Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Между другото, ако не искате Пейпал, а имате акаунт в TransferWise, мисля, че може да заредите кешбека в него. Поне банковите детайли са същите. Не съм го правил, но съм получавал суми в Transferwise с този номер на сметка като междубанков превод в Щатите, тоест трябва да стане. После май имаше малка такса за превод от там докъдето и да е.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Тия наистина са големи нещастници:


Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за Обслужване на Клиенти на Wizz Air.

Относно Вашето запитване, бихме искали да Ви напомним, че сумата ще бъде кредитирана във Вашия акаунт в Wizz само ако резервацията на хотела или автомобила под наем се извършва чрез нашия официален уебсайт www.wizzair.com.

Моля, бъдете информирани, че обичайния срок е от началото на следващия месец до два месеца след напускане на хотела, както е посочено в условията на нашите партньори на www.booking.com, за да могат Вашите кредити да бъдат успешно прехвърлени във Вашия Wizz профил.

Кредитите се обработват автоматично от системата, в случай че всички условия са спазени.

Пожелаваме Ви приятен ден.
 
С уважение,

Публикувано:

Вътрешните полети в Италия вече може да се сменят за вътрешни, ако са купени с флекс. Може да е полезно за някой.

Бъркам ли или по едно време предлагаха вътрешни полети в Норвегия?

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 43 минути , bibi каза:

Тия наистина са големи нещастници:


Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за Обслужване на Клиенти на Wizz Air.

Относно Вашето запитване, бихме искали да Ви напомним, че сумата ще бъде кредитирана във Вашия акаунт в Wizz само ако резервацията на хотела или автомобила под наем се извършва чрез нашия официален уебсайт www.wizzair.com.

Моля, бъдете информирани, че обичайния срок е от началото на следващия месец до два месеца след напускане на хотела, както е посочено в условията на нашите партньори на www.booking.com, за да могат Вашите кредити да бъдат успешно прехвърлени във Вашия Wizz профил.

Кредитите се обработват автоматично от системата, в случай че всички условия са спазени.

Пожелаваме Ви приятен ден.
 
С уважение,

И кое точно е нередно тук?

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, iMari каза:

 

Бъркам ли или по едно време предлагаха вътрешни полети в Норвегия?

Не бъркаш-имаше, но норвежците скочиха и Правителството ги забрани! 

Имаше и Джърси до 2-3 английски града, но изчезнаха и те... 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 39 минути , traveler каза:

И кое точно е нередно тук?

Спазени са всички условия на промоцията , в жалбата са цитирани конкретни резервации, плащания и т.н., цитираният период е изтекъл ( това е и причината за жалбата) и не на последно място 3-ма души сме тук с един и същ проблем ( забавен кешбек) и на тримата са пуснали различни отговори. Отбиват номер и мотаят клиентите си.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 2 часа, traveler каза:

И кое точно е нередно тук?

Нередното е, че се цитира непотвърдена резервация от хотела/хоста без да се обвързва с отказа за плащане страната по договора Букинг. От първата ми резервация са минали 160 дни и според други техни условия изтича срока да ползвам награда след приключило пътуване. След 20 дни ще изпаднат в противоречие на ОУ и ги пускам по всички комисии. Имам отговори от Букинг и техни тип copi paste, на различни питания, което общо погледнато е игнориране въпрос на потребител. Ще иде много енергия за малко пари, но така се създава "гражданско общество" .  Поведението им определено е не насочено в услуга на клиента и има достатъчно информация и основания да се тълкува като заблуждаващо. 

  • Харесвам 14
  • Браво 1
Публикувано:
преди 12 часа, bibi каза:

Спазени са всички условия на промоцията , в жалбата са цитирани конкретни резервации, плащания и т.н., цитираният период е изтекъл ( това е и причината за жалбата) и не на последно място 3-ма души сме тук с един и същ проблем ( забавен кешбек) и на тримата са пуснали различни отговори. Отбиват номер и мотаят клиентите си.

Само да кажа, че и на мен ми бавят от Юли-Август кредити УизЕър от хотелски резервации.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Моята безумна комуникация по мейл с wizz продължава. И въпреки, че от Вашите постове знам какво ще кажат букинг, все пак реших да потърся помощ там. След гоооооляма мъка през приложението така и не успях да открия как да им изпратя писмо и звъннах на номера за България, този който започва с 00800 (като си нямам никаква идея какво ли ще ми струва този разговор???? ). Учудващо девойката на телефона каза, че веднага ще се свърже с wizz и да не се притеснявам, защото след подобна реакция от букинг, обикновено много бързо кредита се превежда. До тук добре, но.... Петнадестина минути по-късно получих обаждане от същата девойка (ако някой го интересува телефона ми написа, че получавам обаждане от Барселона) и тя леко разочаровано ми се извини няколко пъти, че ме е подвела. При тях имало мейл на който пишат на wizz за оплаквания, но преди 5 дни е станала някаква промяна и вече им е забранено да се обръщат към wizz с оплаквания от клиенти и тя реално няма как да помогне 😞 По време на разговора дамата семло заяви, че това било много рядко явление, и тук вече се постарах да обясня, че въобще не е така и знам за още много подобни случаи. Тя каза, че явно няма да може да помогне, но било хубаво всички с подобен проблем да си изпратят оплакванията към тях. Предполагам че при натрупване на критична маса оплаквания от клиенти, които са пострадали от нелоялна кампания с техен партньор от страна на букинг може и да се вземат някакви мерки.

Дискутирахме също, че в мейла с потвърждение на резервацията пише, че бонуса се очаква до 64дни след напускане на хотела, а wizz не спират да говорят за 90дни след потвъждаване от страна на хотела. Отговора беше, че никой хотел и никой от букинг не уведомява wizz, всичко се случва автоматично и при wizz са налични всички автоматични потвърждения за осъществен престой. При нея информацията била за излпащане на бонусите в рамките на 35 дни, считано от началото на месеца, следващ този с чек-аута, което си е горе-долу тези 64дни, за който пише в потвърдителните мейли.

 

За да не става неразумно дълъг този пост, след малко ще сложа малко цитати от кореспонденцията ми с wizz.  Няма толкова надменни и нагли к***лета...

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Публикувано:

Части от последните 4 писма, нарочно оставих името на господина от wizz, за да видим той ли отговаря и на Вас. Реших че след мое писмо номер 3, мога да бъда малко по краен в изказа. Всякакви идеи или препоръки за бъдещи действия се добре дошли.

Приятно четене 🤪

 

аз:

Благодаря Ви за отговора, но от него единствено оставам с усещането, че не желаете да бъдете коректни спрямо клиентите си.
 За втори път цитирате някакви общи условия, които може би са променени наскоро, но със сигурност не кореспондират на условията при които съм направил резервацията си. Там ясно пише, че срока е 64 дни. Но това реално е без значение, защото отдавна минаха и цитираните от Вас 90 дни.
 Обърнах се за съдействие към booking и те бяха категорични, че цялата необходима Ви информация за престоя ми е подадена към Вас в срок. Те също потвърдиха и знаят, че срока за изплащане на кредита е в срок до 64 дни след края на престоя.
Моля още веднъж за РЕАЛНО съдействие от Ваша страна, а не цитиране на общи условия с цел единствено отлагане и не спазване на ангажиментите Ви.
 
невероятния отговор на wizz:
Във връзка с Вашият иск, бихме искали да Ви информираме, че тъй като вече неколкократно сме Ви предоставили с нашата позиция по случая, това е финалното ни разглеждане на този иск. 
В случай, че не сте доволна от резолюцията по Вашият иск, може да насочите случая, към алтернативна форма за разрешаване на искове/Online Dispute Resolution (ODR) platform.
За повече информация, моля посетете: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Моля отбележете следният адрес: odr@wizzair.com, когато попълвате търговските детайли на ODR платформата. 
Бихме искали да Ви информираме, че горепосоченият и-мейл адрес е за ползване само за оплаквания и искове пуснати към въпросната ODR плаформа. 
Алтернативна опция е платформата - AviationADR.
Техните детайли са следните:
Уебсайт: https://www.cdrl.org.uk/
И-мейл адрес: Aviation@cdrl.org.uk
Телефонен номер: 44 (0) 203 540 8063
С уважение,
Aleksandar Hristov
 
аз отново:
Както сам сте написали неколкократно ме уведомявахте за общите условия по промоцията. Никъде обаче не споменахте нещо за моя конкретен случай, затова и потърсих букинг за съдействие. Имате ли наистина при Вас цялата необходима информация и кога ще бъде изплатена дължимата премия?
 При липса на съдействие със сигурност ще ескалирам случая, като ще се обърна и към комисиите за защита на потребителите, и защита на конкуренцията.
 
и последният отговор към момента:
Във връзка с Вашия иск, в предходната си кореспонденция, неколкократно сме Ви предоставили с нашето становище по случая, което е въз основа на условията на въпросната промоция. 
Допълнително неколкократно сме Ви информирали, че са възможни забавяния поради текущата ситуация в световен мащаб и засиления трафик, поради което учтиво сме помолили за Вашето търпение и разбиране. 
Моля обърнете внимание, че становището ни по случая е непроменено. 
В случай, че не сте доволни от отговора, можете да обърнете иска си към някоя от алтернативните опции за решаване на искове, предоставени в последния ни и-мейл.
 
Публикувано:

Във връзка с моя случай,все още не съм изгубила надежда.

Получих вежлив отговор,с молба за точните суми, които съм платила ,за да могат да пристъпят към плащане.

Предполагам съм попаднала на служителка, която все пак е прочела това, което съм писала. Дано да е така.

Сумата, която очаквам е двайсетина евро,но не мисля да се отказвам от тях.

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 18.10.2021 г. в 20:08, bibi каза:

Спазени са всички условия на промоцията , в жалбата са цитирани конкретни резервации, плащания и т.н., цитираният период е изтекъл ( това е и причината за жалбата) и не на последно място 3-ма души сме тук с един и същ проблем ( забавен кешбек) и на тримата са пуснали различни отговори. Отбиват номер и мотаят клиентите си.

Имам същия отговор при същите условия за нощувки от юни.  Освенв това още чакам за ангуст. Загубиха ме като клиент.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз реших да пиша на английски до съпорта им, макар това да означава най-вероятно по-дълго време да чакам отговор. Не знам дали крайният резултат ще е различен, но все още чакам...

Публикувано:

Факт е, че УИЗ са получили автоматично потвърждение заедно с Букинг, което идва до седмица след приключване на престоя - 7 ... 10 дни максимум + мнократно цитираните 90 дни правят 100 и всичко над тях е некоректност. Странното е, че така уверено се позовават на общи условия, които не са в тяхна полза в момента, което означава че или тупкат топката , за да не плащат или наистина имат проблеми с разпределянето на сумите, които трябва да платят. 

... или са в необявен фалит и отсвирват дребните кредитори ... :rtfm:

Публикувано:

Пуснали са зимни полети SOF - ALC в събота и вторник. Звучи добре за дълъг уикенд, но най-вероятно е поредното събиране на кеш, защото в пролетните месеци до средата на юни няма полети.

Публикувано:
преди 7 часа, jorrro каза:

Аз реших да пиша на английски до съпорта им, макар това да означава най-вероятно по-дълго време да чакам отговор. Не знам дали крайният резултат ще е различен, но все още чакам...

И аз мисля да пусна нова жалба, но на английски.

@КолЮ, за протокола - моят младеж е друг, но отговорите са същите и стилистично, и откъм съдържание. 😞

Публикувано:

То вероятно има стандартен шаблон, който се пуска, когато агента дори не е прочел запитването, затова не може да избере нещо по-специфично за случая

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Аз имам отговор на жалбата си - превели са ми кешбек, но само за една от 10 резервации, но пък е без краен срок 😄 Защо само за една - няма обяснение. Пише, че ако имам въпроси за друга резервация (подозирам, че става дума за резервация в системата на WizzAir, а не booking - шаблонен отговор), да пусна ново оплакване. И естествено - затворили иска ми и го маркирали като разрешен.

Редактирано от jorrro
  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой имал ли е технически проблем, че е бот, постоянно рестартиране на резервация и при плащане изписва Acces Denied чак при опит с 6тата карта стана плащането, междувременно вдигнаха с 90Евро тия цената да ги таковам.

sshot-6.jpg

sshot-9.jpg

sshot-10.jpg

Публикувано:
Преди 1 час, vinidj каза:

Някой имал ли е технически проблем, че е бот, постоянно рестартиране на резервация и при плащане изписва Acces Denied чак при опит с 6тата карта стана плащането, междувременно вдигнаха с 90Евро тия цената да ги таковам.

sshot-6.jpg

sshot-9.jpg

sshot-10.jpg

Много пъти и много от нас🙂

При мен положението е: за покупка ползвам приложението; за промени от тяхна страна и търсене през сайта - един лаптоп с Хром; пак за разни неща от уеб версията им - един компютър с Експлорър. Чудно😄

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 2 минути , ДиянаВ каза:

Много пъти и много от нас🙂

При мен положението е: за покупка ползвам приложението; за промени от тяхна страна и търсене през сайта - един лаптоп с Хром; пак за разни неща от уеб версията им - един компютър с Експлорър. Чудно😄

Тъкмо им написах едно хубаво имейлче с оплакване с хубави пожелания и майки и тъкмо даа го пратя...хоп моля рестартирайте резервацията. Бесен съм им! Дори не може да подадеш оплакване без да направи мизерия сайта им. Да от приложението работи както трябва, може би щото сменях ай пи адареси Немски и т.н. но и с български пак става така.

  • Смея се 3
Публикувано:
преди 38 минути , vinidj каза:

Тъкмо им написах едно хубаво имейлче с оплакване с хубави пожелания и майки и тъкмо даа го пратя...хоп моля рестартирайте резервацията. Бесен съм им! Дори не може да подадеш оплакване без да направи мизерия сайта им. Да от приложението работи както трябва, може би щото сменях ай пи адареси Немски и т.н. но и с български пак става така.

Аз оплакванията вече първо си пиша в word и след това ги пускам, защото не знам от кое устройство ще ми даде да чекна, че съм запозната с общите условия 😄

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз влизам от един и същ лаптоп в къщи и по-принцип ползвам хром, но отварям мозила само за Уиз, а в офиса си влизам и от хром и нямам проблеми. Не е ясно каква е причината за това

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   5 магеланци

    • Граф Вронски
    • new one
    • Яни
    • Kamen
    • Ivan Ivanich
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.