележки от направените плащания.Да не говорим,че в единия хотел така се опетлаха с плащането,че и бележка не ми дадоха,а се наложи да плащаме в брой.Там само ми преоторизираха по 1 Ст. няколко пъти и блокираха сума,че не успяха да я вземат.

Изключително тегава процедура,но се надявам на разбрани служители на Уиз.

Пуснала съм снимки на резервацията,на линка за оценка и линка показващ мнението ни след почивката.Все от Букинг.

Какво ли не прави човек за 20 Е кешбек.

Ама вече ще събирам бележки!!!

Как се разви ситуацията при теб? Изплатиха ли кешбека в крайна сметка? И след колко време, след като пусна оплакването ти отговориха?

Публикувано:

Да кажа и аз. Имам неизплатен кешбек за нощувки 3-14.07.2021. На 06.10 им пуснах жалба през формата с номер и пин на резервациите (2  бр.са), и принт скрийн от самите резервации, както и от мненията ми в Букинг в уверение на това ,че съм билав съответните места за настаняване наистина. Жалбата ми беше алокирана към агент 2-3 дни след това и до ден днешен така си стои.

п.с.Забелязвам, обаче една разлика: преди, когато се влвзеше през сайата на Уиз и оттам в букинг, дори и за минали резерации виждах какъв кеш бек "ми се полага", сега не се вижда т.е., ако нещо се запънат, че не са изплатили кешбека, поради някое неизпълнено условие на промоцията, аз нямам как да им докажа, че съм извършила правилните стъпки, а не съм си напила само Уиз клиентския номер в сайта на Букинг. 

Публикувано:

По повод кешбека - имам около 10 резервации от юни насам и за нито една не ми е изплатен кешбек. Оплаках се и на букинг, но те ми казаха, че трябва да се свържа с Уиз Еър. Пуснах иск при УизЕър - поискаха ми резервационни кодове на полети с тях, както и потвърждения от букинг. Пратих им всичко, даже повече неща, отколкото искаха, и сега чакам отговор повече от 2 седмици. Очаквам да ми поискат и фактури - всичко си пазя, нека да искат 😄 Убеден съм, че накрая пак ще ми откажат по някаква причина и просто вече няма да запазвам през техния referral линк.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Публикувано:

От форума научих една много полезна практика. Когато имам работа с компания, институция, посредник и т.н, които се правят на ударени, всеки ден да им напомням за себе си с кратък, номериран мейл. Нещо от рода"Здравейте, това е 10 мейл, които ви изпращам и все още нямам отговор по моят казус...." Текста е един и същ, само сменяш номерчето на мейла. 🙂

Обикновенно и най-непробиваемите се пречупват след 11-12ти мейл 🤣

 

  • Харесвам 19
  • Браво 1
  • Смея се 9
Публикувано:

Доколкото зная, при резервация през техния линк 5% са за тях и още толкова за клиента. Кешбек сайтовете са на същия принцип, но за разлика от тях дават реални пари и много по бързо. Не зная как е при Райън и не е зле някой с опит да сподели в тяхната тема. 

Аз също имам неплатени точки, първите са от началото на май. Остана с впечатлението, че имат много запитвания, защото ми върнаха линк къде да подам жалба и отговориха, че и те да препрати ли оплакването ми към Уизер. Писах им и чакам. 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 56 минути , jorrro каза:

По повод кешбека - имам около 10 резервации от юни насам и за нито една не ми е изплатен кешбек. Оплаках се и на букинг, но те ми казаха, че трябва да се свържа с Уиз Еър. Пуснах иск при УизЕър - поискаха ми резервационни кодове на полети с тях, както и потвърждения от букинг. Пратих им всичко, даже повече неща, отколкото искаха, и сега чакам отговор повече от 2 седмици. Очаквам да ми поискат и фактури - всичко си пазя, нека да искат 😄 Убеден съм, че накрая пак ще ми откажат по някаква причина и просто вече няма да запазвам през техния referral линк.

Не би трябвало да искат нищо, т.к. информацията за потвърдена резервация идва от Букинг

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, iMari каза:

От форума научих една много полезна практика. Когато имам работа с компания, институция, посредник и т.н, които се правят на ударени, всеки ден да им напомням за себе си с кратък, номериран мейл. Нещо от рода"Здравейте, това е 10 мейл, които ви изпращам и все още нямам отговор по моят казус...." Текста е един и същ, само сменяш номерчето на мейла. 🙂

Обикновенно и най-непробиваемите се пречупват след 11-12ти мейл 🤣

 

Сега ако кажеш и на кой мейл пускаш тези номерирани мейлчета към Уиз - цена няма да имаш !  🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 26 минути , bibi каза:

Сега ако кажеш и на кой мейл пускаш тези номерирани мейлчета към Уиз - цена няма да имаш !  🙂

customerrelations@wizzair.com

За по-бърз резултат може да комбинираш с формата за оплакване 🙂

 

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 21 минути , iMari каза:

customerrelations@wizzair.com

За по-бърз резултат може да комбинираш с формата за оплакване 🙂

 

Този отдавана връща мейлите , пуснати до него, както и същия, но с цифра 1 отзад, иначе през формата за оплакване се ожалих вече, както написах по-горе.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , bibi каза:

Този отдавана връща мейлите , пуснати до него, както и същия, но с цифра 1 отзад, иначе през формата за оплакване се ожалих вече, както написах по-горе.

Този с цифра 1, не ги връща, дори са ми писали от него на български. Иначе мога да дам и други, от който водим кореспонденция по казуси в момента, но нека да е на лично 🙂

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 1 минута , bibi каза:

Този отдавана връща мейлите , пуснати до него, както и същия, но с цифра 1 отзад, иначе през формата за оплакване се ожалих вече, както написах по-горе.

Този вече трябва да е актуален, последно преди 2 месеца контактувах с него:🙂

customerrelations1@customerservices.wizzair.com

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 4 часа, КолЮ каза:

Как се разви ситуацията при теб? Изплатиха ли кешбека в крайна сметка? И след колко време, след като пусна оплакването ти отговориха?

Нищо.

Дори обмислям да повдигна отново въпроса.

 

Публикувано:
преди 24 минути , ACM каза:

Така и така пишете мейли на Уиз, пишете им и да пуснат линия София-Москва, че имам бая кредит, който ще изгори следващара пролет.

Ами аз ако не помните им писах за линията София-Атина и я пуснаха 😄😄

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 1 минута , Ivko каза:

Ами аз ако не помните им писах за линията София-Атина и я пуснаха 😄😄

Пиши пак, ама за Кефалония този път 😄

  • Харесвам 3
  • Смея се 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • GlobeRider
    • Zaro
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.