Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Дали за тук или темата с оплаквания!

Билет еднопосочен Атина-Абу Даби 7€, едновременно с това София-Абу Даби 150-200€!

Е то че сме по богати от Гърците е ясно, но до кога ще се ухажват тез Елини!

  • Смея се 6
Публикувано:

По принцип съм убеден, че средно българите ходещи в Дубай харчат повече от гърците ходещи там, та да по-богати сме, ако се гледа това, както и автопарка в държавата.

  • Смея се 2
Публикувано:

Солун- Абу Даби при променен полет дава София-Абу Даби като алтернатива. За такава разлика в цената си струва да се пробва дали пак няма да даде София като алтернатива на Атина. 🙂

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , iMari каза:

Солун- Абу Даби при променен полет дава София-Абу Даби като алтернатива. За такава разлика в цената си струва да се пробва дали пак няма да даде София като алтернатива на Атина. 🙂

 

Не-алтернатива на Атина е Солун!

  • Харесвам 3
Публикувано:

По отношение на частичната доброволна отмяна на резервация с флекс само за един от пътниците, наскоро имах такъв случай. За връщането ни на 03.01. от Шарлероа за Варна в резервацията бяхме трима души. Активирах флекса само за един - детето. Появиха се две резервации и двете бъгави, нищо не можеш да правиш по тях, пише да се свържеш с екипа. Звънях по горния български телефон, на който можеше да се говори само на английски 🙂 и отмениха самостоятелната резервация на детето, а нашата си стана нормална с възможност за чекиране. Чаках няколко дни, но не ми връщаха цената на платения билет по отменената резервация. Стоеше си отмяната е в процес на обработка. Във вторник пуснах оплакване през формата им да ми върнат сумата като кредит в профила, а днес получих отговор, че ще оправят нещата след потвърждение от моя страна. Също пишат, че системната им грешка към момента е оправена. Дано е така, че ми докараха притеснения за една нощ в иначе приятното ни пътуване 🙂

Ето го отговора: Относно Вашата резервация с код: ************, за която сте подали заявка за доброволна анулация използвайки услугата Wizz FLEX, бихме искали да Ви информираме, че за съжаление поради системна грешка, която към момента е отстранена отмяната на резервацията не е била завършена успешно.

Бихме искали да Ви информираме, че както е упоменато в условията на услугата, които могат да бъдат видени на нашия уебсайт, след като полета е вече в миналото - доброволна анулация използвайки услугата Wizz FLEX не може да бъде приложена.

Въпреки това имайки предвид ситуацията, бихме искали да Ви информираме, че можем да направим изключение в този случай и да отменим Вашата резервация, използвайки услугата Wizz FLEX.

Както е упоменато в условията на услугата - Wizz FLEX гарантира пълно възстановяване на сумата, с изключение таксата за самата услуга FLEX (в случая в размер на 9,99 Евро), към Вашия Wizz профил, за срок от 90 дни от момента на получаване.

Горепосочената сума, може да бъде възстановена, към Вашия Wizz профил (************), спрямо условията на услугата Wizz FLEX.

Преди да продължим, бихме искали да Ви помолим да потвърдите горепосоченото.

Очакваме Вашия отговор.


Пожелаваме Ви приятен ден.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 49 минути , ДиянаВ каза:

По отношение на частичната доброволна отмяна на резервация с флекс само за един от пътниците, наскоро имах такъв случай. За връщането ни на 03.01. от Шарлероа за Варна в резервацията бяхме трима души. Активирах флекса само за един - детето. Появиха се две резервации и двете бъгави, нищо не можеш да правиш по тях, пише да се свържеш с екипа. Звънях по горния български телефон, на който можеше да се говори само на английски 🙂 и отмениха самостоятелната резервация на детето, а нашата си стана нормална с възможност за чекиране. Чаках няколко дни, но не ми връщаха цената на платения билет по отменената резервация. Стоеше си отмяната е в процес на обработка. Във вторник пуснах оплакване през формата им да ми върнат сумата като кредит в профила, а днес получих отговор, че ще оправят нещата след потвърждение от моя страна. Също пишат, че системната им грешка към момента е оправена. Дано е така, че ми докараха притеснения за една нощ в иначе приятното ни пътуване 🙂

Ето го отговора: Относно Вашата резервация с код: ************, за която сте подали заявка за доброволна анулация използвайки услугата Wizz FLEX, бихме искали да Ви информираме, че за съжаление поради системна грешка, която към момента е отстранена отмяната на резервацията не е била завършена успешно.

Бихме искали да Ви информираме, че както е упоменато в условията на услугата, които могат да бъдат видени на нашия уебсайт, след като полета е вече в миналото - доброволна анулация използвайки услугата Wizz FLEX не може да бъде приложена.

Въпреки това имайки предвид ситуацията, бихме искали да Ви информираме, че можем да направим изключение в този случай и да отменим Вашата резервация, използвайки услугата Wizz FLEX.

Както е упоменато в условията на услугата - Wizz FLEX гарантира пълно възстановяване на сумата, с изключение таксата за самата услуга FLEX (в случая в размер на 9,99 Евро), към Вашия Wizz профил, за срок от 90 дни от момента на получаване.

Горепосочената сума, може да бъде възстановена, към Вашия Wizz профил (************), спрямо условията на услугата Wizz FLEX.

Преди да продължим, бихме искали да Ви помолим да потвърдите горепосоченото.

Очакваме Вашия отговор.


Пожелаваме Ви приятен ден.

Това е точно случаят, който и аз имах. Три пъти звънях на българския телефон, за да ми върнат кредита и все проблеми. Накрая, на 4-тия път, звъннах на английския съпорт и кредитът беше наличен в рамките на деня. Не знам на какво се дължи тази разлика в начина на обслужване, но стигам до извода, че ако човек има проблем, е по-добре да звънне на английският съпорт.

  • Харесвам 4
Публикувано:
На 6.01.2022 г. в 18:10, danym21 каза:

Да, Ивко. Това го знам, но цената беше обявена - 19,19 лв., а старата беше 13,98 лв. Не знам какво се случи.Може би нещо с таксата от 8 евро, която липсваше в стария полет до Бергамо.

Не в административната такса от 8 евро, а в тарифата/цената на полета без административната такса трябва да се гледа дали има разлика. Ето тук всеки път проверявам да не падна под първоначалната цена.

 

144F6087-3B68-4E37-BB4B-8B5A73F30D63.jpeg

95489E96-E3DD-4AB8-BF4E-40E00BCDF0CC.jpeg

  • Харесвам 3
Публикувано:

При еднопосочен билет за двама с флекс възможно ли е да се промени само на единия датата, че не съм го играл това?

Публикувано:
преди 26 минути , Ivko каза:

При еднопосочен билет за двама с флекс възможно ли е да се промени само на единия датата, че не съм го играл това?

Септември успях да разделя съруга си от мен😄. Той няма членство.

На 1.09.2021 г. в 17:27, ДиянаВ каза:

 

Преди десетина дни бях купила от профила си с точки за мен и съпруга билети от 0.99 евро с 6.00 евро флекс - от домашните потреби. После какво сменях, въртях, вече забравих, но сега той, който няма членство, има отделен билет Бари-София платен за 2.79 евро + 6 евро флекс, т.е. общо 8.79 евро, който без доплащане се сменя с такъв от 9.99.

9DC16FC1-D84B-4A3C-981A-F5ABE4D2DBDC.png.a8eb6726b2318f6928cfccf5d9dde99a.png

 

0E4A67C0-C769-4327-A9D0-6D0D158BC608.png

Публикувано:

Някой знае ли какво се случва с полетите на Уиз от Лутън до южна Европа? От 24 часа насам ги гледам и сякаш Уиз излизат през януари и февруари в планов ремонт. 🙂 

За пример съм дал полетите до Малпенса и Лисабон:

 

image.png.7a9ebe4ea6cda28d5cfe116a13fe29e9.png

 

image.png.86209044af04e76307f4c3f3177f2eb6.png

 

Да не говорим, че изобщо няма полети до Барселона и Мадрид. Човек да иска да лети и няма за къде да си купи билет.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Да не се местят към Гатуик? Или обичайната промяна в разписанието когато отпада всичко и после наново?

Публикувано:
преди 49 минути , neuromancer каза:

Да не се местят към Гатуик? Или обичайната промяна в разписанието когато отпада всичко и после наново?

Полетите от Гатуик са още по-малко на брой. Така че не ми изглежда да местят основната си лондонска база. 🤔

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 5 часа, dimitrov6 каза:

Над 150 българи са блокирани на летището във Франкфурт, сред тях има и бебета.

Май става дума за Wizzair.

 

https://dariknews.bg/novini/sviat/nad-150-bylgari-sa-blokirani-na-letishteto-vyv-frankfurt-sred-tiah-ima-i-bebeta-2296422

В случая, така любимия израз на бг журналистите "блокирани българи" не е преувеличение. Брутална история - първо са чакали да почистят пистата, после да "размразят" самолета, междувременно допустимите часове на екипажа са били изчерпани и не са могли да излетят. И като капак трябвало да прекарат нощта в самолета, защото не е имало служители на летището, които да обслужат полета и да осигурят хотел на пасажерите. Така и не разбрах на сутринта дали са ги настанили в хотел, а вероятно едва тази вечер ще има полет.

Чудя се как бих реагирала в тази ситуация, дано и да не разбера. При обичайно закъснение, отмяна на късен полет може да си резервираш хотел и след това да си искаш парите, за да избегнеш лудницата на летището. Но тук пътниците дори не са имали възможност да слязат от самолета. Въобще не искам да коментирам, че на борда е имало малки деца. Не мога да преценя дали летището или Уиз са за бой.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 8 минути , iMari каза:

В случая, така любимия израз на бг журналистите "блокирани българи" не е преувеличение. Брутална история - първо са чакали да почистят летището, после да "размразят" самолета, междувременно допустимите часове на екипажа са били изчерпани и не са могли да излетят. И като капак трябвало да прекарат нощта в самолета, защото не е имало служители на летището, които да обслужат полета и да осигурят хотел на пасажерите. Така и не разбрах на сутринта дали са ги настанили в хотел, а вероятно едва тази вечер ще има полет.

Чудя се как бих реагирала в тази ситуация, дано и да не разбера. При обичайно закъснение, отмяна на късен полет може да си резервираш хотел и след това да си искаш парите, за да избегнеш лудницата на летището. Но тук пътниците дори не са имали възможност да слязат от самолета. Не мога да преценя дали летището или Уиз са за бой.

Настанени са и сега би трябвало да са излетели.

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/01/08/4300987_150_putuvashti_za_bulgariia_ostanaha_blokirani_ciala/

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:

Ако полетът ми е отменен заради мъгла има ли смисъл да претендирам за обезщетение?

Поне парите дали ще ми върнат при положение,че не съм летял?

Публикувано:
преди 1 час, VVP каза:

Ако полетът ми е отменен заради мъгла има ли смисъл да претендирам за обезщетение?

Поне парите дали ще ми върнат при положение,че не съм летял?

По Регламент не се полага обезщетение, но трябва да те премаршрутират безплатно и да ти платят хотелско настаняване. Ако си летял с друга АК има шанс да ти възстановят парите за билета. Щом не си летял, задължително трябва да ти върнат парите за билета.

П.п. някой питаше за билетчета по 1 евро - пълно е с такива по обичайния маршрут TRN-CTA чак до края на март.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 2 часа, iMari каза:

 

П.п. някой питаше за билетчета по 1 евро - пълно е с такива по обичайния маршрут TRN-CTA чак до края на март.

Да, излязоха още на следващия ден като свърши промоцията🙂. Беше права🙂

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 3 часа, iMari каза:

П.п. някой питаше за билетчета по 1 евро - пълно е с такива по обичайния маршрут TRN-CTA чак до края на март.

20кг. чекиран по тази дестинация забелязах, че за различни дати е различна цена. Вендъж е 21 евро а два дена по-напред е 16 евро явно трябва да се проверявят.

Публикувано:

Не съм сигурен дали е разискван подобен казус, но билет от Уиз, който няма флекс, ако се плати такса за промяна на полет (30 евро) и на по-късен етап този полет бъде отменен от АК, дали ще върнат цената на билета + таксата за промяна?

Публикувано:
7 minutes ago, cybersimo said:

Не съм сигурен дали е разискван подобен казус, но билет от Уиз, който няма флекс, ако се плати такса за промяна на полет (30 евро) и на по-късен етап този полет бъде отменен от АК, дали ще върнат цената на билета + таксата за промяна?

Не, няма да върнат. След като направиш промяната  все едно вече предната резервация не е съществувала.

 

Публикувано:
На 9.01.2022 г. в 11:29, iMari каза:

билетчета по 1 евро - пълно е с такива по обичайния маршрут TRN-CTA чак до края на март

Каква е идеята там, освен ако наистина ще се лети? 

Публикувано:
преди 17 минути , WanderlustME каза:

Каква е идеята там, освен ако наистина ще се лети? 

Изгодно е да ги купуваш с флекс за 6 евро. При смяна с билет за 9,99евро, доплащаш само 1,80евро.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 5 минути , iMari каза:

Изгодно е да ги купуваш с флекс за 6 евро. При смяна с билет за 9,99евро, доплащаш само 1,80евро.

То реално таксата ти я подаряват без значение от цената, че и за билети над 9.99 евро пак ми дава новия билет без таксата

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 58 минути , stanimir каза:

Не, няма да върнат. След като направиш промяната  все едно вече предната резервация не е съществувала.

 

Да, но на практика само се доплаща разликата в цената до новата, плюс такса за смяна.

Например резервация за 10 евро билет искат да се смени за други дати, където билета е 30 евро. Трябва да се доплати разлика 20 евро в цената на билета + 30 евро такса за смяна.

Искаш да кажеш, че ако новата резервация бъде отменена от АК ще върнат само 20 евро?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.