Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

7 hours ago, viola7707 said:

В разпечатката излизаше изходящо повикване интерруут, което нямам идея какво значи. Грубо по мои сметки е между 0.40-0.50 ст./ мин.

Interoute е алтернативен телекомуникационен оператор. На практика е обикновен национален разговор и зависи от тарифния план дали ще се таксува.

Допреди няколко години масовата практика беше мобилните оператори да включват безплатни минути само в собствената мрежа. Напоследък включват безплатни минути към всички национални мрежи. Таксуване на разговор към алтернативка може да се дължи или на стар тарифен план, или на изчерпани минути за национални разговори.

Редактирано от Ilian359
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
21 hours ago, viola7707 said:

Продължавам да твърдя, че този номер ми струваше 38 лв. над сметката. Имайте едно наум.

Mtel-ски номер ли си званяла . Ако е така там ти е проблема.

Новите им планове от края на миналата година не включват безплатни минути към фиксирани мрежи (номера) и цената е 30 ст на минута.

Това бе причината за да ги сменя

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абонат съм на Мтел, на Wizz не знам какъв е номера. Договорът е от 2016 г. късна пролет. Звъняла съм и на фиксирани мрежи на друг оператор, които са ми били безплатни. Мисля,че имаше стотина безплатни минути.

Връзка към коментар
преди 2 минути , viola7707 каза:

Абонат съм на Мтел, на Wizz не знам какъв е номера. Договорът е от 2016 г. късна пролет. Звъняла съм и на фиксирани мрежи на друг оператор, които са ми били безплатни. Мисля,че имаше стотина безплатни минути.

Кога се е случило това? 

Не страдай! Аз имах надписани 280 лв. за непроведен разговор от Дубай към номера на изключен мой телефон. Не можах да ги убедя, че нямам сестра и платих, за да закрия номера. Това са мобилните оператори! Да не си в ръцете им!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Климент каза:

Mtel-ски номер ли си званяла . Ако е така там ти е проблема.

Новите им планове от края на миналата година не включват безплатни минути към фиксирани мрежи (номера) и цената е 30 ст на минута.

Това бе причината за да ги сменя

 

Потвърждавам го.:)Точно такъв е тарифният ми план на Mtel-с невключени безплатни минути към фиксирани телефонни мрежи.Цената е 0.30 лв.на минута към тях.

Връзка към коментар
преди 14 часа, lyubo21 каза:

Да, сега виждам, че годишната такса за 2-ма човека е 60лв., което се избива перфектно. Не се сетих да го проверя това, мерси :)

Да,избива се с 2 два полета (отиване и връщане)годишно за един човек и с един полет за двама.:)

Редактирано от Georgie
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Има ли начин да видя кога последно съм купила членство за дискаунт клуба на Уиз и кога е изтекло? Мислех, че още Не е изтекло, но като се опитвам да закупя билети през профила ми, показва, че вече не към член.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
2 hours ago, Georgie said:

Потвърждавам го.:)Точно такъв е тарифният ми план на Mtel-с невключени безплатни минути към фиксирани телефонни мрежи.Цената е 0.30 лв.на минута към тях.

Няма нужда да слагате всички планове под общ знаменател. Повечето планове за бизнес клиенти включват неограничени минути и към мобилни и към фиксирани мрежи, а дори и моя текущ включва 1000 минути към всички мрежи в ЕС, САЩ и България, без ограничения.

Съгласен съм, че орязването на фиксираните минути за частни клиенти е неизгодно за някои хора, но това в никакъв случай не е масово в Мтел.

Връзка към коментар
преди 34 минути , cybersimo каза:

Няма нужда да слагате всички планове под общ знаменател. Повечето планове за бизнес клиенти включват неограничени минути и към мобилни и към фиксирани мрежи, а дори и моя текущ включва 1000 минути към всички мрежи в ЕС, САЩ и България, без ограничения.

Съгласен съм, че орязването на фиксираните минути за частни клиенти е неизгодно за някои хора, но това в никакъв случай не е масово в Мтел.

Погрешно реши, че обобщавам. Може би неточно се изразих. Говорех за моя план. Изобщо не съм твърдял, че всички тарифни планове на оператора са с посоченото условие. Просто защото имам представа само от няколко. 

Връзка към коментар
преди 4 часа, Dani Magelan каза:

Кога се е случило това? 

Не страдай! Аз имах надписани 280 лв. за непроведен разговор от Дубай към номера на изключен мой телефон. Не можах да ги убедя, че нямам сестра и платих, за да закрия номера. Това са мобилните оператори! Да не си в ръцете им!

Преди 2 месеца, не страдам, пари се изкарват, просто ми стана чудно защо всичко е безплатно, а нормалния номер на Уиз ми излезе златен. Иначе не обичам да говоря по телефон и тарифния план ми е съвсем елементарен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Току що купих билет за мен и едногодишния ми син с Уиз еър, но съм направила грешка и рождената му дата: 23.03 вместо 21.03 Може ли да се коригира и ако да, как? Ако остане така, ще ни правят ли проблем?

Полетът е средата на юли.

 

Редактирано от Masmiya
Връзка към коментар

Помагайте! Не ми се е налагало до сега! След двукратно отлагане от днес полетът до Неапол от София е обявен за 22:10 часа. Трябваше да излети в 13:55, около 12:15 получих съобщение , че се отлага за 15:05, след това за 14:40. Натовариха ни на автобуса и малко след това ни върнаха в салона. След 30 минути излезе съобщение, че полетът се отлага за 22:10, получих и съобщение! 

Връзка към коментар

Имаш право на грижа, разбирай храна и напитки. Трябва да ви предложат такива. Потърсете представител на авиокомпанията. След като се приберете обратно от Неапол, през формата за оплакване на сайта им, подайте иск за компенсация. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

С нискотарифна авиокомпания няма какво особено да направиш. Останалите авиокомпании биха предложили премаршрутиране и някакъв ваучер за храна и напитки, но от Раян и от Уиз нямат такава практика. След като кацнеш в Неапол (закъснението е повече от 3 часа) може да подадеш жалба за компенсация и с малко късмет ще получиш 250 евро. Ако не ти се занимава може да дадеш случая на фирма, която се занимават с такива обезщетения. Те ще приберат 30% от сумата като комисионна.

Редактирано от tch
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В Неапол ли се подава жалбата? Какво гише трябва да търся? За съжаление и английският не ми е много добър

Редактирано от Mamas
идопълнение
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 2 минути , Mamas каза:

В Неапол ли се подава жалбата? Какво гише трябва да търся? За съжаление и английският не ми е много добър

Подай си претенцията чрез сайта на Аероиск. Аз така направих при 7 ч. закъснение на Уиз. След 3 месеца получих 545 лв., без да съм се занимавала повече.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 9 минути , Радослав каза:

След като се приберете обратно от Неапол, през формата за оплакване на сайта им, подайте иск за компенсация. 

На български на сайта на Уиз.

 

Според flyradar самолетът изпълняващ полета за Неапол, преди това е пристигнал от Лондон с закъснение и е на Софийското летище. Явно е някакъв технически проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
6 minutes ago, Mamas said:

и тук така се разбра  - технически е проблемът. 

гледахме опитите да ги отстранят, но явно без успех

Има решение на съда от преди няколко години, че тех. проблем не е основание за неизплащане на компенсацията. Жалбата може да я подадеш и по-късно (мисля че дори беше до 2 години след въпросния полет) и се отправя пряко към авиокомпанията. Така че може да се насладиш на престоя си в Неапол и чак след това да се занимаваш с искове. Ако искаш да се лишиш от 30% от сумата си може да го направиш и чрез фирма. По-горе споменатите 545лв. в случая не са релеванти, защото става въпрос за кратък полет (под 1500км.), така че може да очакваш компенсация от 250 евро, ако си свършиш всичко сама или от 175евро, ако е чрез посредник.

Редактирано от tch
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • new one
    • Йосиф Милчов
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.