Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 8 минути , chochiani каза:

Утре няма полет. Вторник Има Меменген София. 

В такъв случай Уиз трябва да ви осигури настаняване и поеме разходите за храна до вторник.

Ако ви е спешно прибирането и ви устройва - Уиз имат полети утре до Варна и Скопие. Уиз трябва да поеме разхода и за наземен транспорт до София.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, iMari каза:

В такъв случай Уиз трябва да ви осигури настаняване и поеме разходите за храна до вторник.

Ако ви е спешно прибирането и ви устройва - Уиз имат полети утре до Варна и Скопие. Уиз трябва да поеме разхода и за наземен транспорт до София.

Благодаря Ви за бързата реакция мили хора. Резервирах до Скопие. Сега чакаме да ни настанят. А как става събираме касовите бележки ли? От скопие ще ни вземат с кола. 

Публикувано:
преди 1 час, Ivko каза:

Първо трябва да Ви качат на първия възможен полет до крайната дестинация, като ако е на следващия ден са длъжни да Ви осигурят настаняване и транспорт от/до летището / да възтановят парите ако го направите сами/. Ако откажете горната опция Ви дължат обещетение според разтоянието понеже отмяната е под 14 дена. Но първо трябва да потърсите информация за причината за отмяната.

Ето това ни дадоха.

20220410_214253.jpg

20220410_214308.jpg

Публикувано:
преди 19 минути , chochiani каза:

А как става събираме касовите бележки ли?

Да, събирайте касовите бележки за разходите за храна. Пробвайте и с разходите за гориво. След това ще ги пратите(сканирани) на Уиз с искане за възстановяване на сумата. Хубаво е, че сте уредили вече прибирането. Лек път! 🙂

И не забравяйте, че имате право и на обезщетение 200-400 евро на човек ( трябва да има подробна информация в листите, които са ви дали).

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , iMari каза:

Да, събирайте касовите бележки за разходите за храна. Пробвайте и с разходите за гориво. След това ще ги пратите(сканирани) на Уиз с искане за възстановяване на сумата. Хубаво е, че сте уредили вече прибирането. Лек път! 🙂

И не забравяйте, че имате право и на обезщетение 200-400 евро на човек ( трябва да има подробна информация в листите, които са ви дали).

 

преди 2 минути , iMari каза:

Да, събирайте касовите бележки за разходите за храна. Пробвайте и с разходите за гориво. След това ще ги пратите(сканирани) на Уиз с искане за възстановяване на сумата. Хубаво е, че сте уредили вече прибирането. Лек път! 🙂

И не забравяйте, че имате право и на обезщетение 200-400 евро на човек ( трябва да има подробна информация в листите, които са ви дали).

Мари, благодаря! Действах бързо с презаверката докато чакам на опашка огромна на гишето. И като дойде нашия ред служителката ни казва "Можете да презаверите само във вашата страна полет. " И аз и казвам вече съм го направила. Искаме храна и 2 стаи. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 27 минути , chochiani каза:

Можете да презаверите само във вашата страна полет

Това са  "ала бала" приказки. 🙂 Много ми е интересно, ако полетите са прилично пълни, как ще разпределят близо 200 човека в утрешния полет до Варна и този до София във вторник? Или ще плащат хотел на останалите до четвъртък, когато е следващият до София/ Пловдив?

Нищо не пречи след като се приберете да пуснеш клейм и за възстановяване на сумата за полетите до Скопие, като обясниш какво са ти казали и наблегнеш на факта, че пътувате с деца, а не са ви предложили адекватно премаршрутиране. Успех!

  • Харесвам 2
Публикувано:

Вчера на полет Лондон - София се наложи аварийно кацане във Виена заради родилка с изтекли води. На пистата ни чакаше пожарна и няколко линейки и я свалиха с носилка.

20220410_012937.jpg.d31383b98d45e56e30ac2ad399944ce3.jpg

 

20220410_013522.jpg.343847dda62d82994327cfb64f25bbb1.jpg

 

После по неква процедура трябваше да се прегледа абсолютно всеки ръчен багаж в самолета, дали собственика му е на борда.

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Публикувано:
преди 3 минути , Capitan Morgan каза:

Вчера на полет Лондон - София се наложи аварийно кацане във Виена заради родилка с изтекли води. На пистата ни чакаше пожарна и няколко линейки и я свалиха с носилка.

20220410_012937.jpg.d31383b98d45e56e30ac2ad399944ce3.jpg

 

20220410_013522.jpg.343847dda62d82994327cfb64f25bbb1.jpg

 

После по неква процедура трябваше да се прегледа абсолютно всеки ръчен багаж в самолета, дали собственика му е на борда.

 

Днес го гледах този полет и щях да питам за причината за спирането във Виена, защото имам късен полет със същата машина тази седмица, да не би да е неизправна нещо. 🙂

 

Публикувано:
преди 16 минути , iMari каза:

Това са  "ала бала" приказки. 🙂 Много ми е интересно, ако полетите са прилично пълни, как ще разпределят близо 200 човека в утрешния полет до Варна и този до София във вторник? Или ще плащат хотел на останалите до четвъртък, когато е следващият до София.

Нищо не пречи след като се приберете да пуснеш клейм и за възстановяване на сумата за полетите до Скопие, като обясниш какво са ти казали и наблегнеш на факта, че пътувате с деца, а не са ви предложили адекватно премаршрутиране. Успех!

Премаршрутирането го правих онлайн аз. Имаше едно момиче тя ще чака до четвъртък в хотела. Не съм плащала билетите до Скопие само ги презаверих Мари. Благодаря Ви! Хубава вечер. 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:
преди 6 минути , iMari каза:

Днес го гледах този полет и щях да питам за причината за спирането във Виена, защото имам късен полет със същата машина тази седмица, да не би да е неизправна нещо. 🙂

 

В тая Виена всеки път различен казус. При предния ми транзит там, в лаунджа една мадама "леко" прекали с напитките и си забрави куфара. След 15 м дойдоха сапьори в салона да го проверяват за бомба 😄 Тая така й не се върна да си го потърси.

  • Смея се 7
Публикувано:
Преди 1 час, Capitan Morgan каза:

После по неква процедура трябваше да се прегледа абсолютно всеки ръчен багаж в самолета, дали собственика му е на борда.

Всички компании го правят, т.е трябва да го правят при обединени полети и подобни ситуации. Идеята е да не се вози багаж на пътник, който не е на борда. Също свалят и чекирания от карго холда.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 12 минути , 招き猫 каза:

Полета ще ми зкъснее 2ч.50мин има ли някакво приложения или за компенсации или нищо не не става в тоя случай?

Важно е с колко закъснение ще пристигне самолета. Пробвай с колибра за по-мслко от 3 часа: 

 https://www.colibra.io/bg/

Публикувано:
преди 57 минути , 招き猫 каза:

Колибрата бачка на закупени през нея полети така ми казва.

Като тръгнеш да качваш бордната карта ли ти го изписва?

Публикувано:
Преди 1 час, 招き猫 каза:

Колибрата бачка на закупени през нея полети така ми казва.

Преди 2 месеца бях заложил 10 полета и си работеше със закупени през Оподо полети,но ми излизаше надпис,че не съм настроил времето на закъснение.А бях сложил на 60 минути и обезщетение 20 евро.Седмица по-рано тогава не заложих един полет,а точно той закъсня с над час,но не бях на борда и май нямаше да ми дадат нищо.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , 招き猫 каза:

Някой знае ли телефон на уиз който заобикаля импулсния ако имаш ЕС минути?

Най-отгоре в темата го пише:

 

02 492 83 67 |  0900 63 949 (платен)

Публикувано:

И аз вчера се свързах с този номер, само в началото казва, че линията на български език е закрита и те пренасочва към англоговорящ съпорт.

Публикувано:
преди 49 минути , VVP каза:

Тия полети до Лисабон дали наистина ще останат и след октомври?

Съмнява ме или освен ако не са се засилили да изтрепят рибата, че и до Малага също.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.