Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Имам промяна на полет, времето на излитане/кацане, само ме уведомяват с имейл. Нито трябва нещо да потвърдя, нито опция да се откажа, ако не ме урежда...аз ли нещо не намирам? Полета е с флекс, имам опциите за промяна , но с флекса. Така ли е вече? Аз толкова отдавна не съм се сблъсквала с такива промени, че съм забравила какво се прави.  За съжаление, не помня времената на първоначалната резервация( той е след три месеца...) , но ми се струва,че промяната е минимална, с половин час ,примерно - да не би затова да нямам опции за отмяна и просто трябва да приема новите часове( по подразбиране)?

Публикувано:
преди 7 минути , bobole4e каза:

Имам промяна на полет, времето на излитане/кацане, само ме уведомяват с имейл. Нито трябва нещо да потвърдя, нито опция да се откажа, ако не ме урежда...аз ли нещо не намирам? Полета е с флекс, имам опциите за промяна , но с флекса. Така ли е вече? Аз толкова отдавна не съм се сблъсквала с такива промени, че съм забравила какво се прави.  За съжаление, не помня времената на първоначалната резервация( той е след три месеца...) , но ми се струва,че промяната е минимална, с половин час ,примерно - да не би затова да нямам опции за отмяна и просто трябва да приема новите часове( по подразбиране)?

Има опции за промяна/отмяна. Като влезеш в профила си,ти изписва: Вие имате N брой резервации. Влизаш в променената. Под нея пише "Промяна на разписанието" и отдолу "към wizzair.com". Влизаш и виждаш "Преглед на резервацията"  и там пише "промяна на полет" и сменяш с желания.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 7 минути , marycap каза:

Влизаш и виждаш "Преглед на резервацията"  и там пише "промяна на полет" и сменяш с желания.

То и аз така си го представях, но при мен излиза следното като вариант:

12.png.f444c60e49356843b41e796b46621251.png

 

Това са опциите за промяна, ако използвам флекса, а аз очаквах за вариант да мога да отменя полета, защото  е променен от Уиз, а не защото аз искам доброволно. Още по-надолу са стандартните неща-купи това, добави онова, реклами и страницата свършва. Няма дори опция  да потвърдя ,че съм съгласна с новия час, просто ме информират и край.

 

 

 

 

 

 

Публикувано:
преди 1 минута , bobole4e каза:

То и аз така си го представях, но при мен излиза следното като вариант:

12.png.f444c60e49356843b41e796b46621251.png

 

Това са опциите за промяна, ако използвам флекса, а аз очаквах за вариант да мога да отменя полета, защото  е променен от Уиз, а не защото аз искам доброволно. Още по-надолу са стандартните неща-купи това, добави онова, реклами и страницата свършва. Няма дори опция  да потвърдя ,че съм съгласна с новия час, просто ме информират и край.

 

 

 

 

 

 

Аз влизам от приложението на телефона. Не знам дали има значение. Но поне десетина отменени полета съм променила през последната година, без да използвам флекса, а един променен потвърдих скоро, защото ме устройваше. Имам още 2 отменени полета, които искам да променя, но не съм решила с какво да ги заменя. Ще те информирам, когато го направя. Ще следя и твоя опит.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 8 часа, bobole4e каза:

Имам промяна на полет, времето на излитане/кацане, само ме уведомяват с имейл. Нито трябва нещо да потвърдя, нито опция да се откажа, ако не ме урежда...аз ли нещо не намирам?

Ако промяната е малка, примерно в рамките на час, вече не дават право на промяна или отмяна, а автоматично потвърждават новите часове и мейлът е само уведомителен. Това не е от скоро.

В Общите им условия са написали, че, ако "значително" променят часът на заминаване, тогава дават възможност за промяна/отмяна на полета. Какво значи значително не е уточнено.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 9 часа, bobole4e каза:

Имам промяна на полет, времето на излитане/кацане, само ме уведомяват с имейл.

 

преди 9 часа, marycap каза:

Аз влизам от приложението на телефона.

Може би от половин година ако не и повече вече за промяна под 3 часа в часа не се дават опциите за смяна/отмяна въпреки, че скоро имах променено полетно време с 2:50мин. и имах трите възможности. Единсвено ако е канселиран полета или сменено летище. За съжаление вече все повече си променят условията в наша загуба. Защото ако имаш връзка и една промяна и от час може да е фатална, а не ти дават избор да се откажеш.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Благодаря! Точно това и аз си мислех, че се случва, но не бях сигурна. Иначе получих още един имейл след няколко часа, същия като първия, просто ме уведомяват.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 часа, yordanov каза:

Ако промяната е малка, примерно в рамките на час, вече не дават право на промяна или отмяна, а автоматично потвърждават новите часове и мейлът е само уведомителен. Това не е от скоро.

В Общите им условия са написали, че, ако "значително" променят часът на заминаване, тогава дават възможност за промяна/отмяна на полета. Какво значи значително не е уточнено.

 Имам промяна на полета за 4 билета с по 1 ден. Двата вече промених. И за другите 2 имам опции потвърди/ промени/ връщане на кредит. Да, не е уточнено. Предполагам, че е при смяна на датата...🤨🤨

Публикувано:

Мога ли/ и ако мога - как/ на една резервация за 2 пътника единият да е само с ръчен багаж, а другият с 20 кг -тарифа Basic и WIZZ Go?

Има ли начин да разбера до кога са ми валидни точките в профила?

Публикувано:
преди 28 минути , Izabela каза:

Има ли начин да разбера до кога са ми валидни точките в профила?

По принцип в профила имаш средства (парични суми), а не точки (та не съм сигурен за това ли питаш)  а кога изтичат се вижда като си влезеш в профила и после отиваш на баланс и там до всяка сума има и дата, на която изтича :


image.png.4433d4a089c5b8187a26ecfce1094436.png
 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Izabela каза:

Мога ли/ и ако мога - как/ на една резервация за 2 пътника единият да е само с ръчен багаж, а другият с 20 кг -тарифа Basic и WIZZ Go?

Купуваш си бейсик тарифа и за всеки пътник имаш опция да добавяш багаж отделно.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 16 минути , Ivko каза:

Аз съм на обратния за 3.69 евро 😁

Сигурен ли си, че ще ти даде Барселона като алтернатива? 🙃 А и багажа е скъп, къде ще сложиш яйцеварката?!?😜

Извинявай, не се стърпях. Опитах се, но не можах. 🤗

Съвсем сериозно, дайте да споделяме като видим добра цена, че съвсем го загубихме това. 🙂

 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 7
Публикувано: (редактирано)
преди 30 минути , iMari каза:

Сигурен ли си, че ще ти даде Барселона като алтернатива?

Хаха абе за това не се сетих, като го купувах ама сега гледам, че първия полет изобщо до Малага е на 28-ми с Раян и е изгоден та мога двудневно пътешествие да спретна за една паеля въпреки, че този полет ей така го взех, че трябваше да завъртя един флекс и си идвам от Дубай за сега по план на 26.03 или ще ми намериш полет Дубай-Малага 😊 

И видях, че има полет точно на 26.03 Дубай-Будапеща и от там за Малага и понеже полета ми Дубай-София е с промяна се надявах да ми даде Будапеща, но уви...

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 4
Публикувано:

Имам да получавам един кредит от Букинг за резервация през  Wizz. Вече 3 месеца водя кореспонденция и последно ми поискаха фактура за нощувките. За съжаление на я намирам в архивите си.  Това с представяне на фактура не го видях никъде на сайта на Wizz . Някакви съвети как да процедирам по нататък или да се откажа от кредита.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз мисля, че кредитът ще ви бъде преведен, когато се натутка съответния отдел. Аз получих кредит за нощувки в края на август преди Коледа. Не съм писала, не съм звъняла. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Taliana каза:

Имам да получавам един кредит от Букинг за резервация през  Wizz. Вече 3 месеца водя кореспонденция и последно ми поискаха фактура за нощувките. За съжаление на я намирам в архивите си.  Това с представяне на фактура не го видях никъде на сайта на Wizz . Някакви съвети как да процедирам по нататък или да се откажа от кредита.

Процеса е изключително бавен и без никакъв контрол от твоя страна. Като цяло, за в бъдеще избери някакъв друг вариант за кешбек, има къде-къде по-добри.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 2.02.2022 г. в 18:36, iMari каза:

яйцеварката

Ама то тя е много важна, нали @Ivko

Стига, че вече и аз ще взема да си купя една яйцеварка.....

Или сега като в темата на хумора 😄 ще варим яйцето с кокошката 😃

  • Смея се 1
Публикувано:

Случайно да имате проблеми със сайта:

image.png.9807067ec68517d52e29d1a2ae17a574.png

Така е от поне няколко дни.

Приложението може и да работи, но не е много удобно за произволно търсене като не мога да изкарам целият месец с цените и часовете на всички полети ...

Публикувано:
преди 5 минути , jorocontrola каза:

Случайно да имате проблеми със сайта:

image.png.9807067ec68517d52e29d1a2ae17a574.png

Така е от поне няколко дни.

Приложението може и да работи, но не е много удобно за произволно търсене като не мога да изкарам целият месец с цените и часовете на всички полети ...

И двете си работят при мен.

Защо да не можеш да видиш цените?

В приложението си излиза търсачка на цени?

Screenshot_20220204-085703.png

  • Харесвам 1
Публикувано:

Никакви проблеми нямам със сайта - и от компютър и от телефон. Но виж, смотаното приложение постоянно забива. 😃Пробвай с Edge да отвориш сайта, обикновено с него е ок.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , mamaivy каза:

В приложението си излиза търсачка на цени?

Screenshot_20220204-085703.png

Тя излиза, но поне мен ме праща към сайта, ако цъкна на опцията.

Отделно после не мога да изкарам часовете и цените, поне не е и на телефона ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.