Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 9 минути , Ivko каза:

. Не е ясно каква е причината за това

Поддържаш линиите до Барселона и Дубай на печалба! 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 15
Публикувано:
На 20.10.2021 г. в 15:52, bibi каза:

И аз мисля да пусна нова жалба, но на английски.

@КолЮ, за протокола - моят младеж е друг, но отговорите са същите и стилистично, и откъм съдържание. 😞

За да пуснеш жалба трябва да въведеш код на резервация на полет. Като въведа същия код, дали автоматично няма да прати жалбата към същия служител, с който сме си говорили на български?

Всъщност какво правите сменяте езика генерално на профила си или сайта си седи на българската, но в полето за текст на жалбата пишете на английски?? 

Публикувано:
Преди 1 час, КолЮ каза:

За да пуснеш жалба трябва да въведеш код на резервация на полет. Като въведа същия код, дали автоматично няма да прати жалбата към същия служител, с който сме си говорили на български?

Всъщност какво правите сменяте езика генерално на профила си или сайта си седи на българската, но в полето за текст на жалбата пишете на английски?? 

Аз направих и двете - през английската версия на сайта и текст на жалбата на английски.

Публикувано:

Аз съм пускал жалба на български през българската версия. Те ти отговарят на български. Според мен няма значение от езика, а националноста

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 43 минути , Ivko каза:

Аз съм пускал жалба на български през българската версия. Те ти отговарят на български. Според мен няма значение от езика, а националноста

На мен си ми отговориха на английски след жалба на английски и агентката не беше с българско име.

Публикувано:
преди 6 часа, КолЮ каза:

За да пуснеш жалба трябва да въведеш код на резервация на полет. Като въведа същия код, дали автоматично няма да прати жалбата към същия служител, с който сме си говорили на български?

Всъщност какво правите сменяте езика генерално на профила си или сайта си седи на българската, но в полето за текст на жалбата пишете на английски?? 

В конкретния случай, още не съм тествала, но иначе им пиша само на английски, да.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 21.10.2021 г. в 20:39, ДиянаВ каза:

Много пъти и много от нас🙂

При мен положението е: за покупка ползвам приложението; за промени от тяхна страна и търсене през сайта - един лаптоп с Хром; пак за разни неща от уеб версията им - един компютър с Експлорър. Чудно😄

В дълбоките задимени китайски котловини една фабрика за дребна техника работи за теб, да произвежда разнообразни телефони и компютри да си правиш резервациите и в прашните пакистански селища хиляди копаят софтуерен код за различните им ОС - само за тебе ❤️ 🙂

 

(Моля да се изтрие от Модератор @ДиянаВ като го види, но не можах да се въздържа 🙂 🙂 🙂 )

  • Смея се 5
Публикувано:

ОПитвам  се да  завърша резервация.Въведох карта и ми генерира прозорец с инфо че резервацията ми очаква плащане.И то на банков превод.Какво трябва да направя сега?Защо не отчита плащането с карта.Не ми дава отказ.Просто това известие директно към банков превод...И още нещо- ЗА ТОЗИ ПОЛЕТ НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ОНАЙН ЧЕКИРАНЕ.... това съвсем не го разбирам как може да е....Ще полудея.Помагайте

Публикувано:
преди 47 минути , Velmar каза:

ОПитвам  се да  завърша резервация.Въведох карта и ми генерира прозорец с инфо че резервацията ми очаква плащане.И то на банков превод.Какво трябва да направя сега?Защо не отчита плащането с карта.Не ми дава отказ.Просто това известие директно към банков превод...И още нещо- ЗА ТОЗИ ПОЛЕТ НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ОНАЙН ЧЕКИРАНЕ.... това съвсем не го разбирам как може да е....Ще полудея.Помагайте

Ако споделиш дестинацията ще бъде по-лесно да получиш информация за чекирането. Има по-голям шанс да ти отговори някой който е летял на скоро по твоят маршрут. Генерално може и да не е проблем, защото така или иначе на летището проверят всички документи преди да ти дадат бордната карта, но поне за София съм бил чекиран преди това. Това са мои наблюдения от два полета това лято ю, и двата към гръцки острови.

Относно плащането мисля, че трябва ти да си избереш как ще плащаш: с карта или по банков път.

Публикувано:

Проблемът е че избрах плащане с карта.Въведох данните й, а в последствие се генерира информация за очаквано банково плащане...Нямам обяснение.

За Ница става дума.Новобранец съм и не съм наясно какво следва като процедури-за чекиране,бордни карти и всякакви документи свързани оттук нататък с пътуването.Ще се откажа накрая...

Публикувано:
преди 5 минути , Velmar каза:

Проблемът е че избрах плащане с карта.Въведох данните й, а в последствие се генерира информация за очаквано банково плащане...Нямам обяснение.

За Ница става дума.Новобранец съм и не съм наясно какво следва като процедури-за чекиране,бордни карти и всякакви документи свързани оттук нататък с пътуването.Ще се откажа накрая...

Мисля че @AlexandraKo летя натам наскоро. Със сигурност нейно knowhow може да бъде от полза...

А може и да звъннеш по телефона на wizz, би трябвало вече да имаш код на резервацията

Публикувано:

@Velmar най-добре се обади на кол център и им обясни и най-малко те ще могат да направят плащането от твоя страна ако има проблем, а за това, че не се предлага онлайн чекиране то най-вероятно до полета има повече от 30 дена, чекирането става налично от 30-я ден до полета

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 30 минути , Velmar каза:

Проблемът е че избрах плащане с карта.Въведох данните й, а в последствие се генерира информация за очаквано банково плащане...Нямам обяснение.

За Ница става дума.Новобранец съм и не съм наясно какво следва като процедури-за чекиране,бордни карти и всякакви документи свързани оттук нататък с пътуването.Ще се откажа накрая...

След като си изпълнил тези стъпки, ако не се е осъществило плащане и нямаш издърпани пари от картата, значи все още нямаш билети и резервация. Иначе текста, че не се предлага онлайн чекиране е стандартен за Уизз, последните месеци просто го правят на място на летището след като ти прегледат документите.

Единият вариант е да им звъниш и да се разправяш с тях, другият е ако желаеш да започнеш резервацията от начало.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Щяхме да пътуваме утре с уиз до Рим, но след като направихме бърз антигенен на дъщеря ми днес и той се оказа положителен ( аз съм ваксинирана и не съм се тествала) и няма да летим има ли според вас някакъв шанс да си възстановя (дори и частично) парите за билетите (може и като кредит, не държа да ми ги връщат). Билетите са без флекс (и защо ми трябваше, ама вчера и багаж си купих, понеже никой от нас няма симптоми :-()?

Публикувано:
преди 11 минути , Бръмбар каза:

Щяхме да пътуваме утре с уиз до Рим, но след като направихме бърз антигенен на дъщеря ми днес и той се оказа положителен ( аз съм ваксинирана и не съм се тествала) и няма да летим има ли според вас някакъв шанс да си възстановя (дори и частично) парите за билетите (може и като кредит, не държа да ми ги връщат). Билетите са без флекс (и защо ми трябваше, ама вчера и багаж си купих, понеже никой от нас няма симптоми :-()?

Нищо като възможност за спасяване на някоя друга финансова загуба от Уиз не се сащам. Поне направете на детето ПСР тест, за да има европейски сертификат следващите 6 месеца. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
Преди 1 час, Бръмбар каза:

Щяхме да пътуваме утре с уиз до Рим, но след като направихме бърз антигенен на дъщеря ми днес и той се оказа положителен ( аз съм ваксинирана и не съм се тествала) и няма да летим има ли според вас някакъв шанс да си възстановя (дори и частично) парите за билетите (може и като кредит, не държа да ми ги връщат). Билетите са без флекс (и защо ми трябваше, ама вчера и багаж си купих, понеже никой от нас няма симптоми :-()?

направете ПСР, защото ако е отрицателен, може и да си пътувате

  • Харесвам 8
Публикувано:
На 26.10.2021 г. в 12:36, agenta каза:

След като си изпълнил тези стъпки, ако не се е осъществило плащане и нямаш издърпани пари от картата, значи все още нямаш билети и резервация. Иначе текста, че не се предлага онлайн чекиране е стандартен за Уизз, последните месеци просто го правят на място на летището след като ти прегледат документите.

Единият вариант е да им звъниш и да се разправяш с тях, другият е ако желаеш да започнеш резервацията от начало.

Летищни такси. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 часа, cybersimo каза:

направете ПСР, защото ако е отрицателен, може и да си пътувате

Принципно при положителен тест, поставят човека под карантина, която не може да се отмени, докато не изтече срокът ѝ. Независимо колко и какви други тестове се направят, дори да излязат отрицателни.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Тази сутрин получих мейл че полета до Ница е отменен.Датата отпада от календара и ми предлагат безумна опция.Бяг планирала 4 дни.Сега предлагат да пристигна  в деня на прибирането си,да поседя час на летището и -кръгом...Тъй като ми е за първи път бихте ли обяснили накратко какви са ми опциите и особено срока за решение от моя страна?

Публикувано:
преди 2 часа, Velmar каза:

Тази сутрин получих мейл че полета до Ница е отменен.Датата отпада от календара и ми предлагат безумна опция.Бяг планирала 4 дни.Сега предлагат да пристигна  в деня на прибирането си,да поседя час на летището и -кръгом...Тъй като ми е за първи път бихте ли обяснили накратко какви са ми опциите и особено срока за решение от моя страна?

Трябва да имаш три опции:

 - да приемеш промяната, която реално няма как да се осъществи поради застъпване на полетите

 - да си изместиш полета безплатно 30 дена напред или

 - да искаш възтановяване на парите и ще ти върнат всичко платено или по карта или в профила, като кредит с 20% отгоре с валидност ако не бъркам 2г, който кредит може да ползваш за бъдещи резервации 

  • Благодаря 1
Публикувано:

А срок за решение от моя страна какъв имам?Не виждам подобно уточнение.Май ще се откажа от пътуването.След всички перипетии ми е притеснено да предприема поредната промяна с поредните неизвестни до последно Завиждам на всички вас, опитни и смели в плановете

Публикувано:
преди 10 минути , Velmar каза:

А срок за решение от моя страна какъв имам?Не виждам подобно уточнение.Май ще се откажа от пътуването.След всички перипетии ми е притеснено да предприема поредната промяна с поредните неизвестни до последно Завиждам на всички вас, опитни и смели в плановете

Ами не срок нямаш.

 

Благодаря @Дани Магелани аз съм още по старите правила 😄

Публикувано:
преди 39 минути , Velmar каза:

А срок за решение от моя страна какъв имам?Не виждам подобно уточнение.Май ще се откажа от пътуването.След всички перипетии ми е притеснено да предприема поредната промяна с поредните неизвестни до последно Завиждам на всички вас, опитни и смели в плановете

до 3 часа преди полет имаш възможност да избереш. При променен/отменен полет може да местиш 14 дни назад и 30 дни напред от първоначалната дата. Напълно безплатно е, което би могло да бъде удобство. И аз имам отменен полет до Ница, предполагам, че и твоят е в началото на декември. Може просто да си избереш друга дата, която те устройва. На Уиз им трябва малко технологично време, за да оправят сайта след поредното орязване, може би до края на деня ще видиш всички опции, които ти дават, подробно описани в профила.

Само не знам, ако билетите са двупосочни и на една резервация дали позволява да местиш и отиването и връщането.

Не се отказвай, никой не се ражда смел и опитен 😉

 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.